quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Inderdaad, weg met het ijsdansen
Darts
Firefly, de ruiter is nu bezig hequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
Helemaal eens is met TS.
BN'ers? De helft van die lui van SBS heb ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, flikker op met al die showprogramma's waarin BN'ers een kunstje doen.
Truequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
BN'ers? De helft van die lui van SBS heb ik nog nooit van gehoord.
Weet ik veel, ik kijk er niet naar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
BN'ers? De helft van die lui van SBS heb ik nog nooit van gehoord.
Van die heaumeaux die 1x in GTST hebben gezeten waar alleen enkele breezahrs naar kijken..quote:
Die worden aanbeden door dat soort mensenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:41 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Van die heaumeaux die 1x in GTST hebben gezeten waar alleen enkele breezahrs naar kijken..
Tja dat zijn echte BN'ers
Dakarquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef 2cv het volgende:
Alles op TV wat ook maar in de buurt van sport komt is bagger, kut, klote, ellende, zooi en niet e pruimen. Met voetbal bovenaan het lijstje !
Overigens is Trucktrail wel weer leuk en de Dakar ook wel een heel klein beetje.
vmbo-ers en kansloze huiswijvenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach de meeste mensen die gtst of onm kijken. Kijken dit soort pulp ook.
Nietquote:
Een glimlach kwam tevoorschijn!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Koenz0r het volgende:
Beter sterren die dansen op je ijs, dan ijs dat danst op je ster!
Is ie ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef Koenz0r het volgende:
Toch wel? Ik las hem terug en vond hem toch matig.
En op RTL: Tuinieren met sterren op het ijs!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:13 schreef oheng het volgende:
Volgende week! Flossen met sterren!
Het was een inkoppertje maar ik moest wel lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef Koenz0r het volgende:
Toch wel? Ik las hem terug en vond hem toch matig.
Truequote:
Heb je die Koefnoen-aflevering gezien?quote:
He, niemand beledigt mijn SAquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef Natasia het volgende:
[..]
Tyf op met die baggerklote pauper
Dude, jouw sig promoot talpa(:r)quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef Natasia het volgende:
[..]
Tyf op met die baggerklote pauper
Wat Vliegje zegtquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
He, niemand beledigt mijn SA.
Behalve ik.
Ik ben het ook eens met VuurVliegquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Inderdaad, weg met het ijsdansen
Darts
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef RedFever007 het volgende:
Tyf op met die bagger![]()
Ik wil gewoon darten kijken ja![]()
Nu maar de live stream aangezet
Ohw en die RTL kloon mag ook afsmelten wat mij betreft![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat er best een aantal Nederlanders zijn die het goed kunnen. En omdat het leuk is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef Chiwakka het volgende:
Waarom zien ze in Nederland zo graag darts?
Pokerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef MeneerMuis het volgende:
Tyf op met al die 'sterren' progamma's en bullshit.
Ik wil leuke films zien, leuke progamma's (niet dat oude bagger zooi en sensatiebullshit).
Nederlandse TV
Tering Belspelletjes![]()
Han Pekel en Peter Beense zijn al benaderdquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:24 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Ik stel voor dat we het programma 'Sterren zakken door het ijs' gaan maken. Dan laten we Patty Brard lekker schaatsen op ijs van 2,5 cm dik. Kijken hoe lang dat goed gaat.
Ja... maar jody bernal kan het dus niet... tis niet dat ik nou een gefrustreerde schaatser ben... maar ik vind het gewoon stom dat die sterren denken dat ze alles kunnen... dansen... schaatsen pokeren... ze doen het allemaal matig tot slecht maar het klapvee vind het intressant omdat het dan bn'ers zijn...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef Urquhart het volgende:
Als Jody Bernal het kan, dan kan iedereen het. Hij heeft een punt
Die sterren denken niet dat ze het kunnen. Het is gewoon heel simpel. Het klapvee wil bekende gezichten zien. Men maakt programma's met bekende sterren omdat het beter scoort. De sterren zelf werken graag mee, want elke vorm van publiciteit is positief.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef St.Eddy het volgende:
[..]
Ja... maar jody bernal kan het dus niet... tis niet dat ik nou een gefrustreerde schaatser ben... maar ik vind het gewoon stom dat die sterren denken dat ze alles kunnen... dansen... schaatsen pokeren... ze doen het allemaal matig tot slecht maar het klapvee vind het intressant omdat het dan bn'ers zijn...
Ze denken wel dat ze het kunnen tminste die jolink hij zie dat... Iedereen kan het... al had hij nou gezegd... niemand kan het maar dat boeit geen reet... dan had hij gelijk gehad...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die sterren denken niet dat ze het kunnen. Het is gewoon heel simpel. Het klapvee wil bekende gezichten zien. Men maakt programma's met bekende sterren omdat het beter scoort. De sterren zelf werken graag mee, want elke vorm van publiciteit is positief.
Het is een cirkelwerking, en die zal wel eeuwig doorgaan.
RTL sponsort ook een aantal (Nederlandse) teams. Trouwens mogen ze een paar van die gasten wel even ondertitelen, we komen niet allemaal uit een Brabants boerengat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niethet is gewoon wel leuk. Wat bepaalde dingen betreft brullen ze namelijk maar wat. Alleen de beste teams (fabrieksteams) komen aan bod, en dan ook nog voor het merendeel de personenwagens. De rest wordt nogal genegeerd ...
Daar vallen wat mij betreft Ria Visser en co ook onderquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef Devlinsect het volgende:
Kan die schaatstroep niet van de TV
mwuah, das nog wel het minst slechtste van de reeks ... met sterrenquote:
Doodsverwensing x 2.159.000quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef Urquhart het volgende:
De kijkcijfers
SBS6: 1.143.000
RTL4: 1.016.000
Ik vond die van RTL4 leuker, daar ken ik er nog een paar van tenminstequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef Urquhart het volgende:
De kijkcijfers
Meer dan de vorige editie ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef Urquhart het volgende:
De kijkcijfers
`quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder is aan het kijken
Kelly doet mee als 'tv-persoonlijkheid'x 1000
Ze kan nieteens schaatsen....
OMG wat een kansloos programma
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar vallen wat mij betreft Ria Visser en co ook onder
Net alsof darten een serieuze sport is. Overgehypt kroegspelletje is het. Bijna nog erger dan het gekrakeel rond twee schaatsprogramma's.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef RedFever007 het volgende:
Tyf op met die bagger![]()
Ik wil gewoon darten kijken ja![]()
Nu maar de live stream aangezet
Ohw en die RTL kloon mag ook afsmelten wat mij betreft![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:59 schreef postmortum het volgende:
sterren darten op het ijs![]()
Barney die tijdens de kur gifpijltjes op Gerard Joling moet mikken![]()
Geen verassing, SBS is de campingzender bij uitstekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:48 schreef Urquhart het volgende:
SBS6 wint eerste ijsdanswedstrijd
AMSTERDAM - SBS6 heeft vrijdagavond met Sterren Dansen Op het IJs 271.000 meer kijkers getrokken dan Dancing on Ice van concurrent RTL4. Naar dit programma keken vrijdagavond 968.000 mensen. Sterren Dansen Op Het IJs trok 1.239.000 kijkers. Dat blijkt zaterdag uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen verassing, SBS is de campingzender bij uitstek.
Die chick met dat mannenkapsel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:53 schreef Urquhart het volgende:
Kristina met een moeilijke achternaam
Ja die, ze heeft volgens mij nog een tijdje de Staatsloterij gepresenteerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die chick met dat mannenkapsel.
Even opgezocht: Sitaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ben voor die ene wijf die zangeres. Met haar kop alsof ze elke avond aan het nk zaadslikken deelneemt.
Dat is een merk vuilniszakken ofzo.quote:
John, die deed vorig deel mee. Kon er niet zoveel vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is een merk vuilniszakken ofzo.
Die neger, John Williams...... negers horen toch niet op ijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |