eigen goal van Chimbonda zie ik in de herhaling.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:10 schreef fanneke het volgende:
Rosicky!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat moet ik nog zien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk voor die jonkies. Minder leuk voor ze dat ze dalijk d'r afgaan tegen Chelsea.
wie wil je dat er wint?quote:
jouw mening is ietwat gekleurd nietwaar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk voor die jonkies. Minder leuk voor ze dat ze dalijk d'r afgaan tegen Chelsea.
Zo sterk vond ik hem anders niet gedurende de reguliere speeltijd, en de wedstrijden daarvoor ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zoals ie de laatste tijd speelt hoeft ie van mij ook niet weg.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:17 schreef fanneke het volgende:
Ik zie plots een hoop lege stoelen in het uitvak.
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Helemaal geen leuke finale. Er moeten eens wat ploegen buiten de grote 4 prijzen pakken.
Wellicht, maar ik zou het wel heel zwak vinden als Chelsea met het sterkste elftal(wat ik verwacht) tegen het B-team van Arsenal zou verliezen. Als Arsenal gewoon met het eerste speelt, dan wordt het wel spannend denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
jouw mening is ietwat gekleurd nietwaar?
Hoezo 'wat dat betreft'? Denk dat er weinig neutrale kijkers iets te klagen hadden over die wedstrijd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Gunner het volgende:
Tsjah, je geliefde West Ham had vorig jaar anders een uitgelezen kans om de FA cup te winnen, wat ze dom wisten te verspelen dus wat dat betreft zie ik liever een top ploeg in de finale staan.
Wenger heeft iig al gezegd dat ongeveer het team wat speelde tegen THFC ook in de finale zal spelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik zou het wel heel zwak vinden als Chelsea met het sterkste elftal(wat ik verwacht) tegen het B-team van Arsenal zou verliezen. Als Arsenal gewoon met het eerste speelt, dan wordt het wel spannend denk ik.
Ik moet zeggen, ik vond het indrukwekkend wat Arsenal liet zien tegen Liverpool en Tottenham, maar als Chelsea niet tegen het tweede van Arsenal kan winnen, doen ze iets verkeerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wenger heeft iig al gezegd dat ongeveer het team wat speelde tegen THFC ook in de finale zal spelen.
Dat wil ik nog weleens zien gezien de vorm van Chelsea en de gretigheid van de kids.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ach, in de competitie was het uitvak al na 65 minuten leeg dus ze boeken progressie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:17 schreef fanneke het volgende:
Ik zie plots een hoop lege stoelen in het uitvak.
![]()
Dan moeten die beter hun best doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Helemaal geen leuke finale. Er moeten eens wat ploegen buiten de grote 4 prijzen pakken.
Hoog tijd om eens Sport1 te nemen Ray.. Alle PL wedstrijden live, alle Barca wedstrijden live..quote:Op zondag 25 februari 2007 10:28 schreef RayMania het volgende:
Hup Gunners! Jammer dat het niet op TV is.
Wat een wedstrijd was datquote:Op zondag 25 februari 2007 10:49 schreef Dos37 het volgende:
ik meende dat 2 jaar terug de finale werd uitgezonden door SBS6 tussen Pool en chelski was dat volgens mij.
Op een plek of 3, 4 na wel ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef Smeich het volgende:
1-1 nu dus, Drogba.
Heeft Chelsea elke wedstrijd voor deze cup met haar sterkst mogelijke elftal gespeeld?
Arsenal speelt wel met al die jonkies waar ze de finale mee hebben gehaald?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:56 schreef Smeich het volgende:
Ok, want dat idee had ik dus niet.. lijkt me namelijk knap lullig dat je de heft van je spelers links laat liggen die dan wel de finale bereikt hebben
Yup.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Arsenal speelt wel met al die jonkies waar ze de finale mee hebben gehaald?.
voor Wenger als dat zo is.
(Schakel net pas in de rust in)
Erg goed, zelfs al verliest Arsenal nu dan iig met opgeheven hoofd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup.
Heb de eerste helft niet gezien maar volgens Five Live speelde jonkies "first class", mooi om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |