Voeg dan toe-hoe.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:46 schreef Hugster het volgende:
De Monza is er ook nog eh.
Minstens twee kraagjes nodig om binnen geaccepteerd te worden though.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef smvs het volgende:
Kroegen
De Beurs: Normale kroeg voor als je niet tussen het linkse hippie volk wil zitten. Neude uiteraard.
-Andersomquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Zyggie het volgende:
Zullen we ook nog de coffeeshops van Utrecht toevoegen, altijd handig voor de blowapen!![]()
El toro aan de oude gracht? zit die er nog? Ik blow ook nooit haha.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef Hugster het volgende:
ik heb ook nog nooit geblowt, is het wat?
Klopt ja, zit nog steeds daar tegenover Rembrand bios.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
El toro aan de oude gracht? zit die er nog? Ik blow ook nooit haha.
Ik zou denk ik het meest naar de andersom gaan, die heeft zo'n gunstige locatie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt ja, zit nog steeds daar tegenover Rembrand bios.
Nee jij ook nooit joh?
Gunstig als je midden in de stad loopt ja, ligt er maar net aan waar je bent eh.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik het meest naar de andersom gaan, die heeft zo'n gunstige locatie.Black & White zit er naast maar dat is alleen afhaal / klein.
Nee, het was echt serieus! Ik drink alleen maar... (nu ook al niet meer sinds het nieuwe jaar!)quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Zyggie het volgende:
Zullen we ook nog de coffeeshops van Utrecht toevoegen, altijd handig voor de blowapen!![]()
blowapen toevoegen, handig voor de coffeeshops?quote:
Waar zit Sarasani?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gunstig als je midden in de stad loopt ja, ligt er maar net aan waar je bent eh.
Amesia van Sarasani is echt de beste/lekkerste/sterkste van Utrecht. Als mensen een lekker wietje willen hebben moeten ze die echt eens proberen.
En ja, ik heb dat hele lijst wel zo'n beetje gehad aan shops, ben redelijk breed georiënteerd kun je wel zeggen
Ik blow overigens sinds het nieuwe jaar niet meer
Oude gracht in een kelder.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk een goede foto gevonden
Normale mensen hebben ook twee kraagjes omhoog. Iedereen die dat niet heeft is een links radicaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef TMan het volgende:
[..]
Minstens twee kraagjes nodig om binnen geaccepteerd te worden though.
Zuilen valt reuze mee hoor! Meer een volksbuurt... Vooral de kant v/d stroatweg is goed te doen!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:08 schreef DonJames het volgende:
*Toekomstige Utrechter meldt *![]()
17m2 kamer in Zuilen, is daar een beetje fatsoenlijk te wonen of moet ik alvast een kogelvrij vest aanschaffen?
Over 2 weken is mijn 17m2 kamer, in Ondiep (nog iets dichter bij het centrum) beschikbaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:08 schreef DonJames het volgende:
*Toekomstige Utrechter meldt *![]()
Gezien mijn werk in Houten en mijn toekomstplannen (studeren aan de UU) voel ik mij genoodzaakt om naar Utrecht te emigreren, ergens tussen nu en september.
Ik ben al druk bezig met woonruimte zoeken, maar het valt nog niet helemaal mee. Ik woon nu in een 75 m2 4-kamerappartement, en zal er wat ruimte betreft toch behoorlijk op achteruit gaan. So be it. Zaterdag ga ik kijken naar een 17m2 kamer in Zuilen, is daar een beetje fatsoenlijk te wonen of moet ik alvast een kogelvrij vest aanschaffen?
Als iemand nog een leuke woonruimte weet hou ik me natuurlijk ook aanbevolen, maar ik heb niet de illusie dat mijn mailbox nu vol gaat stromen met jullie mooie aanbiedingen.
Ah, dat valt weer mee! Het gaat om de Van Egmondkade trouwens. Hmm, een volksbuurt dus. Moet ik nu CD's van Fransje Bauer kopen om erbij te horen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zuilen valt reuze mee hoor! Meer een volksbuurt... Vooral de kant v/d stroatweg is goed te doen!!
Ja. Maar volksbuurten zijn ook wel weer leuk. Veel contact tussen de buren, straatfeestjes, alles oranje met voetbaltoernooien enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, dat valt weer mee! Het gaat om de Van Egmondkade trouwens. Hmm, een volksbuurt dus. Moet ik nu CD's van Fransje Bauer kopen om erbij te horen?![]()
Persoonlijk vind ik dat er daar behoorlijk veel Marokkaantjes op straat hangen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, dat valt weer mee! Het gaat om de Van Egmondkade trouwens. Hmm, een volksbuurt dus. Moet ik nu CD's van Fransje Bauer kopen om erbij te horen?![]()
Op dit plaatje kun je de werkkamer van mijn vriendin zien. Zit in dat eerst gebouw, en ze zijn allemaal goed geschrokken. Maar het valt mee, maar drie gewonden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
WTF! Gelukkig heb ik geen college vandaag..
Wel met de juiste Firefox instellingenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef kwib het volgende:
[[afbeelding]]
Ik zal mijn mooie uitzicht missen. En hij was nog wel zo mooi versiert tijdens de kerst
edit; gvd, imagevenue werkt niet op Fok! ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |