Ik kan me de laatste wereld- of Olympische titel van de VS basketballers al bijna niet meer herinneren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef Guard het volgende:
"Buitenlander" wordt alleen van stal gehaald als die beter is dan de amerikaan, en het is gewoon zo dat er meer "buitenlanders" spelen in de MLB dan in de NBA of NFL. Conclusie: niveauverschil VS - Rest of the World is niet zo groot als bij football of basketball.
Ik kijk waarschijnlijk teveel ESPN Classic, daar zijn ze dol op het herhalen van alle successen van de US Bball ploegquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste wereld- of Olympische titel van de VS basketballers al bijna niet meer herinneren.
Niveauverschil Football-Rest of the World is logisch. Football wordt bijna nergens anders ter wereld gespeeld.
Ik denk dat dominantie er weinig mee te maken heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef Guard het volgende:
Blijf ik erbij dat college baseball minder populair is dan college BB or college football omdat de Amerikanen er minder goed (lees: minder dominant) in zijn.
Sorry schreef het wat ongelukkig op. Wat ik bedoel is, wanneer ze beide evengoed zijn krijgt de Amerikaan de voorkeur.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef Guard het volgende:
[quote]uhm lijkt me duidelijk dat de betere speler de voorkeur krijgt, ongeacht afkomst
Dat komt ook voornamelijk doordat honkbal buiten Amerika populairder is dan Basketball en IJshockey. Niet alleen is honkbal in Amerika volkssport nummer 1, maar ook in Japan, Taiwan, Korea en verschillende landen in het caribisch gebied en latijns Amerika.quote:"Buitenlander" wordt alleen van stal gehaald als die beter is dan de amerikaan, en het is gewoon zo dat er meer "buitenlanders" spelen in de MLB dan in de NBA of NFL. Conclusie: niveauverschil VS - Rest of the World is niet zo groot als bij football of basketball.
Daar heb je helemaal gelijk in. College Baseball is veel minder populair dan College Basketball of Football. De reden daarvoor lijkt mij ook te liggen in de duur van een Baseball seizoen. In de MLB spelen ze al standaard 162, zonder play-offs. Triple A, Double A, en Single A zullen er ook wel 100+ per seizoen spelen. Dus die markt lijkt me aardig verzadigd.quote:Blijf ik erbij dat college baseball minder populair is dan college BB or college football omdat de Amerikanen er minder goed (lees: minder dominant) in zijn.
Wel komen bijna nooit de echte topspelers bij het amrikaanse team, een keer hebben ze echt alle toppers gehad en toen wonnen ze ook, maar meestla is het toch een rang onder de tioppers wat namens amerika deelneemt. Alleen bij ijshockey doen alle toppers mee. Bij honkbal komt altijd een team uit de AAA league.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste wereld- of Olympische titel van de VS basketballers al bijna niet meer herinneren.
Niveauverschil Football-Rest of the World is logisch. Football wordt bijna nergens anders ter wereld gespeeld.
Sweet, a true rivalry.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:33 schreef Almighty het volgende:
Heb tickets voor Red Sox - Yankees op 27 april!!!! Man am I excited!!!!
Woohhhaaaa!!!!
Bij de laatste World Baseball Classic hadden de Amerikanen anders weinig in te brengen.Toen deden toch echt spelers als Clemens,Peavy,Willis,Jeter,A-Rod,Damon,Chipper Jones en Derrek Lee mee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:01 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Wel komen bijna nooit de echte topspelers bij het amrikaanse team, een keer hebben ze echt alle toppers gehad en toen wonnen ze ook, maar meestla is het toch een rang onder de tioppers wat namens amerika deelneemt. Alleen bij ijshockey doen alle toppers mee. Bij honkbal komt altijd een team uit de AAA league.
wow jaloersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:33 schreef Almighty het volgende:
Heb tickets voor Red Sox - Yankees op 27 april!!!! Man am I excited!!!!
Woohhhaaaa!!!!
Play ball!!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef Terreros85 het volgende:
Superbowl is geweest. It's time for baseball![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:59 schreef Playmaker het volgende:
De Carribean World Series op NASN is trouwens erg leuk om te volgen.Vooral die sfeer op de tribunes!![]()
![]()
quote:SCOTTSDALE, Ariz. (AP) -- Barry Bonds finally signed his $15.8 million, one-year contract Thursday, and the slugger is scheduled to report to spring training Monday.
can't agree morequote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Dat 'ie maar héél snel héél ernstig geblesseerd raakt![]()
Amen to that! Of dat zijn betrokkenheid bij Balco bewezen wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef Playmaker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat 'ie maar héél snel héél ernstig geblesseerd raakt![]()
Ik heb een vermoeden dat de belangstelling niet grandioos is maar ach, go ahead.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef blueleafss het volgende:
is er al een fantasy league aangemaakt via yahoo?
zoja...plekje vrij?
Ben ook benieuwd dit jaar naar Papelbon als starter voor de BoSox.Wie word dan de closer dit jaar?Timlin?Ik las wel ergens dat Pineiro de favorite was voor de closer rol.Ook zouden de BoSox nog steeds geïnteresseerd zijn in Chad Cordero.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:49 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hebben jullie al Dice-K zien gooien tegen Boston College?
3 K's in 3 innings ben benieuwd wat hij dit seizoen gaat doen.
ja thnx...7 teams inmiddels...5 te gaan...quote:Op zondag 4 maart 2007 09:49 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik ben ook weer van de partij.
A-town Beavers...
Ik zal ook wel ff rondvragen of er nog mensen geinteresseerd zijn om mee te doen.
8 teams alweer.....4 te gaan voor de draft van zondag...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:16 schreef popolon het volgende:
http://baseball.fantasysp(...)ague_select?.scrumb=
Die link dus: ID = 114008 dan het wachtwoord ingeven.
p.s. blueleafs, als je nog geen lid bent van de league werkt je link niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |