quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:59 schreef JosvG het volgende:
http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/us/500/classement/ABC.html
Wie staat daar bovenaan bij Withdrawals
Dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:59 schreef JosvG het volgende:
http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/us/500/classement/ABC.html
Wie staat daar bovenaan bij Withdrawals
Dat is waar, maar ik kan er moeilijk mee zitten. Het was in ieder geval leuk geweest als hij nog even erachteraan had gereden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:01 schreef sloumy het volgende:
AH wel jammer dat Henk eruit is, zie hem toch liever in Dakar als 20ste finishen dan er al uitvliegen in de 5e etappe...
zal die henk nog een trap nagegeven hebben ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:05 schreef sloumy het volgende:
Jan de Rooij staat er nu ook bij de stage uitslag. Is uiteindelijk op 45min. gefinished.
Damnquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef JosvG het volgende:
Ik hoor net dat Chagin zijn truck van boven tot onder compleet in puin ligt, ons pap is er langs gereden net toen het ongeluk al was gebeurd. Ze hebben niks gezien van de mensen zelf maar de truck schijnt helemaal aan flarden te liggen.
Hij heeft op het rechte stuk gruwelijk hard gereden en is over een bult geketst, en vermoedelijk op de linkervoorhoek (waar Chagin zelf dus zit) terecht gekomen. Er stonden al mensen bij dus het was niet nodig om te stoppen, maar ons pap zegt dat als ze zelf niks hebben is het een wonder![]()
Jan: Ey henk, your tyre is flatquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal die henk nog een trap nagegeven hebben ofzo![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:35 schreef JosvG het volgende:
17:08 - camion
Chagin sur le flanc
N°500, CHAGIN/YAKUBOV/SAVOSTIN - KAMAZ
Le leader du classement général, Vladimir Chagin est parti à la faute au km 292 de la spéciale, et son camion s’est couché sur le flanc. Victime d’un problème de gasoil au km 179, qui lui avait fait perdre 21 minutes, le Russe cherchait depuis à rattraper son retard.
!!!!!!!!!!!
was met gerard de rooy paar jaar geleden toch ook?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef JosvG het volgende:
Ik hoor net dat Chagin zijn truck van boven tot onder compleet in puin ligt, ons pap is er langs gereden net toen het ongeluk al was gebeurd. Ze hebben niks gezien van de mensen zelf maar de truck schijnt helemaal aan flarden te liggen.
Hij heeft op het rechte stuk gruwelijk hard gereden en is over een bult geketst, en vermoedelijk op de linkervoorhoek (waar Chagin zelf dus zit) terecht gekomen. Er stonden al mensen bij dus het was niet nodig om te stoppen, maar ons pap zegt dat als ze zelf niks hebben is het een wonder![]()
Ze mogen 150. Zou Henk harder hebben gereden dan toegestaan is?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef JosvG het volgende:
Ik weet het niet, dat zullen we vanavond op TV misschien zien. Ik hoor alleen dit nu even live. Ik hoop dat ze ongedeerd zijn in ieder geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze mogen 150. Zou Henk harder hebben gereden dan toegestaan is?
Eerder:quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Jan: Ey henk, your tyre is flat
Henk: No It;s not
Jan: prik Now it is
Henk: you fool
Jan: prik prik prik, your other 3 tyres too. Bye Bye
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerder:
Jan: Grmbl humm humm
Henk: Такой страницы не существует
Jan: Mwhw Hubw!
Henk: Попробуйте начать с Главной страницы, или с Карты сайта.
Jan:
quote:18:05 Trucks
Chagin drops out
No. 500, CHAGIN/YAKUBOV/SAVOSTIN – KAMAZ
Following a mistake after 292 km of the day’s special stage, Vladimir Chagin, the five-times winner of the rally who was leading the general rankings, has been forced to drop out of the race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |