Of Setpoint maatpakken heeft weet ik niet, maar je kan er wel goede pakken kopen. Zit op de mariaplaats.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Waareh... kun je in Utrecht trouwens een betaalbaar maatpak kopen?
Iemand een idee?
Steenweg.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of Setpoint maatpakken heeft weet ik niet, maar je kan er wel goede pakken kopen. Zit op de mariaplaats.
Bij setpoint maken ze het standaardpak ook nog op maat. Qua lengte etc. Anders moet je daar even informeren, scheelt een stuk reizenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Heb een paar jaar geleden twee pakken bij Barsoi gekocht, maar het zit me toch te hobbezakkerig... Voor zo'n tenger smal mannetje als ik is confectie niet echt geschikt vrees ik. Bovendien, áls ze al dingen in maat 45 ofzo hebben, dan ben je veroordeeld tot een standaard donkerblauw/grijs.
Heb al zitten denken aan Suitsupply idd, in Zeist. Effe kijken of je daar met 't OV kunt komen.
Maareh... zit er niet een naai-Turk ergens ofzo?
Dat is nog steeds niet hetzelfde als een maatpak.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij setpoint maken ze het standaardpak ook nog op maat. Qua lengte etc. Anders moet je daar even informeren, scheelt een stuk reizen.
'k Denk dat je dan voor dat gedoe allemaal beter écht effe je kunt laten opmeten.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef VoreG het volgende:
Bij setpoint maken ze het standaardpak ook nog op maat. Qua lengte etc. Anders moet je daar even informeren, scheelt een stuk reizen.
Waarom? Omquote:Op zondag 14 januari 2007 12:13 schreef lost95 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze toch met dat stationsgebied bezig gaan... waarom gooien ze het dan niet helemaal plat en bouwen ze wat moois.
Ze beginnen deze zomer met bouwen hoor. Op de Vredeburg. En het ziet er best goed uitquote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom? OmCorio
. Het bedrijf wat heel Utrecht in een dodelijk wurgreep heeft. En de gemeente Utrecht die destijds haar ziel heeft verkocht. Schande!
Ik heb gezien mijn achtergrond al aardig wat plannen van Corio gezien en ik moet zeggen; het ziet er best aardig uit. Die oude pre-HC binnenstad had ik liever gehad ok. Maar die is nu eenmaal gesloopt. Jammerquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel aardig, maar het past nog steeds totaal niet bij de rest van de binnenstad.
"Hoor". Alsofquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef kwib het volgende:
[..]
Ze beginnen deze zomer met bouwen hoor. Op de Vredeburg. En het ziet er best goed uit
[afbeelding]
Beter dan wat er nu staat tenminste
Het wordt alleen maar groterquote:
Ik zou even teruglezen in dit topic en het vorige, want anders staat het hele topic weer vol met allemaal kroegen end. Deze vraag komt per topic 2 a 3 keer langs.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:36 schreef RuutR het volgende:
Ik ga binnenkort met wat collega's in Utrecht stappen, want zijn toffe tenten (voor de donderdagavond/nacht)
Alvast bedankt
Daarom suggereerde ik al om zo'n lijstje in de OP te zettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zou even teruglezen in dit topic en het vorige, want anders staat het hele topic weer vol met allemaal kroegen end. Deze vraag komt per topic 2 a 3 keer langs.....
En je had weer eens keihard gelijk!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom suggereerde ik al om zo'n lijstje in de OP te zetten.
Ik vind dat de hardstyle hier in utrecht niet echt zo van de grond komt. In het westen van het land. Den Haag etc daar is het veel meerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef PocketAce het volgende:
Volgende week in het weekend ga ik naar utrecht met mn vriendin,
welke discotheek raden jullie me aan ?
Liefst Hardstyle / rnb ofzo
Of gezellige nederlandse cafe's kroegen ?
Ik had met mijn domme kop een afspraak met vrienden gemaakt om te pokeren, en die stond al 2 wekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:42 schreef Christine het volgende:
As usual.
Waar was je donderdag trouwens?.
Ja gelukkig niet! Voor lekkere funky house moet je trouwens naar de Monza.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik vind dat de hardstyle hier in utrecht niet echt zo van de grond komt. In het westen van het land. Den Haag etc daar is het veel meer
Waar komt die poker-hype toch vandaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik had met mijn domme kop een afspraak met vrienden gemaakt om te pokeren, en die stond al 2 weken![]()
Poema.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef PocketAce het volgende:
Volgende week in het weekend ga ik naar utrecht met mn vriendin,
welke discotheek raden jullie me aan ?
Liefst Hardstyle / rnb ofzo
Of gezellige nederlandse cafe's kroegen ?
Geen idee, die duurt al lang hoor, zeker anderhalf jaar. Doe het niet zo vaak, maar je kunt lekker ouwehoeren en zuipen als je het doetquote:
olivier dus, kan niet missen na zo'n uitgebreid verslagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:27 schreef Christine het volgende:
Belgisch kafé
Kafé België - publiek: alternatief - eten/drinken - Oudegracht 196
Voeg dan toe-hoe.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:46 schreef Hugster het volgende:
De Monza is er ook nog eh.
Minstens twee kraagjes nodig om binnen geaccepteerd te worden though.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef smvs het volgende:
Kroegen
De Beurs: Normale kroeg voor als je niet tussen het linkse hippie volk wil zitten. Neude uiteraard.
-Andersomquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Zyggie het volgende:
Zullen we ook nog de coffeeshops van Utrecht toevoegen, altijd handig voor de blowapen!![]()
El toro aan de oude gracht? zit die er nog? Ik blow ook nooit haha.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef Hugster het volgende:
ik heb ook nog nooit geblowt, is het wat?
Klopt ja, zit nog steeds daar tegenover Rembrand bios.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
El toro aan de oude gracht? zit die er nog? Ik blow ook nooit haha.
Ik zou denk ik het meest naar de andersom gaan, die heeft zo'n gunstige locatie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt ja, zit nog steeds daar tegenover Rembrand bios.
Nee jij ook nooit joh?
Gunstig als je midden in de stad loopt ja, ligt er maar net aan waar je bent eh.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik het meest naar de andersom gaan, die heeft zo'n gunstige locatie.Black & White zit er naast maar dat is alleen afhaal / klein.
Nee, het was echt serieus! Ik drink alleen maar... (nu ook al niet meer sinds het nieuwe jaar!)quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Zyggie het volgende:
Zullen we ook nog de coffeeshops van Utrecht toevoegen, altijd handig voor de blowapen!![]()
blowapen toevoegen, handig voor de coffeeshops?quote:
Waar zit Sarasani?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gunstig als je midden in de stad loopt ja, ligt er maar net aan waar je bent eh.
Amesia van Sarasani is echt de beste/lekkerste/sterkste van Utrecht. Als mensen een lekker wietje willen hebben moeten ze die echt eens proberen.
En ja, ik heb dat hele lijst wel zo'n beetje gehad aan shops, ben redelijk breed georiënteerd kun je wel zeggen
Ik blow overigens sinds het nieuwe jaar niet meer
Oude gracht in een kelder.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk een goede foto gevonden
Normale mensen hebben ook twee kraagjes omhoog. Iedereen die dat niet heeft is een links radicaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef TMan het volgende:
[..]
Minstens twee kraagjes nodig om binnen geaccepteerd te worden though.
Zuilen valt reuze mee hoor! Meer een volksbuurt... Vooral de kant v/d stroatweg is goed te doen!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:08 schreef DonJames het volgende:
*Toekomstige Utrechter meldt *![]()
17m2 kamer in Zuilen, is daar een beetje fatsoenlijk te wonen of moet ik alvast een kogelvrij vest aanschaffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |