He, 13-jarigenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjonge jonge flikker toch eens op met die kuttopics zeg haal mijn foto daar weg... en we zijn geen breezerss![]()
je bent van 1980 man, wa doe je in onze fobo's.....
[afbeelding]
Zeg nou maar van wie je een kloon bent?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef squirtalot22ml het volgende:
Frederiqueske hvj wjnmk knzj bf4e!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef squirtalot22ml het volgende:
enn nu in het japans, misschien kan ik dat wel lezenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef squirtalot22ml het volgende:
ntbquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef squirtalot22ml het volgende:
Kikkerlikker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Zeg nou maar van wie je een kloon bent?
In het volgende topique posten we lekkere breezers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef Mr-Sander het volgende:
Het is trouwens wel een stormlooptopicDeze houden we erin! Met elke avond een ander thema.
Eensch?
mag jij morgen een andere categorie bedenkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef Mr-Sander het volgende:
Het is trouwens wel een stormlooptopicDeze houden we erin! Met elke avond een ander thema.
Eensch?
Hey, ik had heel niet gelezen dat Fredriqueske dat meisje op die middelste foto was...wat lievvquote:
Wat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
enn nu in het japans, misschien kan ik dat wel lezen![]()
Heh verrek, ik maar denken dat dat Verdonk was.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hey, ik had heel niet gelezen dat Fredriqueske dat meisje op die middelste foto was...wat lievv![]()
.
PDL , Ijsmeis en Janetje , maar dat is voor morgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Lekkerste baggeraarster op het fourm. Heb trouwens geen idee, wie, dat laat ik aan jullie over
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef squirtalot22ml het volgende:
Heb je zo'n jonge chick, ga je die ma neuken.
milfquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef squirtalot22ml het volgende:
Heb je zo'n jonge chick, ga je die ma neuken.
je had je verkeerde bril op toen hoor, ipv mijn ma was je bezig met je pa..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat zei je overgeile ma ook toen ik der achterlangs aan het nemen was
Ik draag geen bril!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
je had je verkeerde bril op toen hoor, ipv mijn ma was je bezig met je pa..
Helaas heb ik geen rarretjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef squirtalot22ml het volgende:
Nee, morgen doen we 'Naaktste Chick op Fok!'
Lijkt jouw ma op zijn pa?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
je had je verkeerde bril op toen hoor, ipv mijn ma was je bezig met je pa..
ik weet niet hoe ik zo'n poll maak , wil jij die ff maken en hem hierin zetten?quote:
zou ik maar wel gaan dragen dan als ik jou was, moet je niet gaan slapen nu, je moet vannacht gaan inbreken hoor dat is je "werk"quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik draag geen bril!
Mwhehehe OWND!!!!@@2!!1
Omg dat zei ze ook op msn!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zou ik maar wel gaan dragen dan als ik jou was, moet je niet gaan slapen nu, je moet vannacht gaan inbreken hoor dat is je "werk"
Maar dan jij. Het jeugdjournaal is al af hoor, kinderbedtijd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zou ik maar wel gaan dragen dan als ik jou was, moet je niet gaan slapen nu, je moet vannacht gaan inbreken hoor dat is je "werk"
Jij hebt wel mooie ogen.quote:
ja ik ga zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:33 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Maar dan jij. Het jeugdjournaal is al af hoor, kinderbedtijd.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou...topic zakt ineen. Ik wil een relBreezers/Breezers die claimen geen breezers te zijn: Ga eens vechten
Graag gedaan,quote:
Ik ken een verhaal over iemand die gepijpt werd door iemand met een beugel.quote:
Er staan 2 biertjes in de koelkast. Zegt de een tegen de ander?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:39 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal over iemand die gepijpt werd door iemand met een beugel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |