Fredje houdt van Ijsmeis, waarschijnlijk heeft ze de. rar nog niet ondekt en op verzoek foto weggaaldquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjonge jonge flikker toch eens op met die kuttopics zeg haal mijn foto daar weg... en we zijn geen breezerss![]()
je zit in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef dominique.90 het volgende:
IK BEN GEEN BREEZER GODVER
niet boos zijn skattie, gooi het er maar uit, nooit te laat om te krassenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef dominique.90 het volgende:
IK BEN EEN BREEZER GODVER
nummer 1 is ook blondquote:
Heb je wel een pijptopic geopend dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef dominique.90 het volgende:
IK BEN GEEN BREEZER GODVER
Die er komt op het einde, zie: p o k e rquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef Pony-Lover het volgende:
waar moet ie er in dan?
je mag anderen nominrerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef squirtalot22ml het volgende:
Dat zijn ze niet allemaal. Toch?
Maar do, wil jij nu eerste of laatste eindigen in deze verkiezing?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef dominique.90 het volgende:
ja laatste, ik wil mooi geen breezer ananasquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar do, wil jij nu eerste of laatste eindigen in deze verkiezing?
Laatste, dus als lelijkste, ben jij een undercover gothic dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja laatste, ik wil mooi geen breezer ananas
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ik zal je een toppertje geven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
janetjequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laatste, dus als lelijkste, ben jij een undercover gothic dan?
Is Janetje een gothic dan?quote:
heb je een geile foto danquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ik wil graag Kopieermachine nomineren.
Kijk, dat is een totaal mank gaande vergelijking, niet dat het me wat existeertquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef dominique.90 het volgende:
ga eens met barbies spelen, maak je nog meer kans
Bij de weg, waarom praat je nu ineens MET ELK leesteken? Terwijl het je eerst geen moer scheeldequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ik wil graag Kopieermachine nomineren.
doet bijna geen pijn hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is Janetje een gothic dan?![]()
Ik heb wel bewondering voor mensen die krassen, pijnlijk maar toch gewoon doen
Respect!
Peace
Nou, het deed anders wat pijn toen ik het probeerde in mijn oog, ik kon wel janken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
doet bijna geen pijn hoor.
Als je het goed doet met een scherp mes....
Ik ben op training geweest bij Yoda.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:11 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Bij de weg, waarom praat je nu ineens MET ELK leesteken? Terwijl het je eerst geen moer scheelde
voegen julie ze maar toe, bij mij beginnen ze gelijk tequote:
probeer volgende keer een tandenborstel en daarna je kniequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, het deed anders wat pijn toen ik het probeerde in mijn oog, ik kon wel janken.
Maar dat houten stokje zal wel te bot geweest zijn![]()
tering ik klikte op jouw fotoboekquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
voegen julie ze maar toe, bij mij beginnen ze gelijk te![]()
![]()
pwndquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tering ik klikte op jouw fotoboek![]()
![]()
![]()
sjonge jonge flikker toch eens op met die kuttopics zeg haal mijn foto daar weg... en we zijn geen breezerssquote:
je foto is al weg hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjonge jonge flikker toch eens op met die kuttopics zeg haal mijn foto daar weg... en we zijn geen breezerss![]()
je bent van 1980 man, wa doe je in onze fobo's.....
[afbeelding]
ze is nog niet klaar voor 16+ humorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef squirtalot22ml het volgende:
Als je een foto in je fobo zet mag iedereen hem op fok zetten wanneer hij wilt.
Doosquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
[afbeelding]
He, 13-jarigenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeg nou maar van wie je een kloon bent?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef squirtalot22ml het volgende:
Frederiqueske hvj wjnmk knzj bf4e!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef squirtalot22ml het volgende:
enn nu in het japans, misschien kan ik dat wel lezenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef squirtalot22ml het volgende:
ntbquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef squirtalot22ml het volgende:
Kikkerlikker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Zeg nou maar van wie je een kloon bent?
In het volgende topique posten we lekkere breezers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef Mr-Sander het volgende:
Het is trouwens wel een stormlooptopicDeze houden we erin! Met elke avond een ander thema.
Eensch?
mag jij morgen een andere categorie bedenkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef Mr-Sander het volgende:
Het is trouwens wel een stormlooptopicDeze houden we erin! Met elke avond een ander thema.
Eensch?
Hey, ik had heel niet gelezen dat Fredriqueske dat meisje op die middelste foto was...wat lievvquote:
Wat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
enn nu in het japans, misschien kan ik dat wel lezen![]()
Heh verrek, ik maar denken dat dat Verdonk was.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hey, ik had heel niet gelezen dat Fredriqueske dat meisje op die middelste foto was...wat lievv![]()
.
PDL , Ijsmeis en Janetje , maar dat is voor morgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Lekkerste baggeraarster op het fourm. Heb trouwens geen idee, wie, dat laat ik aan jullie over
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef squirtalot22ml het volgende:
Heb je zo'n jonge chick, ga je die ma neuken.
milfquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef squirtalot22ml het volgende:
Heb je zo'n jonge chick, ga je die ma neuken.
je had je verkeerde bril op toen hoor, ipv mijn ma was je bezig met je pa..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat zei je overgeile ma ook toen ik der achterlangs aan het nemen was
Ik draag geen bril!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
je had je verkeerde bril op toen hoor, ipv mijn ma was je bezig met je pa..
Helaas heb ik geen rarretjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef squirtalot22ml het volgende:
Nee, morgen doen we 'Naaktste Chick op Fok!'
Lijkt jouw ma op zijn pa?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
je had je verkeerde bril op toen hoor, ipv mijn ma was je bezig met je pa..
ik weet niet hoe ik zo'n poll maak , wil jij die ff maken en hem hierin zetten?quote:
zou ik maar wel gaan dragen dan als ik jou was, moet je niet gaan slapen nu, je moet vannacht gaan inbreken hoor dat is je "werk"quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik draag geen bril!
Mwhehehe OWND!!!!@@2!!1
Omg dat zei ze ook op msn!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zou ik maar wel gaan dragen dan als ik jou was, moet je niet gaan slapen nu, je moet vannacht gaan inbreken hoor dat is je "werk"
Maar dan jij. Het jeugdjournaal is al af hoor, kinderbedtijd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zou ik maar wel gaan dragen dan als ik jou was, moet je niet gaan slapen nu, je moet vannacht gaan inbreken hoor dat is je "werk"
Jij hebt wel mooie ogen.quote:
ja ik ga zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:33 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Maar dan jij. Het jeugdjournaal is al af hoor, kinderbedtijd.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou...topic zakt ineen. Ik wil een relBreezers/Breezers die claimen geen breezers te zijn: Ga eens vechten
Graag gedaan,quote:
Ik ken een verhaal over iemand die gepijpt werd door iemand met een beugel.quote:
Er staan 2 biertjes in de koelkast. Zegt de een tegen de ander?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:39 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal over iemand die gepijpt werd door iemand met een beugel.
Mensen die op 29 februari zijn geboren zijn minder jarig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik ben zelf 17 en dus minderjarig
kloon![]()
Van die man met een magneet in zijn plasser en naar het strand gaat waar die een gebeugeld minderjarig meisje tegenkomtquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:39 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal over iemand die gepijpt werd door iemand met een beugel.
Nee. Er zaten allemaal stukjes vlees tussen de beugel zeg maar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van die man met een magneet in zijn plasser en naar het strand gaat waar die een gebeugeld minderjarig meisje tegenkomt?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
Nee. Er zaten allemaal stukjes vlees tussen de beugel zeg maar.
bedoel je hem?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van die man met een magneet in zijn plasser en naar het strand gaat waar die een gebeugeld minderjarig meisje tegenkomt?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef Fetai het volgende:
Pizzakoppo... onze nieuwe reeks.... wat doe je?!?![]()
Je hebt wel de smaak te pakken als n00bquote:
ECHT WAAR MENEER SANDER?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:43 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Je hebt wel de smaak te pakken als n00bNah, waarschijnlijk ben je een kloon
![]()
Ja precies, 1980 tsssss, dat zijn pubertjes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
[afbeelding]
mooi zo daar val ik totaal niet onder dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef bananenjus het volgende:
De kenmerken van een breezersletje
-Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar
-Hebben allemaal lang haar, meestal blond
-Gebruiken allemaal fructis shampoo
-Hebben allemaal Impulse als 'deodorant' maar gebruiken het als een bodysproei
-Hebben in ieder oor 4 gaatjes
-Hebben gigantische ronde gouden of zilveren oorbellen
-Hebben een gouden kettinkje om met hun naam eraan hangen
-Hebben 5 lagen make-up op
-Brengen om de 5 minuten een laagje 'lip gloss' aan
-Hebben altijd een tasje bij zich
-Zijn altijd aan het SMS'en
-Staan altijd op de WC hun gezicht te poederen
-Dansen heel overdreven en gillen er constant bij
-Zijn op hun 11e ontmaagd
-Beginnen een gesprek altijd met "weet je nog, gisteren op MSN ?"
-Hebben zeer irritante MSN namen
-Gebruiken veel (k) in hun MSN naam
-Zitten altijd op MSN
-Kennen geen ICQ/mIRC
-Noemen hun vriendinnen dushies
-Vinden Brad Pit allemaal een "LeKaH D!nG"
-Vinden alle muziek uit de top 40 leuk
-Sturen regelmatig een SMS'je naar TMF
-Roken Marlboro Lights
-Scheppen op over het aantal jaar dat ze al roken
-Hebben altijd ruzie met hun ouders thuis
-Moeten altijd overdreven huilen
-Doen alsof ze de grootste problemen hebben
-Hebben om de 2 weken een nieuwe vriend
-Zijn elke maand bang dat ze zwanger zijn
-Hebben allemaal dure kleding merken pics op hun CU2 staan
-Hebben flesjes breezer op hun CU2 staan
-Geven bij de vraag op CU2: "Alcohol of Sex" altijd: "Eerst de alcohol en dan de sex" als antwoord
-Geven bij de vraag op CU2: "Bestaan buitenaardse wezens" altijd: "Ja, kijk maar in de spiegel" als antwoord
-Hebben op hun 15e al een scooter
-Knuffelen elkaar altijd zeer overdreven
-Begroeten elkaar alsof ze elkaar een jaar niet meer hebben gezien
-Volgen allemaal Big Brother
-Volgen allemaal Friends
-Volgen allemaal Goede Tijden Slechte Tijden
-Volgen allemaal Idols
-Hebben altijd iets te zeiken
-Vinden bier voor boeren
-Drinken af en toe ook wel een witte wijn
-Drinken ook wel die redbull mixjes/bacardi cola
-Hebben een abonnement op de Breakout!
-Spieken altijd op school
-Haten standaard de wiskunde leraar
-Hebben een tongpiercing/navelpiercing
-Willen later allemaal een tatoeage van een dolfijn op hun schouder
-Schrijven op hun CU2 dat iedereen hun beste vriend is
-Eten veel snacks en chips (en maar afvragen waar die buik toch vandaan komt )
-Gooien met popcorn naar "nerds"
-Maar drinken wel cola-light
-Schreeuwen dus om aandacht
-Weten niet hoe de video recorder werkt
-Weten nog net dat je ook kunt tekstverwerken op de PC; dus er is meer als MSN
-Hebben allemaal een string aan, maakt niet uit hoe dik de reet is
-Hebben allemaal wel eens seks in het kleedhokje in het zwembad gehad
-Worden later secretaresse of kassamedewerker
-Krijgen een man die ambtenaar/bouwvakker is
-Hebben een agenda met een nep dierenvel erop
-Schrijven allemaal met hetzelfde bolle handschrift
-Hebben een pen met van die veren aan het uiteinde
-Hebben altijd wel 'ruzie' met een bepaalde vriendin
-Drukken gewoon blindelings op 'yes' als er een foutmelding van de computer komt
-Scheppen altijd op dat ze wel 6 joints en 3 XTC pillen op hadden, en daarvoor ook nog eens 10 breezers
-Kopen als hun eerste auto een 'suzuki alto' of een 'fiat panda'
-Zijn natuurlijk allemaal bang voor spinnen en schreeuwen dan ook hard als ze er een zien
-Zitten in de bioscoop op de bovenste rij
-Houden in de bioscoop nooit hun mond
-Fietsen altijd met hun drieën naast elkaar (dan is er 1 de sigaar )
-Hebben op hun kamer foto's van Tupac Shakur opplakken
-Kopen op de kermis altijd een suikerspin
-Vinden de teletubbies ondanks hun leeftijd lief
-Vinden Elmo van sesamstraat lief
-Doen 1 keer per week boodschappen bij het Kruidvat
-Hebben geen respect voor ouderen
-Willen altijd opvallen als er een leuke jongen bij is
-Hebben sowieso 1 keer ruzie met hun beste vriendin
-Hebben altijd een opoe fiets
-Vinden het raar dat ze voor hoer worden uitgescholden
-Ze drinken Breezers of andere mixdrankjes uit flesjes
Maar je stemt wel VVDquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
mooi zo daar val ik totaal niet onder dus![]()
![]()
![]()
![]()
Welke 2 punten gelden dan niet voor jou?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
post door sletje euh slotjequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke 2 punten gelden dan niet voor jou?
Heb je die net allemaal bedacht?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef bananenjus het volgende:
De kenmerken van een breezersletje
de vraag is: waar val je wel opquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk maar uit, voordat ik je in mijn toekomstige handboeien slaquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef bananenjus het volgende:
-Weten niet hoe de video recorder werkt
je kan beter zeggen van, welke punten gelden dan wel voor jou ik zal ze ff hierbij toevoegenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke 2 punten gelden dan niet voor jou?
Koenz0r@ gmail.com kom niet haten, jeweet mangquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
je kan beter zeggen van, welke punten gelden dan wel voor jou ik zal ze ff hierbij toevoegen
ik heb blond lang haar ja![]()
ik zit redelijk vaak op msn elke dag wel ff![]()
ik volg Friends(nou ja heb de gehele serie op dvd)
ik vind Elmo van sesamstraat lief ja whahaso cute
Nou dat zijn de enige punten die een beetje bij mij passen....
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:02 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Koenz0r@ gmail.com kom niet haten, jeweet mang
Duidelijk een breezergeval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
je kan beter zeggen van, welke punten gelden dan wel voor jou ik zal ze ff hierbij toevoegen
![]()
Friends is leuk maar kijk jij geen prison break?! Dan maak ik het per direct uit, het is overquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
En dit vind je niet raar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef Frederiqueske het volgende:
![]()
quote:- Vinden het raar dat ze voor hoer worden uitgescholden
nee prison break vink geen leuke serie, ik kijk Lost en Couplingquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Friends is leuk maar kijk jij geen prison break?! Dan maak ik het per direct uit, het is over![]()
![]()
Lost voor de hete mannen en Coupling voor de humor zeker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee prison break vink geen leuke serie, ik kijk Lost en Coupling![]()
![]()
Nee, ik zit r te fokken, ze gaat er toch altijd op inquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef Koenz0r het volgende:
Jaloers dat je vriendin een gothic/emo/alto/ is? Bevest. M. ?
Lost durf ik niet aan, zit al aan prison break, 24 en ik kijk soms ook verplicht naar Grace anatomy of soms desperate housewives, dus lost ander keertje maar schijnt wel vet te zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee prison break vink geen leuke serie, ik kijk Lost en Coupling![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Nee, ik zit r te fokken, ze gaat er toch altijd op in.
En ik ben geen Bevest.M. Noem me dan maar BM
Je geilt op frederiqueskequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:09 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Oke.
BM. Sorry dat ik jou vriendin belachelijk maakte. Hierbij mijn excuus, BM.
Wat klinkt dat toch fatturrr dat BM.
Coupling is keileuke humor en geeft altijd mooi het verschil tussen mannen en vrouwen weer en de vrouwen winnen altijd whehehequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Lost voor de hete mannen en Coupling voor de humor zeker.
Want dan word jij 16?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Over een paar jaar mag het
Volgens mij is zij al 21quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Nee, dan is frederiqueske 16, kben de 16 al voorbij heur
ik kijk GEEN van die shit seriesquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:10 schreef Koenz0r het volgende:
Grace anatomy is okay.
Frederiqeuske kijk je Evelien? GTST? ONM? Sterren dansen op het ijs? X-Factor? Gaarne doorstrepen wat niet van toepassing is.
Ze is 13quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is zij al 21![]()
Dus laat die natte dromen maar koooooooomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!1!!![]()
verkapte neem-niet-niels-maar-neem-mij-want-ik-ben-wel-13-postquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
17/13 is toch redelijk verschil hoor
Welke slet was dat dan?!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik kijk GEEN van die shit seriesal die big brother shit en idols shit ook nie, achterlijke zooi vink da
Evelien heb ik nog nooit gezien maar ik hoor van sommige mensen dat het wel leuk is dus ik moet het nog een keer kijken als het komt.
oh ja en 24 is ook cool
24quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik kijk GEEN van die shit seriesal die big brother shit en idols shit ook nie, achterlijke zooi vink da
Evelien heb ik nog nooit gezien maar ik hoor van sommige mensen dat het wel leuk is dus ik moet het nog een keer kijken als het komt.
oh ja en 24 is ook cool
Zie je, mijn uitleg over je post klopte.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
24Samen keertje kijken? Ik heb seizoen 1
![]()
haha ik heb alleen seizoen 2 op dvd whehequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
24Samen keertje kijken? Ik heb seizoen 1
![]()
Oke, je bent geaccepteert bij mij. Voeg je me toe op msn? Gaan we gezellig chatten! Of gaan we krabbelen op Hyves?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh ja en 24 is ook cool
Dat maakt me niet uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
haha ik heb alleen seizoen 2 op dvd whehe
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Je geilt op frederiqueske
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:22 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Zie je, mijn uitleg over je post klopte.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar elke keer weer...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke slet was dat dan?!
Fok, fok, fok, wie?!!
Mijn moeder valt af, mijn vader ook, wie blijven er dan nog over....
think opgebaarde think!
ja ik was ook trainen enzoquote:
Ze speelt source en WoW zie ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:24 schreef Koenz0r het volgende:
Vet, dus ze speelt ook WoW of cs? (Wel 1.6 nartuurlijk)
PCWtje? d1? d1? azzie? OF WOW!? MET MIJN TWINKED ARCANE/FROST MAGE LVL 42 MET EPIC MOUNT!11ZOMFG!11HERTMETGEWEI!!111
Doet joun steam het ook niet meer sinds die update wilde 1.6 of source spelen maar me steam start niet eens op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Koenz0r het volgende:
Source, dat is echt voor n00bs die niet kunnen csen.
Kweenie waar jij kijkt, maar bij mij speelt ze geen wow.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ze speelt source en WoW zie ik.
Ik ook dus ik kan mooi met haar daten.
CHINGCHINGCHING!!!! EN WE GAAN DOOR VOOR DE KOELKAST!!! CHINGCHINGCHINGquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Ipho het volgende:
[..]
Doet joun steam het ook niet meer sinds die update wilde 1.6 of source spelen maar me steam start niet eens op.
Uit mijn penis, dat is op zich al een prestatie met een micropenis maar tegen niemand zeggen hè anders wordt straks mijn dierbare penis gejat en dan ben ik mijn kinderbijslag ook nog eens kwijtquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:23 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar elke keer weer...
ZOMFG!!1eins!11~!~!frikkandelbiite!!@wqsda1!polizei!1 Lees me posts danquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Kweenie waar jij kijkt, maar bij mij speelt ze geen wow.
Je posts zijn niet waardig genoeg om te lezen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
ZOMFG!!1eins!11~!~!frikkandelbiite!!@wqsda1!polizei!1 Lees me posts dan
NOUHOU DAN GA IK MAAR NAAR DIGquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
CHINGCHINGCHING!!!! EN WE GAAN DOOR VOOR DE KOELKAST!!! CHINGCHINGCHING
WE HEBBEN EEN NERD IN ONS MIDDEN, JAAAAAAAAAAAAAAAH!
+2 voorspelbaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uit mijn penis, dat is op zich al een prestatie met een micropenis maar tegen niemand zeggen hè anders wordt straks mijn dierbare penis gejat en dan ben ik mijn kinderbijslag ook nog eens kwijt![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Nog 2 minuten, snel allemaal want dan is het kinderbedtijd en gaat dit topic op slot
SCHNELL SCHWEINHÜNDEN SCHNELL!1!!
13 jaar en tot half 11 achter de pcquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Nog 2 minuten, snel allemaal want dan is het kinderbedtijd en gaat dit topic op slot
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Ipho het volgende:
[..]
Doet joun steam het ook niet meer sinds die update wilde 1.6 of source spelen maar me steam start niet eens op.
Post eens door dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ja doe me jou eens op Xfire danquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef Koenz0r het volgende:
[..]Nu je het zegt, als ik hem opstart dan geeft windows een foutmelding.
Wilde eigelijk nog eventjes spelen. Lekker met mij admin powers!!11 mohahaa
Ik ben de 13 al lang gepaseerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:31 schreef Koenz0r het volgende:
Xfire heb ik niet, kom maar op onze ventrilo channel. Xfire is voor 13 jarige jongetjes zonder stembanden
.
Ja doe dat in het Ipho topic =Dquote:
Ik vind het wel tof dat je daar verder gaat. De gemiddelde fok!ker was toch hier verder gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |