ik vooral slimquote:
Mijn tegenspeelster is niet online ... of ze heeft me bewust niet toegevoegd op MSNquote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef borisz het volgende:
nog 45 minuten mensen
email adressen die in de juiste vorm neergezet worden op een publiek forum zullen automatisch worden toegevoegd aan ongeveer iedere spamlijst die je kunt bedenken.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef leroytje het volgende:
Ik snap het probleem niet als je gewoon de e-mail adressen erneet zet, kan iemand mij dat uitleggen?
yep.. met mijn emailadres zo open en bloot kan ik gaan zitten wachten tot de eerste zalfjes die mijn penis gaan verlengen mijn mailbox binnenstromen en dat is voor mij dubbel zo erg want ik HEB niet eens een penisquote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef webspider het volgende:
[..]
email adressen die in de juiste vorm neergezet worden op een publiek forum zullen automatisch worden toegevoegd aan ongeveer iedere spamlijst die je kunt bedenken..
Ja, dus ook die van die penisverkleiningen!.
Dan moet je juist harder wrijven met die zalfjesquote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
yep.. met mijn emailadres zo open en bloot kan ik gaan zitten wachten tot de eerste zalfjes die mijn penis gaan verlengen mijn mailbox binnenstromen en dat is voor mij dubbel zo erg want ik HEB niet eens een penis![]()
Ga jij je mond is met zeep spoelen:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:59 schreef leroytje het volgende:
Zout-droppie en Filay hebben mazzel, want hun partijen waren niet gespeeld, dus ik heb kop of munt gedaan en jullie zijn nu door naar de volgende ronde.
Het bericht is aan zout-dropje1@, als je goed kijkt...dus heeft de persoon van het screenshot (RainofDeath) gewonnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:36 schreef leroytje het volgende:
ja wees es ff duidelijk, wie van jullie is wie??
Heb jij dan gewonnen? daar ga ik wel vanuit, dus ik verander het ff (wel scheel dat ik et niet gezien heb trouwens
Ga eens even van Fok! af... Je moet een portfolio makenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:26 schreef leroytje het volgende:
Kickje
haha is goedquote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
![]()
ik was al dolgelukkig dat ik er een screenshot van kon maken, ben maar een noob he, en toen dat online zetten nog... en toen ineens wist ik het, ik knal hem in mijn fobo![]()
vrees niet Paul, zodra het weg mag haal ik hem uit mijn fobo hoor![]()
is al weer weg uit mijn foboquote:
WEat ben jij full of shit zeg.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Piovan het volgende:
Ik heb Queen_Bee verschillende keren aagesproken, maar ze reageerde telkens niet.
Dus zij ligt eruit en ik ben door.
Booh waarom doe je nu zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
WEat ben jij full of shit zeg.
Jij vroeg 1 keer, toen zei ik nee. En daarna zei jjij "Ja ik heb ook geen zin nu"
Daarna vroeg jij 1 keer toen ik er niet was
En daarna heb ik jou 2 keer gevraagd
Maar whatever. Je zoekt het maar uit lowlife
wel alles lezen hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
maar zometeen komen er dus 9 winnaars, oneven aantal dus, hoe gaat het dan verder?
Haha, de beste man sluit het spel nét iets te vroeg af:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:37 schreef MaxMark het volgende:
mrkanarie heeft van mij gewonnen, er is helaas geen screenshot van
Ik ben bijna de hele dag online hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Leroy, wanneer gaan wij met eeuh tegen elkaar spelen?
Zie mijn post, iets hierboven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:39 schreef dekkered het volgende:
Piovan says:
hey
Piovan says:
neem jij mijnenveger van me over
Piovan says:
ik ben een week gebanned
:s ?
thanksquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:16 schreef Catskill het volgende:
Damn viel dat ff tegen![]()
Goed gespeeld Angel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|