abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45232277
die hummer
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_45232489
Trucks na de reclame
pi_45232510
ik wil foto's van de kapotte henk kamaz
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45232914
een pak op je kont
pi_45233079
Geen beelden
pi_45233223
3x over de kop wow.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:32:35 #107
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_45233240
Geen beelden van de gecrashede Kamaz
Hopelijk morgen als ze de rallytruck gaan halen zoals Kalff zei, dat ze dan even een fotootje schieten.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_45233323
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:32 schreef JosvG het volgende:
Geen beelden van de gecrashede Kamaz
Hopelijk morgen als ze de rallytruck gaan halen zoals Kalff zei, dat ze dan even een fotootje schieten.
Die foto zal nog wel gemaakt worden... Maar dit bewijst wel dat de veiligheid in de Dakar vooruit gaat... Toen de turbo twin over de kop ging vielen er doden, nu alleen licht gewonden.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45233344
dus toch te hard gereden op plekken waar het niet kon.....
eigen schuld dikke bult zeggen we dan
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45233393
Elke keer zit je weer te wachten op de trucks en elke keer is het weer een anti climax. Met nog 6 minuten uitzending is de reclame voorbij. Eerst weer dat gezeik over sms geheugensteuntje en dan 2 min beelden van de trucks om naar de dag van morgen te gaan.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_45233399
Hij ging ook echt hard op die beelden die je daar net voor zag, volle bak springen met dat beest Gekke gast.
Aan de ene kant jammer dat hij eruit ligt, maar aan de andere kant, ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen Stacey/De Rooy.
pi_45233442
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:36 schreef Impry het volgende:
Hij ging ook echt hard op die beelden die je daar net voor zag, volle bak springen met dat beest Gekke gast.
Aan de ene kant jammer dat hij eruit ligt, maar aan de andere kant, ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen Stacey/De Rooy.
Beide straftijd aan hun broek, zodat Mardeev, of, als alle Kamazzen stranden, Loprais kan winnen
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 23:39:41 #113
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_45233524
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:10 schreef komrad het volgende:
die hummer
Altijd bumperkleven die gasten

Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:40:53 #114
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_45233561
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Beide straftijd aan hun broek, zodat Mardeev, of, als alle Kamazzen stranden, Loprais kan winnen
Ja Dakar organisatie kennende wel.
pi_45234052
tvp..ga eens niet zo snel joh..

klotenzooi.,..nergens beelden van die crash??

RTL uitzending was weer dieptriest.
pi_45234069
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef jpjedi het volgende:
tvp..ga eens niet zo snel joh..
Ik geloof nog 2 delen en we zijn die van vorige jaar al voorbij
pi_45234219
niemand heeft iets van die Kamaz gevonden?
Ook lex niet met al z'n connectie's
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:05:31 #118
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45234423
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:15:40 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_45234681
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niemand heeft iets van die Kamaz gevonden?
Ook lex niet met al z'n connectie's
Oh! Ik ben druk bezig met mn boek vandaag, goed dat je het even zegt, even wat oosterse kameraden langsfietsen of ik iets kan vinden.

edit: op liaz.cz niet in ieder geval
pi_45234945
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Oh! Ik ben druk bezig met mn boek vandaag, goed dat je het even zegt, even wat oosterse kameraden langsfietsen of ik iets kan vinden.

edit: op liaz.cz niet in ieder geval
Ik wacht rustig af
pi_45234947
Geen klap aan zonder de trucks, ik ga ook gewoon niet meer kijken Loop me alleen maar te ergeren.
Geef mij maar Amsterdam
pi_45235002
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik wacht rustig af
En ik ga weer verder met mn boek typen
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:35:14 #123
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_45235472
Verhoeven doet het ook goed! Met een 7e plaats algemeen! Teglijk een stiekeme tvp
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 januari 2007 @ 00:40:13 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_45235612
Ik heb even een Russisch stukje door de vertaalmachine gegooid. Het is redelijk leesbaar. Er staat de Henk met 100 à 110 km/h in een stofwolk tegen een hoopje stenen is gereden en enkele malen over de kop is gevlogen. Van dat geheel kan ie zich weinig herinneren. Iets wat logisch is
quote:
Today's fifth stage Uarzazat - Tan-Tan proved to be extremely unfavorable for our command. At first in the crew of Vladimir chagin happened a breakdown in the fuel system, whose repairing engaged about 20 minutes. Then, the telling-off of the departed forward rivals, automobile at the speed of 100-110 km/h in the dust cloud flew against the heap of stones with the height of okoloe it was meter and, tossed up as on the springboard, 3 or 4 times they overturned and lay on the left side. As says Vladimir chagin, he to the period lost consciousness and does not remember, who precisely and as placed machine on the wheels. As it was possible to explain on the telephone in the seeds Of yakubova, which remained on the route in the broken machine, this made Hans beks. Driven up only later Russian dzhipery helped to unblock cab and to take out V. chagina and S. savostina. S. yakubov, fortunately remained unharmed. Medical helicopter evacuated S. savostina and V. chagina to bivouac in Tan- Tanya. Preliminary inspection showed that V. chagin as a whole was unharmed, although his body is covered with abrasions and injuries. Probable also that it has easy brain concussion. As far as S. savostina is concerned, it has the injury of the spine of average gravity, and for establishing the precise diagnosis, French doctors made the decision to evacuate it into Las Palmas. V. chagin will it accompany. At the present moment F. kabirov organizes the evacuation of the broken automobile, which will be delivered into Casablanca. Our command will continue further race into two crews. The burden of leadership picks up the crew Of il'gizara Of mardeyeva, which was today the third in the stage, and in the general test also the third, being inferior Hans steysi 1,5 hours, and To gerardusu de royu - 1 hour. Unfortunately, the crew of Sergey reshetnikov, who conducted near the broken machine more than 1,5 it was hour, it finished today only 43, and in the general test it stepped back in 9 place, being inferior to leader of approximately 3 it was hour. But, as shows present Dakar, happen can everything... V. Samoilov, Tan-Tan.
Bierhof gaat de truck ruimen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_45235867
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef jpjedi het volgende:
RTL uitzending was weer dieptriest.
Ik vind dat nog de enige die een beetje de stand duidelijk weet aan te geven, want als ik het zo al die lijstjes over de dag zie . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_45236161
waarom staat dit topic hier en niet in sport? :S
Every war is different, every war is the same.
pi_45236340
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef dekkered het volgende:
waarom staat dit topic hier en niet in sport? :S
Traditie. Het Top gear topic staat ook hier en niet in FTR bijvoorbeeld.
pi_45236349
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Traditie. Het Top gear topic staat ook hier en niet in FTR bijvoorbeeld.
okej
pi_45236509
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:07 schreef dekkered het volgende:

[..]

okej
en Chagin wordt hier Henk genoemd.. Dan ben je weer helemaal bijgepraat.
pi_45236522
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:14 schreef jpjedi het volgende:

[..]

en Chagin wordt hier Henk genoemd.. Dan ben je weer helemaal bijgepraat.
das handig ja
pi_45236571
http://kamaz.net/en/news#1
Benieuwd wat ze morgen gaan schrijven en of ze zelf fotootjes hebben.
pi_45236700
Uit een mail van Bekx:

Hans Bekx vertelt: ,,Ik reed niet te ver achter Chagin, toen die over de kop sloeg. Wij waren er als eerste bij, dus dan stop je. Een mensenleven is belangrijker dan de rally. De truck lag op de bestuurderskant en Chagin kon er niet uit. Eerst hebben we de Kamaz rechtgetrokken en toen moesten we de stijl nog terugbuigen voordat we Chagin konden bevrijden. Gelukkig was hij niet gewond, maar zijn monteur wel. Die moest met de helikopter naar het ziekenhuis. Al met al denk ik dat we toch een half uur hebben stilgestaan.⤙⤙ Hans Bekx kwam daardoor als negende binnen, maar hij verwacht dat de organisatie hem de verloren tijd bij de reddingsactie nog zal teruggeven. Bij het versturen van dit bericht was hierover nog niets bekend. In het algemeen klassement staat Bekx inmiddels 28e.
pi_45236744
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:25 schreef area51 het volgende:

Uit een mail van Bekx:

Hans Bekx vertelt: ,,Ik reed niet te ver achter Chagin, toen die over de kop sloeg. Wij waren er als eerste bij, dus dan stop je. Een mensenleven is belangrijker dan de rally. De truck lag op de bestuurderskant en Chagin kon er niet uit. Eerst hebben we de Kamaz rechtgetrokken en toen moesten we de stijl nog terugbuigen voordat we Chagin konden bevrijden. Gelukkig was hij niet gewond, maar zijn monteur wel. Die moest met de helikopter naar het ziekenhuis. Al met al denk ik dat we toch een half uur hebben stilgestaan.⤙⤙ Hans Bekx kwam daardoor als negende binnen, maar hij verwacht dat de organisatie hem de verloren tijd bij de reddingsactie nog zal teruggeven. Bij het versturen van dit bericht was hierover nog niets bekend. In het algemeen klassement staat Bekx inmiddels 28e.
mag het hopen van wel ja want anders moet je dus gewoon door rijden (dat zeggen ze dan der mee)
pi_45236757
Vandaag viert Hans Bekx zijn 51ste verjaardag. Misschien is leuk om net als andere jaren Hans via het gastenboek op de website te feliciteren. Hans leest als hij terug in Nederland is altijd alle mailtjes en ook de berichten in het gastenboek.

http://www.hansbekx.com
pi_45236762
Henk zn monteur was vanochtend al gewond ingestapt volgense de kamaz site, zaten wat botjes verkeerd in zn hand toch? Dan zal een koprol wel niet echt bevorderlijk zijn inderdaad...
pi_45236763
Ja, het bericht van bekx staat ook op z`n site. Als die een half uur heeft stil gestaan had maar 8 minute op Stacey verloren Ben toch benieuwd in wie`s stofwolk henk reedt
pi_45236796
Denk niet dat Bekx de tijd terugkrijgt al zeg ik het zelf, zo aardig is de organisatie meestal niet en tja, waar moeten ze dan de grens trekken? Mirjam Pol hielp ook ff mee om zo'n motor op te tillen, zou die dan ook 2 minuten aftrek moeten krijgen?

Maar wie weet als kadootje voor z'n verjaardag
pi_45236830
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef Impry het volgende:
Denk niet dat Bekx de tijd terugkrijgt al zeg ik het zelf, zo aardig is de organisatie meestal niet en tja, waar moeten ze dan de grens trekken? Mirjam Pol hielp ook ff mee om zo'n motor op te tillen, zou die dan ook 2 minuten aftrek moeten krijgen?

dat is wat anders dat was niet van levens belang

dat was alleen om aardig te doen
pi_45236833
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef Impry het volgende:

Krijgt hij wel een fles Wodka van Bierhof
pi_45236855
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:33 schreef dekkered het volgende:

[..]

dat is wat anders dat was niet van levens belang

dat was alleen om aardig te doen
Begrijp ik ook wel, is ook geen geniaal voorbeeld Maar waar zouden ze de grens dan moeten trekken, zal lastig blijven om nou te beslissen of de tijd teruggegeven wordt.

Is dit trouwens ooit wel eens gedaan?
pi_45236872
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:35 schreef Impry het volgende:

[..]

Begrijp ik ook wel, is ook geen geniaal voorbeeld Maar waar zouden ze de grens dan moeten trekken, zal lastig blijven om nou te beslissen of de tijd teruggegeven wordt.

Is dit trouwens ooit wel eens gedaan?
dat weet ik niet

(denk trouwens ook dat ik hier de jongste ben in dit topic (daarom juist))
pi_45237205
Hoe jong ben je dan?
< EDIT: 16 dus. zo jong is dat toch niet (realiseer me nu dat ik mensen die ik niet meer zo jong vind toch nog zo`n 10 jaar jonger zijn dan mij )>

Euhm ik kan me voorstellen dat als er een medische heli wordt ingezet de direct helpende voortuigen gecomponseerd worden. De tijd dat ze stil hebben gestaan kan je natuurlijk via GPS terugmonitoren omzo ze eerlijk te composeren.
pi_45237320
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:56 schreef Baan1980 het volgende:
Hoe jong ben je dan?
< EDIT: 16 dus. zo jong is dat toch niet (realiseer me nu dat ik mensen die ik niet meer zo jong vind toch nog zo`n 10 jaar jonger zijn dan mij )>

Euhm ik kan me voorstellen dat als er een medische heli wordt ingezet de direct helpende voortuigen gecomponseerd worden. De tijd dat ze stil hebben gestaan kan je natuurlijk via GPS terugmonitoren omzo ze eerlijk te composeren.
voor dit forum/deze sport (samen bij elkaar) wel hor
  donderdag 11 januari 2007 @ 02:32:38 #144
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45237588

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:15:40 ]
Zerg schreef:
  donderdag 11 januari 2007 @ 02:34:05 #145
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45237605

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:15:40 ]
Zerg schreef:
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:35:31 #146
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_45237940
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef existenz het volgende:

[..]

Die foto zal nog wel gemaakt worden... Maar dit bewijst wel dat de veiligheid in de Dakar vooruit gaat... Toen de turbo twin over de kop ging vielen er doden, nu alleen licht gewonden.
toen de turbotwin (de X2) crashte (aan de beelden te zien was hij niet over de kop gegaan) is de navigator overleden doordat in de fabriek de stoel niet goed bevestigd was, ik geloof dat de gordels aan de stoel vastzaten, in plaats van aan iets stevigs. dit was alleen zo bij de stoel van de navigator, en die is dus ook met stoel en al uit de wagen gevlogen, en heeft het daarom niet overleefd. dat zie je ook aan het einde van het bekende youtube-filmpje wat je vind als je "turbotwin" invoert.

ik denk niet dat de wagens nu veiliger zijn, toen was de wagen lager, en beter op zijn taak gebouwd, dus steviger zou ik zeggen. al bevordert die 50+ kilometer per uur extra de veiligheid niet natuurlijk;)
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
pi_45238496
Al met al een mooie dag gisteren

Nu hopen dat Stacey en Gerard niet al te veel pech meer hebben...
Jan kan wel mooi in de buurt van Gerard blijven om te assisteren, of ervoor rijden om te verkennen misschien ??
pi_45238512
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 07:56 schreef vanBoeschoten het volgende:
Al met al een mooie dag gisteren

Nu hopen dat Stacey en Gerard niet al te veel pech meer hebben...
Jan kan wel mooi in de buurt van Gerard blijven om te assisteren, of ervoor rijden om te verkennen misschien ??

Wat zeg jij nou?
pi_45239145
ik ben benieuws hoeveel aandacht er vanaf nu wordt geschonken aan de trucks, nu Henk eruit is.
Voor ons, de Hollanders is er toch wel een stuk spanning weggevallen natuurlijk.
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:24:57 #150
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_45239444
Wel typisch dat ze gisteren wel beelden hadden van Henk en zijn metgezellen, maar niet even de moeite namen om die gecrashte grasmaaier te laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')