Ik had de hele zin niet eens afgelezen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef problematiQue het volgende:
Het gaat erom dat er twee keer 'Allochtonen' staat. Interessant dat jij iets anders denkt te lezen![]()
Om de maand vroeg ik naar jequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mutantttttttttttttttt, ouwe terrorist van me!![]()
Bij nader inzien heb ik zelfs twee van de genoemde rapporten (ieder in 2 delen gesplitst):quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7uzZNWu9LNc&eurl=
Dankjewel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik zelfs twee van de genoemde rapporten (ieder in 2 delen gesplitst):
De Maghrebijnse migratie naar Europa
Migratie vanuit het bekken van de Senegalstroom naar de Europese Unie
[..]
Ik weet het haast bijna wel zeker. Ik ben al zeker 7 "verschillende" briefschrijvers tegengekomen die allemaal op dezelfde manier woorden fout vervoegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die zelf schrijven.
Dat vind ik dan weer absoluut niet hetzelfde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Net zoals weerbaarheid en xenofobie.
Schreef Sizzler geen brieven naar de Metro?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weet het haast bijna wel zeker. Ik ben al zeker 7 "verschillende" briefschrijvers tegengekomen die allemaal op dezelfde manier woorden fout vervoegen.
Zit daar geen "kritische toetsing" tussen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:09 schreef problematiQue het volgende:
Opvallend eigenlijk dat 'beïnvloedbaar zijn' en 'openstaan voor andere ideeën' min of meer op hetzelfde neerkomt, maar dat de ze respectievelijk een zeer negatieve en een zeer positieve bijklank hebben.
LOL.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:14 schreef du_ke het volgende:
Schreef Sizzler geen brieven naar de Metro?
Ik las laatst de Metro en daarin stond een artikel over een optreden van Muse (wat werkelijk nergens op sloeg - het artikel, niet het optreden) met daarbij de 'setlist' die overduidelijk als paginavulling was bedoeld, getuige de vele witregels en de overbodigheid van zulks in een 'krant' als de Metro. Het deed allemaal erg amateuristisch aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
Metro.
Victoria ik-ben-een-aan-lager-wal-geraakt-soapie-met-een-visie Koblenko heeft daar toch een column?
Que?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit daar geen "kritische toetsing" tussen?
Het een staat mijn inziens echt los van het ander. Het kan in elkaar overvloeien maar is zeker niet noodzakelijk en daarom komt het niet min of meer op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:09 schreef problematiQue het volgende:
Opvallend eigenlijk dat 'beïnvloedbaar zijn' en 'openstaan voor andere ideeën' min of meer op hetzelfde neerkomt, maar dat de ze respectievelijk een zeer negatieve en een zeer positieve bijklank hebben.
Ik vind posten op een internetforum eigenlijk net zo futiel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
LOL.Dan heb je echt niks beters te doen.
Ze moeten het gewoon houden op de copy&paste van de (ANP) telex methode.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:16 schreef problematiQue het volgende:
Ik las laatst de Metro en daarin stond een artikel over een optreden van Muse (wat werkelijk nergens op sloeg - het artikel, niet het optreden) met daarbij de 'setlist' die overduidelijk als paginavulling was bedoeld, getuige de vele witregels en de overbodigheid van zulks in een 'krant' als de Metro. Het deed allemaal erg amateuristisch aan.
Het kan hetzelfde betekenen. Het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn inderdaad. Ik verbaasde mij meer over het feit dat het zulke uitersten zijn. In mijn ogen klinkt 'beïnvloedbaar zijn' zéér negatief, en 'openstaan voor andere ideeën' héél positief.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het een staat mijn inziens echt los van het ander. Het kan in elkaar overvloeien maar is zeker niet noodzakelijk en daarom komt het niet min of meer op hetzelfde neer.
Ik kan openstaan voor jouw ideeën betekent niet dat ik me laat beïnvloeden door je. Dit is een voorbeeld.
Hij was er nog trots op ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
LOL.Dan heb je echt niks beters te doen.
Nu.nl op papier zou nog beter zijn dan hetgeen waarmee ze nu menig station mee vervuilen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon houden op de copy&paste van de (ANP) telex methode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |