he bah, nee...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:34 schreef Grumpey het volgende:
succes in ieder geval, en het echte leuke moet je nog krijgen met neuro en biologische psychologie natuurlijk![]()
Maar moeilijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:34 schreef Grumpey het volgende:
succes in ieder geval, en het echte leuke moet je nog krijgen met neuro en biologische psychologie natuurlijk![]()
Vind ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Wolkje het volgende:
[..]
yuck..
Het echte leuke is psychopathologie en aanverwante onderdelen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:55 schreef Grumpey het volgende:
een heel topic voor 3 man, waar zie je dat tegenwoordig nog
Haaj mede-psycholoog-in-opleiding.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik lurk gewoon mee.![]()
* Sharkdoggie doet psy in Leiden
Ja, de master is inderdaad inhoudelijk het leukst.. Dat is het rare ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:52 schreef Grumpey het volgende:
zelfs niet nu je juist het inhoudelijk leukste gedeelte ingaat, je master? Of is het meer dat je andere dingen aan je hoofd hebt? Of dat je juist liever niets aan je hoofd hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben eerste jaars (Leiden) en heb hiervoor SPH afgerond (erg handig om intern te solliciteren in de hulpverlening). Nu ben ik nog gemotiveerd. Hopelijk straks ook na mijn tentamens.
Geinig, ik ben dit jaar ook begonnen met Psychologie in Leidenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben eerste jaars (Leiden) en heb hiervoor SPH afgerond (erg handig om intern te solliciteren in de hulpverlening). Nu ben ik nog gemotiveerd. Hopelijk straks ook na mijn tentamens.
Welke vakken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Haagse Hogeschool. Heb jij EJW gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:19 schreef MeloD het volgende:
[..]
Geinig, ik ben dit jaar ook begonnen met Psychologie in Leiden
Waar heb je SPH gedaan?
Methoden & technieken (Inleiding statistiek), inleiding psychologie en geschiedenis van de psychologie. Verder heb ik ook practicum SPSS. Vind geschiedenis het minst leuk omdat het boek (Het bewustzijn te lijf) ontzettend wazig is geschreven.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:07 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Welke vakken?
Komt vast wel goed met die motivatie na de tentamens.
Ahja, het bewustzijn te lijf is inderdaad een rotboek.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Methoden & technieken (Inleiding statistiek), inleiding psychologie en geschiedenis van de psychologie. Verder heb ik ook practicum SPSS. Vind geschiedenis het minst leuk omdat het boek (Het bewustzijn te lijf) ontzettend wazig is geschreven.
EJW? Dat ken ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool. Heb jij EJW gedaan?
Eerste Jaars Weekend (introkamp van studievereniging Labyrint).quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:44 schreef MeloD het volgende:
[..]
EJW? Dat ken ik niet
Ik heb 2 jaar SPH aan de Haagse Hogeschool gedaan hiervoor
En Geschiedenis is idd een kutvak, heb er dan ook nog vrij weinig mee gedaan![]()
Je kan blijlessen volgen bij Benjamin (wisi.nl). Vind het nu nog meevallen, hoewel er soms sprongen worden gemaakt bij de opdrachten waarop ik nooit zou opkomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef MeloD het volgende:
Nope, geen EJW gedaan, jij wel dan?
Ik zie echt zwaar op tegen Methoden & Technieken, telkens dan denk ik "hey, ik snap 't!" en dan ga ik zo'n opdracht maken en dan snap ik die niet, aargh! Dus dat wordt duimen voor net een voldoende
Heb af en toe "bijles" van een vriendinnetje, werkt opzich ook wel. De stof valt idd wel mee, maar die proeftoets op Blackboard vond ik toch wel engquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je kan blijlessen volgen bij Benjamin (wisi.nl). Vind het nu nog meevallen, hoewel er soms sprongen worden gemaakt bij de opdrachten waarop ik nooit zou opkomen.
Heb EJW gedaan en dat was wel leuk. Niet echt te vergelijken met de introkamp van SPH in Heemskerk.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kreeg bij werkgroep te horen dat 40% M&T de eerste keer haalt. Van een ouderejaars het jaar daarvoor 25%.
Klopt. Het zijn elk jaar bijna dezelfde mensen die meegaan. Meestal zijn het verse tweede jaars die de kamp organiseren en oudere jaars meerinspringen als er iets misgaat (ziekte, of iets anders). Streven is vanuit SPH is dat de betere begeleiders het jaar daarop weer mee mogen. Sommigen die nog een keer meewilden kregen te horen dat ze liever nieuwe begeleiders een kans geven. Zelf ben ik alleen in mijn laatste jaar meegegaan als begeleider en heb ik dit jaar alleen meegedaan aan een presentatie (over ontwikkelingsprojecten en mogelijkheden in het buitenland). Sinds vorig jaar is er een studievereninging voor SPH, waarbij ik denk dat actievere leden daarvan vaker mee zullen gaan als begeleider.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:59 schreef MeloD het volgende:
[..]
Gadver!
Afgelopen jaar was er trouwens zo'n erge begeleidersnood bij introkamp SPH dat mentoren serieus in iedere mentorles begeleiders probeerden te strikkenEn d'r gaat volgens mij ook ieder jaar hetzelfde kliekje mensen mee terwijl ze streefden naar max. 1 x begeleider zijn geloof ik.
Benjaminquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je kan blijlessen volgen bij Benjamin (wisi.nl). Vind het nu nog meevallen, hoewel er soms sprongen worden gemaakt bij de opdrachten waarop ik nooit zou opkomen.
Heb EJW gedaan en dat was wel leuk. Niet echt te vergelijken met de introkamp van SPH in Heemskerk.
Hoe is jouw eerste tentamen gegaan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:58 schreef MeloD het volgende:
Vandaag mijn eerste proefpersooncredits binnengehaald
Pff, ik haalde gister een naar cijfer voor psychometrie..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:11 schreef MeloD het volgende:
Grrr, Methoden&Technieken heb ik waarschijnlijk net een 5.3 voor![]()
Morgen Geschiedenis wordt echt een ramp!
Wat heb ik geleerd v/d tentamens? Verspreid leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |