Op basis van het tot nu toe getoonde spel, is dat wel de enige correcte conclusie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg om te zeggen.
Ik heb wel gekkere dingen gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Op basis van het tot nu toe getoonde spel, is dat wel de enige correcte conclusie.
Maar je weet het bij darten nooit. (nou ja, niet vaak).
Adams is constant,denk niet dat hij zo'n grote dip krijgtquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb wel gekkere dingen gezien.
Ach wat is belangrijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:36 schreef Laakie het volgende:
Belangrijke leg dit
Als je niet kijkt, zeg dan niks, de laatste twee sets gooit 'ie 10 keer beter.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
momenten dat ik heb gekeken zag ik een kneus van een hankey zegwat gooit die gozer slecht
Klopt, hij moest even op gang komen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je niet kijkt, zeg dan niks, de laatste twee sets gooit 'ie 10 keer beter.
Mooie vrouwen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef F.O.N.S. het volgende:
Wel een matig toernooi verder trouwens, bijna alle MV's en Nederlanders eruit
www.bwin.com en nog tig sitesquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
ja dat zie ik. In legs en voor wie
Anders kijk je toch even zelf op de live score pagina op www.bdodarts.comquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
ja dat zie ik. In legs en voor wie
GMTAquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
www.bwin.com en nog tig sites
SBS
BBC
Wat is daar zo moeilijk aan?
Maar 1-0* Adams in legs
Jij blij dat dit geen VBL is, anders had je al een ban te pakken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:56 schreef Angelotus het volgende:
Hankey heeft gewonnen van Adams met 5-4![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.bdodarts.com/quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Anders kijk je toch even zelf op de live score pagina op www.bdodsrts.com![]()
hoezo? Ik weet de uitslag al!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij blij dat dit geen VBL is, anders had je al een ban te pakken.
Dit is toch gewoon live?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij blij dat dit geen VBL is, anders had je al een ban te pakken.
Hankey. 1-1-bouncerquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Voor wie? En hoe doet hij dat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:Ja leuk. Het is gewoon live op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |