Ik realiseerde me het pas nadat ik het al geplaatst had.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
Zo is het wel weer genoeg met dat hol en -Vaduz- qua Hoolsnamen.
Dat zegt Bernard Welten ook altijd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ga vanavond niemand oppakken hoor!
Ik heb gewoon een administratieve functie!
Dat vermoedde ik al. Je zit veel te vaak op FOK! om op straat te zittenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ga vanavond niemand oppakken hoor!
Ik heb gewoon een administratieve functie!
Misschien heeft ie internet op zn telefoon.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Je zit veel te vaak op FOK! om op straat te zitten
Goed internet dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien heeft ie internet op zn telefoon.
Geintje!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Je zit veel te vaak op FOK! om op straat te zitten
Hehe, hoe cru het ook moge klinken, toch gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Gollemrulez het volgende:
ik ga me enigszins lichtelijk bezaten. Drink er maar alvast één om 12 uur op een kwart eeuw hollandse glorie...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
Zo is het wel weer genoeg met dat hol en -Vaduz- qua Hoolsnamen.
ik ben niet zo'n overgever. Als ik m'n lenzen inhoud en m'n licht is aan, dan weet ik vaak voldoendequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe, hoe cru het ook moge klinken, toch gefeliciteerd.
Oh, en zet alvast een emmer naast je nest neer.
Heeft Essers al verloren?quote:
Avondquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Dik (4-1). Wat hij gooide kan ik ook nog wel als ik een paar weken train.quote:
Ja,kansloos. Hij bleef eerst aardig bij omdat Hanvidge ook belabberd mikte. Daarna was het snel gebeurd. Hij gooide eens in de 4 beurten weer eens een triple 20. Niet best dus.quote:
Fijne verjaardag alvastquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Gollemrulez het volgende:
ik ga me enigszins lichtelijk bezaten. Drink er maar alvast één om 12 uur op een kwart eeuw hollandse glorie...
dank jequote:
Tsskquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef Bos81 het volgende:
Word je al 25 Gollem?![]()
Ik had je pas 21 of zo gegeven
quote:
Wordt er ook één wakkerquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:42 schreef Gollemrulez het volgende:
Achja waarschijnlijk omdat ik mezelf niet al te serieus neem. En Fok houdt me jong he![]()
PM eens een linkje aubquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
ja allang joh. Groble ofzo.
edit> globe.
Ik heb 't uit m'n AT, niet eens omdat ik het niet kan zien, maar meer om...nou ja je weet wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat is echt wel het meest trieste programma ooit volgens mij.
Dat is zo klaar als een klontjequote:Op donderdag 11 januari 2007 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb mijn meest machovoetbalvrienden zo ver gekregen dat ze ook kijken. Eénmaal een uitzending gekeken ben je verslaafdquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
zo, even de familie van Vaduz bekeken.
sinds kort kijk ik af en toe DGK, maar de laatste dagen is het hilarisch
Ik kijk veel kansloze programma's, maar zo kansloos als dit programma heb ik nog nooit gezien en ben ik ook niet van plan ooit te bekijken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Nooit gezien maar je hebt wel een mening. Je keek wel naar Ruud die om de twee dagen een scheet liet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk veel kansloze programma's, maar zo kansloos als dit programma heb ik nog nooit gezien en ben ik ook niet van plan ooit te bekijken.
idd, omg wat een groep lekkere dames bij elkaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ranking with the stars is geil
Ik heb er wel eens wat over gelezen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Best knap als je het nog nooit gezien heb.
Ik kijk het nooit. Volg het alleen af en toe via internet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is bij dit programma niet moeilijk Robbie, dat moet jij zelfs beamen. Je vind het geweldig of je vind het niets.
Heb ik met Jezus Christus. Ken heel die vent niet mag hem gewoon niet, maar ook alleen doordat ik dingen over hem heb gelezen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens wat over gelezen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, we geven er alweer teveel aandacht aan.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik met Jezus Christus. Ken heel die vent niet mag hem gewoon niet, maar ook alleen doordat ik dingen over hem heb gelezen.
Open er een topic over en spam dat in 35 andere topics?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef tong80 het volgende:
Heb ik met Jezus Christus. Ken heel die vent niet mag hem gewoon niet, maar ook alleen doordat ik dingen over hem heb gelezen.
Ik mag hem gewoon niet heel die Jesus Christus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Open er een topic over en spam dat in 35 andere topics?
Welterusten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga van dit hol naar een ander hol, welterusten!
Wie vraagt, die krijgt. I know.quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:00 schreef tong80 het volgende:
Kusje golfert. Maar dat krijg je als je me uitdaagt
Ken wel een user die dat ook probeert.quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:33 schreef VoreG het volgende:
een naggie doorhalen om m'n ritme weer normaal te krijgen lijkt me een goed plan
quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:07 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
het waait al 3 dagen lang
Ja daar heb je ook gelijk inquote:
Hier ook... maar tja we zitten om de hoekquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:52 schreef Againzender het volgende:
flink veel regen hier
hou je je goed vast, voor je het weet lig je in mijn tuinquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hier ook... maar tja we zitten om de hoek
Zet je dan vast de koffie klaar ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
hou je je goed vast, voor je het weet lig je in mijn tuin
Op de fiets nogal, bijna in het weilandquote:
1 min en je bent thuisquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:58 schreef pascalheister het volgende:
lekker fietsen met die wind pal voor je![]()
gelukkig vanmiddag de wind in de rug
ik dacht al je slingerd ons toch niet op met je maandelijkse problemenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:12 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
En ik heb lekkageNou ja, mijn huis bedoel ik dan
dan kan je geen 3fm luisterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:49 schreef Againzender het volgende:
Axel wil naar buitenNou, dan gaan we maar
nee dat doe ik niet hoor, vandaar dat ik dat er ook achter zette.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik dacht al je slingerd ons toch niet op met je maandelijkse problemen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:55 schreef SCH het volgende:
Axel heeft gelijk!
wij zitten hier op het forum tegenwoordig lekker te ouwehoeren met wat personeel van 3FM tijdens hun uitzendingenquote:
Bij mij valt het gelukkig nog meequote:Op donderdag 11 januari 2007 10:50 schreef clauwheee het volgende:
Eendje!
Heb je ook al last van je hooikoorts?
Succes alvastquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:19 schreef clauwheee het volgende:
Ik wrijf me de giga in mn ogen. Had het niet meegekregen maar m'n collega zei dat net ook al ja.
He, kijk is wie we daar hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Hoe is het hier, ik dacht kom ook weer eens buurten lees: 2 maanden geen internet![]()
Koffie?![]()
Dat is vervelend, Nou welkom terug en de beste wensen voor 2007.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Hoe is het hier, ik dacht kom ook weer eens buurten lees: 2 maanden geen internet![]()
Koffie?![]()
He AZ, lang geleden hequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, kijk is wie we daar hebben![]()
Jij ook nog de beste wensen Bos, de rest natuurlijk ook!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is vervelend, Nou welkom terug en de beste wensen voor 2007.
Niet schrikken ik ben weer zwart en Vaduz en Suijk zijn weer terug
die tunneleffecten bij gebouwen zijn inderdaad behoorlijk ruk. Bij ons kantoor woeien eergisteravond al bijna de schuifdeuren eruit, ben benieuwd of die er nog in zitten nuquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Hier kwam in de loop van de ochtend een colleage binnen terwijl ik net bij de balie beneden was. Klapt door de wind die deur zo hard dicht, dat die collega bijna door de ruit ernaast gegooid wordt. In elk geval lach de ruit er gelijk bijna helemaal uit.
Industrieterrein ligt hier ook precies met straat op het zuid-westen en is dus 1 grote windtunnel nu, heb m'n auto ook maar ff ergens anders gezet, voordat ie gezandstraald wordt.
je doet nu dus 2 nuttige dingen tegelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:19 schreef borisz het volgende:
bekende klacht
Tussenuren
maar goed ik ben nu bezig met een ppt dus ik doe wel wat nuttigs
zo kan je het ook zien jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je doet nu dus 2 nuttige dingen tegelijk![]()
School en Fokken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je doet nu dus 2 nuttige dingen tegelijk![]()
tis wachten op Astridquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij zitten hier op het forum tegenwoordig lekker te ouwehoeren met wat personeel van 3FM tijdens hun uitzendingen
[3FM #15] Eén grote, dampende, stampende Punica-oase!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:50 schreef clauwheee het volgende:
Eendje!
Heb je ook al last van je hooikoorts?
Borisz vind ppt (wat het ook moge zijn) nuttig. Fokken is dat uiteraard al, dus jaquote:
ppt=power pointquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Borisz vind ppt (wat het ook moge zijn) nuttig. Fokken is dat uiteraard al, dus ja
okeequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:18 schreef Vom het volgende:
[..]
ppt=power point
En fokken is idd wel nuttig ja![]()
![]()
Blij dat 't bij mij nog niet zo is...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb de laatste tijd al vaker last van mn ogen en ik dacht het zal toch niet.......
maar blijkbaar wel dus
lekker 11 maanden per jaar last van hooikoorts
Ik had de link ook niet in mn hoofd, totdat mn collega vanochtend met die opmerking kwam. En me zus die smst: 'Tering, mn ogen!'quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb de laatste tijd al vaker last van mn ogen en ik dacht het zal toch niet.......
maar blijkbaar wel dus
lekker 11 maanden per jaar last van hooikoorts
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik doen. Gollem feliciteren doe ik morgen wel![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spring maar achterop Smiegol, je mag nu je een kwartje bent, eindelijk bellen
[afbeelding]
Bedankt nog.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gefeliciteerd, Smeagol.
En ik ga in m'n bed liggen, al denk ik niet dat ik voorlopig slaap. Maar ja, m'n ouders.
Ja, mijne ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:32 schreef appelsientje het volgende:
Oja middag eten zit er ook weer in
quote:
pas je op, in Zelhem is er eentje van de weg gewaaidquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:10 schreef appelsientje het volgende:
Gollemgefeliciteerd!!
Ik mag zo in de auto naar huis
quote:
Zelhem, kwam Cultheld daar niet vandaan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas je op, in Zelhem is er eentje van de weg gewaaid
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelhem, kwam Cultheld daar niet vandaan?
quote:
IJs'dansen'quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:08 schreef clauwheee het volgende:
O ja, vanavond, WIDM.
En darten. Maar die schijtkutfuckingijsdansoorlog![]()
Als je snel bent kun je nog de WIDM-prono invullen. Te vinden in SHOquote:
Prison Break!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:08 schreef clauwheee het volgende:
O ja, vanavond, WIDM.
En darten. Maar die schijtkutfuckingijsdansoorlog![]()
Dick kreeg ook als enige een rode mollenboek, de rest groen. Maar dat betekende vorig jaar ook niksquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik zeg Dick, vanwege zijn Beatles-shirt
Ik heb verder nog geen idee.
BBC brengt het volgens mij wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef Urquhart het volgende:
Wordt darten nu niet meer live uitgezonden?
De mol en ERquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef appelsientje het volgende:
Oja Wie is de mol komt vanavond ook nog
En lekker niks gepland voor vanavond.. heerlijk.
ER als in Emergency Room of als in Expeditie Robinson ?quote:
Emergency Room denk ik... dat is de 'normale' afkorting....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ER als in Emergency Room of als in Expeditie Robinson ?
Ik neem aan dat ie m'n ticket naar LA wel kan voorschieten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Geef je hem een hartelijk welkom popo.
Ja.. en dat hij nog echt een super goede voetballer is... dat nou ook weer niet.quote:
Biefstuk stroganoff hier straks.quote:
Zo zal mijn feestmaal er ook wel uit komen te zienquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Net ff wat pasta naar binnen gewerkt, doet het ook prima.
Dat zijn de betere verjaardagsmaaltijden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo zal mijn feestmaal er ook wel uit komen te zien![]()
Ik ga voor Eva als de mol.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dick kreeg ook als enige een rode mollenboek, de rest groen. Maar dat betekende vorig jaar ook niks![]()
117 km p/u zag ik net.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:19 schreef Suijk het volgende:
In Vlissingen was vandaag de hoogste windsnelheid!
Hehe, je keek ook het journaal. Aardige snelheid wel.quote:
Het is niet meer leuk nu Corday eruit isquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Netjes op je fiets blijven zitten vandaag?
Niets gevoeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:19 schreef Suijk het volgende:
In Vlissingen was vandaag de hoogste windsnelheid!
Sorry was ff naar de korenbeurs.quote:
jij gaat een dvdtje kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef pascalheister het volgende:
donderdagavond he?
dan weten jullie het vast wel
Exped. Rob is afgelopen, dus is het nu Emergency Room ja, maar ik volg ze alletwee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat Bluezz beide series volgde..
Dus vandaar mijn vraag eigenlijk![]()
Stroomverbruik zal wel hoog zijn bij jequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Exped. Rob is afgelopen, dus is het nu Emergency Room ja, maar ik volg ze alletwee.
Volg eigenlijk best veel als ik er over nadenk
Kijk eens op ebay of ze daar iets hebben voor een paar tientjes.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar weet nu nog steeds niet wat ik moet doen. Gewoon altijd maar op netstroom werken? Anders moet ik een accu en een netstroom adapter kopen, 200 eu ofzo.
Buiten het voetbal de Sopranos. En Dakar. De rest op tv is bagger.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:30 schreef Suijk het volgende:
Volgt Beschouw ook nog iets, behalve zijn eigen slurf?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Kijk eens op ebay of ze daar iets hebben voor een paar tientjes.
Zelf heb ik er een dubbele batterij in (DVDROM eruit gehaald) en is ideaal voor in de tuin ofzo.
Vooral met dit weer.
Dat komt dan meer door de puters dan door de tvquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:28 schreef Beschouw het volgende:
Stroomverbruik zal wel hoog zijn bij je
heb nog geen dvd aangeraakt deze weekquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Net als maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag, zaterdag- en zondagavond pascal?
ik wilde het volgen toen het op tv kwam maar had het toen gemistquote:
Jawel hoor. Ik kocht ook een extra batterij voor $15.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom inderdaad een adapter tegen voor 7,99 eu... Dat kan toch niet.
Dakar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Buiten het voetbal de Sopranos. En Dakar. De rest op tv is bagger.
Ja, vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dakar.
Altijd weer machtig om te zien.
de eerste dooie is ook al traditiegetrouw gevallenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dakar.
Die vrachtwagens laten ze veel te weinig zien. Voor de rest is het een tof programmaquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dakar.
Niet alleen daarom. Het is gewoon machtig mooi om die trucks door de wildernis te zien crossen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, raar omdat 'wij' juist daarin uitblinken.
Wat een geweldige sport is het toch ja...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
de eerste dooie is ook al traditiegetrouw gevallen
Ja alleen hij loopt vaker vast van FF...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik IE7 geinstalleerd, tis bekant firefox.
idd vind ik ook het mooistequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:45 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die vrachtwagens laten ze veel te weinig zien. Voor de rest is het een tof programma
quote:
Gefeliciteerd nogquote:
Ebay werkt als een tiet, en kan zelfs verslavend werken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, PayPal accountje gemaakt, geld ernaar toe gestort, van de week kijken of Ebay echt werkt dus...
Zal die kerel wat langer op zn knaken moeten wachten, maar allez...
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:28 schreef DIGGER het volgende:
Zow,
Hypotheek getekend
Bankgarantie getekend
Koopakte getekend
Het wordt steeds 'echter'
Waar gaat de verhuizing heen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:28 schreef DIGGER het volgende:
Zow,
Hypotheek getekend
Bankgarantie getekend
Koopakte getekend
Het wordt steeds 'echter'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |