Nah, Muse komt dit jaar voor de 4e keer. Faithless was er in 2005 voor de 5e keer.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Muse gaat inmiddels aardig gelijk op met Faithless
SACK!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat je stiekem kan hopen tot je een ons weegt Prep![]()
Tuurlijk, met slechte mensen gaat het altijd ok.quote:
Tijdens the Who op Pinkpop?quote:Wanneer gaan we bier drinken?![]()
Nahh zie ik je daar, hoop dat je je t dan wel herinnertquote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik sta weer met de muziekkar in de rij voor A.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nahh zie ik je daar, hoop dat je je t dan wel herinnert![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Muse is stom.
Wie heeft Muse nou nog nooit gezien? Leven er echt nog mensen in grotten tegenwoordig?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef morgane het volgende:
ja, als Muse komt wil ik ze zeker niet missendas toch zo'n band die je op z'n minst één keer gezien moet hebben
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wie heeft Muse nou nog nooit gezien? Leven er echt nog mensen in grotten tegenwoordig?![]()
![]()
Niemand is perfect.quote:
ik niet, en hoef ze niet te zien ook!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wie heeft Muse nou nog nooit gezien? Leven er echt nog mensen in grotten tegenwoordig?![]()
![]()
Boeiende info.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
ik niet, en hoef ze niet te zien ook!
Sorry, het is al te laat. Zelfs half breezerminnend Nederland is 'fan' van Muse.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat een fanboy-publiek die Muse-aanhang van tegenwoordig zeg![]()
Als die maar niet Radiohead en Tool, etc achteraan gaan![]()
Maakt het uit? Wij krijgen onze helden te zien en zij niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:09 schreef ioko het volgende:
Krijgen we nu al van die halfbakken discussies over welke bands wel echte fans hebben, en welke niet? Hou toch op.....
Zullen we daarna meteen de discussie over commerciele en niet commerciele bands doen, hebben we dat ook gehad.
En waarom denk je dat?quote:Op maandag 22 januari 2007 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah Muse, vroegâh, toen ze nog in Nîmes optraden, daar was het tof. En is dus ook nooit meer te overtreffen.
Omdat ik ze daarna nog 6 keer heb gezien en alle 6 keer ging ik met een teleurstellend gevoel weg.quote:
Ach, pinkpop zal vast wel weer een aparte act zoals Morrissey vorig jaar weten te boeken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef VisStick het volgende:
Ik zeg toch "daar zijn ze weer", ook al vind ik hun muziek best te pruimen. Iggy pop heb ik vorig jaar ook al gezien, dus ook dat is niet erg spannend voor mij.
Ik hoop op nog wat acts die je niet elk jaar op festivals ziet.
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:22 schreef Dupje het volgende:
Ik ga hele weekend, welke bands er dan ook staan
Even opgezocht welke: Coachella Valley Music and Arts Festival in L.A.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Dupje het volgende:
Rage against the machine wel weer eventjes bij elkaar, maar helaas maar voor 1 festival. Dusja, helaaaaas.
Dagafsluiters zijn altijd een veilige keuze.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef Madine het volgende:
Muse weer eens.. ach ja, het is in ieder geval een 'veilige' keuze.
Ook niet altijd helaas, hun eerste keer PP was absoluut ruk, maar dat lag misschien meer aan de PA. Geluid stond echt slecht afgesteld toen. 2e maal waren ze geniaal en op Lowlands 2006 vond ik het wel goed, maar het ging een beetje op de automatische piloot soms had ik het idee. Maar ze kunnen het iig wel, dus hopelijk ook dit keer weer op PPquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:15 schreef Retro_Doll het volgende:
Muse is live gewoon super goed, ik ben erg blij dat ze er bij zijn dit jaar. Ik ga mijn kaartje in iedergeval halen. En op merkingen zoals "alweer muse", goed jou mening dan. Muse was wel de meest ingezonden goude tip, hun vorige album verkocht super en live zijn ze gewoon geweldig. Ha mijn mening is niet echt objectief, maar ik sta in iedergeval voor aan dit jaar.
*Kuch* Manu Chao* Kuch*quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dagafsluiters zijn altijd een veilige keuze.
veilig, die hadden al eens een groot festival afgesloten met succesquote:
Hmm, punt wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veilig, die hadden al eens een groot festival afgesloten met succes
Di-rect zal er wel weer staanquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:02 schreef TheVulture het volgende:
Uit Nederland zet ik mijn geld op Within Temptation... zou me niks verbazen als die de zaterdag mogen afsluiten... verder zou ik Relax, The Sheer, Luie Hond ook leuk vinden.... Intwine was ook leuk twee jaar geleden
edit: en Johan niet te vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |