quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:36 schreef Xurk het volgende:
Ik vroeg me gisterenavond al af waar dit topic nou bleef
@Markeerstift: waar de blik van ieder man naartoe zou gaan wanneer hij tegenover Katherine Heigl zou staan
Leuke foto!quote:
Patrick Dempsey wordt weer papaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:44 schreef Purky het volgende:
Foto hierboven herinnert mij: Schijnt dus dat Patrick Dempsey (McDreamy) een tweeling krijgt met z'n vrouwZag ik in Oprah, kan alleen nergens een officieel bericht vinden
Het lijkt idd op een 'nose job'quote:
wat ouderwets zeg, wij hebben een dvd recorderquote:Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef Feya het volgende:
Vanavond![]()
moet ik werken![]()
Viva La Videorecorder![]()
Neuh, Heb ik gezien op "trauma er-live" of hoe dat programma ook heet. Een tak van op z'n minst 10 cm. doorsnee. Was een tuinman van een ladder gevallen, met z'n kont in de tak, ik zweer 't je: de bladeren zaten dr nog an! ('t kwam tot z'n borstbeen) Ugly TV.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
goed overdreven dat oerwoud door dat jochie heen
O ik echt niet dus he, ik zat echt minstens een minuut met mn mond open naar de tv te staren..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een leuke aflevering weer
En dat eind, haha.. ik moet zeggen dat ik zoiets al verwacht had toen ik haar zag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |