Ik heb het in de fakes topic gezetquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Jammer ik wil juist die leuke plaatjes zien.
Maar geen kritiek hoorhij is erg leuk
De diefstal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zou er op het plasmascherm komen straks...
Haha, zelfs dát zou wel kicken zijn.quote:
Slijmjurkquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Tis gewoon de echte redactie hoor, ik twijfelde geen moment
die kaarten hebben toch niks met de contactpunten te makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Volgens mij worden wij streamers hard gepakt nu.
Heeft Huub het zelf gedaan en daarna de kaarten.
Staan wij mooi voor lul.
Nee, dan wil ik mn kaart terugquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, zelfs dát zou wel kicken zijn.![]()
Ik ben altijd nogal kritisch met dit soort dingen en hoewel ik die laatste post van ze wel erg openhartig vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet![]()
er zit nu iemand heel hard te lachen denk ik![]()
Het wordt zowieso opgenomen.. dus als je écht moet slapen dan kan dat gewoon hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef MCR4480 het volgende:
Kan dat drukke programma niet rond 7 uur ´s avonds beginnen er moeten mensen naar bed, damn![]()
Wie was er wel bij met die tatoo ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal kritisch met dit soort dingen en hoewel ik die laatste post van ze wel erg openhartig vindvind ik de termen die ze gebruiken wel geloofwaardig
En die close up van die tatoo was ik niet bij, maar dat was ook sterk als ik dat zo las
En nu komt er weer iets, dus volgens mij zijn ze het gewoon
Hahaha ik dacht dat ik de enige zielepoot wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook! Ben zelfs bang dat het gaat tegenvallen.![]()
![]()
Ik o.a.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie was er wel bij met die tatoo ??
<quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het wordt zowieso opgenomen.. dus als je écht moet slapen dan kan dat gewoon hoor![]()
omdat we teveel verwachten, hequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Pffffffff ik ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Hoe snel ging dat? Want het kon natuurlijk best zijn dat hij de streams net even eerder binnen had.quote:
v:vquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Zou nu dat "vuurwerk" komen? v:v
Hou je BEK Brian.
Zeker, en ze hebben het ook ruimschoots bewezen, een tijdje terug stond er zelfs op het plasmascherm in het huis "alle FOK!kers weer online" etc. dus bewijs genoegquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef Mr_Baus het volgende:
de redactie post echt wel op fok.. geen twijfel aan
Dat hebben ze ook aagegeven dat het een latertje zou worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
De kaarten zouden toch ná die logopediste komen? Ik denk dat de kaarten zijn verschoven naar morgen ofzo. ALS ze al ooit komen. Er gaat nu iets heel anders gebeuren.
Zat ongeveer 2min ofzo tussen en toen kwam dat shotquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe snel ging dat? Want het kon natuurlijk best zijn dat hij de streams net even eerder binnen had.
Het IS de idioot. Met IQ 0. Dus ja, dat ziet hij niet! Net zoals hij niet kan inschatten dat een ander wel kan nadenken. Jammerrrrrrrrquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef farceman het volgende:
Blijf het knap hoe bart het daar volhoud met die idioten
en het verloop van de avond loopt ook redelijk zoals aangekondigd.. zeker nu dit plasmaberichtquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, en ze hebben het ook ruimschoots bewezen, een tijdje terug stond er zelfs op het plasmascherm in het huis "alle FOK!kers weer online" etc. dus bewijs genoeg
Nee, dat is meer The stupid and the beastquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:57 schreef spookvrouw het volgende:
Beauty en het Beest: Nena en Brian?
Morgen zijn er meer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:58 schreef kissa het volgende:
Ik vrees dat de kaarten vanavond niet bezorgd worden.
Oh ja, sorryquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat is meer The stupid and the beast
Goeie vraagquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie was er wel bij met die tatoo ??
ik denk dat Judith het vuurwerk wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef farceman het volgende:
Haha noemen ze dit vuurwerk/?!!! Dat boeit die kerels toch geen ene zak
Komt wel goed joh, ze hadden t al gezegd: logopedie, plasma, discussie en dan de kaarten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef Tissik het volgende:
Djeez... ze gaan strijden om naar Belle en het Beest te mogen kijken!
So far voor de kaartenaktie, so far for gerechtigheid.
Kutredactie![]()
Wel raar, want het is de laatste voorstelling.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Pffff vuurwerk, wilt er een van die mietjes naar een musical? Gewoon reclame weer dit
De redactie heeft ons toegezegd dat de eerste lading kaarten vanavond nog de villa ingaan!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:59 schreef Day het volgende:
Mensen, wat gaat er gebeuren?
Wat verwachten jullie?
En dan zouden ze ook niet hebben gezegd dat zometeen de plasmaboy zou komen, tenzij ze verdomd goede voorspellende gaven zouden hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Als de redactie NEP zou zijn, zouden ze niet gezegd hebben dat de kaarten vanavond in de villa zouden worden gebracht. Dan kunnen ze nagaan dat ze tegen de lamp lopen, dus dat zou knap dom zijn.
Ach, je moet risico's nemen als kloon hequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Als de redactie NEP zou zijn, zouden ze niet gezegd hebben dat de kaarten vanavond in de villa zouden worden gebracht. Dan kunnen ze nagaan dat ze tegen de lamp lopen, dus dat zou knap dom zijn.
Nu weet ik zeker dat die redactie hier echt isquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Pffff vuurwerk, wilt er een van die mietjes naar een musical? Gewoon reclame weer dit
Welnee, heb gewoon geduldquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
We zijn er ingetrapt.
Ze moet doot!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef CarOnline het volgende:
Ohhhhh Natasia!!! Wat een STOM wijf
.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
en misschien lager?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Nena en Natasia opeens ook weer 4 handen op 1 buik
Tja snap ik ook niet..?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Nena en Natasia opeens ook weer 4 handen op 1 buik
precies.. dit is nou Live TVquote:
Zei die achterbakse smeerlap dat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Brian wil dat de persoon die gaat, hun peil weer wat kan opkrikken buiten. Daarom vindt hij zichzelf goed
hee verdomd, het is 10 januari, moest ze dan niet al thuis ZIJN?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
Ik lig dubbel als Natasia nu drama loopt te maken (wat ze uiteraard doet) en Wilgo morgen duidelijk maakt dat er maar 1 plek is voor Natasia: thuis.
En wel per direct.
bundeltjequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef Da hopman het volgende:
Het wachten is op het moment dat de poort opengaat en er een vrachtwagen van TNT naar binnen komt gevuld met postzakken.
ja maar een uur om groepjes te makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten discussieren in de huiskamer? Ze hadden toch tot vrijdag?
Nu alleen duo's vormen, vrijdag de unanieme stemming WELK duo mag gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
nee binnen een uur moesten de koppels gevormd zijn en tot vrijdag kunnen ze unaniem stemmenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wilgo is er nog niet, hij vliegt vandaag pas terug en is er dus morgen pas...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef tipsch het volgende:
hee verdomd, het is 10 januari, moest ze dan niet al thuis ZIJN?
Ben je er straks nog wel om het te recorden? anders moet ik ff een spoedcursus stream recorden volgenquote:
Ja, nu is me avond toch al voorbij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ben je er straks nog wel om het te recorden? anders moet ik ff een spoedcursus stream recorden volgen
Ik zag natas net een poging wagen om te bellen en ze kreeg een nichtje aan de lijn, met een warrig verhaal, dat wilgo morgen pas kwam.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
hee verdomd, het is 10 januari, moest ze dan niet al thuis ZIJN?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef Missy_1974 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goeie van je huub
bart blokeerd jouw, en jij de rest, goed spel
Ik denk dat Natasia het woord huichelaar inderdaad niet kan spellen........ letterlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
Pfffff, Natasia kan het woord huichelen niet spellen en schijnheiligheid heeft ze een hekel aan.
Ik ben nu weer in de war hoor.![]()
Zonder er uit tekomen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Talitha het volgende:
Je zult zien dat ze hier ècht een vol uur over gaan discussiëren!![]()
Binnen een uur de duo's vormen geloof ik...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:14 schreef Kinga het volgende:
Ik gun het Natasia TOTAAL niet.
Jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Asociasia: "Ik kan het woord huicheligheid niet spellen. Ik kan het woord schijnheiligheid niet spellen. Ik ben gewoon recht door zee en niet hypocriet. Ik ben gewoon anders dan Sylvia."
Oh my God!
Ik denk het welquote:
Ik ook. Ik word zo misselijk van dat overblije gedoe.quote:
Ik zou niet willen, maar ik zou ook voor geen goud in dat tehuisquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ze kunnen toch eerst ff inventariseren wie er wel en wie er niet heel erg graag wil.
Ik rol nu over de grond van het lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Brian wil het peil van DGK opkrikken
Was ik ook zeker niet van planquote:
Je zou mij ook geen plezier doen met die kaartjes, alleen als je daar zit kan ik me wel voorstellen dat je er even uit wilt.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:16 schreef Meneermax het volgende:
[afbeelding]
waar blijf je nou, Pieter???
JdM kijkt toch welquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Brian![]()
Alsof er ook maar één bekende Nederlander is die naar DGK kijkt.
Is ze van bil geweest ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is vrij relaxt trouwens. Ze houdt zich erg in vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |