abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:15:57 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45429974
Posticon. Dus dat uitroepteken bij deze post van mij.
***
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:16:00 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_45429977
Post icoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 10:17:48 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45430027
sjeeez, ik ben nou toch al wat jaartjes op fok, maar weetje dat die dingen me nou nog nooit opgevallen waren?
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 10:19:10 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45430064
dus dat zijn die dingetjes die boven mijn bericht staan?

meeeen ik had al gezegd dat ik blonde hersens heb, maar volgens mij heb ik gewoon maar 1 hersencel en die is dan blond ofzo.

ik ga me als ik tijd heb even in een hoekje opschuilen en me diep schamen, oke?
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:19:14 #205
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45430065
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje: ik heb net Explorer 7 geïnstalleerd en nu heb ik een totaal ander lettertype. Beetje wazig zelfs. Hoe krijg ik hier nu weer het oude lettertype?
Idem hier.
Het meest irritante van IE7 vind ik dat het scrollen met het muiswieltje zo anders gaat nu. Hij stopt pas heel laat.
Magoe, hoort idd niet hier....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:20:20 #206
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_45430097
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:19 schreef lady-wrb het volgende:
dus dat zijn die dingetjes die boven mijn bericht staan?

meeeen ik had al gezegd dat ik blonde hersens heb, maar volgens mij heb ik gewoon maar 1 hersencel en die is dan blond ofzo.

ik ga me als ik tijd heb even in een hoekje opschuilen en me diep schamen, oke?
Ik weet dat ook pas sinds kort hoor! Althans, ik wist wel dat ze er waren en dat je ze kon gebruiken, maar dat dat nou die PI's waren dat wist ik niet
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:20:26 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45430103
Toel, zal ik het voor jou dan nog een keer in Jip en Janneke taal uitleggen?
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Gut, ik dacht dat je je niet met het beleid bezig zou houden


Er wordt hier overigens regelmatig zelf aan Rewimo gevraagd hoe het met haar gaat, dus dat er dan een keer zoiets geplaatst wordt, er zijn ergere dingen hoor.
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik 'hang' hier de mod uit omdat ET met zwangerschapsverlof is.

Verder bemoei ik me amper met echte 'beleidszaken' en heb ik de afgelopen maanden alleen maar lijstjes aangepast omdat ik toevallig in de buurt was. De dingen die ik verder ergens zeg zijn voornamelijk uit naam van mij als user.
Behalve idd net mijn opmerking in het Engeltjes topic.
Zoals ik al zei, mss flauw en vervelend, maar het is en blijft een topic over kindertjes en dat wilde ik gewoon nog even onder de aandacht brengen.

Ik word niet gewoon weer mod hier omdat dat niet mag van de FA's. 2 mods op OUD is genoeg.

Sowieso ben ik wel weer van plan om, zoals een tijdje terug, me een stuk minder in OUD te bewegen met mijn knopjes, als ET weer terug is.
Ja, er zijn ergere dingen en ja, er werd Rewimo gevraagd naar hoe het met haar gaat, maar mss is dat ook wel zo omdat Rewimo zelf ook daar regelmatig posts plaatst over dat ze haar vader zo mist en dat ze dingen herkent en over het graf van haar vader etc. etc. Had ze dat op het speeltuinbankje gedaan dan was er daar naar gevraagd, had ze dat in het R&P topic over overleden vaders gedaan dan was er daar naar gevraagd.
Ik heb ook niet gezeg dat het vreselijk was en dat het persé weg moest, anders had ik het wel ge-edit.

Jezus zeg, moet jij je echt werkelijk overal mee bemoeien en kan je nou niet 1 keer gewoon iets laten zijn zoals het is? Als Rewimo het echt heel vervelend vindt kan ze volgens mij prima zelf het mod topic of mijn PM of desnoods dat van de FA's vinden als ze vind dat wat ik doe niet goed is.

Ik ben zelfs dusdanig zeker van mijn zaak dat ik hier durf te zeggen dat Lois het volledig eens is met mijn post daar omdat wij het er al eens over gehad hebben in PM. Vandaar dat ik er dus ook nu iets over gepost heb en niet gewacht heb tot het eind van de dag. Dat staat in mijn ogen helemaal onzinnig.

Het ís toch ook het topic voor overleden kindertjes? Dan is het toch ook niet gek als ik, heel voorzichtig en netjes toch dacht ik, dat nog even onder de aandacht wil brengen?
***
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:28:05 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_45430330
Nee, maar juist jij zou moeten snappen dat je zoiets wellicht beter via een PM had kunnen brengen bij de persoon die nu wat postte en op een wat later tijdstop ook bij Rewimo?

Zij post net iets waaruit duidelijk wordt dat ze het even heel emotioneel heeft en dan kom jij met zo'n post. Vind dat niet echt nadenkend om eerlijk te zijn.

Prima als je het onder de aandacht wilt brengen, ik snap dat ook wel, maar de manier waarop en zeker het tijdstip was een beetje verkeerd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:33:02 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45430474
Dan had ik en Rewimo en TanteKa en eigenlijk iedereen in dat topic moeten PM'en want er zijn wel meer mensen die het aan gaat.
En waarom juist ik? Vanwege mijn opleiding? Neuh... ik ben er niet voor rouwbegeleiding, ik ben er om dingen in goede banen te leiden om het maar eens zo heel sec te zeggen. Vandaar mijn kleine voorbehoud dat ik het heel vervelend vond om te moeten zeggen...

Timing mss wat rottig, daar heb ik eigenlijk niet echt over nagedacht, maar volgens mij zei ik het niet echt heel vervelend, dacht ik. Zo wel, dan mijn excuses daarvoor.

Overigens, als er mensen zijn die problemen hebben met het modden van mij hier, dan kunnen jullie uiteraard mailen naar forum@fok.nl.
***
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:39:12 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_45430624
Een begrafenisondernemer moet wel kaas gegeten hebben van rouwbegeleiding hoor Of wil je iemand die al jankend ter aarde stort ook maar meteen in een kuil in de aarde gooien om geld te vangen? Je moet die mensen toch kunnen opvangen

Naar mijn idee had je het beste nu TanteKa kunnen Pm-en en dan vanmiddag inderdaad een berichtje kunnen plaatsen ofzo, dan was het weer wat afgekoeld. Maarja, misschien dat ik het me wel meer aantrok dan een ander hoor, het viel me gewoon op.

Overigens, je gaat ervan uit dat ik dit namens of voor Rewimo doe, ik reageerde puur omdat ik het dus een vervelend iets vond (en ik het een erg onprettige mededeling zou vinden als ik in Rewimo's situatie zou zitten). Op basis daarvan begon ik erover, niet omdat iemand anders mij dat vroeg of wat dan ook.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:43:37 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45430741
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:39 schreef Troel het volgende:
Een begrafenisondernemer moet wel kaas gegeten hebben van rouwbegeleiding hoor Of wil je iemand die al jankend ter aarde stort ook maar meteen in een kuil in de aarde gooien om geld te vangen? Je moet die mensen toch kunnen opvangen
Tuurlijk wel, maar wat die rol precies in houdt kan je dus ook van mening over verschillen en het verbaast mij iig niet dat wij daar een ander idee van hebben.
quote:
Naar mijn idee had je het beste nu TanteKa kunnen Pm-en en dan vanmiddag inderdaad een berichtje kunnen plaatsen ofzo, dan was het weer wat afgekoeld. Maarja, misschien dat ik het me wel meer aantrok dan een ander hoor, het viel me gewoon op.
Had gekund. My bad. Ik vind het dan weer uitermate storend dat je daar op me reageert en niet hier in het mod topic...
Again, ieder zo zijn eigen stijl.
quote:
Overigens, je gaat ervan uit dat ik dit namens of voor Rewimo doe, ik reageerde puur omdat ik het dus een vervelend iets vond (en ik het een erg onprettige mededeling zou vinden als ik in Rewimo's situatie zou zitten). Op basis daarvan begon ik erover, niet omdat iemand anders mij dat vroeg of wat dan ook.
Nee, ik ging er niet vanuit dat jij dit namens haar deed, maar precies zoals je zelf zegt in de quote hierboven, mss vindt jij het wel vervelender dan degene waar het over gaat.

Ik heb nog getwijfeld om iets te zeggen over de 'sorry' van TanteKa omdat ik die helemaal niet nodig vond omdat het ook niet heel vreselijk fout was wat er gebeurde. Ik snap best dat ze het deed.

Nou ja goed, mijn excuses richting Rewimo, het was nooit mijn bedoeling je te kwetsen.

En verder hou ik er over op. Mijn opmerking stond niet voor niets in sub.
Omdat ik het wel degelijk vervelend vond te 'moeten' zeggen dus.
***
pi_45430817
Misschien zou het handig zijn als users hier eens niet voor anderen denken en handelen.
Het valt me zo vaak op dat het ge-emmer hier komt omdat men de neiging heeft het voor een ander op te nemen, terwijl die ander er vaak helemaal geen probleem mee heeft. En als die ander er wel een probleem mee heeft vast wel mondig genoeg is om zelf aan de bel te trekken.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 januari 2007 @ 10:56:10 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45431055
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik ging er niet vanuit dat jij dit namens haar deed, maar precies zoals je zelf zegt in de quote hierboven, mss vindt jij het wel vervelender dan degene waar het over gaat.
Over voor een ander denken gesproken

Ik heb nog niet gereageerd omdat ik er te emotioneel over ben en ik zit op mijn werk. Maar het is wel degelijk heel hard aangekomen, dat heeft Troel goed ingeschat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:05:31 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45431284
Nogmaals mijn excuses dan. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten zeggen.
Ik heb er niet goed genoeg over nagedacht blijkbaar.
***
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:07:51 #215
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_45431339
Misschien opper / suggereer ik nu wel een heul dom idee hoor maarre.. is het niet anders een idee om het topic om te dopen in [Ouders én Prachtige engeltjes] ?

In geval van Rewimo (meest recente voorbeeld, zijn er uiteraard nog veel meer! ) gaat het namelijk ook om een ouder/kind band die is weggevallen en waarover verdriet is...

En ook al is dat dan exact andersom dan wat de topictitel nu suggereert, ouders ván engeltjes en kinderen ván engeltjes kunnen heel veel hebben aan het delen van hun verdriet en ervaringen van elkaar hierin.

Geen idee of zoiets past binnen [OUD] hoor.. maar schoot me ineens zomaar te binnen...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_45431436
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:07 schreef Ireth het volgende:
Misschien opper / suggereer ik nu wel een heul dom idee hoor maarre.. is het niet anders een idee om het topic om te dopen in [Ouders én Prachtige engeltjes] ?

In geval van Rewimo (meest recente voorbeeld, zijn er uiteraard nog veel meer! ) gaat het namelijk ook om een ouder/kind band die is weggevallen en waarover verdriet is...

En ook al is dat dan exact andersom dan wat de topictitel nu suggereert, ouders ván engeltjes en kinderen ván engeltjes kunnen heel veel hebben aan het delen van hun verdriet en ervaringen van elkaar hierin.

Geen idee of zoiets past binnen [OUD] hoor.. maar schoot me ineens zomaar te binnen...
Een apart topic in R&P lijkt me dan beter?

Ik vind dat er een heeeeel groot verschil zit tussen overleden ouder(s) hebben en een overleden kind hebben,
Het eerste heb ik maar het verdriet daarover is onvergelijkbaar met het hebben van een overleden kind imo.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:13:28 #217
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_45431485
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef easy-going het volgende:

[..]

Een apart topic in R&P lijkt me dan beter?

Ik vind dat er een heeeeel groot verschil zit tussen overleden ouder(s) hebben en een overleden kind hebben,
Het eerste heb ik maar het verdriet daarover is onvergelijkbaar met het hebben van een overleden kind imo.
Het verdriet zelf zal ongetwijfeld verschillend zijn (ik heb er gzd geen ervaring in!) maar het verwerken, problematiek waar je tegen aan kan lopen op praktisch gebied, rouwcentra, enz. dat zijn wel dingen waar je gelijke problemen of ergenissen in zou kunnen vinden.

Ik roep ook maar in de rondte hoor, zoals ik al zei, heb er gzd geen ervaring in!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:18:35 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45431617
Maar als het om problematiek rond rouwcentra en regelwerk zou gaan zou het dan niet beter in een apart topic daarover in WGR horen, om er nog maar een ander forum bij te roepen.

Het lijkt mij dan logischer om een topic over het verlies van "Je eigen ouders - de opa's en oma's van je kinderen" hier in OUD te openen.
***
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:27:06 #219
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_45431866
Maar krijg je dan niet dat A. in het ene topic meldt dat ze problemen heeft met de afhandelin van iets administratiefs en een vermelding doet naar het andere topic, waarna B. meldt in het derde topic dat zij ook iets soortgelijks heeft meegemaakt als A. maar dat weer in het derde topic moet vermelden?

Lijkt mij een wildgroei aan linkjes worden als (voorbeeld)Rewimo en MvP de zelfde problematiek ervaren met iets en daar ook hun verdriet over willen uiten?

(of bemoei ik me er nu teveel mee? )
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:30:23 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_45431972
Als je er een groot topic van maakt hoort het meer thuis in R&P dan in OUD. De vraag is of je dat wilt. Zoals het op deze manier ging vond ik het eigenlijk wel logisch gaan. Er worden onderling linkjes uitgewisseld over de beste grafmonumentenmaker en dergelijke, waar je het beste kaarsen kan halen. Dan maakt het niet uit of het nu je opa, je oma, je vader, je moeder, je partner of je kindje is wat overleden is.
En inderdaad, wat als je zowel je kindje als je partner bent overleden? Mag je dan alleen over je kindje praten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:31:31 #221
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_45432002
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:30 schreef Troel het volgende:
Als je er een groot topic van maakt hoort het meer thuis in R&P dan in OUD. De vraag is of je dat wilt. Zoals het op deze manier ging vond ik het eigenlijk wel logisch gaan. Er worden onderling linkjes uitgewisseld over de beste grafmonumentenmaker en dergelijke, waar je het beste kaarsen kan halen. Dan maakt het niet uit of het nu je opa, je oma, je vader, je moeder, je partner of je kindje is wat overleden is.
En inderdaad, wat als je zowel je kindje als je partner bent overleden? Mag je dan alleen over je kindje praten?
Dat soort dingen bedoel ik dus idd, ongeacht of het verdriet nu is over een ouder of over een kind, dat zijn dingen waar iedereen iets aan heeft!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_45432071
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:30 schreef Troel het volgende:
En inderdaad, wat als je zowel je kindje als je partner bent overleden? Mag je dan alleen over je kindje praten?
Je loopt nu "te zoeken" Troel.

oftewel mierenneuken heet dat ook wel.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:35:55 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45432113
Eh, weet ik niet. Is heel FOK niet een wildgroei aan topics?
Peuters en dreumesen met eetproblemen staan ook niet in hetzelfde topic.
Of wel, maar dan dus een heel apart topic over eetproblemen.

En dus zouden er, volgens die logica, 2 topics zijn over de verschillende dingen en zou er een apart topic kunnen zijn voor die aspecten die elkaar raken. Waarvan je je dus af kan vragen of ze wel in OUD horen, maar dat hangt van het specifieke onderwerp af.

Mss kijk ik hier veel te droog naar hoor. Kan best.
Ik ben 'gewend' dat topics over en rond het overlijden van ouders in R&P staan maar het zou idd ook best hier in OUD kunnen omdat het over een ouder-kind relatie gaat.

Ik denk alleen persoonlijk dat ze beter gesplitst zijn omdat er toch andere dingen bij komen kijken.
Andere emoties etc. Het verlies van een kind kan bijvoorbeeld een hele grote wissel trekken op je relatie terwijl je dat bij het overlijden van een ouder vrijwel nooit ziet etc. etc. En de topics hier gaan volgens mij voornamelijk over de emoties en het gemist en niet over de praktische dingen die erbij komen kijken, hoewel die uiteraard ook wel langs komen.

Maar goed, dat zijn nu even mijn 2 centen hierover. De rest laat ik over aan Lois als ze er weer is. It is not my call, iig niet ik alleen. En eigenlijk is het jullie call... De users.
En ja, zo geredeneerd had ik me er al helemaal niet mee moeten bemoeien om te beginnen.
***
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:37:27 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45432149
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:31 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat soort dingen bedoel ik dus idd, ongeacht of het verdriet nu is over een ouder of over een kind, dat zijn dingen waar iedereen iets aan heeft!
Maar dat kan toch nog steeds?
In OUD zijn alle topics over verschillende leeftijden opgesplitst, maar dan kan je toch nog steeds in het topic dat niet over de leeftijdscategorie gaat waar jou kind in zit een tip zien over een lekbeker en daar dan over meepraten? Dat is toch niet verboden?
***
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 januari 2007 @ 11:51:02 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45432546
Zich er ook nog even tegenaan komt bemoeien... Het is een engeltjestopic, gestart voor de engeltjes in OUD... Daar horen in mijn ogen geen vaders/moeders/opa's/oma's in, omdat zulke dingen naar mijn idee beter in een eigen topic passen. Linkjes delen over grafmonumenten, kaarsen etc soit, maar het proces waar personen doorheen gaan is totaal niet met elkaar te vergelijken. Waarmee ik overigens niet bedoel dat het ene verdriet zwaarder zou zijn dan het andere... Het is gewoon anders...

Dus... een topic in R&P over overleden ouders... of een topic in OUD over overleden ouders cq grootouders, dat lijkt me een heel goed plan. Maar niet in het Engeltjestopic...

My two cents...

Ow... ik mod overigens ook in OUD, maar dat is gastmodden...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')