abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45236161
waarom staat dit topic hier en niet in sport? :S
Every war is different, every war is the same.
pi_45236340
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef dekkered het volgende:
waarom staat dit topic hier en niet in sport? :S
Traditie. Het Top gear topic staat ook hier en niet in FTR bijvoorbeeld.
pi_45236349
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Traditie. Het Top gear topic staat ook hier en niet in FTR bijvoorbeeld.
okej
pi_45236509
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:07 schreef dekkered het volgende:

[..]

okej
en Chagin wordt hier Henk genoemd.. Dan ben je weer helemaal bijgepraat.
pi_45236522
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:14 schreef jpjedi het volgende:

[..]

en Chagin wordt hier Henk genoemd.. Dan ben je weer helemaal bijgepraat.
das handig ja
pi_45236571
http://kamaz.net/en/news#1
Benieuwd wat ze morgen gaan schrijven en of ze zelf fotootjes hebben.
pi_45236700
Uit een mail van Bekx:

Hans Bekx vertelt: ,,Ik reed niet te ver achter Chagin, toen die over de kop sloeg. Wij waren er als eerste bij, dus dan stop je. Een mensenleven is belangrijker dan de rally. De truck lag op de bestuurderskant en Chagin kon er niet uit. Eerst hebben we de Kamaz rechtgetrokken en toen moesten we de stijl nog terugbuigen voordat we Chagin konden bevrijden. Gelukkig was hij niet gewond, maar zijn monteur wel. Die moest met de helikopter naar het ziekenhuis. Al met al denk ik dat we toch een half uur hebben stilgestaan.⤙⤙ Hans Bekx kwam daardoor als negende binnen, maar hij verwacht dat de organisatie hem de verloren tijd bij de reddingsactie nog zal teruggeven. Bij het versturen van dit bericht was hierover nog niets bekend. In het algemeen klassement staat Bekx inmiddels 28e.
pi_45236744
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:25 schreef area51 het volgende:

Uit een mail van Bekx:

Hans Bekx vertelt: ,,Ik reed niet te ver achter Chagin, toen die over de kop sloeg. Wij waren er als eerste bij, dus dan stop je. Een mensenleven is belangrijker dan de rally. De truck lag op de bestuurderskant en Chagin kon er niet uit. Eerst hebben we de Kamaz rechtgetrokken en toen moesten we de stijl nog terugbuigen voordat we Chagin konden bevrijden. Gelukkig was hij niet gewond, maar zijn monteur wel. Die moest met de helikopter naar het ziekenhuis. Al met al denk ik dat we toch een half uur hebben stilgestaan.⤙⤙ Hans Bekx kwam daardoor als negende binnen, maar hij verwacht dat de organisatie hem de verloren tijd bij de reddingsactie nog zal teruggeven. Bij het versturen van dit bericht was hierover nog niets bekend. In het algemeen klassement staat Bekx inmiddels 28e.
mag het hopen van wel ja want anders moet je dus gewoon door rijden (dat zeggen ze dan der mee)
pi_45236757
Vandaag viert Hans Bekx zijn 51ste verjaardag. Misschien is leuk om net als andere jaren Hans via het gastenboek op de website te feliciteren. Hans leest als hij terug in Nederland is altijd alle mailtjes en ook de berichten in het gastenboek.

http://www.hansbekx.com
pi_45236762
Henk zn monteur was vanochtend al gewond ingestapt volgense de kamaz site, zaten wat botjes verkeerd in zn hand toch? Dan zal een koprol wel niet echt bevorderlijk zijn inderdaad...
pi_45236763
Ja, het bericht van bekx staat ook op z`n site. Als die een half uur heeft stil gestaan had maar 8 minute op Stacey verloren Ben toch benieuwd in wie`s stofwolk henk reedt
pi_45236796
Denk niet dat Bekx de tijd terugkrijgt al zeg ik het zelf, zo aardig is de organisatie meestal niet en tja, waar moeten ze dan de grens trekken? Mirjam Pol hielp ook ff mee om zo'n motor op te tillen, zou die dan ook 2 minuten aftrek moeten krijgen?

Maar wie weet als kadootje voor z'n verjaardag
pi_45236830
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef Impry het volgende:
Denk niet dat Bekx de tijd terugkrijgt al zeg ik het zelf, zo aardig is de organisatie meestal niet en tja, waar moeten ze dan de grens trekken? Mirjam Pol hielp ook ff mee om zo'n motor op te tillen, zou die dan ook 2 minuten aftrek moeten krijgen?

dat is wat anders dat was niet van levens belang

dat was alleen om aardig te doen
pi_45236833
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef Impry het volgende:

Krijgt hij wel een fles Wodka van Bierhof
pi_45236855
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:33 schreef dekkered het volgende:

[..]

dat is wat anders dat was niet van levens belang

dat was alleen om aardig te doen
Begrijp ik ook wel, is ook geen geniaal voorbeeld Maar waar zouden ze de grens dan moeten trekken, zal lastig blijven om nou te beslissen of de tijd teruggegeven wordt.

Is dit trouwens ooit wel eens gedaan?
pi_45236872
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:35 schreef Impry het volgende:

[..]

Begrijp ik ook wel, is ook geen geniaal voorbeeld Maar waar zouden ze de grens dan moeten trekken, zal lastig blijven om nou te beslissen of de tijd teruggegeven wordt.

Is dit trouwens ooit wel eens gedaan?
dat weet ik niet

(denk trouwens ook dat ik hier de jongste ben in dit topic (daarom juist))
pi_45237205
Hoe jong ben je dan?
< EDIT: 16 dus. zo jong is dat toch niet (realiseer me nu dat ik mensen die ik niet meer zo jong vind toch nog zo`n 10 jaar jonger zijn dan mij )>

Euhm ik kan me voorstellen dat als er een medische heli wordt ingezet de direct helpende voortuigen gecomponseerd worden. De tijd dat ze stil hebben gestaan kan je natuurlijk via GPS terugmonitoren omzo ze eerlijk te composeren.
pi_45237320
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:56 schreef Baan1980 het volgende:
Hoe jong ben je dan?
< EDIT: 16 dus. zo jong is dat toch niet (realiseer me nu dat ik mensen die ik niet meer zo jong vind toch nog zo`n 10 jaar jonger zijn dan mij )>

Euhm ik kan me voorstellen dat als er een medische heli wordt ingezet de direct helpende voortuigen gecomponseerd worden. De tijd dat ze stil hebben gestaan kan je natuurlijk via GPS terugmonitoren omzo ze eerlijk te composeren.
voor dit forum/deze sport (samen bij elkaar) wel hor
  donderdag 11 januari 2007 @ 02:32:38 #144
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45237588
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:15:40 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 11 januari 2007 @ 02:34:05 #145
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45237605
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:15:40 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:35:31 #146
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_45237940
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef existenz het volgende:

[..]

Die foto zal nog wel gemaakt worden... Maar dit bewijst wel dat de veiligheid in de Dakar vooruit gaat... Toen de turbo twin over de kop ging vielen er doden, nu alleen licht gewonden.
toen de turbotwin (de X2) crashte (aan de beelden te zien was hij niet over de kop gegaan) is de navigator overleden doordat in de fabriek de stoel niet goed bevestigd was, ik geloof dat de gordels aan de stoel vastzaten, in plaats van aan iets stevigs. dit was alleen zo bij de stoel van de navigator, en die is dus ook met stoel en al uit de wagen gevlogen, en heeft het daarom niet overleefd. dat zie je ook aan het einde van het bekende youtube-filmpje wat je vind als je "turbotwin" invoert.

ik denk niet dat de wagens nu veiliger zijn, toen was de wagen lager, en beter op zijn taak gebouwd, dus steviger zou ik zeggen. al bevordert die 50+ kilometer per uur extra de veiligheid niet natuurlijk;)
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
pi_45238496
Al met al een mooie dag gisteren

Nu hopen dat Stacey en Gerard niet al te veel pech meer hebben...
Jan kan wel mooi in de buurt van Gerard blijven om te assisteren, of ervoor rijden om te verkennen misschien ??
pi_45238512
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 07:56 schreef vanBoeschoten het volgende:
Al met al een mooie dag gisteren

Nu hopen dat Stacey en Gerard niet al te veel pech meer hebben...
Jan kan wel mooi in de buurt van Gerard blijven om te assisteren, of ervoor rijden om te verkennen misschien ??

Wat zeg jij nou?
pi_45239145
ik ben benieuws hoeveel aandacht er vanaf nu wordt geschonken aan de trucks, nu Henk eruit is.
Voor ons, de Hollanders is er toch wel een stuk spanning weggevallen natuurlijk.
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:24:57 #150
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_45239444
Wel typisch dat ze gisteren wel beelden hadden van Henk en zijn metgezellen, maar niet even de moeite namen om die gecrashte grasmaaier te laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')