Hebben jullie nog een keer zonder mij gemeet dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Was jij niet die gozer die helemaal achteraan reed achter de 25 KW ZXR 400 die er wel werd uit gereden door een GS550 maar jou wel weg reed in de bochten?Maarre wat zei je over bang zijn?
![]()
Nu ff niet.quote:
Als je Husken verkoopt dan zeg je dat natuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:14 schreef Makster het volgende:
Lijkt mij dat de nieuwe Husq's wel meevallen met onbetrouwbaar izjn, toch ?
Die VSX i helemaal the bomb alleen bij een 4 takt na 6000 zuigers wisselen is neit helemaal tof natuurlijk![]()
Niet harder dan de ZXRquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef BazzieK het volgende:
Ja de raptop gaat wel hard door de bocht ja maarja de persoon er op he
Wat kost het ADR voor bedrijven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:18 schreef Makster het volgende:
Ben tegenwoordig elke kansarme aan het opleiden voor CCVB en C (lees je mee Bassie) en vraag me elke keer af waarom ik mezelf niet een opleiding op kosten van de baas gun
![]()
Heb je onze tips geprobeerdquote:
Vond die ene knakker op MF wel cool dat hij on the spot nog ff de klepspeling wilde conroleren als servicequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een keer zonder mij gemeet dan.![]()
![]()
[..]
Nu ff niet.![]()
[..]
Als je Husken verkoopt dan zeg je dat natuurlijk wel.
En als er iets is ligt het aan ut onderhoud.. dat is ook zo gedaan..
Om de 500 kilometer olie wisselen, 1.000 kilometer kleppen stellen.
![]()
De Aprilia valt helaas tegen in de praktijk. Idee goed, design top uitwerking motorisch helaas.......
[..]
Niet harder dan de ZXRalleen op de openbare weg is die Raptor toch makkelijker te handelen.
Belangrijk nuance verschil.
Superbike stuurtje op de ZXR lost dat weer op..
ADR, nee manquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef worldpimber het volgende:
Gaat hard vandaag.![]()
Mijn opgeslagen reactie, laatkomertje![]()
[..]
Wat kost het ADR voor bedrijven?![]()
Ik las iets van 999 euro ofzo als je het zelf wilde doen, maar voor 200 kan een bedrijf iemand opleiden
Of heb ik dat verkeerd![]()
Subsidie = als je baas betaald?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Makster het volgende:ADR, nee man![]()
Volledig adr, dus basis en tank, geen klasse 1 en 7 kost normaal zonder SOOB bijdrage 596 euro ofzo.
In de SOOB (subsidie) kan het voor 144 euro![]()
Kortom, DOEN
![]()
Als je baas een bijdrage levert aan het SOOB fonds. Subisdiefonds voor het beroepsgoederevervoer. En ik ben er van overtuigd dat dat gebeurdquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Subsidie = als je baas betaald?![]()
Want dan laat ik hen betalen en ik betaal ze direct terug (geen verplichtingen en zulks)
Refresh my memory please.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Makster het volgende:
Vond die ene knakker op MF wel cool dat hij on the spot nog ff de klepspeling wilde conroleren als service![]()
Aggresieve shit. Net zo erg als naar vrouwen kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef worldpimber het volgende:
Verders ik ook mzzltov ff counter strike![]()
Ik zoek ff voor u, geloof dat dat ook een Husk was die die verkocht/verkoopt, uno momentoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Refresh my memory please.![]()
En straks denkt je vriendin dat je met een ander zit te chatten. This is how it starts.![]()
[..]
Aggresieve shit. Net zo erg als naar vrouwen kijken.![]()
Nuttige site voor studenten. [afbeelding]
Ik weet al genoeg. Heb soms weinig nodig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:59 schreef Makster het volgende:
Ik zoek ff voor u, geloof dat dat ook een Husk was die die verkocht/verkoopt, uno momento
Al mijn moeite dus voor niksquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg. Heb soms weinig nodig.Was ook meer een bruine arm kwestie.
![]()
quote:
Sinds ik die schurft router gereboot heb kan ik weer op MFquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ook deze Husk is al lang te koop zeg.![]()
En sinds wanneer kan jij op MF?![]()
Ik ga langzaam eens aan het upside down project beginnen...........
Vanavond de drie fietsen in de gang met een lapje licht in de WD40 gezet, en in de schuur geparkeerd.
Mountainbike, BMX en de minibike.![]()
Morgen vanmiddag verhuist de XJ naar de hal en uit de woonkamer.
Dan komt er meer ruimte vrij om aan de GS te sleutelen.![]()
Al is het nog zonder van het bevredigende rijden momenteel.. maar voorlopig regent het deze week.![]()
Ah, easy job.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef Makster het volgende:
Sinds ik die schurft router gereboot heb kan ik weer op MF![]()
Ik mis die ene cylinder niet. De soort motor wel.quote:Heb jij dat niet, dat je je SM een beetje mist zeg maar. Blijven gewoon de meest brute fietsen, qua uiterlijk en qua rijplezier. Alleen tje je kan niet zo ver hee, maar dat doe ik ook bijna nooit dus ja.
Zie boven. En de voorvork gaat wellicht in de GS. Dus er blijft weinig aan onderdelen over.quote:Waarom hang je trouwens geen 1 pitter in je appie frame
Succes.quote:
Tips??quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drie pakken grapefruit met vruchtvlees per dag drinken.![]()
![]()
Of een auto kopen om naar vriendin te rijden..![]()
Ui open gesneden en naast bed gelegd werkt ook.quote:
Goede argumentenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, easy job.![]()
[afbeelding]
[..]
Ik mis die ene cylinder niet. De soort motor wel.Alleen die slijtage.
![]()
En circuitrijden of snelle doordraaiers met +170 km/u zit er ook niet in. Maar nu ook ff niet.![]()
[..]
Zie boven. En de voorvork gaat wellicht in de GS. Dus er blijft weinig aan onderdelen over.![]()
Dat achterwiel is trouwens ook gaaf, weegt 9.8 kilo inclusief de band. Superlicht.![]()
Alleen gaat die er niet zomaar in zonder een hele monoshock constructie te maken.
Het is te doen..... dat wel. Wil alleen niet te lang achter elkaar en over een te lange periode sleutelen.
Rijden is waar ik meer plezier aan beleef dan al die streetfighter posers op MF. Nooit rijden, altijd sleutelen.
Zijn ze klaar.. verkopen ze de handel weer....... of halverwege al.![]()
[..]
Succes.![]()
![]()
Scootertopicquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:20 schreef bvvt het volgende:
Maare, we zitten kennelijk in het brommer topic zo te zien.......
Die is gek! inderdaad!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:42 schreef Makster het volgende:
Topic van EdjeK vind ik geniaal met die Fireblade GS![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:14 schreef bvvt het volgende:
Ui open gesneden en naast bed gelegd werkt ook.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
JaHHHHH!
![]()
![]()
Hij is goed
en lekvrij
Ja toch!
Wippen hoor! [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
Die is gek! inderdaad! [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hej, zullen we afspreken dat je het niet meer over lange doordraaiers gaat hebben
?
Nee- enigste overeenkomst is het woordje "world"quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:34 schreef Croutons het volgende:
Zijn Worldbeater en Worldpimber trouwens broers
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:34 schreef Croutons het volgende:
Welke.. eH.. die op de A15.. waar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:19 schreef worldpimber het volgende:Hej, zullen we afspreken dat je het niet meer over lange doordraaiers gaat hebben
?
Pimber is een tweeling, maar niet van mijn kant.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:34 schreef Croutons het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nee- enigste overeenkomst is het woordje "world"
[edit]
en natuurlijk dat ze hier posten......
[/edit]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tweelingbroer
Only he gets al the chicks 30+![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welke.. eH.. die op de A15.. waar.![]()
![]()
[..]
Pimber is een tweeling, maar niet van mijn kant.![]()
Die usernaam van hem is wel een beetje plagiaat.. dat wel.![]()
Zou ook best lullig zijn als je een niet-verrijdbare motormover zou makenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
Het tweede motorgerelateerde item om deze post te rechtvaardigen, is dat ik van het stevige frame, bovenplaat, en de wieltjes een verrijdbare motormover ga maken.
Zie t al helemaal voor mequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ook best lullig zijn als je een niet-verrijdbare motormover zou maken
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ook best lullig zijn als je een niet-verrijdbare motormover zou maken
Hmm.. ik dacht dat het een scooteryostie uit het brommertopic was van PUBquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Rib-i het volgende:
Too much info voor de nieuwe die volgende week niet meer hier post
Wat weten we van crouton
/paranoia
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Zie t al helemaal voor meMotor er op ..... verdomme hij doet nie!
Mijn computer kastje
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Rib-i het volgende:
Oy
Too much info voor de nieuwe die volgende week niet meer hier post
Wat weten we van crouton
/paranoia
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht dat het een scooteryostie uit het brommertopic was van PUB
Dit was echter z'n eerste post op Fok!, paranoia gerechtvaardigd
*broadcast message*
Alle contact met deze nieuweling voorloopt vanaf nu via Rib-i [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dat!![]()
Ik zag voor me hoe hij werkte!![]()
LOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja toch!![]()
Van voor mijn tijdquote:Muurbloempje
MF is al een hele tijd niet down geweest, ze heeft ons niet meer nodigquote:en Faithy
Paranoia vriendjequote:en Anita..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die post nog steeds stevig op de teller van Fok!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:15 schreef hicham het volgende:
Oh, wacht.. Muurbloempje is niet van voor mijn tijd. Dat was MissHobje... nog een slachtoffer op de teller erbij![]()
MissHobjequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:15 schreef hicham het volgende:
Oh, wacht.. Muurbloempje is niet van voor mijn tijd. Dat was MissHobje... nog een slachtoffer op de teller erbij
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een infiltrant is
AIVD is coming our way
Voor elke nieuwe die hier post is een foto van hem verplicht
of zijn moeder/zus
/kratjuh
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Frisse site met dat geel http://www.katmotoren.nl/ , beetje simpel verder.![]()
Check de goodies onder de accessories. 5 manieren om je salaris er snel doorheen te jagen.Stevig aan de prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met zusjes, moeders, plasmaschermen en wanneer ik niet thuis benquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat stond er dan Verdrietvaerder?![]()
Als jij Rietv bent dan wens ik je verder een goed leven. Ik heb niets persoonlijks tegen je maar ik ben wel loyaal naar de gasten die ik wel ken en ontmoet heb.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jij Rietv bent dan wens ik je verder een goed leven. Ik heb niets persoonlijks tegen je maar ik ben wel loyaal naar de gasten die ik wel ken en ontmoet heb.
/einde mededeling
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de uitleg
Ja, ik doe het onder de 30quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tweelingbroer
Only he gets al the chicks 30+![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door koffiekoekje op 11-01-2007 14:02:20 (Erg slechte edit) ]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:53 schreef bvvt het volgende:
Ja, ik doe het onder de 30
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 'm ff niet door, maar wel tof dat Rib-i nu een kans heeft gehad z'n loyaliteit te tonen![]()
[..]
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die foto die je postte lijkt wel erg M*rtie/m*rcy_symb*l, ik dacht dat je nooit had gemeet??
![]()
Zekersquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had 'm ff niet door, maar wel tof dat Rib-i nu een kans heeft gehad z'n loyaliteit te tonen
Dat is Zoolanderquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar die foto die je postte lijkt wel erg M*rtie/m*rcy_symb*l, ik dacht dat je nooit had gemeet??
Hij lijkt eng goed... met een beetje photoshop en een professioneel fotograaf... moest toch ff 3 keer kijken.quote:
Lijkt m*rty daar echt opquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij lijkt eng goed... met een beetje photoshop en een professioneel fotograaf... moest toch ff 3 keer kijken.![]()
Dat was idd wel ff een probleem ja. Te lang droog gestaan....quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen doe je het ná 30 jaar pas weer
![]()
[..]
Geen ideeWannuhpik seghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooo00oo0oHHH!!1!1!!1
Ik was er met 2 voeten ingelopen![]()
/-XX-![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wannuhpik segh
Nooo00oo0oHHH!!1!1!!1
Ik was er met 2 voeten ingelopen![]()
/-XX-
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Lijkt m*rty daar echt opdan was het bij deze iig toeval
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neh kweenie of die echt gelijkend is .. ga zelf maar een keer met de Bollen meeten
Wat bedoelde ondeugend nou met die partnerruil oid ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat was idd wel ff een probleem ja. Te lang droog gestaan....
Foto uitwisseling van die betreffende partners - niet de IRL partners als je dat dachtquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat bedoelde ondeugend nou met die partnerruil oid ?
Wat is het verschil tussen "die betraffende partners" en "de IRL partners"quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Foto uitwisseling van die betreffende partners - niet de IRL partners als je dat dacht![]()
Volgens mij heb je het al eerder over Zoolander gehad, dus jah.. kwartje van kloon valt iddquote:
Mijn kloon wordt niet gewaardeerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het al eerder over Zoolander gehad, dus jah.. kwartje van kloon valt idd
Maar waarom?Na Pimber en Rib-i vind jij het ook nodig om een relkloon te hebben?
Ik dacht nog:quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij was goed man
Ik had gereageerd, ik zag jouw post, gelijk mijn post weg editten
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik dacht nog:NooOOOOoooOOOoo !!!1!11!1
![]()
Hij denk t echt![]()
![]()
Hatseflats![]()
[/-XX-]
Ik vroeg me af of je kon registreren met een @live accountquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het al eerder over Zoolander gehad, dus jah.. kwartje van kloon valt idd
Maar waarom?Na Pimber en Rib-i vind jij het ook nodig om een relkloon te hebben?
Niet van de steiger afgewaaid dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef ikookhier het volgende:
Met dank aan het goede weer,vervroegt thuisGoedemiddag
![]()
Nee ben vandaag niet verder gekomen dan boekjes lezen slapenquote:
Noem je jouw ding DSquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ben vandaag niet verder gekomen dan boekjes lezen slapenmet m'n DS spelen
![]()
dat is nog eens geld verdienen
Ik begrijp dat u minder respect toont tegenover onze waardeheld Rib I, dit kan uiteraard nooit de bedoeling zijn. U begrijpt dat u met dit soort praktijken, wanpraktijken moet ik het eigenlijk noemen, solliciteert naar een tandloos voorjaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ben vandaag niet verder gekomen dan boekjes lezen slapenmet m'n DS spelen
![]()
dat is nog eens geld verdienen
Dikke shitquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat u minder respect toont tegenover onze waardeheld Rib I, dit kan uiteraard nooit de bedoeling zijn. U begrijpt dat u met dit soort praktijken, wanpraktijken moet ik het eigenlijk noemen, solliciteert naar een tandloos voorjaar![]()
![]()
quote:
stressssssssssssquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat u minder respect toont tegenover onze waardeheld Rib I, dit kan uiteraard nooit de bedoeling zijn. U begrijpt dat u met dit soort praktijken, wanpraktijken moet ik het eigenlijk noemen, solliciteert naar een tandloos voorjaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de Aprilia voorvork zit op de GS550!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik!![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend, hij staat er tegen, niet opquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik!![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ..........Jaaaaaaaaaaaaaaaaah! De voorvork van de Aprilia staat aan de GS550.quote:
Ik had in 2004 ook een date met een meid van 22 hor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:53 schreef bvvt het volgende:
Ja, ik doe het onder de 30
verder geen commentaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen "die betraffende partners" en "de IRL partners" [afbeelding] Kun je "betreffende partners" definiëren [afbeelding]
Goed opgeruimd dudequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
En de Xj staat nu lekker opgeruimd uit de woonkamer.![]()
[afbeelding]
De laatste pics van de hal dateren van de KLX, CR, minibike en de Bimota.![]()
En je wil toch niet dat je motor nu buiten staat?![]()
![]()
![]()
Sow heej, die chick op de linkerverpakking is ook zeer relevant voor het productquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
En ik ben nog rijker dan ik dacht.![]()
Naast een voorlampje heb ik ook nog een achterlampje die zo in de standaard fitting past.![]()
[afbeelding]
Opruimen doet soms verbazen.![]()
Tja autostyle, de grootst mogelijk schijtcrap ooit geproduceerd voor uw voertuig....quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Sow heej, die chick op de linkerverpakking is ook zeer relevant voor het product
quote:
Het heeft toch met koplampen te maken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef hicham het volgende:
Sow heej, die chick op de linkerverpakking is ook zeer relevant voor het product
In dit geval is het gewoon goede shit. Dat achterlampje zat ook op de CR.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef Makster het volgende:
Tja autostyle, de grootst mogelijk schijtcrap ooit geproduceerd voor uw voertuig....
Alleen met chika's op de verpakking verkopen hun die shizzle![]()
Whahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
OPM en Kratjuh kunnen ver vast goed shoppen.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM en Kratjuh kunnen ver vast goed shoppen.
Vette Auto's hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Pimber en hicham, snel door scrollen...
Tevens leuke schroot hoop![]()
![]()
Handig zo'n Autostyle Kalender. De kalender overheerst ook echt het geheel...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vette Auto's hoor
@Pimber en hicham, snel door scrollen...
[afbeelding]
Tevens leuke schroot hoop![]()
Ruimte voor nuttige notities........quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef hicham het volgende:
Handig zo'n Autostyle Kalender. De kalender overheerst ook echt het geheel...
Zo smal mogelijk weggedrukt in de zijkant
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef Makster het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ruimte voor nuttige notities........![]()
![]()
Er is trouwens een heel wallpaper gedeelte op de site met babes.
Nou ja, voor als je nog puber bent zullen we maar zeggen.Croutons bijvoorbeeld.
![]()
Toch nog maar eenvoordat we wat telefoontjes gaan doen.
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef hicham het volgende:
Gelukkig is mijn vriendin geen uitzendkracht - jammer dat ze zo ver woont
[/bvvt]
Lees maar terugquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:12 schreef BazzieK het volgende:
Wie de kenker is croutons?Kloon van kratjuh?
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch bijna kinderporno.quote:
En zo' ist.quote:
Dubieus indeed, humm....quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch bijna kinderporno.![]()
![]()
Alles waar ik twijfels over hebt schiet ik neer, schept duidelijkheidquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bijna
Zo haal je 't natuurlijk nooit op de politie opleiding![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
Die gaat er dus gelijk uit als ik aangenomen wordt.![]()
quote:Ik heb ook sinds kort een vrouw - jaja een vriendin
[/bvvt]
Een aantal bekende porno modellen bleken 15 en 17 jaar oud.. tenminste daar kwamen ze jaren later voor uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Dubieus indeed, humm....vast net niet ofzo.
![]()
Nee, een paar jaar naar beneden is jou nog wel gegund for die kwalificatie. En dan redelijk legaal.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
Kaaaaaanker joh, vrouwen zijn echt kankerdom terrrrring zeg.![]()
[..]
Nou , dat wil ik eigenlijk ook wel weten.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:21 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg ik me daar net een mail:
Hoi,
Ik zag je avatar op 't FOK! forum. Waar is die kontendraaiende dame
van? Zou t graag willen weten
Gr. Onnib
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah dus je probeerde op een bepaalde manier daarachter te komen door mij met een vreemd mail adres te mailenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nou , dat wil ik eigenlijk ook wel weten.....
Hey niet zo negatief over WB hequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:30 schreef worldpimber het volgende:
Net zulke types die vrouwen gaan mailen voor wat konteboke.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot zover de dagelijkse dosis politiek correctheid![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd dat is overduidelijk de scherpstequote:
Er hat es gewusstquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef Snelwagen het volgende:
w00t, mn counter-strike doet het weer. Door uitleg van een 1 of andere duitser![]()
Jah dat komt niet vaak voor bij die duitsersquote:
whahaaaahaaa nnnooohhhquote:
quote:
Zal wel last hebben van zijdewindquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef bvvt het volgende:
Hmmmmm, zeg , Waar is -XX- gebleven?????
[afbeelding]
Ze is gelukkig nog een stukje bij Alkmaar vandaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:56 schreef Snelwagen het volgende:
Oftewel ik ga zo ff gamen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]Echt leuk joh, ik was ook weer aan het TK'en geslagen
Ik vind het best fijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:26 schreef bvvt het volgende:
ieuw, tuneup - wie durft dat nog te gebruiken zeg
Je hoeft ook niet in de online games te zitten om te weten wat dat isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:28 schreef Rib-i het volgende:
Wie of wat is tune-up:?
* Rib-i zit niet in de online games
De link doet het nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet in de online games te zitten om te weten wat dat is![]()
http://www.tune-up.com/
jah zal allemaal wel wezen, tot nu toe blockt het mn steam gvdquote:
Helemaal mee eens!quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah zal allemaal wel wezen, tot nu toe blockt het mn steam gvd![]()
![]()
![]()
quote:
Trustenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Jahmaar ligt aan steam, sinds de fokking update....
Maarja genoeg dr over gelult, ik hou mn bek dr verder over![]()
Tschüss
Ooo, hebben ze je WEER uit de OP gehaald???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ooo, hebben ze je WEER uit de OP gehaald???
ik had je er juist weer ingezet
[edit]
Volgende keer sta je er weer inJij hebt ze er weer bijgezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Time for me to rest![]()
![]()
Hij doet wel z'n best iigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:53 schreef Rib-i het volgende:
Amerikaanse film in het engels nagesynchroniseerd
http://www.youtube.com/watch?v=EvQzc6uV7Hk
Lesje engels voor japanners
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
Mag dat filmpje drie keer zo hard afspelen a.u.b.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef bvvt het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GQ3AcPEPbH0&eurl=
ja ja, hoezo automatisering.........
Je MSN stalker kon nu gelukkig de weg niet vinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef -XX- het volgende:
![]()
Zie dat liggen!
HAhaaaaaa ik ging oefenen!![]()
Sjahh...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
En doe ik net een broodje bapao in de magnetron voor 90 seconden (rundvlees Hicham), ga ik naar de wc,
kom weer uit het toilet.. .. ben ik helemaal![]()
wat ruik ik toch..
![]()
Doe het dan goed:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:16 schreef hicham het volgende:
W: huggoM
Maar wel bij jou op de hoekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Zie dat liggen!
HAhaaaaaa ik ging oefenen!![]()
Wat is daar gebeurd dan !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar wel bij jou op de hoek
Winkel - 2 Km
Bedankt voor de aanvulling.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef hicham het volgende:
Sjahh...letterpoepen
vergt soms zo veel concentratie waardoor je alles om je heen vergeet heH?
De kans is inderdaad het grootste dat' ie omgereden is..gisteren..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef -XX- het volgende:
Wat is daar gebeurd dan !![]()
Weer iemand dood gereden bij die hartweg!?
Of omgewaait!?![]()
Wat is de bron van die fotoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanvulling.![]()
[..]
[quote]
De kans is inderdaad het grootste dat' ie omgereden is..gisteren..![]()
Jaquote:Woon jij in een bunker?![]()
Foto stond bij een nieuwsbericht op FOK over de harde wind van gisterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd dan !![]()
Weer iemand dood gereden bij die hartweg!?
Of omgewaait!?![]()
Durf je nog geen scheet te laten waar ze bij isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:49 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Toch wel fijn als je vriendinnetje weer de deur uit is, en je ongegeneerd bepaalde dingen de vrije loop kan laten.![]()
Ochtend fipo.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Foto stond bij een nieuwsbericht op FOK over de harde wind van gister
Geen grote problemen door storm
"Paaldanseres richt gemeente schade aan bij openlucht voorstelling"quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef bvvt het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"Paaldanseres richt gemeente schade aan bij openlucht voorstelling"
Koud he.quote:
Geen grote problemem.. wel 17 miljoen schade. Ja, kleinigheidje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:47 schreef bvvt het volgende:
Foto stond bij een nieuwsbericht op FOK over de harde wind van gister
Geen grote problemen door storm
-stipjes-
quote:
Check die expansieuitlaatjes.quote:Dat je minder last hebt van files op de motor, wisten we al. Deze Vespa zorgt ervoor dat je de hele weg voor jezelf hebt. Let op: dit is géén photoshop, maar echt! Een ontwerp uit 1953-1954 voor de Franse troepen tijdens de Algerijnse oorlog. Het was de bedoeling dat de Franse soldaat met agressieve Vespa en al aan een parachute het vliegtuig uit werd gegooid. Eenmaal geland kon hij met zijn 75mm-kanon lekker om zich heen schieten...
Malaguti F12 "opgevoerd"
Deze "brommer" heeft een V4 van 350cc met 112 pk aan boord, geprepareerd door het Italiaanse Cristofolini Racing.
Hummm... interessante theorie....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zijn schapen die tegen halal slachting in opstand komen.![]()
Alweer een Amerikaanse propoganda film.![]()
![]()
Nog meer simptomen:?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it.. ben alergisch aan het worden voor M&M's.. voordat het zakje leeg is vind ik ze niet lekker meer.![]()
![]()
[afbeelding]
Het doel rechtvaardigd overmatig gebruik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
En als je er maar genoeg eet krijg je een pimp my Stratus cadeau.![]()
[afbeelding]
-XX- mad influences everywhere.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Hummm... interessante theorie....![]()
Zere maag, vieze smaak. Need more..quote:Nog meer simptomen:?
quote:Het doel rechtvaardigd overmatig gebruik in ieder geval niet
quote:
Morgen.. komen jullie samen binnenvallen?quote:
Vliegen hoor!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it.. ben alergisch aan het worden voor M&M's.. voordat het zakje leeg is vind ik ze niet lekker meer.![]()
![]()
[afbeelding]
Lolll!! Die rocket l.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
Bijdrage voor het scootertopic.![]()
[..]
Check die expansieuitlaatjes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
JAHAHAAAAAAAAAA
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"Paaldanseres richt gemeente schade aan bij openlucht voorstelling"
nerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef PietjePuk2 het volgende:
Is Rietvaerder weer terug? vet.
nerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik weet dat je een nerd bent ja.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik weet dat je een nerd bent ja.
Gaat ie wegeditten ...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
iets met geen motor en CS spelen
Hahaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
BLEHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat jou worstevingers zo traag zijn JAAAAA JIJ!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
Nerd, ja!
Kneusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dus je ramt hier zo vaak op F5 dat je die edit zag? Nerd, ja!
Oe, wat een tegengas.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Oe, wat een tegengas.
Lekker spannend weer zeg. Moet je niet met infuus-verhalen gaan gooien enzo? Denkend dat je me daarmee hebt
Sorry voor daarnet.. geintje hor.quote:
Nee! Door paaldansen .. omdat je het koud had. Ha!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef -XX- het volgende:
JA VET SPANNEND WEER! bij ons in de buurt is er een boom omgewaaitHAHA !
Maar niet op jou? Dan is het niet spannend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA VET SPANNEND WEER! bij ons in de buurt is er een boom omgewaaitHAHA !
NoOHohOe eins vette dikke dnenrnenrrrddd >/ P ER?>/ |quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Oe, wat een tegengas.
Lekker spannend weer zeg. Moet je niet met infuus-verhalen gaan gooien enzo? Denkend dat je me daarmee hebt
Haha nee, maar wel in me!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Maar niet op jou? Dan is het niet spannend.
Jaja, eerst op MF haar proberen te daten voor een enkeltje anaal en nu de man uithangen. Echt stoer. Nerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Maar niet op jou? Dan is het niet spannend.
Zo te zien is Rietjebuk idd weer terug ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef PietjePuk2 het volgende:
Is Rietvaerder weer terug? vet.
Bijna net zo stoer als jij hèquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaja, eerst op MF haar proberen te daten voor een enkeltje anaal en nu de man uithangen. Echt stoer. Nerd.![]()
When does the hurting stopquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Sorry voor daarnet.. geintje hor.Brikkie kopen?
![]()
![]()
De olie is op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:18 schreef worldpimber het volgende:
When does the hurting stop [afbeelding] En weer zinloos olie verspild [afbeelding]
Zal Nick blij mee zijn als in de toekomst de olie op zal zijn. Jij zo, ja sorry Nick [afbeelding]
Nick wordt juist het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
When does the hurting stop [afbeelding] En weer zinloos olie verspild [afbeelding]
Zal Nick blij mee zijn als in de toekomst de olie op zal zijn. Jij zo, ja sorry Nick [afbeelding]
Lang geledenquote:
Ik denk dat pimber het over de wereldreserves hadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De olie is op.![]()
Wilde vorige week de GS nog een keer doen. Had daarvoor alleen nog maar op de bok staan draaien met die nieuwe olie. Ik had maar voor de helft.................... was dus " dan maar" een opfrisbeurt.
![]()
quote:Omschrijving:
Hallo ik ben een mooie rode Yamaha XJ550 naked bike met slechts 24.000 op de teller, bijna oldtimer, maar ik start als een nieuwe en rij voorbeeldig.
Mijn baasje heeft prima voor mij gezorgd, en de afgelopen maand kreeg ik nog nieuwe olie, oliefilter, een fris luchtfilter en splinternieuwe bougies x4.
Halverwege 2007 ben ik wegenbelastingvrij. (nu 60 euro per jaar)
En de oldtimer verzekering is nu al slechts 4 euro per maand.
(zelfs inclusief opzittende verzekering en zonder no-claim)
Helaas wil mijn baasje een streetfighter van een andere motor maken.
Dus mag ik vertrekken naar de volgende liefhebber voor jaren plezier.
Total loss gereden of gestolen door iemand met fictieve vrienden uit Dordrecht volgens mijquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:24 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat pimber het over de wereldreserves had
Dat is zeker een scenario.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:24 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat pimber het over de wereldreserves had
Shit, dat is helemaal niet lollig dat ik de nieuwe accu ben vergeten te noemen.quote:
En in het echt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef worldpimber het volgende:
Total loss gereden of gestolen door iemand met fictieve vrienden uit Dordrecht volgens mijHeeft er ff 60k op de teller bij gezet
NeeeeJ man.quote:Eneeuh, je underlines lopen nog steeds door.![]()
![]()
Er waren vroeger mensen die het belangrijker vonden dat een motor 500 km langer mee ging dan dat wij nu elektriciteit hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is zeker een scenario.![]()
Voor minerale dan.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nee! Door paaldansen .. omdat je het koud had. Ha!![]()
Heee muurbloempje, hoe is het in het nieuwe jaar?Eigenlijk veel te druk om te forummen zeker.
![]()
Precies, want logistiek is belangrijker dan warm water (kan je koken) of licht. (kaarsje aansteken, avondklok)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef worldpimber het volgende:
Er waren vroeger mensen die het belangrijker vonden dat een motor 500 km langer mee ging dan dat wij nu elektriciteit hebben.-Nick 12-05-'34
Die 2000 in het typenummer staat dan waarschijnlijk voor het vermogen van de waterstofcellen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Nick wordt juist het tegenovergestelde
WB: Hee Nick, ben je er weerkijk aan... je hebt een Susuki TZL2000 RRSDFBVRR gekocht.* Heb je de olie al ververst? Je moet weten dat olie blabla enz enz bla bla.....
Nick: De wat
* = susuki uit de toekomst enzo hè.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er waren vroeger mensen die het belangrijker vonden dat een motor 500 km langer mee ging dan dat wij nu elektriciteit hebben.-Nick 12-05-'34
Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Precies, want logistiek is belangrijker dan warm water (kan je koken) of licht. (kaarsje aansteken, avondklok)![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef Roderick2085 het volgende:is ook altijd hetzelfde met jou he
Die smiley?quote:
Vodafone Live?quote:Ben druk bezig met solliciteren![]()
De GS is waar we mee door gaan, en dan onze aandacht volledig op kunnen focussen.quote:Maar ik heb wel gezien dat je de XJ eruit doet![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:![]()
[afbeelding]
"Vroegah [afbeelding] "
[afbeelding]
"Sorry [afbeelding] "![]()
Weg
Niet lang geleden was je vol lof over dat dingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ey, mijn kennissenkring is niet beperkt tot mijn schermpje hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Total loss gereden of gestolen door iemand met fictieve vrienden uit Dordrecht volgens mijHeeft er ff 60k op de teller bij gezet
Eneeuh, je underlines lopen nog steeds door.![]()
![]()
quote:
En dat ben ik nog steeds, maar de GS is gewoon cooler. Voor wat het is dan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet lang geleden was je vol lof over dat dingNu is ie heel, zet je hem eerst op de gang (voor straf) en vervolgens kick je hem de deur uit
![]()
Normaal gesproken zal ik het dan eerst fixen voordat ze wegmoet.quote:Hoop dat de GS door heeft dat hij altijd iets moet mankeren, als ie wil blijven
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
"Vroegah [afbeelding] "
[afbeelding]
"Sorry [afbeelding] "![]()
Weg
Ah.... een harde werker....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ey, mijn kennissenkring is niet beperkt tot mijn schermpje hoor
Helaas, het ging dus niet over jou. De credits gaan naar iemand anders
Leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
De avondspit is helaas iets vertraagd door plotseling opkomende regen.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die laatstequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
De avondspit is helaas iets vertraagd door plotseling opkomende regen.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha nee, maar wel in me!![]()
![]()
![]()
Is het dan wel spannend?
Zo beter............................quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef PietjePuk2 het volgende:
Leuk.
Hormonen kweken voor het weekend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:55 schreef bvvt het volgende:
hmmm, nice....
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk koffiekoekje..
.. dit is bijvoorbeeld in bepaalde gevallen een beter model waardoor je de oude snel vergeten bent.![]()
quote:
Wat heeft UPC met een telefoonaansluiting te maken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:30 schreef Roderick2085 het volgende:ik probeer adsl hier aan te sluiten... maar ik kan de telefoonlijn niet vinden
klote upc heeft hem verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |