Slijmjurkquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Tis gewoon de echte redactie hoor, ik twijfelde geen moment
die kaarten hebben toch niks met de contactpunten te makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Volgens mij worden wij streamers hard gepakt nu.
Heeft Huub het zelf gedaan en daarna de kaarten.
Staan wij mooi voor lul.
Nee, dan wil ik mn kaart terugquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, zelfs dát zou wel kicken zijn.![]()
Ik ben altijd nogal kritisch met dit soort dingen en hoewel ik die laatste post van ze wel erg openhartig vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet![]()
er zit nu iemand heel hard te lachen denk ik![]()
Het wordt zowieso opgenomen.. dus als je écht moet slapen dan kan dat gewoon hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef MCR4480 het volgende:
Kan dat drukke programma niet rond 7 uur ´s avonds beginnen er moeten mensen naar bed, damn![]()
Wie was er wel bij met die tatoo ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal kritisch met dit soort dingen en hoewel ik die laatste post van ze wel erg openhartig vindvind ik de termen die ze gebruiken wel geloofwaardig
En die close up van die tatoo was ik niet bij, maar dat was ook sterk als ik dat zo las
En nu komt er weer iets, dus volgens mij zijn ze het gewoon
Hahaha ik dacht dat ik de enige zielepoot wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook! Ben zelfs bang dat het gaat tegenvallen.![]()
![]()
Ik o.a.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie was er wel bij met die tatoo ??
<quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het wordt zowieso opgenomen.. dus als je écht moet slapen dan kan dat gewoon hoor![]()
omdat we teveel verwachten, hequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Pffffffff ik ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Hoe snel ging dat? Want het kon natuurlijk best zijn dat hij de streams net even eerder binnen had.quote:
v:vquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Zou nu dat "vuurwerk" komen? v:v
Hou je BEK Brian.
Zeker, en ze hebben het ook ruimschoots bewezen, een tijdje terug stond er zelfs op het plasmascherm in het huis "alle FOK!kers weer online" etc. dus bewijs genoegquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef Mr_Baus het volgende:
de redactie post echt wel op fok.. geen twijfel aan
Dat hebben ze ook aagegeven dat het een latertje zou worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
De kaarten zouden toch ná die logopediste komen? Ik denk dat de kaarten zijn verschoven naar morgen ofzo. ALS ze al ooit komen. Er gaat nu iets heel anders gebeuren.
Zat ongeveer 2min ofzo tussen en toen kwam dat shotquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe snel ging dat? Want het kon natuurlijk best zijn dat hij de streams net even eerder binnen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |