Daar zat ik ookal aan te denken maar ik gok dat die vanavond al op internet staan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mweheheh, kan je niet beelden van de beveiligingscamera regelen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:36 schreef Bolter het volgende:
Janksmoel.
Ja, klein scheurtje, anders kom er geen bloed uit he.quote:Is je oor überhaupt wel gescheurd?
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Je haar pluist
Best wel.quote:
Slijm? En het bloed kwam pas eventjes erna volgens mij want toen ik er eventjes subtiel aan voelde net alsof ik krapte en ik op m'n hand keek zat er nog geen bloed aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:12 schreef HansU het volgende:
arme deur. Zit nu allemaal bloed en slijm van jou op. Ze zouden je geld moeten laten dokken om hem weer schoon te maken.
yupquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had die hele tyfus deur kapot geslagenwat denkt die wel niet
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:14 schreef PeZu het volgende:
we hebben overleg gepleegd, de conclusie is dat je wond zal je fataal worden
Ik denk dat dat niet gaat werken aangezien je op een knop moet drukken en niet dat dat ding een fout maakte. Ik ga denk ik wel een email sturen om te zeggen dat er een bord moet komen. Ik hoorde erna ookal dat veel mensen problemen hebben met die deur omdat ze ervoor blijven staan terwijl je op het knopje moet drukken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:23 schreef longinus het volgende:
Toch wel gedreigd met een rechtszaak hoop ik.
Boeie!quote:
Het getuigt van een leven naast fok en dat mag niet getolereerd worden!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Het zegt natuurlijk ook veel over je leven als je je hier zo over ergert vind je niet ?
quote:
Als het zo veel over mijn leven zegt, vertel dat eens dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Het zegt natuurlijk ook veel over je leven als je je hier zo over ergert vind je niet ?
Tis een spaarrekening die ik al heel m'n leven heb zowat, ik heb het niet afgesloten.quote:
Als er iets tussen de deur zit moet ie of open blijven d.m.v. een sensor, of iig zacht dichtgaan en niet doorduwen bij een blokkering zodat je niet gewond kan raken. Dus voor het vergoeden van evt. medische kosten zou je wel kunnen gaan misschien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat werken aangezien je op een knop moet drukken en niet dat dat ding een fout maakte.
Ja hij ging gelukkig wel open. Zou toch wat zijn een deur die dicht blijft duwen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef Henno het volgende:
[..]
Als er iets tussen de deur zit moet ie of open blijven d.m.v. een sensor, of iig zacht dichtgaan en niet doorduwen bij een blokkering zodat je niet gewond kan raken. Dus voor het vergoeden van evt. medische kosten zou je wel kunnen gaan misschien.
Dat klopt, maar ook van links. Ik werd ingesloten! 2 tegen 1 niet eerlijk!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef yvonne het volgende:
"De deur kwam van rechts"
Ja hoor, tis bij m'n oor nog een beetje gevoelig als ik eraan zit en het korstje zit er nog. Maar heb er geen alst vanquote:Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef mcDavid het volgende:
en, is de pijn al een beetje over?
quote:
Dit is Bob. Dokter Bob.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja hij ging gelukkig wel open. Zou toch wat zijn een deur die dicht blijft duwen.. Nee de sensor gaf wel aan dat er iemand tussen zat, maar die klap kwam wel hard aan.
. Vooral omdat ik hem niet verwachtte. Maar op een klein beetje gevoellig oor na gelukkig niks aan overgehouden.
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:09 schreef Public_NME het volgende:
Hier neem je de term 'klapdeurjosti' wel heel letterlijk...!![]()
Nooit geweten dat die term daar vandaan kwamquote:Op maandag 15 januari 2007 17:09 schreef Public_NME het volgende:
Hier neem je de term 'klapdeurjosti' wel heel letterlijk...!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |