Die foto zal nog wel gemaakt worden... Maar dit bewijst wel dat de veiligheid in de Dakar vooruit gaat... Toen de turbo twin over de kop ging vielen er doden, nu alleen licht gewonden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:32 schreef JosvG het volgende:
Geen beelden van de gecrashede Kamaz
Hopelijk morgen als ze de rallytruck gaan halen zoals Kalff zei, dat ze dan even een fotootje schieten.
Beide straftijd aan hun broek, zodat Mardeev, of, als alle Kamazzen stranden, Loprais kan winnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:36 schreef Impry het volgende:
Hij ging ook echt hard op die beelden die je daar net voor zag, volle bak springen met dat beestGekke gast.
Aan de ene kant jammer dat hij eruit ligt, maar aan de andere kant, ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen Stacey/De Rooy.
Altijd bumperkleven die gastenquote:
Ja Dakar organisatie kennende wel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beide straftijd aan hun broek, zodat Mardeev, of, als alle Kamazzen stranden, Loprais kan winnen
Ik geloof nog 2 delen en we zijn die van vorige jaar al voorbijquote:
Oh! Ik ben druk bezig met mn boek vandaag, goed dat je het even zegt, even wat oosterse kameraden langsfietsen of ik iets kan vinden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niemand heeft iets van die Kamaz gevonden?
Ook lex niet met al z'n connectie's![]()
Ik wacht rustig afquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh! Ik ben druk bezig met mn boek vandaag, goed dat je het even zegt, even wat oosterse kameraden langsfietsen of ik iets kan vinden.
edit: op liaz.cz niet in ieder geval
Bierhof gaat de truck ruimenquote:Today's fifth stage Uarzazat - Tan-Tan proved to be extremely unfavorable for our command. At first in the crew of Vladimir chagin happened a breakdown in the fuel system, whose repairing engaged about 20 minutes. Then, the telling-off of the departed forward rivals, automobile at the speed of 100-110 km/h in the dust cloud flew against the heap of stones with the height of okoloe it was meter and, tossed up as on the springboard, 3 or 4 times they overturned and lay on the left side. As says Vladimir chagin, he to the period lost consciousness and does not remember, who precisely and as placed machine on the wheels. As it was possible to explain on the telephone in the seeds Of yakubova, which remained on the route in the broken machine, this made Hans beks. Driven up only later Russian dzhipery helped to unblock cab and to take out V. chagina and S. savostina. S. yakubov, fortunately remained unharmed. Medical helicopter evacuated S. savostina and V. chagina to bivouac in Tan- Tanya. Preliminary inspection showed that V. chagin as a whole was unharmed, although his body is covered with abrasions and injuries. Probable also that it has easy brain concussion. As far as S. savostina is concerned, it has the injury of the spine of average gravity, and for establishing the precise diagnosis, French doctors made the decision to evacuate it into Las Palmas. V. chagin will it accompany. At the present moment F. kabirov organizes the evacuation of the broken automobile, which will be delivered into Casablanca. Our command will continue further race into two crews. The burden of leadership picks up the crew Of il'gizara Of mardeyeva, which was today the third in the stage, and in the general test also the third, being inferior Hans steysi 1,5 hours, and To gerardusu de royu - 1 hour. Unfortunately, the crew of Sergey reshetnikov, who conducted near the broken machine more than 1,5 it was hour, it finished today only 43, and in the general test it stepped back in 9 place, being inferior to leader of approximately 3 it was hour. But, as shows present Dakar, happen can everything... V. Samoilov, Tan-Tan.
Ik vind dat nog de enige die een beetje de stand duidelijk weet aan te geven, want als ik het zo al die lijstjes over de dag zie . . .quote:
Traditie. Het Top gear topic staat ook hier en niet in FTR bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef dekkered het volgende:
waarom staat dit topic hier en niet in sport? :S
okejquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Traditie. Het Top gear topic staat ook hier en niet in FTR bijvoorbeeld.
das handig jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en Chagin wordt hier Henk genoemd..Dan ben je weer helemaal bijgepraat.
![]()
mag het hopen van wel ja want anders moet je dus gewoon door rijden (dat zeggen ze dan der mee)quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:25 schreef area51 het volgende:
Uit een mail van Bekx:
Hans Bekx vertelt: ,,Ik reed niet te ver achter Chagin, toen die over de kop sloeg. Wij waren er als eerste bij, dus dan stop je. Een mensenleven is belangrijker dan de rally. De truck lag op de bestuurderskant en Chagin kon er niet uit. Eerst hebben we de Kamaz rechtgetrokken en toen moesten we de stijl nog terugbuigen voordat we Chagin konden bevrijden. Gelukkig was hij niet gewond, maar zijn monteur wel. Die moest met de helikopter naar het ziekenhuis. Al met al denk ik dat we toch een half uur hebben stilgestaan.⤙⤙ Hans Bekx kwam daardoor als negende binnen, maar hij verwacht dat de organisatie hem de verloren tijd bij de reddingsactie nog zal teruggeven. Bij het versturen van dit bericht was hierover nog niets bekend. In het algemeen klassement staat Bekx inmiddels 28e.
dat is wat anders dat was niet van levens belangquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef Impry het volgende:
Denk niet dat Bekx de tijd terugkrijgt al zeg ik het zelf, zo aardig is de organisatie meestal niet en tja, waar moeten ze dan de grens trekken? Mirjam Pol hielp ook ff mee om zo'n motor op te tillen, zou die dan ook 2 minuten aftrek moeten krijgen?
Maar wie weet als kadootje voor z'n verjaardag
Krijgt hij wel een fles Wodka van Bierhofquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef Impry het volgende:
Denk niet dat Bekx de tijd terugkrijgt al zeg ik het zelf, zo aardig is de organisatie meestal niet en tja, waar moeten ze dan de grens trekken? Mirjam Pol hielp ook ff mee om zo'n motor op te tillen, zou die dan ook 2 minuten aftrek moeten krijgen?
Maar wie weet als kadootje voor z'n verjaardag
Begrijp ik ook wel, is ook geen geniaal voorbeeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is wat anders dat was niet van levens belang
dat was alleen om aardig te doen
dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:35 schreef Impry het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel, is ook geen geniaal voorbeeldMaar waar zouden ze de grens dan moeten trekken, zal lastig blijven om nou te beslissen of de tijd teruggegeven wordt.
Is dit trouwens ooit wel eens gedaan?
voor dit forum/deze sport (samen bij elkaar) wel horquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:56 schreef Baan1980 het volgende:
Hoe jong ben je dan?
< EDIT: 16 dus. zo jong is dat toch niet (realiseer me nu dat ik mensen die ik niet meer zo jong vind toch nog zo`n 10 jaar jonger zijn dan mij)>
Euhm ik kan me voorstellen dat als er een medische heli wordt ingezet de direct helpende voortuigen gecomponseerd worden. De tijd dat ze stil hebben gestaan kan je natuurlijk via GPS terugmonitoren omzo ze eerlijk te composeren.
toen de turbotwin (de X2) crashte (aan de beelden te zien was hij niet over de kop gegaan) is de navigator overleden doordat in de fabriek de stoel niet goed bevestigd was, ik geloof dat de gordels aan de stoel vastzaten, in plaats van aan iets stevigs. dit was alleen zo bij de stoel van de navigator, en die is dus ook met stoel en al uit de wagen gevlogen, en heeft het daarom niet overleefd. dat zie je ook aan het einde van het bekende youtube-filmpje wat je vind als je "turbotwin" invoert.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Die foto zal nog wel gemaakt worden... Maar dit bewijst wel dat de veiligheid in de Dakar vooruit gaat... Toen de turbo twin over de kop ging vielen er doden, nu alleen licht gewonden.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:56 schreef vanBoeschoten het volgende:
Al met al een mooie dag gisteren![]()
Nu hopen dat Stacey en Gerard niet al te veel pech meer hebben...
Jan kan wel mooi in de buurt van Gerard blijven om te assisteren, of ervoor rijden om te verkennen misschien ??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |