Wat een prijzen weerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben Brugse Tripel: http://www.cafe-olivier.be/pdf/specialiteiten.pdf
Hallo, have we met?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
Nu nog mensen vinden die belgische biertjes met mij willen drinken.![]()
Je leeft maar één keer. Zegt men.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een prijzen weer, dat was in Brugge wel anders!
Ja hoor Q. Dat wil ik best een keertje doen. Als het bevalt wel meerdere keertjes. Mits stufi.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi Twist. Ik ben Q. Wil je met mij belgische biertjes drinken?
We kunnen ook een keer met z'n drieen of vieren ofzo Belgische biertjes gaan drinkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja hoor Q. Dat wil ik best een keertje doen. Als het bevalt wel meerdere keertjes. Mits stufi.
Dat lijkt me een puik plan. Al vind ik dat Olivier gebeuren sowieso te duur zo te zien.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
We kunnen ook een keer met z'n drieen of vieren ofzo Belgische biertjes gaan drinken
ik heb overigens ook niks tegen gewoon bierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan. Al vind ik dat Olivier gebeuren sowieso te duur zo te zien.
Maar gelukkig is er Kafe Belgie (waar ik het persoonlijk best goed toeven vind).
Ik wil je wel voor een aantal biertjes sponsoren hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan. Al vind ik dat Olivier gebeuren sowieso te duur zo te zien.
Maar gelukkig is er Kafe Belgie (waar ik het persoonlijk best goed toeven vind).
Of honderden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
We kunnen ook een keer met z'n drieen of vieren ofzo Belgische biertjes gaan drinken
Ik begin vanavond vastquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
Tiens, wat een verhaal over een avondje in een nieuwe kroeg. Bij mij blijft het meestal bij: het bier was lekker.
je vergeet bahvariaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:00 schreef Q. het volgende:
Bier is altijd lekker. Behalve Oranjeboom en Heineken dan. EnAmstel
. Maar dat is geen bier.
Jammer van je 'Nederlandse mentaliteit' en 'problemen bij het uitgaan', verder klinkt het interessant.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:27 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Het bier was ook lekker, maar nu hebben mensen (hoop ik) een betere indruk hoe het daar een beetje is.
Ik ben gewoon krititsch van nature, die mensen moeten er ook zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jammer van je 'Nederlandse mentaliteit' en 'problemen bij het uitgaan', verder klinkt het interessant.![]()
Hee een buurman uit de OPL! Goed wonen hier, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:38 schreef marcek het volgende:
[..]
hier ruimte zat voor deur en gratis ook , tevens zijn het redelijk brede parkeervakken (transwijk/nieuw welgelegen , die parkeerplek langs de weg der verenigde naties).
kan enkeld af en toe iets drukker zijn mocht er iets te doen zijn in de jaarbeurs.
lang leve de vakantiebeurs![]()
opl powerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef Mjam het volgende:
[..]
Hee een buurman uit de OPL! Goed wonen hier, toch?![]()
Het stationsgebied is nog lelijk als je een week op de vuilnisbelt van Calcutta hebt geleefd.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is het stationsgebied toch lelijk als je een week in de bergen hebt vertoefd
True. Maar het is zo'n klap in je gezicht iedere keerquote:Op zondag 14 januari 2007 11:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Het stationsgebied is nog lelijk als je een week op de vuilnisbelt van Calcutta hebt geleefd.
Inderdaad, als ze toch met dat stationsgebied bezig gaan... waarom gooien ze het dan niet helemaal plat en bouwen ze wat moois.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
True. Maar het is zo'n klap in je gezicht iedere keer
Dan denk je Heerlen, Eindhoven,
om ver vervolgens met je eigenste stationsgebied geconfronteerd te worden
Ik vind ook niets mis met vooruitgang. Helaas betekent het in Nederland meestal 'zo goedkoop mogelijk'. Nederlandse architecten hebben best veel lef als het om ontwerp gaat, maar dat moet dan wel gebeuren met prefab materialen en snel in elkaar te zetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:15 schreef Eilanden het volgende:
Er is niets mis met vooruitgang, maar de architecten in het Utrechtse stationsgebied hebben niet echt de mooiste gebouwen neergezet
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef TMan het volgende:
Ben vrijdag in Olivier geweest, wat mij betreft mooie tent. Vind het alleen niet echt 'n doorzak-cafe, vanwege de prijs aan de ene kant en vanwege de grootte aan de andere kant. Zo'n groot cafe heeft toch wat minder gezelligs vind ik. Ter illustratie van de prijzen, met z'n 4-en 11 bier en 'n capuccino: ~45 euro lichter.
Daarna nog de Tivoli ingeweest trouwens, elke keer als ik bier ga halen blijf ik me afvragen of 't Audrey isTe irritant.
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:31 schreef marcek het volgende:
[..]
opl powerof iets dergelijks
wij zitten bijna op het eind van de rij , met een mooi grasveld voor ons neus.
tis hier prima wonen tot nu toe
4 bier en 1 cappo en 45 euro lichterquote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef TMan het volgende:
Ben vrijdag in Olivier geweest, wat mij betreft mooie tent. Vind het alleen niet echt 'n doorzak-cafe, vanwege de prijs aan de ene kant en vanwege de grootte aan de andere kant. Zo'n groot cafe heeft toch wat minder gezelligs vind ik. Ter illustratie van de prijzen, met z'n 4-en 11 bier en 'n capuccino: ~45 euro lichter.
Daarna nog de Tivoli ingeweest trouwens, elke keer als ik bier ga halen blijf ik me afvragen of 't Audrey isTe irritant.
Schrijf maar wat op http://www.iens.nl/restaurantsVan/Utrecht/restaurant.htms?r=22854quote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef TMan het volgende:
Die herken je echt wel hoor.quote:Daarna nog de Tivoli ingeweest trouwens, elke keer als ik bier ga halen blijf ik me afvragen of 't Audrey isTe irritant.
Verdomme een beetje mijn stattie in puin meppen om dat hersenloze kutvoetbalquote:Supportersrellen in centrum Utrecht
Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: NOS Teletekst
Gepubliceerd: zondag 14 januari 2007 @ 13:25
In het centrum van Utrecht zijn supporters van FC Utrecht en Schalke '04 met elkaar slaagsgeraakt. Op verscheidene plaatsen in de stad wordt gevochten, zo meldt de NOS.
De ME probeert de orde te herstellen. FC Utrecht speelt vanmiddag om 14.30 uur een vriendschappelijke wedstrijd tegen Schalke '04 uit Duitsland.
Vandaar dat hier net een stadionbus reed met politiebusjes enzeau eromheen.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef kwib het volgende:
oh, mag ik even een bevolkingsgroep ter executie voorstellen:![]()
[..]
Verdomme een beetje mijn stattie in puin meppen om dat hersenloze kutvoetbal
Gegen die maue!![]()
Alle quiet on the western front (Vogelenbuurt)quote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vandaar dat hier net een stadionbus reed met politiebusjes enzeau eromheen.
Denk ik.
Voetbalhersenloze supporters
Als ze nou gaan rellen in het stationsgebouwquote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef kwib het volgende:
oh, mag ik even een bevolkingsgroep ter executie voorstellen:![]()
[..]
Verdomme een beetje mijn stattie in puin meppen om dat hersenloze kutvoetbal
Gegen die maue!![]()
Dat is toch te troosteloos voor ze, liever het centrum.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef lost95 het volgende:
[..]
Als ze nou gaan rellen in het stationsgebouw
11 bier, wel lezen heh! Wel lekker bier trouwensquote:Op zondag 14 januari 2007 13:31 schreef kwib het volgende:
[..]
4 bier en 1 cappo en 45 euro lichter
Dan hebben jullie wel de "exotische" bieren gedronken. Die jupilers die ik er gisteren gehad heb zijn gewoon 2 euro per glas hoor. Of je drinkt een capuccino van 23 euro. Dan kan ook
Kleinste meisje met de hardste lachquote:
typoquote:Op zondag 14 januari 2007 14:41 schreef TMan het volgende:
[..]
11 bier, wel lezen heh! Wel lekker bier trouwens![]()
Ik zal volgende keer vragen of al 't personeel even op 'n rijtje van klein naar groot wil gaan staan en dan lachenquote:
Heuh, karmeliet, das de enige die ik onthouden hebquote:Op zondag 14 januari 2007 15:33 schreef kwib het volgende:
[..]
typo
Wat voor een bier dronken jullie dan?![]()
Maatpakken weet ik niet. Maar voor gewone pakken heeft de Barsoi nu actiedagen, en daar zit soms best wat leuks tussen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Waareh... kun je in Utrecht trouwens een betaalbaar maatpak kopen?
Iemand een idee?
Je zou even naar Zeist kunnen rijden, daar zit Suit Supplyquote:Op zondag 14 januari 2007 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand een idee?
Of Setpoint maatpakken heeft weet ik niet, maar je kan er wel goede pakken kopen. Zit op de mariaplaats.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand een idee?
Steenweg.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of Setpoint maatpakken heeft weet ik niet, maar je kan er wel goede pakken kopen. Zit op de mariaplaats.
Bij setpoint maken ze het standaardpak ook nog op maat. Qua lengte etc. Anders moet je daar even informeren, scheelt een stuk reizenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Heb een paar jaar geleden twee pakken bij Barsoi gekocht, maar het zit me toch te hobbezakkerig... Voor zo'n tenger smal mannetje als ik is confectie niet echt geschikt vrees ik. Bovendien, áls ze al dingen in maat 45 ofzo hebben, dan ben je veroordeeld tot een standaard donkerblauw/grijs.
Heb al zitten denken aan Suitsupply idd, in Zeist. Effe kijken of je daar met 't OV kunt komen.
Maareh... zit er niet een naai-Turk ergens ofzo?
Dat is nog steeds niet hetzelfde als een maatpak.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij setpoint maken ze het standaardpak ook nog op maat. Qua lengte etc. Anders moet je daar even informeren, scheelt een stuk reizen.
'k Denk dat je dan voor dat gedoe allemaal beter écht effe je kunt laten opmeten.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef VoreG het volgende:
Bij setpoint maken ze het standaardpak ook nog op maat. Qua lengte etc. Anders moet je daar even informeren, scheelt een stuk reizen.
Waarom? Omquote:Op zondag 14 januari 2007 12:13 schreef lost95 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze toch met dat stationsgebied bezig gaan... waarom gooien ze het dan niet helemaal plat en bouwen ze wat moois.
Ze beginnen deze zomer met bouwen hoor. Op de Vredeburg. En het ziet er best goed uitquote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom? OmCorio
. Het bedrijf wat heel Utrecht in een dodelijk wurgreep heeft. En de gemeente Utrecht die destijds haar ziel heeft verkocht. Schande!
Ik heb gezien mijn achtergrond al aardig wat plannen van Corio gezien en ik moet zeggen; het ziet er best aardig uit. Die oude pre-HC binnenstad had ik liever gehad ok. Maar die is nu eenmaal gesloopt. Jammerquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel aardig, maar het past nog steeds totaal niet bij de rest van de binnenstad.
"Hoor". Alsofquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef kwib het volgende:
[..]
Ze beginnen deze zomer met bouwen hoor. Op de Vredeburg. En het ziet er best goed uit
[afbeelding]
Beter dan wat er nu staat tenminste
Het wordt alleen maar groterquote:
Ik zou even teruglezen in dit topic en het vorige, want anders staat het hele topic weer vol met allemaal kroegen end. Deze vraag komt per topic 2 a 3 keer langs.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:36 schreef RuutR het volgende:
Ik ga binnenkort met wat collega's in Utrecht stappen, want zijn toffe tenten (voor de donderdagavond/nacht)
Alvast bedankt
Daarom suggereerde ik al om zo'n lijstje in de OP te zettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zou even teruglezen in dit topic en het vorige, want anders staat het hele topic weer vol met allemaal kroegen end. Deze vraag komt per topic 2 a 3 keer langs.....
En je had weer eens keihard gelijk!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom suggereerde ik al om zo'n lijstje in de OP te zetten.
Ik vind dat de hardstyle hier in utrecht niet echt zo van de grond komt. In het westen van het land. Den Haag etc daar is het veel meerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef PocketAce het volgende:
Volgende week in het weekend ga ik naar utrecht met mn vriendin,
welke discotheek raden jullie me aan ?
Liefst Hardstyle / rnb ofzo
Of gezellige nederlandse cafe's kroegen ?
Ik had met mijn domme kop een afspraak met vrienden gemaakt om te pokeren, en die stond al 2 wekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:42 schreef Christine het volgende:
As usual.
Waar was je donderdag trouwens?.
Ja gelukkig niet! Voor lekkere funky house moet je trouwens naar de Monza.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik vind dat de hardstyle hier in utrecht niet echt zo van de grond komt. In het westen van het land. Den Haag etc daar is het veel meer
Waar komt die poker-hype toch vandaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik had met mijn domme kop een afspraak met vrienden gemaakt om te pokeren, en die stond al 2 weken![]()
Poema.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef PocketAce het volgende:
Volgende week in het weekend ga ik naar utrecht met mn vriendin,
welke discotheek raden jullie me aan ?
Liefst Hardstyle / rnb ofzo
Of gezellige nederlandse cafe's kroegen ?
Geen idee, die duurt al lang hoor, zeker anderhalf jaar. Doe het niet zo vaak, maar je kunt lekker ouwehoeren en zuipen als je het doetquote:
olivier dus, kan niet missen na zo'n uitgebreid verslagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:27 schreef Christine het volgende:
Belgisch kafé
Kafé België - publiek: alternatief - eten/drinken - Oudegracht 196
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |