quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Inderdaad, weg met het ijsdansen
Darts
Firefly, de ruiter is nu bezig hequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
Helemaal eens is met TS.
BN'ers? De helft van die lui van SBS heb ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, flikker op met al die showprogramma's waarin BN'ers een kunstje doen.
Truequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
BN'ers? De helft van die lui van SBS heb ik nog nooit van gehoord.
Weet ik veel, ik kijk er niet naar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
BN'ers? De helft van die lui van SBS heb ik nog nooit van gehoord.
Van die heaumeaux die 1x in GTST hebben gezeten waar alleen enkele breezahrs naar kijken..quote:
Die worden aanbeden door dat soort mensenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:41 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Van die heaumeaux die 1x in GTST hebben gezeten waar alleen enkele breezahrs naar kijken..
Tja dat zijn echte BN'ers
Dakarquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef 2cv het volgende:
Alles op TV wat ook maar in de buurt van sport komt is bagger, kut, klote, ellende, zooi en niet e pruimen. Met voetbal bovenaan het lijstje !
Overigens is Trucktrail wel weer leuk en de Dakar ook wel een heel klein beetje.
vmbo-ers en kansloze huiswijvenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach de meeste mensen die gtst of onm kijken. Kijken dit soort pulp ook.
Nietquote:
Een glimlach kwam tevoorschijn!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Koenz0r het volgende:
Beter sterren die dansen op je ijs, dan ijs dat danst op je ster!
Is ie ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef Koenz0r het volgende:
Toch wel? Ik las hem terug en vond hem toch matig.
En op RTL: Tuinieren met sterren op het ijs!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:13 schreef oheng het volgende:
Volgende week! Flossen met sterren!
Het was een inkoppertje maar ik moest wel lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef Koenz0r het volgende:
Toch wel? Ik las hem terug en vond hem toch matig.
Truequote:
Heb je die Koefnoen-aflevering gezien?quote:
He, niemand beledigt mijn SAquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef Natasia het volgende:
[..]
Tyf op met die baggerklote pauper
Dude, jouw sig promoot talpa(:r)quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef Natasia het volgende:
[..]
Tyf op met die baggerklote pauper
Wat Vliegje zegtquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
He, niemand beledigt mijn SA.
Behalve ik.
Ik ben het ook eens met VuurVliegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |