abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45288875
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:08 schreef Q. het volgende:

[..]

Okee, dan doen we dat een keer.
lijkt me gezellig
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:29:54 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_45289103
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze hebben Brugse Tripel: http://www.cafe-olivier.be/pdf/specialiteiten.pdf
Wat een prijzen weer , dat was in Brugge wel anders!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_45289395
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
Nu nog mensen vinden die belgische biertjes met mij willen drinken.
Hallo, have we met?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:49:24 #104
141482 Q.
JurassiQ
pi_45289538
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Hallo, have we met?
Hoi Twist. Ik ben Q. Wil je met mij belgische biertjes drinken?
For great justice!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:50:19 #105
141482 Q.
JurassiQ
pi_45289571
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat een prijzen weer , dat was in Brugge wel anders!
Je leeft maar één keer. Zegt men.
For great justice!
pi_45289722
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Hoi Twist. Ik ben Q. Wil je met mij belgische biertjes drinken?
Ja hoor Q. Dat wil ik best een keertje doen. Als het bevalt wel meerdere keertjes. Mits stufi.
pi_45289782
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:55 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ja hoor Q. Dat wil ik best een keertje doen. Als het bevalt wel meerdere keertjes. Mits stufi.
We kunnen ook een keer met z'n drieen of vieren ofzo Belgische biertjes gaan drinken
pi_45289808
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

We kunnen ook een keer met z'n drieen of vieren ofzo Belgische biertjes gaan drinken
Dat lijkt me een puik plan. Al vind ik dat Olivier gebeuren sowieso te duur zo te zien.
Maar gelukkig is er Kafe Belgie (waar ik het persoonlijk best goed toeven vind).
pi_45289846
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:58 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Dat lijkt me een puik plan. Al vind ik dat Olivier gebeuren sowieso te duur zo te zien.
Maar gelukkig is er Kafe Belgie (waar ik het persoonlijk best goed toeven vind).
ik heb overigens ook niks tegen gewoon bier
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:01:37 #110
141482 Q.
JurassiQ
pi_45289891
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:58 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ik wil je wel voor een aantal biertjes sponsoren hoor. .
For great justice!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:01:53 #111
141482 Q.
JurassiQ
pi_45289905
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Of honderden. .
For great justice!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:51:27 #112
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_45291302
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Of honderden. .
Ik begin vanavond vast

een heerlijk -dame thuis, met vrienden bier en sateetje-avond
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_45292145
* TMan denkt dat ie vanavond maar even Olivier gaat checken
pi_45302373
Utrecht, toffe stad, pas nog in utrecht uit.. Was zon meisje "BLIJF VAN ME AF BLABLA " tegen zon gozert, wij eropaf LAAT HAAR MET RUST nou je weet wel :p en hoppa ruzie there is! :p
pi_45306588
Na alle verhalen hier en in de omgeving toch maar besloten om na een half avondje Stairway (de alcoholisten van de 'we-beginnen-om-16.00-en-gaan-rond-22.00-naar-huis' hebben we ff gedag gezegd) om toch door te gaan naar Olivier.

Ik ben wel een bier drinker, maar geen specialer bier drinker (afgezien van Guinness en Palm). Ik heb mij dus niet gewaagd aan de prijzige speciaal bieren (+ 3 euro betalen voor iets wat je misschien niet vind smaken is toch iets teveel). Maar ondanks dat PRIMA vermaakt.

Deze tent heeft nagenoeg alles. Bij binnenkomst moet je (voor je gevoel) even kiezen of je linksom of rechtsom gaat (blijft een oude kerk he, daar kom je vrijwel nooit direct de 'zaal' in). Bij binnenkomst viel onze mond open van verbazing. Niet omdat het in een kerk is gevestigd, maar puur vanwege de drukte. Ik had niet verwacht dat het ZO druk zou zijn. Nadat de drukte is bezonken ('ik ken geen kroeg die iets meer dan 2 weken open is en zoveel mensen weet te trekken') viel pas de locatie zelf op. Je komt binnen in de kerkhal en de echo die er hangt valt je meteen op. Het is niet lawaaierig, de muziek staat niet enorm hard, maar toch klink alles veel voller, de eerste 5-10 min is het wennen (alsof je een echo hoort achterin een zaal bij een band) maar daarna gaat het wel.

De drukte was ook even wennen. Let wel, als je hier nog nooit geweest bent dan valt je kaak op de grond als je ziet hoeveel ruimte ze hebben. De website vermeldde dat er +/- 200 m2 beschikbaar is en dat is niet gelogen. Deze 200 m2 moet natuurlijk wel ingericht worden als een kroeg en dit betekent veel bankjes, stoeltjes, tafeltjes en muurtjes van hout. Dit is niet de optimale benutting van de ruimte, maar wie verwacht dat nou van een uit de kluiten gewassen kroeg. De vergelijk die hier eerder gemaakt is dat dit een tent is die een combinatie is van de ruimte van De Winkel van Sinkel en de intieme sfeer van Cafe Belgie klopt exact. Combineer dit met een dak die minstens 10 meter boven je hangt, een orgel op een balkon aan de achterkant, de jezus/maria beelden aan de muren en je hebt Olivier. Dat je in een kerk/kroeg bevind wordt niet onder banken of stoelen gestoken, en dat maakt deze tent (voor utreg) uniek.

De sfeer was binnen 5 minuten na binnen komst al bepaald, perfect. Ik ben de hele avond geen irritante mensen tegen gekomen die je opzij beuken om er langs te mogen, nee een schouderklopje, een tikje op de rug of gewoon een pardon in je oor was afdoende om door te kunnen lopen. Dit klinkt misschien vreemd voor de wat oudere users die hier zitten, maar helaas het hedendaagse uitgaan bestaat (in sommige gevallen) door omver gebeukt worden, boze blikken (waarmee je aangeeft dat je er langs wilt) en voor je eigen eer is het vooral belangrijk dat je geen sorry zegt, wat je ook doet.

In dat opzicht is dit een verademing. Doordat het gemiddelde publiek wat ouder is worden de ongeschreven 'oude regels' gehanteerd. Ik kon dus op mijn dooie gemakkie ongeveer een keer of 6 de plee bezoeken (blaasaandoening + alchohol = vriendjes worden met elke toiletjuffrouw in de stad). De toiletten waren continu schoon (genoeg) en ik heb geen rijen meegemaakt, dit gold ook voor het dames toilet (wat zover ik weet echt een uitzondering is met uitgaan). De toiletten zijn gratis, alleen had ik erg graag gezien dat ze achterin de zaal ook nog een toilet hadden. Nu moet je een flinke (drukke) afstand overbruggen als je achteraan staat/zit. Dit is geen ramp natuurlijk, maar het kan net iets makkelijker.

Het bestellen bij de bar was een van de mindere punten van de avond. Althans, de besteltijd. We hebben ongeveer 10 minuten wachten om een drankje te krijgen en voor ons zaten alleen mensen die aan de bar zaten te drinken. De wachtrij zelf was dus klein. Het wachten werd echter wel gecompenseerd door vakkundig personeel. We bestellen twee palm en het tweede palmpje werd leeg gegoten en er werd een nieuw glas gepakt, gevuld en die kregen we. Er was kennelijk iets mis met het glas, iets wat ik zelf niet heb kunnen zien, maar ik vind het wel goed dat ze uit zichzelf dat inzien. Toch een stuk beter dan na een paar minuten erachter komen dat er een scheur in je glas zit en dan terug moeten gaan. De tien minuten waren opzich te lang (gezien het aantal mensen die daadwerkelijk in de rij stonden) maar de bekwaamheid van het personeel maakte veel goed, daarbij moeten ze na 2 weken toch wennen aan de structuur van de bar en waar alles staat. Ik denk dat dit 'probleem' over een maandje wel opgelost is.

Toch waren wij het bar bestellen zat. Na wat zoekwerk zagen we een paar vrije stoelen in het achterste gedeelte van de zaal. Wij vonden het in eerste instantie al vreemd dat er in een goed gevulde tent nog plaatsen vrij waren. De reden werd snel duidelijk, dit waren niet-roken tafels. Een snelle blik op de grond bewees hoe erg wij als Nederlanders eigelijk zijn. De zin 'een tapijt van peuken' van Guus Meeuwis was incorrect puur vanwege het feit dat hier laminaat/hout lag. Er werd dus stevig voortgepaft bij de niet-roken tafels, wat dus eigelijk het nut van deze tafels wegneemt. Dankzij die gedachtegang zijn wij maar gaan zitten bij een niet-rokers tafel en zijn mening cola flesjes gevuld met as en sigaretten. Het vreemde is dat NIEMAND hier wat van zij, niet het personeel, niet de mensen bij de tafel naast ons (die hadden met volledig recht kunnen zeggen dat dit een non-smoking zone is, zelfde geld voor het personeel). Dus eigelijk zou je kunnen zeggen, voor de mensen die een rustigerookvrije avond willen aan een van de tafels, geef het maar op. De Nederlandse mentaliteit is kennelijk (en ik maak mij daar ook schuldig aan), als niemand wat zegt dan is het wel goed.

Maar ik kom terug op de bar, gezien wij onze tijd aan de bar wel hadden gehad besloten we wat te bestellen bij een van de lieftallige dames die rondliep (wel in functie he). Ik moet eerlijk zeggen, dit is een van de beste service die ik ooit heb meegemaakt in zo'n gelijke tent. Het personeel was goed (utregs) gebekt, had humor, kon tegen een geintje, was beleefd en vroeg zelfs bij de rekening wat de rest van de plannen voor de avond waren (je kan dit ook als brutaal zien, ik zie het als interesse).

Een mooi voorbeeld van de humor was dat ik op een tafel een vol glas neerzette toen we nog stonden. Een van de dames ruimde de tafel leeg en ik zei even tussendoor dat het mijn glas was die daar stond en of ze die niet mee wilde nemen. Haar antwoord was geen sorry, geen onnodig geslijm. Nee het was heel simpel: 'Ik dacht, laat ik die meenemen, nah er zit nog wat in (vol glas) die is vast van jou, dus ik laat hem staan'

Met dat soort humor maak je mijn avond

Olivier is een leuke tent met een unieke uitstraling, sommige dingen kunnen nog wat bijgespijkert worden, maar dat ligt aan de drukte en de nieuwigheid van de hele tent. Wat mij betreft echt een aanrader!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeurberus op 13-01-2007 03:57:34 ]
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:30:48 #116
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45306666
Rijnvis Feithstraat

Oftwel Vleutenseweg halte Hasebroekstraat (haasje)

Over vier weken weer
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_45307523
Klinkt goed, dat Oliver.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:58:34 #118
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45309463
Tiens, wat een verhaal over een avondje in een nieuwe kroeg. Bij mij blijft het meestal bij: het bier was lekker.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:00:18 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_45309506
Bier is altijd lekker. Behalve Oranjeboom en Heineken dan. En Amstel . Maar dat is geen bier.
For great justice!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:01:42 #120
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45309524
Laat ik zeggen: het bier smaakte goed.

Maar da's ook eigenlijk altijd zo.

Check mijn band Glorybox
pi_45316012
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
Tiens, wat een verhaal over een avondje in een nieuwe kroeg. Bij mij blijft het meestal bij: het bier was lekker.

Het bier was ook lekker, maar nu hebben mensen (hoop ik) een betere indruk hoe het daar een beetje is.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:36:25 #122
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_45316526
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:00 schreef Q. het volgende:
Bier is altijd lekker. Behalve Oranjeboom en Heineken dan. En Amstel . Maar dat is geen bier.
je vergeet bahvaria
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:03:41 #124
141482 Q.
JurassiQ
pi_45317042
Bavaria is wel goed te drinken vind ik.
For great justice!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:49:47 #125
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45320932
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:27 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Het bier was ook lekker, maar nu hebben mensen (hoop ik) een betere indruk hoe het daar een beetje is.
Jammer van je 'Nederlandse mentaliteit' en 'problemen bij het uitgaan', verder klinkt het interessant.
Zyggie.
pi_45321680
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Jammer van je 'Nederlandse mentaliteit' en 'problemen bij het uitgaan', verder klinkt het interessant.
Ik ben gewoon krititsch van nature, die mensen moeten er ook zijn.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:50:49 #127
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_45329432
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:38 schreef marcek het volgende:

[..]

hier ruimte zat voor deur en gratis ook , tevens zijn het redelijk brede parkeervakken (transwijk/nieuw welgelegen , die parkeerplek langs de weg der verenigde naties).
kan enkeld af en toe iets drukker zijn mocht er iets te doen zijn in de jaarbeurs.

lang leve de vakantiebeurs
Hee een buurman uit de OPL! Goed wonen hier, toch?
  zondag 14 januari 2007 @ 00:31:25 #128
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_45331948
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef Mjam het volgende:

[..]

Hee een buurman uit de OPL! Goed wonen hier, toch?
opl power of iets dergelijks
wij zitten bijna op het eind van de rij , met een mooi grasveld voor ons neus.
tis hier prima wonen tot nu toe
  zondag 14 januari 2007 @ 00:49:48 #129
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_45332434
vandaag trouwens uit eten geweest in 030 (zit op de voorstraat)
leuk en goed restaurant , veel internationale gerechten.

de Chocolate Nemesis als toetje is een aanrader , 1 bonk chocolade
en als ik ergens wel van ga stuiteren is het daar van.
  zondag 14 januari 2007 @ 11:55:49 #130
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45338077
Wat is het stationsgebied toch lelijk als je een week in de bergen hebt vertoefd
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 14 januari 2007 @ 11:58:36 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_45338145
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is het stationsgebied toch lelijk als je een week in de bergen hebt vertoefd
Het stationsgebied is nog lelijk als je een week op de vuilnisbelt van Calcutta hebt geleefd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:01:30 #132
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45338210
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Het stationsgebied is nog lelijk als je een week op de vuilnisbelt van Calcutta hebt geleefd.
True. Maar het is zo'n klap in je gezicht iedere keer
Dan denk je Heerlen , Eindhoven, om ver vervolgens met je eigenste stationsgebied geconfronteerd te worden
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_45338503
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:01 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

True. Maar het is zo'n klap in je gezicht iedere keer
Dan denk je Heerlen , Eindhoven, om ver vervolgens met je eigenste stationsgebied geconfronteerd te worden
Inderdaad, als ze toch met dat stationsgebied bezig gaan... waarom gooien ze het dan niet helemaal plat en bouwen ze wat moois.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:13:53 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_45338528
En het mooiste is, ze hebben dus dit gebouw gesloopt:

Om deze neer te zetten:

Ik ben al langer voor een collectieve nekschot voor alle Nederlandse architecten (en de Utrechtse in het bijzonder).
  zondag 14 januari 2007 @ 12:15:49 #135
26251 Eilanden
pi_45338558
Er is niets mis met vooruitgang, maar de architecten in het Utrechtse stationsgebied hebben niet echt de mooiste gebouwen neergezet
  zondag 14 januari 2007 @ 12:29:01 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_45338890
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:15 schreef Eilanden het volgende:
Er is niets mis met vooruitgang, maar de architecten in het Utrechtse stationsgebied hebben niet echt de mooiste gebouwen neergezet
Ik vind ook niets mis met vooruitgang. Helaas betekent het in Nederland meestal 'zo goedkoop mogelijk'. Nederlandse architecten hebben best veel lef als het om ontwerp gaat, maar dat moet dan wel gebeuren met prefab materialen en snel in elkaar te zetten.

Mijn favoriete bouwstijl is de laat 19e eeuwse neo-renaissance, waar het overigens vol mee staat in Utrecht (vooral Centrum, Wittevrouwen en Oudwijk), met als toonbeeld natuurlijk het academiegebouw:

Je ziet gewoon dat daar zorg aan is besteed, versiersels rond de ramen, niet alleen maar hetzelfde type steen, maar streepjes van een andere kleur, en een mooie grote lijst onder het dak. Al die dingen zijn qua materiaal nog niet eens superduur. Hoe veel kan zo'n simpele houten lijst nou kosten, 6000 euro (niet deze natuurlijk, maar zonder veel opsmuk)? En dat op een prijs van meerdere tonnen, maar het ziet er gelijk een stuk mooier uit. Alleen moet je er moeite voor doen en zorg aan besteden, en in plaats daarvan storten ze liever beton.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:33:56 #137
26251 Eilanden
pi_45338980
In het stationsgebied zal tijdsdruk ook inderdaad wel meegespeeld hebben
pi_45339232
Ben vrijdag in Olivier geweest, wat mij betreft mooie tent. Vind het alleen niet echt 'n doorzak-cafe, vanwege de prijs aan de ene kant en vanwege de grootte aan de andere kant. Zo'n groot cafe heeft toch wat minder gezelligs vind ik. Ter illustratie van de prijzen, met z'n 4-en 11 bier en 'n capuccino: ~45 euro lichter.

Daarna nog de Tivoli ingeweest trouwens, elke keer als ik bier ga halen blijf ik me afvragen of 't Audrey is Te irritant.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:59:13 #139
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45339728
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef TMan het volgende:
Ben vrijdag in Olivier geweest, wat mij betreft mooie tent. Vind het alleen niet echt 'n doorzak-cafe, vanwege de prijs aan de ene kant en vanwege de grootte aan de andere kant. Zo'n groot cafe heeft toch wat minder gezelligs vind ik. Ter illustratie van de prijzen, met z'n 4-en 11 bier en 'n capuccino: ~45 euro lichter.

Daarna nog de Tivoli ingeweest trouwens, elke keer als ik bier ga halen blijf ik me afvragen of 't Audrey is Te irritant.
  zondag 14 januari 2007 @ 13:13:50 #140
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_45340125
In dat geval: hoi bovenbuurman...
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:31 schreef marcek het volgende:

[..]

opl power of iets dergelijks
wij zitten bijna op het eind van de rij , met een mooi grasveld voor ons neus.
tis hier prima wonen tot nu toe
  zondag 14 januari 2007 @ 13:31:20 #141
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_45340597
quote:

4 bier en 1 cappo en 45 euro lichter

Dan hebben jullie wel de "exotische" bieren gedronken. Die jupilers die ik er gisteren gehad heb zijn gewoon 2 euro per glas hoor. Of je drinkt een capuccino van 23 euro. Dan kan ook
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_45340634
quote:

Schrijf maar wat op http://www.iens.nl/restaurantsVan/Utrecht/restaurant.htms?r=22854 .
quote:
Die herken je echt wel hoor. .
  zondag 14 januari 2007 @ 13:32:57 #143
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_45340646
oh, mag ik even een bevolkingsgroep ter executie voorstellen:
quote:
Supportersrellen in centrum Utrecht
Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: NOS Teletekst
Gepubliceerd: zondag 14 januari 2007 @ 13:25
In het centrum van Utrecht zijn supporters van FC Utrecht en Schalke '04 met elkaar slaagsgeraakt. Op verscheidene plaatsen in de stad wordt gevochten, zo meldt de NOS.

De ME probeert de orde te herstellen. FC Utrecht speelt vanmiddag om 14.30 uur een vriendschappelijke wedstrijd tegen Schalke '04 uit Duitsland.
Verdomme een beetje mijn stattie in puin meppen om dat hersenloze kutvoetbal

Gegen die maue!
pi_45340754
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef kwib het volgende:
[..]

Gegen die maue!
Vandaar dat hier net een stadionbus reed met politiebusjes enzeau eromheen.

Denk ik.

Voetbal hersenloze supporters
  zondag 14 januari 2007 @ 13:38:27 #145
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_45340813
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Vandaar dat hier net een stadionbus reed met politiebusjes enzeau eromheen.

Denk ik.

Voetbal hersenloze supporters
Alle quiet on the western front (Vogelenbuurt)
  zondag 14 januari 2007 @ 13:46:06 #146
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45341058
Ik ben daarnet het centrum doorgefietst voor een puik ontbijt (seven2seven, best ok), en ik heb helemaal niets gemerkt.
Check mijn band Glorybox
  zondag 14 januari 2007 @ 13:46:36 #147
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45341075
Het zijn vast die linkse media weer.
Check mijn band Glorybox
pi_45341812
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef kwib het volgende:
[..]

Gegen die maue!
Als ze nou gaan rellen in het stationsgebouw
  zondag 14 januari 2007 @ 14:13:43 #149
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45341846
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef lost95 het volgende:

[..]

Als ze nou gaan rellen in het stationsgebouw
Dat is toch te troosteloos voor ze, liever het centrum.
Zyggie.
pi_45342487
Ik was gisteravond in Utrecht!

Gegeten in een pannenkoekenhuis aan de gracht (trappetje naar beneden) en daarna wat gedronken in een café ergens bij de om ofzo.

Daarnaast nog gewandeld door het centrum, was leuk!
pi_45342644
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:31 schreef kwib het volgende:

[..]

4 bier en 1 cappo en 45 euro lichter

Dan hebben jullie wel de "exotische" bieren gedronken. Die jupilers die ik er gisteren gehad heb zijn gewoon 2 euro per glas hoor. Of je drinkt een capuccino van 23 euro. Dan kan ook
11 bier, wel lezen heh! Wel lekker bier trouwens
pi_45342699
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
Die herken je echt wel hoor. .
Ik dus niet
  zondag 14 januari 2007 @ 14:44:56 #153
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45342737
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:43 schreef TMan het volgende:

[..]

Ik dus niet
Kleinste meisje met de hardste lach
  zondag 14 januari 2007 @ 15:33:47 #154
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_45344180
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:41 schreef TMan het volgende:

[..]

11 bier, wel lezen heh! Wel lekker bier trouwens
typo

Wat voor een bier dronken jullie dan?
pi_45346691
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:44 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Kleinste meisje met de hardste lach
Ik zal volgende keer vragen of al 't personeel even op 'n rijtje van klein naar groot wil gaan staan en dan lachen

volgens mij heb ik met m'n zatte kop aan één van de bardames gevraagd waar ze aan dacht als ik "jagermeister" zei
pi_45346730
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:33 schreef kwib het volgende:

[..]

typo

Wat voor een bier dronken jullie dan?
Heuh, karmeliet, das de enige die ik onthouden heb
pi_45349783
Waareh... kun je in Utrecht trouwens een betaalbaar maatpak kopen?
Iemand een idee?
  zondag 14 januari 2007 @ 18:24:32 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_45350008
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand een idee?
Maatpakken weet ik niet. Maar voor gewone pakken heeft de Barsoi nu actiedagen, en daar zit soms best wat leuks tussen.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:42:03 #159
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_45350499
quote:
Iemand een idee?
Je zou even naar Zeist kunnen rijden, daar zit Suit Supply
Je zit er echt zo.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:44:34 #160
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_45350592
Maatpakken van NewTailor enz in Utrecht gaan namelijk al heel snel over de ¤1000, weet niet wat voor budget je in gedachte had?
pi_45350873
quote:
Iemand een idee?
Of Setpoint maatpakken heeft weet ik niet, maar je kan er wel goede pakken kopen. Zit op de mariaplaats.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:56:22 #162
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_45350956
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

Of Setpoint maatpakken heeft weet ik niet, maar je kan er wel goede pakken kopen. Zit op de mariaplaats.
Steenweg.
pi_45351041
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:56 schreef Hugster het volgende:

[..]

Steenweg.
Die bedoel ik ja
pi_45353117
Heb een paar jaar geleden twee pakken bij Barsoi gekocht, maar het zit me toch te hobbezakkerig... Voor zo'n tenger smal mannetje als ik is confectie niet echt geschikt vrees ik. Bovendien, áls ze al dingen in maat 45 ofzo hebben, dan ben je veroordeeld tot een standaard donkerblauw/grijs.

Heb al zitten denken aan Suitsupply idd, in Zeist. Effe kijken of je daar met 't OV kunt komen .

Maareh... zit er niet een naai-Turk ergens ofzo?
pi_45353220
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Heb een paar jaar geleden twee pakken bij Barsoi gekocht, maar het zit me toch te hobbezakkerig... Voor zo'n tenger smal mannetje als ik is confectie niet echt geschikt vrees ik. Bovendien, áls ze al dingen in maat 45 ofzo hebben, dan ben je veroordeeld tot een standaard donkerblauw/grijs.

Heb al zitten denken aan Suitsupply idd, in Zeist. Effe kijken of je daar met 't OV kunt komen .

Maareh... zit er niet een naai-Turk ergens ofzo?
Bij setpoint maken ze het standaardpak ook nog op maat. Qua lengte etc. Anders moet je daar even informeren, scheelt een stuk reizen .
  zondag 14 januari 2007 @ 20:05:25 #166
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_45353393
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Bij setpoint maken ze het standaardpak ook nog op maat. Qua lengte etc. Anders moet je daar even informeren, scheelt een stuk reizen .
Dat is nog steeds niet hetzelfde als een maatpak.

Dennis, neem nou maar lekker de 53 naar Zeist en ga eens bij ss kijken

Dan heb je ook echt even wat anders als je wilt, niet meteen die C&A 13 in een dozijn pakken-look
  zondag 14 januari 2007 @ 20:11:05 #167
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45353608
Ik zeg dat je Hugo moet geloven. dat is wel echt de herenmode man hier
pi_45353612
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef VoreG het volgende:

'k Denk dat je dan voor dat gedoe allemaal beter écht effe je kunt laten opmeten. .

New Royal Fashions lijken ook in Utrecht te zitten, maar hebben geen winkel? .
Ik google nog effe verder, en anders moet ik idd maar 's naar Zeist. Want SS vind ik ook wel betaalbaar.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:42:45 #169
141482 Q.
JurassiQ
pi_45361700
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:13 schreef lost95 het volgende:

[..]

Inderdaad, als ze toch met dat stationsgebied bezig gaan... waarom gooien ze het dan niet helemaal plat en bouwen ze wat moois.
Waarom? Om Corio . Het bedrijf wat heel Utrecht in een dodelijk wurgreep heeft. En de gemeente Utrecht die destijds haar ziel heeft verkocht. Schande!
For great justice!
  maandag 15 januari 2007 @ 01:45:11 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_45362592
Wat is er met onze é gebeurd?
pi_45363656
Someone knicked it!
pi_45379469
Wiens beurt was het deze week om de straatlantarens aan te doen? (Of doen ze het bij jullie wel?)
pi_45379548
Hier doen ze 't hoor
  maandag 15 januari 2007 @ 20:17:59 #174
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_45384472
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Waarom? Om Corio . Het bedrijf wat heel Utrecht in een dodelijk wurgreep heeft. En de gemeente Utrecht die destijds haar ziel heeft verkocht. Schande!
Ze beginnen deze zomer met bouwen hoor. Op de Vredeburg. En het ziet er best goed uit

Beter dan wat er nu staat tenminste
  maandag 15 januari 2007 @ 21:16:18 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_45386799
Ik vind het wel aardig, maar het past nog steeds totaal niet bij de rest van de binnenstad.
  maandag 15 januari 2007 @ 22:08:22 #176
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_45388792
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel aardig, maar het past nog steeds totaal niet bij de rest van de binnenstad.
Ik heb gezien mijn achtergrond al aardig wat plannen van Corio gezien en ik moet zeggen; het ziet er best aardig uit. Die oude pre-HC binnenstad had ik liever gehad ok. Maar die is nu eenmaal gesloopt. Jammer

Op de Voorstraat is trouwens een mooi staaltje "oude binnenstad nieuwbouw" gepleegd. Daar is een aantal jaren geleden een studentenhuis afgefikt. Nu staat er een nieuwe gebouw met een gevel in de stijl van een 18 eeuws herenhuis. Erg goed passend moet ik zeggen.

Heb er alleen geen foto's van
  maandag 15 januari 2007 @ 23:29:39 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_45391899
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef kwib het volgende:

[..]

Ze beginnen deze zomer met bouwen hoor. Op de Vredeburg. En het ziet er best goed uit
[afbeelding]

Beter dan wat er nu staat tenminste
"Hoor". Alsof HC dan verdwijnt ofzo.
For great justice!
  maandag 15 januari 2007 @ 23:36:22 #178
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_45392167
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef Q. het volgende:

[..]

"Hoor". Alsof HC dan verdwijnt ofzo.
Het wordt alleen maar groter
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:36:28 #179
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_45399165
Ik ga binnenkort met wat collega's in Utrecht stappen, want zijn toffe tenten (voor de donderdagavond/nacht)

Alvast bedankt
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:52:46 #180
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45401194
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:36 schreef RuutR het volgende:
Ik ga binnenkort met wat collega's in Utrecht stappen, want zijn toffe tenten (voor de donderdagavond/nacht)

Alvast bedankt
Ik zou even teruglezen in dit topic en het vorige, want anders staat het hele topic weer vol met allemaal kroegen end. Deze vraag komt per topic 2 a 3 keer langs.....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:55:27 #181
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45401269
Bovendien is het wel handig om te vermelden wat je voorkeuren qua publiek zijn. Veganistische herdershondenkrakers, of FC-Utrechtsupporters met strakke Gsus-shirtjes.

Voor elk wat wils, namelijk, in deze wonderschone stad.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:04:08 #182
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_45408441
Het liefst gewoon normale mensen

Ehm kroegen of clubs waar veel studenten komen en waar het gezellig is en het bier en de whiskey goed te zuipen zijn
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:28:12 #183
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45409174
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:52 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik zou even teruglezen in dit topic en het vorige, want anders staat het hele topic weer vol met allemaal kroegen end. Deze vraag komt per topic 2 a 3 keer langs.....
Daarom suggereerde ik al om zo'n lijstje in de OP te zetten .
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:31:24 #184
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45409269
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Christine het volgende:

[..]

Daarom suggereerde ik al om zo'n lijstje in de OP te zetten .
En je had weer eens keihard gelijk!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:42:11 #185
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45409577
As usual .

Waar was je donderdag trouwens? .
pi_45409756
Dat idee voor een dergelijk lijstje in de OP is toch al vaker voorbijgekomen? (niet dat dat uitmaakt, het blijft een leuk idee)
Alleen niemand lijkt gemotiveerd om dat lijstje ook daadwerkelijk te maken.
pi_45410288
Volgende week in het weekend ga ik naar utrecht met mn vriendin,

welke discotheek raden jullie me aan ?

Liefst Hardstyle / rnb ofzo

Of gezellige nederlandse cafe's kroegen ?
pi_45410392
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef PocketAce het volgende:

Ik vind dat de hardstyle hier in utrecht niet echt zo van de grond komt. In het westen van het land. Den Haag etc daar is het veel meer
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:09:36 #189
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45410442
Ik maak een lijstje.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:27:18 #190
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45410956
Voor in de OP:

Kroegen
Bartje's Café - publiek: studenten - eten/drinken - Donkere Gaard 6
De Steeg - publiek: partypeople - eten/drinken/dansen - Drieharingenstraat 1
't Oude Pothuys - publiek: muziekliefhebbers - eten/drinken/dansen (live muziek) - Oudegracht 279
De Witte Ballons - publiek: studenten - drinken/'Dom Blondje' is hier verkrijgbaar - Lijnmarkt 12
Stadscafé Broers - publiek: yuppen - eten/drinken/leestafel - Janskerkhof 9
Café Flitz - publiek: 'van yuppen tot punk '- drinken/dansen/biljart/pool/darts/gratis lolly - Rozenstraat 15

Irish Pubs
O'Leary's - eten/drinken - Adelaarstraat 23
Mick O'Connell's - eten/drinken/darten - Jansdam 3-17
O'Daniels - voetbalcafé FC Utrecht - Herculesplen 281-283

Belgisch kafé
Kafé België - publiek: alternatief - eten/drinken - Oudegracht 196

Clubs

Restaurants

En nu moet ik weg, dus vul het lijstje vooral verder aan!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:30:08 #191
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45411065
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:42 schreef Christine het volgende:
As usual .

Waar was je donderdag trouwens? .
Ik had met mijn domme kop een afspraak met vrienden gemaakt om te pokeren, en die stond al 2 weken
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:33:52 #192
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45411170
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Ik vind dat de hardstyle hier in utrecht niet echt zo van de grond komt. In het westen van het land. Den Haag etc daar is het veel meer
Ja gelukkig niet! Voor lekkere funky house moet je trouwens naar de Monza.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:37:08 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_45411270
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik had met mijn domme kop een afspraak met vrienden gemaakt om te pokeren, en die stond al 2 weken
Waar komt die poker-hype toch vandaan?
For great justice!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:40:17 #194
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45411401
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef PocketAce het volgende:

Poema.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:55:49 #195
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_45411956
studenten zijn op donderdag ook nog wel te vinden ( studenten op donderdag vind je toch wel) in filemon - janskerkhof - iets oudere studenten
pakhuis - janskerkhof - kroegje
arena - bij stadhuis - R&B met leuke 'inrichting'
beurs - neude - de wat meer 'preppy' student
Noise is all relative to the silence preceding it
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:11:23 #196
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45412498
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar komt die poker-hype toch vandaan?
Geen idee, die duurt al lang hoor, zeker anderhalf jaar. Doe het niet zo vaak, maar je kunt lekker ouwehoeren en zuipen als je het doet
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_45412561
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:27 schreef Christine het volgende:

Belgisch kafé
olivier dus, kan niet missen na zo'n uitgebreid verslag ga er na mn tentamenweek maar eens wat lekkere speciaalbiertjes nuttigen
Too much is never enough!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:58:17 #198
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45420780
Ja, ga dat lijstje eens aanvullen, mensen! Ik heb verdomme niet voor niks mijn tijd daarin gestoken en ik had het al zo druk.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:12:17 #199
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45421254
Voor in de OP:

Kroegen
Bartje's Café - publiek: studenten - eten/drinken - Donkere Gaard 6
De Steeg - publiek: partypeople - eten/drinken/dansen - Drieharingenstraat 1
't Oude Pothuys - publiek: muziekliefhebbers - eten/drinken/dansen (live muziek) - Oudegracht 279
De Witte Ballons - publiek: studenten - drinken/'Dom Blondje' is hier verkrijgbaar - Lijnmarkt 12
Stadscafé Broers - publiek: yuppen - eten/drinken/leestafel - Janskerkhof 9
Café Flitz - publiek: 'van yuppen tot punk '- drinken/dansen/biljart/pool/darts/gratis lolly - Rozenstraat 15
EetCafé de Vingerhoed - Rustige bruine kroeg voor afspraak met koffie/thee - Donkere Gaard 11

Irish Pubs
O'Leary's - eten/drinken - Adelaarstraat 23
Mick O'Connell's - eten/drinken/darten - Jansdam 3-17
O'Daniels - voetbalcafé FC Utrecht - Herculesplen 281-283

Belgisch kafé
Café Olivier- publiek: oudere studenten/werkenden - belgische bieren en belgisch eten

Clubs
Poema - Techno

Winkel van Sinkel

Restaurants
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:47:10 #200
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45422514
Theatercafé de Bastaard - alternatievig, gem. 25 (?) goeie muziek & dito zitjes - drinken - Jansveld 17
Café Flater - yuppig / studentikoos, incrowderig - drinken - Oudegracht 140
'T Gras van de buren - yuppig - tapasachtig eten / lunchen en drinken en dansen - Lange Jansstraat 16
Check mijn band Glorybox
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')