Is dat die gast van dat dieet tegen de president van Amerika?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de liefhebbers: op Eurosport is Atkins-Nixon nu live.
Dankquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de liefhebbers: op Eurosport is Atkins-Nixon nu live.
ik moest lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat die gast van dat dieet tegen de president van Amerika?
ja, hij wil naar huis volgens mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Commentator op Eurosport is een beetje geirriteerd
Ik heb geen idee, maar dat zuigt in ieder geval hardquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef koemleit het volgende:
Waarom zendt sbs de wedstrijden niet live uit?
Vanwege grootse ontwikkelingen bij Sterren dansen op het ijs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef koemleit het volgende:
Waarom zendt sbs de wedstrijden niet live uit?
dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vanwege grootse ontwikkelingen bij Sterren dansen op het ijs.
Is heel bijzonder, ja. Al zie ik het nut er ook niet van in
Er zijn regelmatige onderbrekingen voor het laatste schaatsnieuws.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is een grapje toch?
Want ze zenden hem wel integraal uit dus dan kan dat toch net zo goed live?
Essers begon, maar SBS gooide er nog een "Sterren dansen op het ijs - update" tegenaan, waardoor ze 2-3 legs achterliepen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is een grapje toch?
Want ze zenden hem wel integraal uit dus dan kan dat toch net zo goed live?
Morgen (vrijdag) avond mag niels weer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Niels de Ruiter
Wanneer en hoelaat moet die nu precies weer?
Ik hoooop in de 2e, aangezien ik pas zo rond 22.00 weer thuis benquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Morgen (vrijdag) avond mag niels weer.
Nog niet kunnen vinden of hij als eerste of in de tweede wedstrijd mag.
Donderdag:
Martin Adams (Eng) - Ted Hankey (Eng)
Mervyn King (Eng) - Tony Eccles (Eng)
Vrijdag
Paul Hanvidge (Sco) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Gary Robson (Eng)
Inderdaad, er zou zo een stunt in kunnen zitten dan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij zit aan de goede kant van de loting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |