Ik toch liever niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Had liever dat Arsenal die cup pakte..
Wat een onzin. Alsof je verwacht dat iemand op die hoogte head first komt invliegen. En daarnaast heeft een verdediger natuurlijk het volste recht om zo'n bal (op wat voor manier dan ook) weg te werken.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En dan die kut Diabi die met zn poot omhoog gaat in een vol strafschof gebied gaat.
Ziek zijn die lui.
Ach, als ie toch iemand de schuld moet geven kan ie beter Terry zelf de schuld geven.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof je verwacht dat iemand op die hoogte head first komt invliegen. En daarnaast heeft een verdediger natuurlijk het volste recht om zo'n bal (op wat voor manier dan ook) weg te werken.
Het was gewoon ongelukkig.
Bij mijn weten is gevaarlijk spel een overtreding. Was dus eigenlijk gewoon een penalty.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof je verwacht dat iemand op die hoogte head first komt invliegen. En daarnaast heeft een verdediger natuurlijk het volste recht om zo'n bal (op wat voor manier dan ook) weg te werken.
Het was gewoon ongelukkig.
Te laag koppen ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij mijn weten is gevaarlijk spel een overtreding.
Maar goed, ondanks de overwinning ben je behoorlijk gefrustreerd.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij mijn weten is gevaarlijk spel een overtreding.
Het is niet alsof ie een snoekduik maakt. Gewoon een vrij normale hoogte waarop Terry kopt.quote:
Ik ben blij met de overwinning hoor. Maar het is behoorloijk frustrerend om je captain zo vaak achter elkaar geblesseerd te zien, en dan nu ook eens zo ernstig (zo lijkt het vooralsnog).quote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar goed, ondanks de overwinning ben je behoorlijk gefrustreerd.
Je bent de enige (tot nu toe) die het anders ziet.
Mijn antwoord was ook sarcastisch, het gebeurd in een normaal spelmoment waar beide geen schuld in hebben maar daar denk jij ongetwijfeld anders over.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is niet alsof ie een snoekduik maakt. Gewoon een vrij normale hoogte waarop Terry kopt.
Ik vind het gewoon stom van Diaby. Zoiets zie ik nooit in een vol strafschof gbied met allemaal mensen d'r omheen. Maar goed, Terry's blessure is nu even hetgene wat overheerst bij mij. Als het dalijk blijkt mee te vallen, kan ik wel meer genieten van de overwinning.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn antwoord was ook sarcastisch, het gebeurd in een normaal spelmoment waar beide geen schuld in hebben maar daar denk jij ongetwijfeld anders over.
Tis schandalig, de bal proberen weg te halen uit je eigen 5 metergebied waar het druk is, rood had het moeten zijn!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom van Diaby. Zoiets zie ik nooit in een vol strafschof gbied met allemaal mensen d'r omheen. Maar goed, Terry's blessure is nu even hetgene wat overheerst bij mij. Als het dalijk blijkt mee te vallen, kan ik wel meer genieten van de overwinning.
Gaat meer op de manier waarop. Als hij met de kop tegen Terry aanknalde had je mij niet gehoord.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis schandalig, de bal proberen weg te halen uit je eigen 5 metergebied waar het druk is, rood had het moeten zijn!
Eindeloze discussie dit met jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gaat meer op de manier waarop. Als hij met de kop tegen Terry aanknalde had je mij niet gehoord.
Daar was ook weinig op aan te merken, had meer met de klasse van Drogba te maken dat het uiteindelijk beslist is binnen 90 minuten.quote:Ik moet trouwens een wel een compliment maken aan het spel van Arsenal, dat zag er goed uit.
Ach ja, laten we er maar mee stoppen en het er op houden dat ik in een blinde vlaag van frustratie dit opper. Ik ben blijkbaar de enige die het zo ziet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eindeloze discussie dit met jou.
[..]
Daar was ook weinig op aan te merken, had meer met de klasse van Drogba te maken dat het uiteindelijk beslist is binnen 90 minuten.
Die van Sheva was de 1-3 geweest, het was toen al gelopen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:03 schreef mcyodogg het volgende:
Drogba was inderdaad terecht motm. Wel jammer dat Lamps en Shevchenko nog op de lat schoten, wat dat betreft heeft Chelsea verdiend gewonnen.
zekersquote:Op zondag 25 februari 2007 19:38 schreef mcyodogg het volgende:
pfieww dat doet me erg goed om te horen.![]()
en don-diablo, nog een Chelsea supporter, kom maar vaak buurten hier
![]()
Kreeg die Terry geen vrije trap tegen? Te laag koppen is gevaarlijk spel.quote:
Als dat gevaarlijk spel is dan krijgt Arsenal toch een vrijtrapquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kreeg die Terry geen vrije trap tegen? Te laag koppen is gevaarlijk spel.
Sjonge jonge op het eind wat gaat het eraf. Lijkt nergens opquote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QFlUx5aBfRU
http://www.youtube.com/watch?v=zwomtHB7eLk
Chelsea had juist een penalty moeten krijgen voor gevaarlijk spel.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kreeg die Terry geen vrije trap tegen? Te laag koppen is gevaarlijk spel.
Gast, stop nou, je bent OK maar nu sla je helemaal door, kan je niet serieus nemen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Chelsea had juist een penalty moeten krijgen voor gevaarlijk spel.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef Dos37 het volgende:
Of doordat de concurrent belangrijke spelers mist door blessures of schorsingen.
Wellicht dat Drogba volgende week in een coma komt, weer 1 minderquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben wel tevreden. Ik wil gewoon dat manchester united kampioen wordt of dit nou komt doordat we zelf alles met 1-0 zouden winnen. Of doordat de concurrent belangrijke spelers mist door blessures of schorsingen. Zeker na dit soort wedstrijden
je krijgt geen penalty voor gevaarlijk spel, maar een indirecte vrije trap.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Chelsea had juist een penalty moeten krijgen voor gevaarlijk spel.
En Dos, je vroeg om blessures en je kreeg een flinke. Ik hoop dat je tevreden bent.
DAt laatste bedoel ik. Dat eerste stelling slaat natuurlijk nergens op dat wens je niemand toe.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wellicht dat Drogba volgende week in een coma komt, weer 1 minder![]()
Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Als Cech en Terry er niet zolang uit waren geweest, was het verschil een stuk minder dan 6 geweest.
tenminste iemand die de spelregels kent.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
je krijgt geen penalty voor gevaarlijk spel, maar een indirecte vrije trap.
Hij is er maanden uit met een rugblessure, komt terug, krijgt meteen een enkelblessure, komt terug en krijgt meteen een hersenschudding en Chelsea mag niet zeuren?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:28 schreef Grimm het volgende:
Ach flikker toch op, 2 miljard op de bank en dan gaan zeuren om terry, koop upson dan ofzo
de laatste jaren alleen maar gekocht en dan ineens gaan zitten zeuren om geld.
afgelopen jaren had man utd ook met blessures te maken, en arsenal ook, en liverpool ook.
It's all part of the game
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij is er maanden uit met een rugblessure, komt terug, krijgt meteen een enkelblessure, komt terug en krijgt meteen een hersenschudding en Chelsea mag niet zeuren?
En je wordt nooit een gezond bedrijf als je elke transferperiode buitensporig veel geld gaat uitgeven. Maak je de tegenstanders ook alleen kapitaalkrachtiger van. Bovendien is Terry niet te vervangen.
Ballack was een fantastische voetballer, maar brengt heel erg weinig, jammer voor chelseaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat me weer opvalt is dat Robben een stuk beter speelt dan een Ballack.
Mwah door die jonge jongens stonden ze er ook, ik vond het juist erg tof dat Wenger zoiets deed.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom speelt Arsenal met een b team als ze een finale spelen![]()
Heeft Wenger bewust voor gekozen Jorien, hij wil jeugd ook de kans geven om te spelen en de Carling Cup leent zich daar uitstekend voor.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom speelt Arsenal met een b team als ze een finale spelen![]()
Ik ga niet in discussie met je over Terry's voetballende kwaliteiten, blijf je bezig. Maar zo'n Italiaanse verdediger heeft niet 5% van de invloed op het team als Terry.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:58 schreef Grimm het volgende:
[..]ik kan een rijtje italiaanse verdedigers opnoemen die minstens zo goed zijn.
iedereen heeft te maken met blessures, dat hij vandaag een ram tegen z'n kop krijgt is z'n eigen schuld.
Moet hij ook nog blij wezen dat hij Keane niet tegen is gekomen, dan had hij er wel anders bij gelopen.
Niet op die gast reageren, die snapt er over het algemeen maar weinig van.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heeft Wenger bewust voor gekozen Jorien, hij wil jeugd ook de kans geven om te spelen en de Carling Cup leent zich daar uitstekend voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |