Dat sowiesoquote:Op zondag 25 februari 2007 17:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Erg goed, zelfs al verliest Arsenal nu dan iig met opgeheven hoofd..
Het zou zomaar kunnen, ongelukkig iig.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef Panick het volgende:
Die heeft minimaal een oogkas gebroken..
Die neckbrace is op zich niet zo schokkend maar dat zuurstof is minder.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef Panick het volgende:
Hij moet zelfs aan het zuurstof en een neckbrace..
Oh oh oh.
Achterlijke, zoveel gebeurde er uiteindelijk niet en als Fat Lampard zich er niet mee bemoeid had was het gewoon met een sisser afgelopen, Fabregas wilde hem alleen maar weghalenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:09 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een ongelofelijk kutmongolen lopen er rond bij dat kut Arsenal
Flinke trap recht eropquote:Op zondag 25 februari 2007 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
hoofden tegen elkaar of werd terry getrapt?
Praat het maar lekker recht, maar die Adebayor mag opgesloten worden in een gesticht, hoe idioot hij daar op inging. Knalt ie Bridge daar gewoon vrijwel knock out. En dan die kut Diabi die met zn poot omhoog gaat in een vol strafschof gebied gaat.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Achterlijke, zoveel gebeurde er uiteindelijk niet en als Fat Lampard zich er niet mee bemoeid had was het gewoon met een sisser afgelopen, Fabregas wilde hem alleen maar weghalen
Zover ik het gezien floot ie niet slecht tot de 2-1 maar daarna was ie kinderachtig en bij dat opstootje...dan had Robben er al vanaf gemoeten met een slaande beweging richting Fabregasquote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef Smeich het volgende:
Jammer... Arsenal had dit moeten winnen vind ik! Die scheids mag ook wel een Chelsea shirt aandoen en bij de uitreiking staan..
Gevalletje te laag koppen/ te hoog trappen, ongelukkig dus.quote:Flinke trap recht erop
Ik heb de actie van Adebayor niet gezien maar dat viel volgens mij wel mee maar gelukkig gingen die van Chelsea rustig een kop thee zitten te drinken tijdens het gebeuren en zijn die helemaal vrij van blaam, dondert op joh.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Praat het maar lekker recht, maar die Adebayor mag opgesloten worden in een gesticht, hoe idioot hij daar op inging. Knalt ie Bridge daar gewoon vrijwel knock out. En dan die kut Diabi die met zn poot omhoog gaat in een vol strafschof gebied gaat.
Ziek zijn die lui.
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Tenminste nog een fatsoendelijke winnaar
woei, heb een hoop gemist lees ik hier...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Praat het maar lekker recht, maar die Adebayor mag opgesloten worden in een gesticht, hoe idioot hij daar op inging. Knalt ie Bridge daar gewoon vrijwel knock out. En dan die kut Diabi die met zn poot omhoog gaat in een vol strafschof gebied gaat.
Ziek zijn die lui.
We hebben al jaaaaaaaaaaren de toekomst....quote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef Smeich het volgende:
On a sidenote, ik ben benieuwd hoe spelers als Diaby, Denilson en natuurlijk Walcott zich manifesteren over een paar jaar. Wat zijn die jongens GOED zeg!
Lampard ging alleen maar op Toure af, omdat Toure als een bezetene op Mikel afstormde.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb de actie van Adebayor niet gezien maar dat viel volgens mij wel mee maar gelukkig gingen die van Chelsea rustig een kop thee zitten te drinken tijdens het gebeuren en zijn die helemaal vrij van blaam, dondert op joh.
Als Fat Lampard zich er niet mee bemoeid had was er niets gebeurd.
EDIT, ik zie het nu gebeuren en Adebayor knalt niemand neer, die probeert de boel te sussen.
Als niemand zich er mee bemoeid had was het met een sisser afgelopen, had Webb beide heren geel gegeven en was er niets aan de hand geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lampard ging alleen maar op Toure af, omdat Toure als een bezetene op Mikel afstormde.
En ik zag toch echt Adebayor iets onfatsoenlijks doen bij Bridge, maar goed het was allemaal vrij hectisch, dus ik zal de beelden nog eens terugkijken.
Cup zou ik trouwens zo ruilen voor Terry's gezondheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |