Zit een filmpje van Walter Veith aan het kijken. Hij roept kleine twijfelachtige bronnetjes aan, gebruikt huiskamerwetenschap en achterhaalde creationestische rethoriek om z'n punt te maken. Daarnaast lees ik dat hij een voedseldeskundige is, NIET een bioloog.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat je Kent Hovind niet serieus neemt oke, maar de eerste 4 filmpjes zijn van een professor die jarenlang evolutie gedoceerd heeft aan het grootste evolutiebolwerk in de wereld in Zuid Afrika. Wegens allerlei gebeurtenissen in zijn leven was hij gedwongen zijn visie aan te passen en doceert nu creationisme. Het is echt de moeite waard om te bekijken want deze man heeft verstand van zaken.
Plus hij is nu idd gelovig, maar dus eerst evolutionist en die hard atheist. Ik vind dat geen criterium om iemand bij voorbaat af te schrijven.
Hij is nu voedseldeskundige ja, maar doceerde zoologie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zit een filmpje van Walter Veith aan het kijken. Hij roept kleine twijfelachtige bronnetjes aan, gebruikt huiskamerwetenschap en achterhaalde creationestische rethoriek om z'n punt te maken. Daarnaast lees ik dat hij een voedseldeskundige is, NIET een bioloog.![]()
Met andere woorden: De zoveelste hobbyist die denkt de waarheid in pacht te hebben. Ik zie liever een debat tussen 2 gerespecteerde biologen over dit onderwerp dan filmpjes van amateur filosofen die een zaal vol juigende gelovigen gaan uitleggen dat de geaccepteerde wetenschap fout is en dat hij het goed heeft.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef SpecialK het volgende:
Daarnaast lees ik dat hij een voedseldeskundige is, NIET een bioloog.![]()
mis ik iets?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:45 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Ik wacht met smart op de evolutie-weerleggingen van Sonja Bakker![]()
Nee nee hoor. Mensen die totaal niet thuis zijn in zo'n vakgebied horen daar geen uitspraken over te doen. Je moet wel verstand van zaken hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:49 schreef Aslama het volgende:
Kijk ze begrijpen niet eens dat het om de inhoud gaat en niet om wie...
Mijn excuses, ik was mij er niet van bewust.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:35 schreef Triggershot het volgende:
Ik waarschuw niet nog 1 x, volgende user krijgt een note.
Dit topic blijft zuiver gaan over Evolutie, punt.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Nee nee hoor. Mensen die totaal niet thuis zijn in zo'n vakgebied horen daar geen uitspraken over te doen. Je moet wel verstand van zaken hebben.
Zolang het evolutie betreft zonder geloofselementen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:47 schreef Aslama het volgende:
@Triggershot:
Mag ik op de post hieronder (inhoudelijk) reageren of krijg ik dan een note (wat is dat trouwens?)
[..]
Het gaat niet om evolutie maar om de inhoud van de post wat gewoon een mening is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang het evolutie betreft zonder geloofselementen.
Een note is een usernotitie
Zolang je het kunt paren met evolutie zonder geloof.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:54 schreef Aslama het volgende:
[..]
Het gaat niet om evolutie maar om de inhoud van de post wat gewoon een mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |