omdat we teveel verwachten, hequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook! Ben zelfs bang dat het gaat tegenvallen.![]()
![]()
Pffffffff ik ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook! Ben zelfs bang dat het gaat tegenvallen.![]()
![]()
Hoe snel ging dat? Want het kon natuurlijk best zijn dat hij de streams net even eerder binnen had.quote:
v:vquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Zou nu dat "vuurwerk" komen? v:v
Hou je BEK Brian.
Zeker, en ze hebben het ook ruimschoots bewezen, een tijdje terug stond er zelfs op het plasmascherm in het huis "alle FOK!kers weer online" etc. dus bewijs genoegquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef Mr_Baus het volgende:
de redactie post echt wel op fok.. geen twijfel aan
Dat hebben ze ook aagegeven dat het een latertje zou worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
De kaarten zouden toch ná die logopediste komen? Ik denk dat de kaarten zijn verschoven naar morgen ofzo. ALS ze al ooit komen. Er gaat nu iets heel anders gebeuren.
Zat ongeveer 2min ofzo tussen en toen kwam dat shotquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe snel ging dat? Want het kon natuurlijk best zijn dat hij de streams net even eerder binnen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |