We wonen in een vrij land hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:06 schreef Baan1980 het volgende:
(sorry JosvG)
Nee, idd, want dan worden ze gestraftquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Harder rijden kan altijd. De trucks kunnen harder. Je mag alleen niet harder.
kwa topsnelheid, maar hij kan gerust in een gedeelte waar de rest met +-80 door is gegaan hij vol is gegaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, idd, want dan worden ze gestraft
Maar of je nu met 150 of met 170 de grond gaat koppen met je cabine, een klap maak je zekers te weten. Dus lijkt me niet zinnig om te gaan roepen dat ze misschien te hard hebben gereden.
Zo kun je het ook bekijken jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kwa topsnelheid, maar hij kan gerust in een gedeelte waar de rest met +-80 door is gegaan hij vol is gegaan
google is your friendquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef bleiblei het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog waar de Rooy die Peugeot voorbij knalt?
bedoel je dat filmplje voordat de speed limit voor trucks ingevoerd isquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef bleiblei het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog waar de Rooy die Peugeot voorbij knalt?
Ik kan op Youtube alleen deze vindenquote:
checkquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan op Youtube alleen deze vinden.
http://youtube.com/watch?v=g4lguWjLNaM
Alsof ik niet zelf al gezocht heb![]()
hier komen er zat uit de buurt.... doen er zat uit brabant mee.... zullen er best enkele aankomen in Dakar denk ik...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:05 schreef JB100-plus het volgende:
Wel jammer van het uitvallen van Van Vliet en De Leeuw (en Scholtalbers). Voor zover ik weet is was Scholtalbers de enige Dakar deelnemer bij mij uit de buurt.![]()
Marcel Schoo is de enigste uit onze buurtquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:05 schreef JB100-plus het volgende:
Wel jammer van het uitvallen van Van Vliet en De Leeuw (en Scholtalbers). Voor zover ik weet is was Scholtalbers de enige Dakar deelnemer bij mij uit de buurt.![]()
Toen had hij gewoon een etappeoverwinning algemeen op zak, en een top 10 notering, ook in het algemen klassement.... Totdat de X2 verongelukte, en als gevolg daarvan (toch?) een begrenze rvoor trucks in is gevoerd, en DAF en De Rooy bezowren nooit meer mee te doen... Maar het is zonder enige twijfel de beste Dakar truck ooit gebouwd. en 28 januari zie ik haar weerquote:
Superquote:
Hij staat in het DAF museum toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen had hij gewoon een etappeoverwinning algemeen op zak, en een top 10 notering, ook in het algemen klassement.... Totdat de X2 verongelukte, en als gevolg daarvan (toch?) een begrenze rvoor trucks in is gevoerd, en DAF en De Rooy bezowren nooit meer mee te doen... Maar het is zonder enige twijfel de beste Dakar truck ooit gebouwd. en 28 januari zie ik haar weer
De laatste keer dat ik er was nog wel in ieder geval. Een paar trucks staan nu niet meer in het museum sinds de herinricting, maar die staan bij De Rooy op het terrein te verpauperen... Ze staan te koop btw.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Super.
[..]
Hij staat in het DAF museum toch?
De beelden van Eurosport zijn voor heel Europa. In Nederland en Rusland kijkt 90% voor de trucks, maar de rest van de wereld boeit dat maar weinig...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:47 schreef MasterMido het volgende:
brrr Eurosport laat veel beelden zien van de motors en auto's maar vrachtauto's worden er in 2 min door gegooit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |