abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45667431
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:38 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Bar beschrijf 'm even in een PM dan ga ik hier wel even kijken voor je.

Ik heb een afspraak over twee weken bij een psycholoog
Stoer s6 alvast Mvp

@Diaan jou de jouwe is het em
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45667439
Dan klopt dat linkje van Diaan wel maar misschien is dat wat duur voor zo'n ballon en dan moet ie nog met de post (verzendkosten). Ik neus hier wel even in de stad en dan kom ik persoonlijk afleveren bij je.
grá mo chroí
pi_45667461
Is goed MvP hier in de stad zijn ze dus echt niet te vinden helaas...
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:31:44 #204
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45668728
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:38 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik heb een afspraak over twee weken bij een psycholoog
Da's best snel, toppie !!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:46:50 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45671453
mvp wat fijn dat je zo snel al terecht kan. Hopelijk helpt het je weer een stuk vooruit.

ik had trouwens niet naar de kosten van de ballon gekeken... maar als hij nergens te krijgen is, is dit misschien nog een goede oplossing. Belachelijk trouwens dat ze zo duur zijn.
Make love, not war ☮
pi_45675500
m_v_p wat fijn dat je zo snel terecht kunt!!

Bar, ik zal het ook in de gaten houden!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45707621
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef Vicky het volgende:
m_v_p wat fijn dat je zo snel terecht kunt!!
Ik geloof dat ik het ook wel nodig heb. Bah wat een rotdag vandaag. Om elf uur vanochtend heeft een collega me naar huis gebracht zo erg was het.
Uiteraard ging het gieten toen ik aan het eind van de middag nog naar de graven wilde en toen het droog werd was het al donker.
grá mo chroí
pi_45720024
m_v_p dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 10:20:15 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45720125
aan alle ouders van de engeltjes hier:
ik lees altijd mee, maar weet weinig meer te zeggen dan wat de anderen hier al zeggen.
maar jullie zijn vaak in mijn gedachten.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:25:44 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45720190
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:55 schreef mama_van_pepijn het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het ook wel nodig heb. Bah wat een rotdag vandaag. Om elf uur vanochtend heeft een collega me naar huis gebracht zo erg was het.
Uiteraard ging het gieten toen ik aan het eind van de middag nog naar de graven wilde en toen het droog werd was het al donker.
Wij hebben het allemaal wel eens, een baal dag een rot dag, een huildag.
Hier gaat het ook alweer dagen niet super, om het minste of geringste huilen.
Me met vlagen weer heel downvoelen, en alles is teveel

MvP
  maandag 29 januari 2007 @ 08:01:16 #211
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45781264
Het is toch ook niet zo verwonderlijk Bar, dat het nu even extra moeilijk gaat? Je zit tenslotte midden in de "alles terug moeten halen" tijd. Dat is ook niet niks. En het weer is zo somber, dat helpt ook niet echt.
Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar?

MvP hoe gaat het bij jou? Had je nog aan de lantaarn gewerkt? Ik ben zo benieuwd hoe hij wordt!

Ik was het weekend in het zuiden, bij de familie, en ontdekte dat diverse familieleden ook aan de knustel zijn gegaan voor het grafje. Nog een week of zes, dan is hopelijk het monumentje klaar en kunnen we het eindelijk definitief gaan inrichten.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 29 januari 2007 @ 11:24:39 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45784293
Tja dan zie je het weer half 3 of half 4 worden.

We konden beide niet slapen, merkte aan SoaringCondor dat wat scheelde,en hij had het moeilijk, hij was bang dat hij dingen over het hoofd gezien had die nacht in het ziekenhuis...
Ik had toch wat moeten zien...
Hoe hij zijn flesje roosvicee ineens opdronk alsof het zijn laatste was.... het was ook zijn laatste.
Zijn luier die zo giga stonk....
en ze zouden verder onderzoeken de andere dag... ja dat hoefde niet meer....

Ik nog heel rustig tegen hem:
We hadden het niet zien aankomen, niemand niet, iedereen was er van overtuigd dat met een beetje mazzel Thijs vrijdag gewoon mee naar huis zou gaan...

SoaringCondor:
Ja maar als hun al niet wisten waar de koorts vandaan kwam,vandaar die onderzoeken...
Misschien wisten ze iets...

En dat ging door en door...

Zulke nachten maken je kapot,je gaat zoeken naar dingen die er misschien helemaal niet geweest zijn, je zoekt verklaringen, je voelt je schuldig, je voelt de pijn, het gemis, en je zet over vraagtekens bij.

Het is zo zwaar...
  maandag 29 januari 2007 @ 11:27:36 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45784389
SoaringCondor, als zelfs Bar die gedachten niet uit je hoofd kan krijgen ga ik het niet eens proberen, dus ik hou het bij een dikke

En voor jou uiteraard ook een Bar
  maandag 29 januari 2007 @ 13:17:23 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45787535
En verdorie het ophalen is zo heftig, maar het moet, het moet voor mezelf ik moet hierdoorheen, en ben ik hier doorheen dan is het over, dan kan ik vooruit kijken, en dat lukt me nu niet, de angst is te aanwezig, is te hard, is te moeilijk...
pi_45787817
_Bar_ en SoaringCondor Jullie pijn doet mij zo'n verdriet. Het is zo oneerlijk!!

Dikke kus
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:28:07 #216
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45787872
Lieve bar, lieve SoaringCondor. Een dikke kus en stevige knuffel voor jullie. Wat een nachten. Ik moet zo huilen van het laatste flesje. Lieve papa van Thijs, echt, echt, neem jezelf niets kwalijk. Ik kan het nu zo wel zeggen maar zo voelen is natuurlijk heel anders. Weet alleen dat we aan jullie denken. Heel veel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45788939
Bar en SoaringCondor
  maandag 29 januari 2007 @ 17:16:25 #218
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45795352
Bar en SC, gedachten als "had ik maar" en "wat als" etc. zijn echt afschuwelijk moeilijk, en hardnekkig. Zolang je ze houdt kun je niet berusten, en blijven ze al maar terugkomen. Is het de bedoeling van de therapie dat dit straks minder wordt? Om dat stukje beter "af te sluiten" zeg maar? En geldt dit alleen voor jou Bar, of doen jullie dit samen? Ik heb erg met jullie te doen, en wilde dat ik een oplossing had. Ik wens jullie samen veel sterkte.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 29 januari 2007 @ 18:07:21 #219
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45797094
Dit is voornamelijk iets waar Sc mee zit Phluphy, omdat hij die nacht bij Thijs in het ziekenhuis was, hij lag naast zijn zoontje...

Dit staat naast mijn therapie, SC is ermeegestopt nadat wij alles mee naar huis namen en daarverder ruzieden...

De angst waar ik mee loop zijn de stuipjes, het plotselinge overlijden, waardoor ik me ook weer rot voel en dus weer veel geregeld panniekaanvallen krijg, niet meer goed kan slapen, enz enz enz

Marco doet dit dus in zijn eentje, en ik kan proberen hem ermee te helpen
  maandag 29 januari 2007 @ 18:45:23 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45798384
Ik begrijp dat jullie eerder samen therapie hadden maar dat dat niet werkte? Is het dan niet een idee dat SC ook in zijn eentje therapie gaat volgen, net zoals jij nu doet? Dus afzonderlijk van elkaar? Het lijkt me zo moeilijk om dit in je eentje te verwerken...

In elk geval heel veel sterkte gewenst, allebei
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 29 januari 2007 @ 20:55:03 #221
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45803549
Ik kan me maar een fractie voorstellen van wat SC door gaat. Wat me ook zo moeilijk leek voor hem is dat hij jou moest vertellen van Thijs. Het is zo onwerkelijk. Nog steeds.
Het doet mij al pijn als ik eraan denk.
Het idee van Tex is niet zo gek. Heeft hij moeite om zich te uiten normaal? In het kader van, ik wil niemand er mee 'lastig vallen'? Het is het proberen waard. Want zoiets verwerken kan je gewoon niet alleen.

Phluphy, ik vroeg me trouwens af of jullie al weten hoe jullie je leven nu in (gaan) delen. Ik meen me te herinneren dat jullie daar goed over na aan het denken waren. De huizen zijn nu wel verkocht, dus dat is al een stap. Maar hoe gaan jullie nu verder? Werken, reizen, levenswijze. Als je het niet wil vertellen snap ik het wel hoor. Ik ben gewoon benieuwd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 29 januari 2007 @ 21:35:28 #222
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45805597
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef dutchie het volgende:
Ik kan me maar een fractie voorstellen van wat SC door gaat. Wat me ook zo moeilijk leek voor hem is dat hij jou moest vertellen van Thijs. Het is zo onwerkelijk. Nog steeds.
Het doet mij al pijn als ik eraan denk.
Het idee van Tex is niet zo gek. Heeft hij moeite om zich te uiten normaal? In het kader van, ik wil niemand er mee 'lastig vallen'? Het is het proberen waard. Want zoiets verwerken kan je gewoon niet alleen.
Denk dat Sc zelf oud en wijs genoeg is om zelf een keuze te maken of hij hulp neemt of niet....
Het is een keus die je maakt.
Of je het wel of niet alleen kunt verwerken ik weet het niet, sommige doen het liever op hun eigen mannier...

Hij weet dat hij tegen mij kunt vertellen kunt praten, en dat ik naar hem luister en hem probeer te troosten.
  maandag 29 januari 2007 @ 21:38:01 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45805734
Bar, dat klopt wel. Alleen soms kan iemand zo in dubio staan, dat hij een beetje geholpen moet worden. Forceren helpt niet, maar het er over hebben kan toch geen kwaad? Uiteindelijk is het wel iets wat jullie samen moeten doen, even buiten het therapiegebeuren om.
  maandag 29 januari 2007 @ 21:43:41 #224
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45805952
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:38 schreef dutchie het volgende:
Bar, dat klopt wel. Alleen soms kan iemand zo in dubio staan, dat hij een beetje geholpen moet worden. Forceren helpt niet, maar het er over hebben kan toch geen kwaad? Uiteindelijk is het wel iets wat jullie samen moeten doen, even buiten het therapiegebeuren om.
Hij kan zo mee als hij wilt, ook alleen, maar dan zal hij dat zelf moeten doen... ik hem daarin niet dwingen ofzo.
En we hebben het er geregeld over.

We zijn gewoon beide even koppig en dan werkt het allemaal niet zo
  maandag 29 januari 2007 @ 21:58:47 #225
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45806579
Oh Bar toch, ik denk soms me te kunnen inleven in hoe verschrikkelijk het moet zijn voor jullie, dat steeds maar opnieuw herleven. Maar waarschijnlijk voel ik nog niet een fractie van wat jullie voelen. En zelfs dat is al ondraaglijk. Ging het maar weg he, al was het maar even. Bleef het je maar niet dag in dag uit achtervolgen.... Damn!!! Het blijft gewoon een cirkeltje, waar je maar niet uitkomt. Je kunt alleen maar doorgaan, en hopen dat het ooit beter wordt.
  maandag 29 januari 2007 @ 23:19:10 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45810094
Dat cirkeltje kun je wel uitkomen hoor, maar je zult het wel moeten willen, en het aandurven.
Het is alleen heel erg makkelijk om je te "verbergen"in het "veilige en vertrouwde" leventje.
Je wilt dat eigenlijk niet loslaten, want als je dat loslaat is er een kans dat je de houvast kwijt lijkt te raken en dat wil je niet.
Dit is meer mijn mening, en beetje mijn ervaring.

Ik vind het fijn om mij zo nu en dan terug te trekken in Thijs zijn kamertje, gewoon even alleen met mij en mijn verdriet, even het idee hebben dat Thijs heel dicht bij je is, zijn geur proberen op te snuiven.
Stiekem hopen je op een teken van leven, terwijl je heel goed besefd dat het niet kan...

Tuurlijk was dit het risicoo dat dit zou gebeuren, terug down, terug angstig, terug alle emoties, terug de panniekaanvallen, dat wist ik al voordat ik ermee instemde om alles terug op te halen.
Maar ik weet zeker dat als ik hier door ben, ik er misschien nog wel sterker uitkom dan waar ik nu ben.

Maar een leven met angst, vol panniekaanvallen, slechte nachten, nachtmerries, dat is iets wat ik niet trek,
Bij mijn moeder ging ik er aan onderdoor, en wachte ik veel te lang om toe te geven dat ik hulp nodig had,
dit keer doe ik het voor mijn zoon, ik wil dat Thijs Trots op mij kan zijn dat ik de juiste hulp neem om het leven straks toch wat dragelijker te mogen maken.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 08:00:58 #227
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45815327
Ik vind het heel wat Bar, de overtuiging dat het voor je zal werken, en vervolgens de resolute aanpak. Eerst door de hel, daarna de beloning. Ik denk veel aan je deze dagen, ik stel me voor dat je een paar weken lang, dagelijks een wortelkanaalbehandeling krijgt zonder verdoving. Maar daarna heb je nooit meer kiespijn.
Ik hoop dat SC ook een manier zal vinden die voor hem werkt. Veel sterkte voor jullie beide.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:39:59 #228
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45821741
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef dutchie het volgende:
-vraag-
Good point, want we beginnen nu toch wel te verlangen naar een gerichter levensdoel. Aan de andere kant moeten we oppassen dat we niets gaan forceren om dat gevoel te sussen. We zouden bijv. best willen emigreren, maar ik wil het grafje niet achterlaten. Misschien "later" wel, maar voorlopig is dat niet aan de orde.

Dus, voorlopig nog maar volgens de les die we van Danyel kregen: leven met de dag. Morgen kan alles anders zijn. We willen minimaal nog 1,5 jaar in ons chaletje blijven wonen, zodat we ook ons spaargeld weer opnieuw kunnen gaan opbouwen. Wie weet komt er in die tijd iets concreets op ons pad, of krijgen we een wat duidelijker beeld bij bepaalde wensen of mogelijkheden.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:26:05 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45825112
Maar Danyel was dan ook een heel wijs jongentje.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:48:02 #230
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45825820
Ik vind je dapper Bar!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:05:22 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45826439
Phluphy het lijkt me moeilijk om dat ene doel terug te vinden, omdat je wereld op zijn kop staat, ik vind jullie ook moedig

Ineens woedt er orkaankracht
op de open zee
we dansen als een speelbal op de golven mee
en ik zou je willen redden
maar de zee heeft overmacht
en ik zie je verder drijven
als een schip in de nacht

Refrein
En ineens is het voorbij
en is er geen later
en ineens is het geen storm
in een glas water
maar een somber weerbericht
en het anker wordt gelicht
jij drijft weg met de haven in zicht

Ik ben raar, ik zit hier nu in mijn eentje de kerkdienst te bekijken van Thijs....
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 16:07:03 #232
81992 Githa
pi_45826487
Dat is toch niet raar Bar, dat is verwerken en het herinneren van Thijs
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 januari 2007 @ 16:13:24 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45826697
Barretje... meis, ik hoop dat je een beetje leuke dag gehad hebt. Maar ik begrijp ook dat het moment dat je dan weer alleen bent, heel moeilijk is. Ik heb de laatste tijd meer dan eens gewenst dat er zoiets zou bestaan als een 'beam me up'-ding... Zodat ik me af en toe naar jullie toe zou kunnen beamen, om gewoon een dikke knuffel te komen geven of gewoon te luisteren naar je verhaal...

Gewoon... tja... je weet wel wat ik bedoel
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:18:49 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45826890
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef Sjeen het volgende:
Barretje... meis, ik hoop dat je een beetje leuke dag gehad hebt. Maar ik begrijp ook dat het moment dat je dan weer alleen bent, heel moeilijk is. Ik heb de laatste tijd meer dan eens gewenst dat er zoiets zou bestaan als een 'beam me up'-ding... Zodat ik me af en toe naar jullie toe zou kunnen beamen, om gewoon een dikke knuffel te komen geven of gewoon te luisteren naar je verhaal...

Gewoon... tja... je weet wel wat ik bedoel
Ik heb een ontzettend fijne dag gehad, vond het weer fijn om die 2 kleintjes over de vloer te hebben, nog samen naar Thijs geweest.
Het is nu ook niet moeilijk moet ik bekennen, maar ik kreeg die dvd's en toen werd ik erna toe getrokken om hem te kijken.

En het is bijzonder
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 januari 2007 @ 16:35:28 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45827526
Blij dat te horen!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 17:03:53 #236
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45828497
Saffier en mannetje dank je wel
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:19:01 #237
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45837747
Fijn Bar dat je ze al hebt kunnen kijken . Graag gedaan.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:47:26 #238
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45860168
Vandaag ben ik voor het eerst in bijna 3 jaar (!!) weer eens kleren gaan kopen voor mezelf.
Eerst de zwangerschap, toen de geboorte gevolgd door 1,5 jaar hectiek, daarna praktische en emotionele nasleep.

Nu op het punt aangekomen dat ik weer een beetje mezelf word, het kan me zelfs weer schelen hoe ik eruit zie. Niet dat ik volledig verslonst was, maar echt je-van-het was het niet. Nu weer een beetje de ijdelheid (in gezonde portie) terug. Bij het kleren passen ontdekte ik dat ik geen maat 38 meer pas, maar 40. Dus gelijk een paar Nike-air's gekocht om te kunnen gaan hardlopen. Ik heb 1 broek toch in maat 38 gekocht, die wil ik over een maand aan kunnen trekken.

Iemand van de lotgenoten contactgroep heeft me doen inzien dat het mág, leuke dingen doen, ook al ben je je kind verloren. Op de één of andere manier voelde ik me schuldig om dóór te gaan, terwijl het voor Danyel ophield. Dat voelde oneerlijk.

En over het "nut" van alles schreef ze:
"Ik ben gaan geloven dat Danyel, en kinderen zoals hij, hier zijn geweest om ook de harten van mensen te openen. Dat zij door de liefde en onbaatzuchtige liefde die zij weten op te roepen mensen inspireren om een wending aan het leven te geven. Om juist dieper te graven in zichzelf en proberen het beste uit zich te halen. Om ook andere mensen de inspireren. Om een verandering in beweging te zetten. " (einde citaat)

mooi hé. Want zo is het echt.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:50:50 #239
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45860288
En dat heeft hij ook gedaan, phluphy!
Lekker douchen!
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:00:38 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45860631
Phluphy en een kus voor Danyel jullie dappere en bijzondere ventje
pi_45862044
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef phluphy het volgende:

Iemand van de lotgenoten contactgroep heeft me doen inzien dat het mág, leuke dingen doen, ook al ben je je kind verloren. Op de één of andere manier voelde ik me schuldig om dóór te gaan, terwijl het voor Danyel ophield. Dat voelde oneerlijk.

Goed zo! Ja, het leven gaat verder, zelfs zonder je kindje, je moet hier levenslang mee verder. Je mag genieten van al het moois om je heen, dat er nog wel is, hoe onwerkelijk dat ook lijkt.
Je kind doe je hier niet mee te kort, je kan hem niks "aards" meer bieden. Wel kan je je eigen leven, met al het gemis, leefbaarder maken.
Mis mijn kindje ook verschrikkelijk, heb het wel nodig om af en toe "blij" te mogen zijn.
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:52:48 #242
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45920836
't Is stil hier ...
Hoe gaat het met jullie? Humpeltje, hoe gaat je zwangerschap? Het zijn de laatste loodjes, niet?
... ♥ ik mis je ♥
pi_45921025
Dat is een hele mooie gedachte Phluph En heel erg waar. Door Danyel sta ik veel meer stil bij bepaalde dingen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:01:54 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45921114
Ja ik was er wel, maar ben veel bezig met alles ophalen en dus niet aldoor in beste stemming zeg maar...

Dus houd me bewust allemaal wat stiller
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:09:11 #245
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45921308
Moeilijk he Bar, meid wat moet dit zwaar voor je zijn. Ik kan me voorstellen dat je in een mineurstemming bent. Als het lukt, probeer dan even mee te geinen op het bankje of zo, gewoon om even op andere gedachten te komen.
Ik roep maar wat hoor, wie weet helpt het. Sterkte, ik hoop dat het niet al te lang duurt voor je allemaal.
... ♥ ik mis je ♥
pi_45936163
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:52 schreef phluphy het volgende:
Humpeltje, hoe gaat je zwangerschap? Het zijn de laatste loodjes, niet?
Ja, zijn echt laatste loodjes nu. Ben erg nieuwsgierig aan het worden naar wanneer ze komen wil.
Verlang er ook heel erg naar, haar vast te mogen houden.
Ben enerzijds bezig met luiertjes maken, anderzijds met het beschrijven van de eerste dagen na het overlijden van Esje en de uitvaart.
Leven en dood naast elkaar.
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
  zondag 4 februari 2007 @ 00:59:05 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45960088
Mama_van_Pepijn? alles goed met je?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 4 februari 2007 @ 06:27:55 #248
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45963511
mvp moest ik vann8 ineens aan denken......... gaat het goed met je???
  zondag 4 februari 2007 @ 18:41:43 #249
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45979890
Carolien het lijkt me allemaal erg moeilijk

MvP is zo snel mogelijk weer terug aanwezig

Had vanmorgen in de kerk willen zitten maar vanwege een vertraging heb ik het helaas niet gehaald, maar gelukkig herdenk ik mijn jochie ook wel in mijn hoofd

Het ophalen, gaat redelijk althans in de zin, er komen steeds meer dingen naar boven, meer details, mee emoties, meer vervelende beelden.
En helemaal verkeerd ik ga details erbij zoeken... die ik dan weer navraag aan Marco of hij zich er iets van herrinerd...
Je gaat dus weer opzoek naar die antwoorden
  zondag 4 februari 2007 @ 19:19:36 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45981423
Tegen 23 uur ga je eens terug boven kijken, daar aangekomen hoor je een zwaar onrustig ademende Thijs,
Ik roep zijn naam 1 keer, 2 keer, 3 keer, hij reageerd nergens op...
En toen wist ik het zeker, weer een stuip...
Gelijk half in panniek marco opgebeld, met wat ik nu moest doen.. toch de hap bellen, of toch maar weer rustig naar beneden...
Marco stelde me gerust door te zeggen als jij de hap wilt bellen doe je dat, wil je het niet moet je het niet doen.
Ondertussen nog steeds kontackt zoekend met Thijs, die nog steeds nergens op reageerd...
Hem ondertussen wel al wat gekoeld.
Bellend met de Hap, en nog steeds geen reageerende Thijs.
en dan ineens hoor je een in panniek huilerige Thijs, je slaakt een zucht van opluchting hij is terug...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')