zeker zekerquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Snel posten en dan nog fouten in de TT..en anderen uitmaken voor nerdje. Topwerk jvdh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ie al eerder moeten doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat het verstandig is dat Essers ermee stopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
Is dat die gast van dat dieet tegen de president van Amerika?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de liefhebbers: op Eurosport is Atkins-Nixon nu live.
Dankquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de liefhebbers: op Eurosport is Atkins-Nixon nu live.
ik moest lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat die gast van dat dieet tegen de president van Amerika?
ja, hij wil naar huis volgens mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Commentator op Eurosport is een beetje geirriteerd
Ik heb geen idee, maar dat zuigt in ieder geval hardquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef koemleit het volgende:
Waarom zendt sbs de wedstrijden niet live uit?
Vanwege grootse ontwikkelingen bij Sterren dansen op het ijs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef koemleit het volgende:
Waarom zendt sbs de wedstrijden niet live uit?
dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vanwege grootse ontwikkelingen bij Sterren dansen op het ijs.
Is heel bijzonder, ja. Al zie ik het nut er ook niet van in
Er zijn regelmatige onderbrekingen voor het laatste schaatsnieuws.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is een grapje toch?
Want ze zenden hem wel integraal uit dus dan kan dat toch net zo goed live?
Essers begon, maar SBS gooide er nog een "Sterren dansen op het ijs - update" tegenaan, waardoor ze 2-3 legs achterliepen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is een grapje toch?
Want ze zenden hem wel integraal uit dus dan kan dat toch net zo goed live?
Morgen (vrijdag) avond mag niels weer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Niels de Ruiter
Wanneer en hoelaat moet die nu precies weer?
Ik hoooop in de 2e, aangezien ik pas zo rond 22.00 weer thuis benquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Morgen (vrijdag) avond mag niels weer.
Nog niet kunnen vinden of hij als eerste of in de tweede wedstrijd mag.
Donderdag:
Martin Adams (Eng) - Ted Hankey (Eng)
Mervyn King (Eng) - Tony Eccles (Eng)
Vrijdag
Paul Hanvidge (Sco) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Gary Robson (Eng)
Inderdaad, er zou zo een stunt in kunnen zitten dan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij zit aan de goede kant van de loting.
Wordt dat nog ergens uitgezonden rond die tijd?quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik hoooop in de 2e, aangezien ik pas zo rond 22.00 weer thuis ben
vanavond is het toch om half 9 sterrendansen op het ijs?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Wordt dat nog ergens uitgezonden rond die tijd?
Ook niet op een andere zender? Ik heb namelijk geen zin om dat op de pc te gaan kijken en naar ijsdansen kijken om af en toe updates te zien ben ik ook niet van plan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
vanavond is het toch om half 9 sterrendansen op het ijs?
dus geen darts lijkt me dan?
Misschien op eurosportquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Ook niet op een andere zender? Ik heb namelijk geen zin om dat op de pc te gaan kijken en naar ijsdansen kijken om af en toe updates te zien ben ik ook niet van plan.
Gewoon via de streams kijken danquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
vanavond is het toch om half 9 sterrendansen op het ijs?
dus geen darts lijkt me dan?
Half uurtje extra op vrijdag, bij donderdag staat er niet bij dat het live is, maar dat zal toch wel?quote:
quote:Darten
Donderdag
14:00 - 17:30 Liveverslag BBC2
19:00 - 20:00 Liveverslag BBC2
19:20 - 20:30 Liveverslag SBS6
21:00 - 22:00 Verslag Eurosport
22:45 - 23:45 Verslag Eurosport
23:15 - 00:15 Liveverslag SBS6
00:20 - 03:00 Samenvatting BBC2
Vrijdag
14:30 - 18:15 Liveverslag BBC2
19:00 - 20:30 Liveverslag BBC2
19:15 - 20:30 Liveverslag SBS6
19:00 - 21:00 Liveverslag Eurosport
23:15 - 00:15 Liveverslag SBS6
01:15 - 04:05 Samenvatting BBC2
Zit niks anders op blijkbaarquote:
Alles is beter dan dat schaatsenquote:
Ach, alles lag al op tafel. Welk nut heeft het om dan nog de vermoorde onschuld te spelen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:16 schreef L_auteur het volgende:
Meer nieuws over de switch naar de PDC van Klaassen, Van Gerwen en King:
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,28910-2541597,00.html
Vreemd dat ze daar nu al mee komen, terwijl King nog steeds in het toernooi zit.
Ik las in de Stentor dat King overweegt expres te verliezen, anders zit hij voor volgens jaar contractueel aan de Lakeside vastquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:16 schreef L_auteur het volgende:
Meer nieuws over de switch naar de PDC van Klaassen, Van Gerwen en King:
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,28910-2541597,00.html
Vreemd dat ze daar nu al mee komen, terwijl King nog steeds in het toernooi zit.
Had Barney daar vorig jaar niet wat op gevonden? Hij had ergens niet voor getekend ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las in de Stentor dat King overweegt expres te verliezen, anders zit hij voor volgens jaar contractueel aan de Lakeside vast
Ja klopt, maar wat dat precies was weet ik niet meer. Voor Klaasen zijn al advocaten ingeschakeld, want die zit door die titel nog twee jaar vast aan de Lakeside.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:07 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Had Barney daar vorig jaar niet wat op gevonden? Hij had ergens niet voor getekend ofzo.
Het is wel gaaf dat Hanvidge, Nixon, de Ruiter of Robson in de finale staatquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Morgen (vrijdag) avond mag niels weer.
Nog niet kunnen vinden of hij als eerste of in de tweede wedstrijd mag.
Donderdag:
Martin Adams (Eng) - Ted Hankey (Eng)
Mervyn King (Eng) - Tony Eccles (Eng)
Vrijdag
Paul Hanvidge (Sco) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Gary Robson (Eng)
en je moeder dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:54 schreef Fargo het volgende:
Ik hóóp op Adams als winnaar. De enige die ik kan uitstaan...
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:27 schreef Rottdog het volgende:
En die van Dijk mogen ze neerknallen, kwal![]()
Hij is pas 21 ofzo, hij heeft zich niet eens goed bewezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wat dat precies was weet ik niet meer. Voor Klaasen zijn al advocaten ingeschakeld, want die zit door die titel nog twee jaar vast aan de Lakeside.
BBC ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
SBS is een keer Live
voor zolang het dan duurt
* Bruce117 schakelt meteen over.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBC ook.
Eurosport zendt vanavond meer uit dan normaal iig.
De eerste die 5 sets gewonnen heeft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom is dit maar First to 5 setsgisteren tot de 7
Gisteren was b.o. 7. First to 4quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom is dit maar First to 5 setsgisteren tot de 7
Dat is wel erg vroeg om te zeggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Adams gaat gewoon winnen
Op basis van het tot nu toe getoonde spel, is dat wel de enige correcte conclusie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg om te zeggen.
Ik heb wel gekkere dingen gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Op basis van het tot nu toe getoonde spel, is dat wel de enige correcte conclusie.
Maar je weet het bij darten nooit. (nou ja, niet vaak).
Adams is constant,denk niet dat hij zo'n grote dip krijgtquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb wel gekkere dingen gezien.
Ach wat is belangrijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:36 schreef Laakie het volgende:
Belangrijke leg dit
Als je niet kijkt, zeg dan niks, de laatste twee sets gooit 'ie 10 keer beter.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
momenten dat ik heb gekeken zag ik een kneus van een hankey zegwat gooit die gozer slecht
Klopt, hij moest even op gang komen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je niet kijkt, zeg dan niks, de laatste twee sets gooit 'ie 10 keer beter.
Mooie vrouwen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef F.O.N.S. het volgende:
Wel een matig toernooi verder trouwens, bijna alle MV's en Nederlanders eruit
www.bwin.com en nog tig sitesquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
ja dat zie ik. In legs en voor wie
Anders kijk je toch even zelf op de live score pagina op www.bdodarts.comquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
ja dat zie ik. In legs en voor wie
GMTAquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
www.bwin.com en nog tig sites
SBS
BBC
Wat is daar zo moeilijk aan?
Maar 1-0* Adams in legs
Jij blij dat dit geen VBL is, anders had je al een ban te pakken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:56 schreef Angelotus het volgende:
Hankey heeft gewonnen van Adams met 5-4![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.bdodarts.com/quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Anders kijk je toch even zelf op de live score pagina op www.bdodsrts.com![]()
hoezo? Ik weet de uitslag al!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij blij dat dit geen VBL is, anders had je al een ban te pakken.
Dit is toch gewoon live?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij blij dat dit geen VBL is, anders had je al een ban te pakken.
Hankey. 1-1-bouncerquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Voor wie? En hoe doet hij dat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:Ja leuk. Het is gewoon live op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
Vanavond/deze week wel ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef wdn het volgende:
Adams is goed in het gooien van 140s.
Met dubbels heeft hij regelmatig moeite.
Ik snapte hem ook even niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:19 schreef wdn het volgende:
wtf heeft de BBC met Veronica te maken Arcee?
Zei ik daar iets over dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:19 schreef wdn het volgende:
wtf heeft de BBC met Veronica te maken Arcee?
Och, ik zap afentoe, maakt toch niet uit voor m'n prono.quote:
ah, okquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef wdn het volgende:
D.Rose NEEN. Je moet blijkbaar naar Veronica zometeen.
Dat is zijn vrouw ja. En ze hebben al 5 kinderenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:30 schreef wdn het volgende:
Zeg die meid die voor Hankey juigt is dat zijn vrouw? Leuk koppie heeft ze![]()
Eurosport begint over een kwartiertje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:39 schreef Bruce117 het volgende:
Grrr. Zo heb je 2 zenders en zo geen.
Dan maar de stream
Ok thnx.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eurosport begint over een kwartiertje.
Daar zit je dan met je BBC.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:39 schreef Bruce117 het volgende:
Grrr. Zo heb je 2 zenders en zo geen.
Dan maar de stream
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:43 schreef SunChaser het volgende:
Gaat King nu al expres verliezen of de volgende keer?
Als het al zo is, zo laat mogelijk, lijkt me.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:43 schreef SunChaser het volgende:
Gaat King nu al expres verliezen of de volgende keer?
Liever dat nog (wat het ook is) dan dat gedoe op SBSquote:
Rustig, rustig. Ze zijn al livequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Oh ja.
Eurosport met Live erbij en dan de opkomst van de spelers
Was al bezig om mijn woorden terug te nemenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Ze zijn al live.
express verliezen dus, kut kingquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een check-out: 2-0.
Die flights van King.
Ja, of hij kan echt niet beterquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
express verliezen dus, kut king![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het helpt geen moerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Bruce117 het volgende:
En wer terug naar normale flights
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:38 schreef leroytje het volgende:Het is live op Eurosport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Ach, King is ook nog niet top bezig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Eccles is het he-le-maal kwijt.
Het staat 2-0 voor hem in deze setquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Eccles is het he-le-maal kwijt.
http://sbs6.crossmediaventures.com/dartssamen/quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:58 schreef Steenarend het volgende:
waar ken ik het nou zien
yes 4-3quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef BVO het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cross05.asp
Er zijn twee streams. Hij werkt hier iig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef Tim86 het volgende:
op de dartsstream van SBS zie je nu ook schaatsen :s
Hij verliest 5 euro ofzo als King het toernooi niet wintquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daarnet moest hij nog levenslang geschorst worden
nu hoef ik niet meer te kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Re-break! 1-1!
F5 dan niet zo vaakquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nu hoef ik niet meer te kijken
pleurt op
Ff niet in het topic kijken danquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nu hoef ik niet meer te kijken
pleurt op
Ze werkten net bij mij ook niet, nu wel. Heb je de licenties wel gedownload?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:08 schreef Tim86 het volgende:
ambrosius ga vooral door met je updates..streams bij mij werken voor geen meter helaas..had net ff goede hoop maar helaas
Via de streams zie je meer hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
King gaat expres verliezen
http://www.bdodarts.com/updatepage.html ik volg t hier
Legs idd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
nu is 2 lags verschil ?
Hij en zijn team stappen over naar de PDC.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Via de streams zie je meer hoor.
Waarom zou hij express verliezen? Zo komt hij ook niet echt over trouwens die laatste sets.
kan die makkelijker overstappen naar de andere bondquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Via de streams zie je meer hoor.
Waarom zou hij express verliezen? Zo komt hij ook niet echt over trouwens die laatste sets.
Dat hij over wilde stappen wist ik, dat hij het dan niet mag is nieuw voor mequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij en zijn team stappen over naar de PDC.
Als King in de halve finale komt, mag hij dit jaar nog niet overstappen.
oke danquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef leroytje het volgende:
nee 2 legs verschil is pas al het 2-2 is en daarna...
bij mij ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef Bruce117 het volgende:
Hier werken ze perfect
(755 K bits/second)
Eet zequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
King wil mooi verliezen, zodat het niet opvalt.
Als ie wint eet ik een bezem.
jij hebt een snellere stream of zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Break King. 1-0
Nee, ik kijk naar de odds op Betfairquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
jij hebt een snellere stream of zo
blijven engelsen natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:16 schreef BVO het volgende:
Dan is het een verdomd goed acteur.
Vreemd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij en zijn team stappen over naar de PDC.
Als King in de halve finale komt, mag hij dit jaar nog niet overstappen.
Jup, dit jaar hebben ze een contract moeten ondertekenen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vreemd.
Zijn de regels dan aangepast na de overstap van Raymond?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar de odds op Betfair.
Heb je een webcam?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als ie wint eet ik een bezem.
Thanx. Wist ik niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup, dit jaar hebben ze een contract moeten ondertekenen.
Bij bereiken halve finale dienen ze nog 1 jaar bij de BDO te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |