Juist, iemand komt met een plaatje aanzetten en ik heb moeite met inhoudelijk reageren? Hoe smaakt dat nou, de reet van speknek?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Moeilijk he inhoudelijk reagerenAl die artikelen ontkrachten je bewering dat men dat niet kan beschrijven. Heb je daar niets op te zeggen?
Ermmm hoe blind kan je zijn?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Juist, iemand komt met een plaatje aanzetten en ik heb moeite met inhoudelijk reageren? Hoe smaakt dat nou, de reet van speknek?
En die immense lijst wetenschappelijke publicaties heb je niet gezien? Misschien ben je net zo blind als de mensen op dat plaatje? Misschien dat daarom dat plaatje erbij zat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Juist, iemand komt met een plaatje aanzetten en ik heb moeite met inhoudelijk reageren? Hoe smaakt dat nou, de reet van speknek?
Ja, dat zei ik ook maar ik had deze post nog niet gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ermmm hoe blind kan je zijn?Er staan een berg verwijzingen boven. Heb je die over het hoofd gezien ofzo?
Verschil is wel dat KirmiziBeyaz vooral selectief blind is. Een verarming voor zijn geest helaas.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:38 schreef fallrite het volgende:
[..]
En die immense lijst wetenschappelijke publicaties heb je niet gezien? Misschien ben je net zo blind als de mensen op dat plaatje? Misschien dat daarom dat plaatje erbij zat?
Misschien niet tussen de personen hierboven maar wel tussen anderen. Dit topic is #12 in een reeks dus het kan gewoon nog bestaan, tot het weer vol isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:52 schreef Zina het volgende:
Dit gaat echt niet meer tot een zinnige discussie leiden, mevrouw de moderator.
opmerkingen, klachten en vragen aan mevrouw de moderator mag in WFL FB, verder houdt ze dit topic zuiver, verder zal niet het topic maar baggergedrag van sommige users consequenties hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:52 schreef Zina het volgende:
[WFL Feedback #22] Liesje en Triggy nemen nog maar wat koffi Aldaar mijn reactie. In dat topic ook verder over moderatie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:52 schreef Zina het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Goed om maar weer iets ontopic te doen
http://www.nature.com/nature/focus/neanderthaldna/index.html
Recent is voor het eerst onderzoek gedaan naar het genoom van de neanderthalers. Voorheen was dit onderzoek alleen gericht op mitochondriaal DNA. Erg leuk onderwerp(imo) Geeft weer nieuwe inzichten over de splitsing tussen mens en neanderthaler en wat vanuit het DNA gezien de verschillen zijn.
Razend interessant artikel, maar ik ben daardoor voorlopig weer druk met lezen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Goed om maar weer iets ontopic te doen
http://www.nature.com/nature/focus/neanderthaldna/index.html
Recent is voor het eerst onderzoek gedaan naar het genoom van de neanderthalers. Voorheen was dit onderzoek alleen gericht op mitochondriaal DNA. Erg leuk onderwerp(imo) Geeft weer nieuwe inzichten over de splitsing tussen mens en neanderthaler en wat vanuit het DNA gezien de verschillen zijn.
Dat is zoals je de theorie graag wilt zien. Maar of dat werkelijk zo is? Natuurlijk is de biodiversiteit van de natuur onmogelijk uitsluitend op toeval gebasseerd, de vraag is of alles via de evolutie ontstaat, werkt de evolutie werkelijk op die manier, wat is het bewijs?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef mgerben het volgende:
Wie denkt dat de evolutie alleen maar op toeval berust maakt een hele grote denkfout.
Doe in gedachten het volgende experiment eens:
Je zet 1000 mensen in een zaal en je geeft iedereen een dobbelsteen. Als iedereen tegelijk 6 gooit ben je klaar en mag iedereen naar huis.
Je voelt wel aan; dat duurt wel even.
Nu pas je selectie toe: Iedereen gaat gooien en wie zes gooit mag naar huis.
Uitkomst: Binnen vijf minuten is de hele zaal leeg.
Dat is de kracht van selectie: Je gaat niet wachten tot je toevallig op het eindresultaat bent aangekomen, maar je probeert en behoudt het goede.
wat noem jij een soort?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:38 schreef Aslama het volgende:
Heb je het niet door dat ik het over soortvorming (en bij sexueele voortplanting) heb?
En dan praat je over mijn beredeneringsmogelijkheden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |