quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef beertenderrr het volgende:
tvp, straks vergeet ik mee te doen
Het schema van vorige pagina, en wat er over is. Blijkbaar is er iets niet gespeeld, wat niet erg handig uitkomt.quote:Borisz vs Me_Wesley
GamerV vs RainofDeath
Mrkanarie vs Maxmark
Leroytje vs Jojoortje
Catskill vs Angelcakes
Ibeben vs Erosjuhhh
Wouser vs Filay
Beertenderrr vs Poivan
InTrePidIvity vs hello_moto1992
ikquote:Op zondag 21 januari 2007 18:21 schreef Wouser het volgende:
cuwl wie zijn er uberhaupt nog over:9
Gimme what you've got.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Wie kan ik nu een nederlaag bezorgen?![]()
Nu niet meer zo baggeren hequote:Op donderdag 25 januari 2007 07:27 schreef Piovan het volgende:
Ik ben er weer.
Als ik vanmiddag thuiskom, ga ik direct een schema fiksen.
Doet ie dus niet, Leroy mag t doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 07:27 schreef Piovan het volgende:
Ik ben er weer.
Ik doe ook meequote:Op woensdag 24 januari 2007 11:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Borisz vs Me_Wesley
GamerV
Mrkanarie
Jojoortje
Angelcakes
Ibeben
Wouser
Beertenderrr
InTrePidIvity
Ik zie nergens een uitslag voor het potje van Borisz vs. Me_Wesley...
Als die eenmaal binnen is, dan wil ik wel een nieuw schemaatje maken. Beetje jammer van de organisatie![]()
![]()
Het is sowieso kut, want je hebt nu wéér een bye. Maargoed.
Óf je bent ontvoerd, óf je werkt over, óf je bent in een verkeersongeval terrecht gekomen, óf je bent gewoon lui. Ik hoop dat je een goede reden hebt, want ik wil spelen verdomme!quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:27 schreef Piovan het volgende:
Ik ben er weer.
Exact.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:14 schreef MaxMark het volgende:
Komop mensen, het zijn de '07 Kampioenschappen. We hebben dus nog ruim 11 maanden
Stil jij!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef leroytje het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje kutzeikers, in de tijd die jullie lopen te zeiken op hem had je zelf af 45 schema's gemaakt kunnen hebben en was je nu gewoon aant spelen ( ja ik weet ook wel dat ik et niet gedaan heb, maar ik had er geen zin meer in)
had dat dan gemeld, dan hadden we ermee verder kunnen gaan, of was uberhaupt niet in de organisatie gegaan danquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef leroytje het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje kutzeikers, in de tijd die jullie lopen te zeiken op hem had je zelf af 45 schema's gemaakt kunnen hebben en was je nu gewoon aant spelen ( ja ik weet ook wel dat ik et niet gedaan heb, maar ik had er geen zin meer in)
Je bent er niks te mooi voor, wat let je?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Piovan zei dat ie er nu geen zin in heeft, dus als iemand anders het nue ven gaat doen?
Ze is er wel te mooi voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent er niks te mooi voor, wat let je?
Da's nog geen schemaquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Wouser het volgende:
Ja dat schema Jojoortje klopt denk ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |