Fredje houdt van Ijsmeis, waarschijnlijk heeft ze de. rar nog niet ondekt en op verzoek foto weggaaldquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjonge jonge flikker toch eens op met die kuttopics zeg haal mijn foto daar weg... en we zijn geen breezerss![]()
je zit in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef dominique.90 het volgende:
IK BEN GEEN BREEZER GODVER
niet boos zijn skattie, gooi het er maar uit, nooit te laat om te krassenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef dominique.90 het volgende:
IK BEN EEN BREEZER GODVER
nummer 1 is ook blondquote:
Heb je wel een pijptopic geopend dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef dominique.90 het volgende:
IK BEN GEEN BREEZER GODVER
Die er komt op het einde, zie: p o k e rquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef Pony-Lover het volgende:
waar moet ie er in dan?
je mag anderen nominrerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef squirtalot22ml het volgende:
Dat zijn ze niet allemaal. Toch?
Maar do, wil jij nu eerste of laatste eindigen in deze verkiezing?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef dominique.90 het volgende:
ja laatste, ik wil mooi geen breezer ananasquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar do, wil jij nu eerste of laatste eindigen in deze verkiezing?
Laatste, dus als lelijkste, ben jij een undercover gothic dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja laatste, ik wil mooi geen breezer ananas
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ik zal je een toppertje geven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
janetjequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laatste, dus als lelijkste, ben jij een undercover gothic dan?
Is Janetje een gothic dan?quote:
heb je een geile foto danquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ik wil graag Kopieermachine nomineren.
Kijk, dat is een totaal mank gaande vergelijking, niet dat het me wat existeertquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef dominique.90 het volgende:
ga eens met barbies spelen, maak je nog meer kans
Bij de weg, waarom praat je nu ineens MET ELK leesteken? Terwijl het je eerst geen moer scheeldequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ik wil graag Kopieermachine nomineren.
doet bijna geen pijn hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is Janetje een gothic dan?![]()
Ik heb wel bewondering voor mensen die krassen, pijnlijk maar toch gewoon doen
Respect!
Peace
Nou, het deed anders wat pijn toen ik het probeerde in mijn oog, ik kon wel janken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
doet bijna geen pijn hoor.
Als je het goed doet met een scherp mes....
Ik ben op training geweest bij Yoda.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:11 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Bij de weg, waarom praat je nu ineens MET ELK leesteken? Terwijl het je eerst geen moer scheelde
voegen julie ze maar toe, bij mij beginnen ze gelijk tequote:
probeer volgende keer een tandenborstel en daarna je kniequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, het deed anders wat pijn toen ik het probeerde in mijn oog, ik kon wel janken.
Maar dat houten stokje zal wel te bot geweest zijn![]()
tering ik klikte op jouw fotoboekquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
voegen julie ze maar toe, bij mij beginnen ze gelijk te![]()
![]()
pwndquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tering ik klikte op jouw fotoboek![]()
![]()
![]()
sjonge jonge flikker toch eens op met die kuttopics zeg haal mijn foto daar weg... en we zijn geen breezerssquote:
je foto is al weg hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjonge jonge flikker toch eens op met die kuttopics zeg haal mijn foto daar weg... en we zijn geen breezerss![]()
je bent van 1980 man, wa doe je in onze fobo's.....
[afbeelding]
ze is nog niet klaar voor 16+ humorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef squirtalot22ml het volgende:
Als je een foto in je fobo zet mag iedereen hem op fok zetten wanneer hij wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |