Over 2 weken is mijn 17m2 kamer, in Ondiep (nog iets dichter bij het centrum) beschikbaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:08 schreef DonJames het volgende:
*Toekomstige Utrechter meldt *![]()
Gezien mijn werk in Houten en mijn toekomstplannen (studeren aan de UU) voel ik mij genoodzaakt om naar Utrecht te emigreren, ergens tussen nu en september.
Ik ben al druk bezig met woonruimte zoeken, maar het valt nog niet helemaal mee. Ik woon nu in een 75 m2 4-kamerappartement, en zal er wat ruimte betreft toch behoorlijk op achteruit gaan. So be it. Zaterdag ga ik kijken naar een 17m2 kamer in Zuilen, is daar een beetje fatsoenlijk te wonen of moet ik alvast een kogelvrij vest aanschaffen?
Als iemand nog een leuke woonruimte weet hou ik me natuurlijk ook aanbevolen, maar ik heb niet de illusie dat mijn mailbox nu vol gaat stromen met jullie mooie aanbiedingen.
Ah, dat valt weer mee! Het gaat om de Van Egmondkade trouwens. Hmm, een volksbuurt dus. Moet ik nu CD's van Fransje Bauer kopen om erbij te horen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zuilen valt reuze mee hoor! Meer een volksbuurt... Vooral de kant v/d stroatweg is goed te doen!!
Ja. Maar volksbuurten zijn ook wel weer leuk. Veel contact tussen de buren, straatfeestjes, alles oranje met voetbaltoernooien enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, dat valt weer mee! Het gaat om de Van Egmondkade trouwens. Hmm, een volksbuurt dus. Moet ik nu CD's van Fransje Bauer kopen om erbij te horen?![]()
Persoonlijk vind ik dat er daar behoorlijk veel Marokkaantjes op straat hangen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, dat valt weer mee! Het gaat om de Van Egmondkade trouwens. Hmm, een volksbuurt dus. Moet ik nu CD's van Fransje Bauer kopen om erbij te horen?![]()
Op dit plaatje kun je de werkkamer van mijn vriendin zien. Zit in dat eerst gebouw, en ze zijn allemaal goed geschrokken. Maar het valt mee, maar drie gewonden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
WTF! Gelukkig heb ik geen college vandaag..
Wel met de juiste Firefox instellingenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef kwib het volgende:
[[afbeelding]]
Ik zal mijn mooie uitzicht missen. En hij was nog wel zo mooi versiert tijdens de kerst
edit; gvd, imagevenue werkt niet op Fok! ofzo?
Ikzie normaal alle foto's etc. Welke instelling zou ik dan moeten wijzigen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel met de juiste Firefox instellingen
Zonde van die boom, maar je ziet de Dom wel een stuk beter zonder dat je wordt afgeleid door een boompje.
Ook van Imageshack?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:50 schreef kwib het volgende:
[..]
Ikzie normaal alle foto's etc. Welke instelling zou ik dan moeten wijzigen?
ik had imageshack geprobeerd, maar nu gebruik ik weer imagevenue. Ik zie trouwens nog steeds niksquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook van Imageshack?
Overigens doet deze foto het inderdaad niet, gewoon een link van maken of ergens anders hosten
He! Daar woon ik! Is de boom omgewaaid terwijl ik rustig op de Uithof zat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:04 schreef kwib het volgende:
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07034/DSC006082.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zo doet ie het ook
Maar goed, Utrecht heeft dus heden afscheid moeten nemen van een kenmerkende boom in de stad. Iedere fietser kent wel.
Rust zacht lief boompje. Dat je lichtjes deze kerst voor het laatst mooi mochten branden![]()
jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
He! Daar woon ik! Is de boom omgewaaid terwijl ik rustig op de Uithof zat?
Koekoek of kievit? Ik denk dat jij boven de dokter woont of niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef kwib het volgende:
[..]
ja
Waar woon je dan trouwens? Je bent m'n buurman/vrouw dan
Ik woon op 2bis
Kievitquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Koekoek of kievit? Ik denk dat jij boven de dokter woont of niet?
en hoe mannelijk klinkt mij naam? buurMAN?
Yes, dat is de weerdsingel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:27 schreef speknek het volgende:
Is dat de Weerdsingel?
Ja, de rotonde waar die verlichte kerstboom staat stondquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:27 schreef speknek het volgende:
Is dat de Weerdsingel?
En vergeet de vermaarde Gert en Gerda Soepenberg niet. Thank god dat de boom niet de andere kant op is gevallen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:32 schreef kwib het volgende:
[..]
Ja, de rotonde waar die verlichte kerstboom staat stond
Die boom het de Troefmarkt nooit gehaald joh. Ik ben blijer dat er geen fietser onderlagquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:34 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En vergeet de vermaarde Gert en Gerda Soepenberg niet. Thank god dat de boom niet de andere kant op is gevallen!
Hmmm die boom was nog best wel groot stiekem hoor! Maar waar jij woont, is dat met dequote:Op donderdag 18 januari 2007 13:37 schreef kwib het volgende:
[..]
Die boom het de Troefmarkt nooit gehaald joh. Ik ben blijer dat er geen fietser onderlag
Oh, en toen ie omwaaide hoorde ik wat gekraak enzo. Dacht echt dat m'n dakterras op straat lag![]()
Pudden zit idd 2 verdiepingen lager. Dat dakraam wat je ziet als je helemaal bovenin kijkt is mijn uitzicht vanuit de woonkamer. We hebben de gehele zolder hier. Inderdaad mooi pand. Ben er ook er blij meequote:Op donderdag 18 januari 2007 13:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm die boom was nog best wel groot stiekem hoor! Maar waar jij woont, is dat met deronde ramen
op de hoek, waar ook advocatenkantoor Pubben oid. zit tegenwoordig? En volgens mij fietst er helemaal niemand vandaag, maar het is natuurlijk altijd fijn als het zonder nare gevolgen blijft
Wel ja waarom nietquote:Het hoofdpostkantoor aan de
Neude in Utrecht en een aantal straten
eromheen zijn daarom afgesloten.
Er vallen weer dakpannetjes van het postkantoorquote:
Was dat vorige week donderdag ook? Ik vond het al zo raar dat ze toen van alles hadden afgezet... Maar goed, dan stap ik wel op JKH uit de 11 zo..quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef kwib het volgende:
[..]
Er vallen weer dakpannetjes van het postkantoor
Inderdaad, fuck het feit alleen dat ik er de vorige keer moest pinnen! Daardoor minder bier gedronken dan normaal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef kwib het volgende:
[..]
Wat leuk, een goede vriend van me woont daar ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Yes, dat is de weerdsingel.
En technisch gezien ben ik dan niet je buurvrouw, ik woon in de koekoek.
Hmmm de 11 mocht niet meer over het stuk langs het provinciekantoor rijden (afgesloten, waarom?), en ik mocht ook al niet over de Wijde Begijnenstraat lopen, van dat Christelijke opvangcentrum waaiden allemaal dakpannen naar beneden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Wat leuk, een goede vriend van me woont daar ook.
Doe je wel voorzichtig?!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm de 11 mocht niet meer over het stuk langs het provinciekantoor rijden (afgesloten, waarom?), en ik mocht ook al niet over de Wijde Begijnenstraat lopen, van dat Christelijke opvangcentrum waaiden allemaal dakpannen naar beneden.
En oooooh wat is het kaal zonder de boom![]()
Ik zit al veilig binnen hoor, dank jequote:
Ow, das mooi. Hier ook trouwens, en op de amsterdamsestraatweg liggen er allemaal uithangborden op straat, die los zijn gewaaid.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik zit al veilig binnen hoor, dank je
Mijn gordijn waait overigens wel lustig in het rond, ondanks dat de ramen potdicht zitten.![]()
Nah, ik stond er toen ze hem af gingen sluiten. Toen viel er niets naar beneden, dus ik denk dat het gewoon uit voorzorg was. Ik heb helemaal stressen, zovan m'n bushalte wat doe je?! M'n bus kwam er namelijk aanrijden, en de volgende halte was pas Janskerkhofquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef kwib het volgende:
Het educatorium? Op die foto is het Ruppertgebouw. Weet jij iets wat ik niet weet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:02 schreef Zyggie het volgende:
Achnee het educatorium is geraakt. Ik dacht dat het een aftands gebouwtje ver weg was.
De "hier de lekkerste broodje" borden zijn er af? Jammer, het zijn klassiekersquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Ow, das mooi. Hier ook trouwens, en op de amsterdamsestraatweg liggen er allemaal uithangborden op straat, die los zijn gewaaid.
Ik weet slechts dat er tentamens zijn afgelast die in het educatorium plaatsvonden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Het educatorium? Op die foto is het Ruppertgebouw. Weet jij iets wat ik niet weet?
M'n vriendin kreeg trouwens een mailtje dat iedereen maar gewoon naar huis moest gaan, ongeacht of ze nog college moesten geven of niet.
Wanneer zijn ze weer van plan te gaan rijden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef Christine het volgende:
Er rijdt helemaal niks meer qua bussen. Of treinen, for that matter.
Met de trein? In Duitsland is het weer ook verschrikkelijk....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat Au3 nog thuiskomt uit Berlijn vanavond![]()
Ja met de treinquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Met de trein? In Duitsland is het weer ook verschrikkelijk....
Iedereen stapte in de bus de andere kant op, zodat ze een rondje moesten maken, maar wel een zitplaats haddenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef Quinazoline het volgende:
Twas een enorme chaos op de Uithof net, alle kanten op auto's die vast stonden. Ik heb me nog naar Zeist laten blazen, maar achteraf gezien was dat misschien ook niet heel verstandig.
Dat lijkt me onverstandigquote:
Kleinigheidje houd je tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat lijkt me onverstandigHet ontbreekt me enigszins aan de correcte documentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |