Niets is minder waarquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wil je me even aanwijzen waar ik claim in het algemeen andermans opvattingen te respecteren?
Jouw rechtzettingen van onjuistheden berusten erg vaak op weinig onderbouwbare 'geclaimde' onjuistheden. Zoals bovenstaande.
[..]
Ik ben selectief. Vanwaar je vraag, wat gaf je de indruk?
neem 'r maar mee danquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:39 schreef Floripas het volgende:
Laat mijn lieve sigme met rust.
???quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet dat hij vanwege z'n fijnzinnige discussietechnieken zolang weg was?
Doch. Wat maakt dat jij denkt dat dat niet zo is?quote:
waar gaat het over?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch. Wat maakt dat jij denk dat dat niet zo is?
Dat weet je zelf best. Je vraagt echt naar de bekende weg. Dat ga ik niet herhalen...Lees het topic over abortus nog maar eens na.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wil je me even aanwijzen waar ik claim in het algemeen andermans opvattingen te respecteren?
Hoe kan jij weten dat mijn belangstelling niet oprecht is?quote:Jouw rechtzettingen van onjuistheden berusten erg vaak op weinig onderbouwbare 'geclaimde' onjuistheden. Zoals bovenstaande.
????????????????????????????????????????
Ik ben selectief. Vanwaar je vraag, wat gaf je de indruk?
ellende van anderhalf jaar terug met o.a. het ontstaan van het forumpje in z'n sig. Toen zijn er een aantal mensen voor vrij lange tijd verbannen.quote:
Oh vandaar dat het me niets zei, ik ben hier pas sinds zo'n 3 maanden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
ellende van anderhalf jaar terug met o.a. het ontstaan van het forumpje in z'n sig. Toen zijn er een aantal mensen voor vrij lange tijd verbannen.
Nee, dat ik niet iedere mening respecteer is iets wat ik niet bestrijd. Jij claimt dat ik gezegd zou hebben mening in het algemeen te respecteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat weet je zelf best. Je vraagt echt naar de bekende weg. Dat ga ik niet herhalen...Lees het topic over abortus en nog maar eens na.
Ik doe geen uitspraak over je oprechtheid, hoe kom je erbij dat ik eraan twijfel?quote:[..]
Hoe kan jij weten dat mijn belangstelling niet oprecht is?
quote:Chrysler questions climate change
Chrysler's chief economist Van Jolissaint has launched a fierce attack on "quasi-hysterical Europeans" and their "Chicken Little" attitudes to global warming.
His attack is in sharp contrast to the green image that the US car companies have been trying to promote at this year's Detroit motor show.
Mr Jolissaint was speaking at a private breakfast where the chief economists of the "Big Three" US car firms presented their forecasts for auto industry sales this year.
Most of the audience - which was mainly made up of parts suppliers - seemed to nod in agreement with Mr Jolissaint.
Neither Ford's chief economist Ellen Hughes-Cromwick, nor General Motors' chief economist Mustafa Mohatarem, who were on the panel with Mr Jolissaint, questioned his assertion.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6247371.stm
Ach veel heb je niet gemist. Ze waren er van overtuigd dat fok/pol zonder hen naar de klote zou gaan vandaar dat ze nu weer terugzijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:44 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het me niets zei, ik ben hier pas sinds zo'n 3 maanden.
Mijn selectiviteit.quote:
Kunnen we dat gedoe nu niet eens definitief als verleden beschouwen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
ellende van anderhalf jaar terug met o.a. het ontstaan van het forumpje in z'n sig. Toen zijn er een aantal mensen voor vrij lange tijd verbannen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat ik niet iedere mening respecteer is iets wat ik niet bestrijd. Jij claimt dat ik gezegd zou hebben mening in het algemeen te respecteren.
Dat is klinklare onzin, zoiets doms zou ik nooit zeggen.
[..]
Ik doe geen uitspraak over je oprechtheid, hoe kom je erbij dat ik eraan twijfel?
Ik kan alleen een stuk van Bernadette de Wit vinden waar het ontkracht wordt. Misschien moet ik een betere query intikken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
Erg graag!
Je gaat wel selectief om met de waarheid. Ik ben verbannen omdat ik niet met Sidekick overweg kan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef du_ke het volgende:
Je denkt toch ook niet dat hij vanwege z'n fijnzinnige discussietechnieken zolang weg was?
Het houdt je wel bezig, he?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef du_ke het volgende:
Ach veel heb je niet gemist. Ze waren er van overtuigd dat fok/pol zonder hen naar de klote zou gaan vandaar dat ze nu weer terugzijn.
Nauwelijksquote:
Ach wat is het verschilquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je gaat wel selectief om met de waarheid. Ik ben verbannen omdat ik niet met Sidekick overweg kan.
http://news.bbc.co.uk/2/s(...)_for_bush/html/4.stmquote:Detailed plan
Lawyer Alfred Moses, 77, has very specific advice for the president.
"Draw down our troops to about 70,000 and withdraw to the borders.
"Keep Kurdistan from seceding and upsetting Turkey.
"And make sure there's no foreign intervention, but get out of peacekeeping."
Dat zie je toch wel?quote:
Onrecht uit het verleden kan je moeilijk vergeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef Reya het volgende:
Kunnen we dat gedoe nu niet eens definitief als verleden beschouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |