Goedkopere televisie denk ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:02 schreef Kill_em_all het volgende:
Hoelaat begint het dan op eurosport? want op rtl is het echt fucking waardeloos met al die interviews waar niemand op zit te wachten. Je zou denken dat die programma makers zelf ook wel zouden begrijpen dan mensen kijken voor de rally en niet kijken om te zien wat de deelnemers in het dagelijks leven doen. Lekker fucking boeiend...
Eurosport begint om 22:00 geloof ik, ook met live-beelden vanuit het bivak. Let wel dat de trucks nog minder aan bod komen. Daarvoor moet je helaas even RTL kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:02 schreef Kill_em_all het volgende:
Hoelaat begint het dan op eurosport? want op rtl is het echt fucking waardeloos met al die interviews waar niemand op zit te wachten. Je zou denken dat die programma makers zelf ook wel zouden begrijpen dan mensen kijken voor de rally en niet kijken om te zien wat de deelnemers in het dagelijks leven doen. Lekker fucking boeiend...
22:00 Het zijn wel dezelfde beelden als RTL7 alleen je krijg meer beeldenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:02 schreef Kill_em_all het volgende:
heeft dus geen nut meer om daarna nog naar RTL7 te kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef MasterMido het volgende:
[..]
22:00 Het zijn wel dezelfde beelden als RTL7 alleen je krijg meer beelden![]()
En je krijgt live beelden uit het bivak.
Mjah ze gaan ook weer F1 uitzenden dus je zou denken dat geld niet echt het probleem is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:03 schreef HansU het volgende:
[..]
Goedkopere televisie denk ik.
Er zal per minuut uitgezonden echte Dakar beelden wel flink betaald moeten worden. Mensen kijken toch wel, dus verlengen ze het programma met van die onzin zodat er meer reclame tussen gedouwd kan worden.
Man down, Man down!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:07 schreef CrazyCavia het volgende:
Op de Dakar site staat nu ook nr. 196 Cor Karremans vermeld bij de uitvallers.
op zich wel een goed puntquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:22 schreef Impry het volgende:
Zouden er bij het openen van de volgende topics geen belangrijke zaken meer in de topictitel gezet kunnen worden?Wil het 's avonds op TV pas zien eigenlijk
denk dat meerderen nu op dakar.com zitten te glurenquote:
checkquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk dat meerderen nu op dakar.com zitten te gluren![]()
Het stond al in de TT een uur voordat het überhaupt op de dakar site stond geloof ik?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef Coelho het volgende:
[..]
check
En waarom zou het omvallen van Henk niet in de TT mogen? Da's alweer een dag geleden.
inderdaad kut grappenquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:48 schreef Bastard het volgende:
Ook ik klikte meteen omdat ik de TT las
Ah, ook hier was ik dus niet de enigequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las op DE kop, nog een keer schrikken
Of Bekxquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:56 schreef Niveath het volgende:
Kut topictitel. Al hoewel, de Rooy moet winnen vind ik.
Kun je toch zien wat een heerlijke mensen die Brabanders zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of Bekx. Wat een prachtkerels zijn dat
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Autoreply het volgende:
Waarom geen echt leuke?
[quote] Le Dakar 2007 [Deel 5] Bennie Jolink ligt 4e!!!!!
Denk dat trackingsysteem verrot is, dan onthoud hij de laatste positie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef ThaFreak het volgende:
Henk staat nog steeds in de woestijn zo te zien![]()
[afbeelding]
Bekx vind ik ook de leukste inderdaadquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of Bekx. Wat een prachtkerels zijn dat
Rijdt nog steeds netjes rond. Keurig achter z`n 2 andere teamgenoten aan. Geen grote problemen tot nu volgens mij bij dat teamquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef Bastard het volgende:
Hoe staat het trouwens met Tim Coronel?
is dat nou zo'n memorabele uitspraak danquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bekx vind ik ook de leukste inderdaad![]()
Wat zei die paar jaar geleden ook alweer "Dat viel godverdomme allemaal niet mee "
Ik vond m okquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
is dat nou zo'n memorabele uitspraak dan
Ze rijden in een Desert Warrior!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef Gurb het volgende:
Head over heels for Schoo
No. 438, SCHOO-KONING - TOYOTA, SUPER PRODUCTION
The Dutch team of Marcel Schoo and Roelof Koning have rolled their car after 34 km of the special stage. Fortunately, the accident was not serious, and they are now trying to set their Toyota back on its wheels to set off again on the special.
Ik vind het wel een gortdroge uitspraak als je het over een heftige Dakar dag hebtquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
is dat nou zo'n memorabele uitspraak dan
Het blijft rustig op de Kamaz-sitequote:Op donderdag 11 januari 2007 01:17 schreef Impry het volgende:
http://kamaz.net/en/news#1
Benieuwd wat ze morgen gaan schrijven en of ze zelf fotootjes hebben.
Hij kijkt niet vrolijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Het blijft rustig op de Kamaz-site
werkt nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:34 schreef Gurb het volgende:
leuke actie van Hans Stacey / team Exact MAN![]()
gek hequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:41 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Hij kijkt niet vrolijk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |