abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 januari 2007 @ 18:20:06 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45445431
Graag gedaan, mama van Pepijn Geef het maar een mooi plekje.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45447904
Het hangt en schommelt in de wind
Achter/naast William staat een boom, hij ligt op het hoekje namelijk. Aan een tak daar heb ik het opgehangen en die reikt zo ongeveer tot Pepijn. Ik had een klein trapje meegenomen omdat ik wist dat die takken te hoog voor me waren. Je had mensen moeten zien kijken terwijl ik met een trapje aan kwam sjouwen daar.
grá mo chroí
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:41:04 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45448065
Leuk mama van Pepijn
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45461709
MVP, fijn dattie hangt!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45467018
Hebben jullie dat nu ook, dat jullie jullie kindjes snachts gewoon horen huilen/brabbelen/rommelen

Vannacht werd ik wakker omdat ik heel bewust Thijs hoorde spelen in zijn bedje met zijn beer en zijn bijbehoorende geluiden...
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:22:11 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_45467106
noem me een zweverig typje, maar ik denk dat zijn geest misschien wel daar is ook bar. ik geloof daar wel in.
stormy waters...
sailin'
pi_45467359
Ik geloof dat ook Belana en Bar

Mama van Pepijn, wat fijn dat het liedje schommelt in de wind. Het is zo'n prachtig liedje voor een mooi ventje.
Variety is the spice of life
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:50:09 #108
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45474709
Wat fijn dat het gedichtje hangt m_v_p! Ik hoop dat het de storm van vandaag zal doorstaan.

Bar, ik heb het niet op de manier zoals bij jou (dat komt denk ik omdat Danyel niet veel thuis heeft kunnen zijn), maar ik denk zeker dat er manieren zijn waarop onze kinderen met ons communiceren! Soms voel ik echt dat Danyel dichtbij is, dan is hij gewoon bij me. Ik kan 'm niet zien, niet horen, niet tastbaar voelen, maar ik weet dat-ie er is.
En afgelopen week heb ik een keer een aparte, bijzondere droom, waarin meerdere boodschappen zaten. Allemaal dingen die troost gaven, ik liep de hele dag op wolkjes. Een cadeautje van Danyel.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:54:07 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_45474905
mijn buurvrouw is medium en ik neem dat heel serieus eigenlijk.

ff dikke zoen voor jullie allen
stormy waters...
sailin'
pi_45490977
Ik vind je niet zweverig hoor Belana

Soms zou ik het gewoon zo fijn vinden op een teken van Thijs om te weten hoe het met hem gaat...
en soms krijg je dat te zien terug in dromen.

Het is gewoon nog steeds moeilijk te bevatten dat dat jochie er gewoon niet meer is,
hoop soms nog steeds dat ik op een dag thuis kom en Thijs gewoon in de box zit en dan met zijn grote smile en zijn handjes vooruit al op me zit te wachten
pi_45491175
Zojuist kwam ik dit ND-dossier van artikelen tegen: De dood van een kind. En dan?. Misschien heeft iemand hier er iets aan.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:48:49 #112
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45507683
Dankje Poemojn. Heb er even globaal doorheen gelezen, er zitten zo te zien wel mooie stukken tussen.
Ik zal er eens een keertje rustig voor gaan zitten.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:07:47 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45508252
Ik kende die stukken allemaal al maar toch bedankt Poemojn.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:12:10 #114
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45532391
Mamma van Pepijn, ik wilde nog even zeggen dat ik je lantaarntje zo mooi vond. Heeft het de storm een beetje doorstaan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_45533139
Wat lief dat je dat vraagt! Ik ben donderdag onderweg naar huis van het werk er snel even langs gegaan en heb 't lantaarntje een beetje beschut neer gezet en afgedekt zodat ie zo min mogelijk wind ving. De volgende ochtend ben ik voor het werk er weer langs gereden en heb ik 'm weer terug gezet tussen de twee graven in en het vlammetje weer aangestoken.
Het gedichtje dat aan de tak hing was wel verdwenen tot mijn grote verdriet. Maar vanochtend ging ik langs het gebouwtje van de beheerder en tussen meerdere spulletjes, die hij door de storm overal gevonden had, lag mijn gedichtje. Hij was gevonden in een plas en ziet er niet al te jofel meer uit maar ik heb 'm met een vijf dubbele knoop met behulp van de beheerder weer opgehangen.
Ik had maar vast een paar nieuwe bloemstukjes gehaald en dat bleek wel nodig. Alles wat los op de graven stond heeft de storm niet goed doorstaan. Je zag heel veel mensen in de weer overal.

Morgen ga ik weer. Dan is William jarig
grá mo chroí
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:10:50 #116
37150 livelink
pi_45533594
Fijn dat je het gedichtje weer hebt teruggevonden en dat het lantaarntje heel is gebleven. Alvast heel veel sterkte voor morgen , alweer een moeilijke dag.
pi_45533644
Ik lees net dat er aankomende nacht het weer gaat stormen hier aan de westkust dus ik ga nu nog maar even terug om de boel weer af te dekken.
grá mo chroí
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:18:22 #118
37150 livelink
pi_45533734
Woon je een beetje in de buurt van de begraafplaats?
pi_45533935
Met de auto is het niet zo ver. Het is in dezelfde stad in ieder geval.
grá mo chroí
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:47:23 #120
37150 livelink
pi_45534348
Dat is wel lekker, het lijkt me echt vervelend als je een tijd moet reizen om naar een graf toe te kunnen gaan.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:27:24 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45538784
mvp, alvast heel veel succes voor morgen. Ga je nog wat afleiding zoeken of zo? De hele dag piekeren is zo rot.

Jeroen is vandaag naar Danyel's grafje geweest en er was amper stormschade, alleen veel takken op de grond overal. Zelfs de kaars was niet uitgewaaid, ongelooflijk !
... ♥ ik mis je ♥
pi_45538917
Sterkte morgen MVP
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45539697
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:27 schreef phluphy het volgende:
mvp, alvast heel veel succes voor morgen. Ga je nog wat afleiding zoeken of zo? De hele dag piekeren is zo rot.
Ik heb een hond te leen tot morgenmiddag. Dat is enigszins afleiding.
Ik heb vanochtend het mooiste bloemstuk dat ik maar kon vinden gekocht en het enige dat ik wilde was een warenhuis in gaan en iets van een trui, boek, computerspel, dvd o.i.d. kopen voor zijn verjaardag.
Ik vind het zo moeilijk. Bijna twee jaar verder en ik weet nog steeds niet hoe te leven in een wereld waar zij niet leven.
grá mo chroí
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:22:58 #124
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45544464
mvp het is ook moeilijk en oneerlijk gewoon!
veel sterkte en kracht morgen toegewenst
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:32:31 #125
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_45544724
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:19 schreef _Bar_ het volgende:
Hebben jullie dat nu ook, dat jullie jullie kindjes snachts gewoon horen huilen/brabbelen/rommelen

Vannacht werd ik wakker omdat ik heel bewust Thijs hoorde spelen in zijn bedje met zijn beer en zijn bijbehoorende geluiden...
Wat mooi Bar! Hij is er nog hoor! Heus!

Hier zijn de afgelopen drie maanden 10 lampen gesprongen (nee, ik woon niet in een kasteel, en het ging om oude en nieuwe lampen); vond ik ineens een sleutel van een kast terug op een plaats die ik zéker heel precies had bekeken (nl. tegelvloer tegel voor tegel schoongemaakt en opnieuw gecoat); kreeg ik een raadselachtig mailtje van onbekend iemand met bijna dezelfde naam als Marco (het ging om een Marc, met dezelfde achternaam) die bovendien werkzaam is in het ziekenhuis waar Marco werd geboren), en werd de rookmelder op de begane grond absoluut gek.
Tja, wat moet je daar nou van denken

Lief trouwens Dutchie, dat je naar me vroeg. We zijn al sinds eind december terug uit Spanje. Heerlijke tijd gehad. Helaas sindsdien nogal in een dip. Feestdagen, grauwe januari etc. Ik worstel weer, maar kom vast wel weer boven. Ooit.

En verder ga ik hier heel bescheiden weer weg. Weet alleen lieve moeders van lieve engeltjes, dat ik met jullie meeleef.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zondag 21 januari 2007 @ 09:16:09 #126
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45552384
mvp, nogmaals veel sterkte vandaag.

Icaä, wat een bijzonderde dingen schrijf je daar allemaal. Bizar hoor! Ik kan me voorstellen dat het na zo'n vakantie moeilijk thuiskomen is, zeker in deze tijd van het jaar. Het is ook al zo lang zo somber, qua weer dan. Dat helpt ook niet echt. Ik hoop dat de dip niet al te lang duurt.
Ik ben heel bewust "(semi) off topic" gegaan eigenlijk, er is daar vorige week of zo een discussie over geweest. Eerlijk gezegd ben ik even kwijt wat er nu uiteindelijk is afgesproken. Ik zal het zo meteen nog even ter sprake brengen in het mod topic.

Bar, ben je al wat meer tot rust gekomen?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 21 januari 2007 @ 12:31:57 #127
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45555223
mama van pepijn, ik denk aan je vandaag. Hopelijk duurt de dag niet te lang en heb je wat afleiding.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 21 januari 2007 @ 14:54:34 #128
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45559848
Mvp
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45560870
Mag ik hier vandaag even heel ongeneerd uithuilen?
grá mo chroí
  zondag 21 januari 2007 @ 15:26:20 #130
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45560989
Jezus natuurlijk Mvp....
  † In Memoriam † zondag 21 januari 2007 @ 15:27:16 #131
81992 Githa
pi_45561022
Mama van Pepijn, tuurlijk mag je dat!

Ik kan niet meer doen dan naar je luisteren en je een dikke sturen, maar als dat je helpt doe ik het graag!
  zondag 21 januari 2007 @ 15:32:40 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45561217
Sluit me bij Githa aan.
  zondag 21 januari 2007 @ 15:36:45 #133
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45561367
Al jank je het hele topic bij elkaar ga alstublieft je gang
  zondag 21 januari 2007 @ 15:37:41 #134
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_45561400
Ach Mama_van_Pepijn....

Ik wens je heel veel sterkte, en vooral dat deze dag snel achter je mag liggen.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zondag 21 januari 2007 @ 16:14:42 #135
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45562548
mvp, naar aanleiding van onze postjes net op het bankje, bedacht ik me het volgende: ik wil die site voor Danyel maken, deels ter ere en ter herinnering aan hem, maar deels ook omdat ik denk dat het het goed is om hiermee bezig te zijn.
Net zoals jij het lantaarntje schilderde zeg maar. Het helpt me echt bij de verwerking. Er komen herinneringen boven, soms doet het erg pijn, maar het is toch ook fijn. Het geeft een goed gevoel van nuttig bezig zijn, want het resultaat maakt dat ik straks dit stukje van mijn leven kan delen.

Verder had ik vanochtend een gesprek met Jeroen, die zich ook verdiept heeft in (bepaalde aspecten) van rouwverwerking. Eén van de aspecten betrof het zoveel mogelijk contact hebben met positieve mensen en omstandigheden. Zoek de mensen/omstandigheden op waarbij je je lekker voelt, die je opbeuren. Als je mensen in je omgeving hebt waar je neerslachtig van wordt, probeer deze te vermijden.

En het cliché van "accepteren en verder gaan" werd ook aangestipt. Hoe afgezaagd het ook klinkt, het blijkt toch meestal achteraf de sleutel tot vooruitgang te zijn geweest.

Dit wisten we natuurlijk allemaal al, maar toch vind ik het weer fijn om het bevestigd te krijgen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_45562709
Dan moet je wel überhaupt mensen om je heen hebben.
Ik wil graag ook voor William een lantaarn schilderen omdat het achteraf inderdaad een beetje therapeutisch bleek te werken maar I'm all out of ideas.
Een website bouwen kan ik wel maar ik vind het te privé om foto's online te zijn.

Ben vandaag niet echt in staat zinnige lange posts te schrijven, sorry.
grá mo chroí
  zondag 21 januari 2007 @ 16:24:04 #137
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_45562909
Lieve mama_van_pepijn, heel veel sterkte vandaag.
  zondag 21 januari 2007 @ 16:30:48 #138
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45563154
Je kan een site ook zonder foto's maken, of alleen toegang verlenen aan bekenden. Zie het als een fotoboek of levensverhaal, wat je thuis ook aan mensen zou laten lezen.

Geen mensen om je heen hebben is niet goed. Er zijn legio manieren om hier wat aan te doen, maar het is natuurlijk niet makkelijk die stap te zetten als je al niet goed in je vel zit. Ik begrijp dat echt heel goed, maar zolang je die cirkel niet doorbreekt, wordt het ook niet beter. Het zou fijn als je er mensen zijn die je kunnen helpen, maar het blijft helpen, het echte werk, het zetten van die stap, moet je uiteindelijk zelf doen. Dat voelt wel een beetje als een extra straf hé? Het is ook niet eerlijk.
... ♥ ik mis je ♥
pi_45564627
Lieve Mamma_van_pepijn, ook ik denk aan jou vandaag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 21 januari 2007 @ 17:19:53 #140
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45564696
Ik kom even een hele dikke knuffel voor mama_van_pepijn geven. Sterkte nog de rest van deze (rot) dag.

Ook andere mama's van engeltjes wil ik even een knuf geven... ik lees hier vaak mee, maar post niet of nauwelijks. Ik wil even zeggen dat ik het heel knap/dapper vind hoe jullie met het verlies van je kind omgaan. De ene dag gaat het wat beter dan de andere, maar het verlies en verdriet blijft.
Make love, not war ☮
pi_45567027
Lieve Mama van Pepijn. Veel sterkte vandaag
pi_45568900
Phluphy ik heb een beetje het gevoel dat je vindt dat ik te weinig doe om verder te gaan.
Ik ga in ieder geval woensdag naar de dokter. Voor mij is dat al heel wat, om opnieuw aan te zwengelen dat ik hulp nodig heb.
grá mo chroí
  zondag 21 januari 2007 @ 22:39:11 #143
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45569196
Ik wilde je geen rotgevoel geven, ik heb alleen mijn gedachten uitgesproken. Ik gun het je zo, dat je nét even dat stapje verder komt, wat het begin kan zijn naar verbetering. Ik wil je niet pushen, sorry als het zo overkomt. En ik wil ook niet over je oordelen, dat is niet aan mij.

Maar als ik iemand "in nood" zie, dan wil ik niet passief toekijken, zonder op zijn minst te proberen mijn steentje bij te dragen. Zo zit ik in elkaar, misschien is dat wel eens irritant, en dat kun je dan ook gerust tegen me zeggen!

Ik hoop in ieder geval dat het bezoekje aan de huisarts zijn vruchten zal afwerpen!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 21 januari 2007 @ 23:00:53 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45569339
voor MVP weet even niet de juiste woorden te vinden
pi_45570424
Kreeg deze link van iemand : http://media.putfile.com/Slaap-mijn-kind
de tekst: http://www.waltertje.com/artist.php?artist_id=17&mode=lyric&lyric_id=3347
Dit liedje werd op de crematie gedraaid van het peutertje van haar zus, dat stierf aan een hersentumor.
Het liedje raakte me. Misschien vinden jullie het ook mooi?
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
  maandag 22 januari 2007 @ 11:01:29 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45572970
Vanmiddag even de stormschade gaan bekijken bij Thijs, zijn er al even niet meer geweest en ben bang dat alles overal naar toegewaaid is.

Humpeltje hoe is het met jou, in combi met de zwangerschap?
pi_45573257
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:01 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmiddag even de stormschade gaan bekijken bij Thijs, zijn er al even niet meer geweest en ben bang dat alles overal naar toegewaaid is.

Humpeltje hoe is het met jou, in combi met de zwangerschap?
Stel dat nog steeds uit, ben toch beetje bang ravage aan te treffen bij grafje, maar misschien maak ik me ook wel zorgen om niks.

Baby is goed actief en ik wordt steeds dikker.
Begint nu echt zwaar te worden, bekken doet pijn en lopen gaat bijna niet meer.
Emotioneel ook pittig. Mijn oudste dochter is zo bang, dat baby op de sterfdag van Es komt. Heb er zelf wel rust bij, maar vraag me wel af, dat stel, het gebeurd, hoe zal dat later voor dit kindje zijn.
Dat het steentje geplaatst is op grafje, heeft me beetje een soort rust gegeven, lijkt wel of ik me nu iets meer mag richten op de komst van dit nieuwe kindje. Kan ook gewoon fase zijn, weet niet, gevoel is zoiets wisselends geworden het afgelopen jaar.
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
pi_45573406
Ik lees hier heel vaak met jullie mee en voor jullie allemaal een dikke en denk veel aan jullie en jullie kindjes en man...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 22 januari 2007 @ 11:36:19 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45573773
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef humpeltje het volgende:

[..]

Stel dat nog steeds uit, ben toch beetje bang ravage aan te treffen bij grafje, maar misschien maak ik me ook wel zorgen om niks.

Baby is goed actief en ik wordt steeds dikker.
Begint nu echt zwaar te worden, bekken doet pijn en lopen gaat bijna niet meer.
Emotioneel ook pittig. Mijn oudste dochter is zo bang, dat baby op de sterfdag van Es komt. Heb er zelf wel rust bij, maar vraag me wel af, dat stel, het gebeurd, hoe zal dat later voor dit kindje zijn.
Dat het steentje geplaatst is op grafje, heeft me beetje een soort rust gegeven, lijkt wel of ik me nu iets meer mag richten op de komst van dit nieuwe kindje. Kan ook gewoon fase zijn, weet niet, gevoel is zoiets wisselends geworden het afgelopen jaar.
Moeilijk lijkt me zoiets, mocht het op dezelfde dag geboren worden, maar je zou er misschien ook wel een positieve draai aan kunnen geven door het te proberen zien als het kadootje van Esmee (nu heb ik makkelijk praten aan deze kan de laptop, ben geneens zwanger ofzo, laat staan uitgerekend rond de zelfde tijd als de sterfdatum van Thijs)

Het lijkt me wel een fijn gevoel te hebben, dat je voor je gevoel steer meer kan richten op de toekomst

Tja dat wisselends herkenbaar hoor, ik heb zelf afgeroepen dat 2007 mijn jaar moet worden gewoon, en dan doe je 5 stappen vooruit en dan ineens weer tig stappen terug.
Zelf denk ik dat dat wel blijvend is, maar met de tijd langzaamaan slijt en de tussenpozen langer gaan duren.
  maandag 22 januari 2007 @ 11:47:27 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45574084
hier brand sinds gisteravond een extra kaarsje, een kindje hier uit het dorp is met spoed opgenomen in het ziekenhuis (18 maandjes oud)
En het kindje is aan het vechten voor zijn leventje...
Het kindje zat bij Thijs op het kinderdagverblijf, en wilde al meer als een jaar amper eten, zat voornamelijk op vocht te leven en de nodige pap en melk...

Wat ze nu precies aan het doen zijn geen idee nog, heb de moeder nog even gesproken en het gaan gewoon echt niet goed.

Dus in gedachten ben ik heel erg bij hun.
pi_45580830
Hallo,

Ik kreeg deze site door van iemand die ik gemailt had. Ik wil me even voorstellen,
Ik ben Ina 4 april 2006 is mijn dochtertje Estee geboren en overleden na een zwangerschap van bijna 24 weken. 12 dagen daarna is mijn man overleden. Samen zijn ze begraven. Estee ligt bij haar papa want we hebben haar weer op mogen graven en herbegraven.
Ik hoop dat ik op dit forum dingen kan delen met andere ouders.

Ina
  maandag 22 januari 2007 @ 16:22:24 #152
37150 livelink
pi_45582560
Welkom Ina, bij OUD. Wat erg dat we je juist in dit topic moeten verwelkomen. En wat een triest verhaal ook weer. Hopelijk vind je hier wat steun bij en met andere ouders.
pi_45584422
Pff Ina, die korte introductie van je is voor mij heel heftig aangezien ik ook mijn kind en partner heb verloren. Wat een bewogen en heftig jaar moet 2006 voor jou geweest zijn. Hopelijk heb je wat aan dit topic en mocht je behoefte hebben om er verder over te praten, klik op het envelopje in mijn post en je kunt me een persoonlijk berichtje sturen.
grá mo chroí
  maandag 22 januari 2007 @ 23:37:58 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45585802
Ina "welkom"hier en hopelijk vind je hier ook de steun die je denkt te vinden, ik wil jou ontzettend veel sterkte toewensen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:06:34 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45588022
Affijn gister lukte het me bijna niet om fatsoendelijk hier een berichtje neer te gooien, dus vandaag probeer ik het even opnieuw

Om van mijn angst en onrustig gevoel af te komen, hebben de psycholoog en ik besloten dat we de boel rondom het overlijden van Thijs gaan verwerken.
Wat inhoud dat ik alles terug op ga halen.
De week begint op een dinsdag toen alles nog normaal was, dan krijg je woensdag, wat overdag nog goed ging en sávonds veranderde de boel doordat Thijs ziek werd...
Donderdag ziekenhuis, en vrijdag tja dat weten we allemaal, het overlijden.
Gelukkig gaan we het niet allemaal tegelijk doen.
Ik mag eerst de dinsdag en de woensdag zoveel mogelijk opschrijven van wat ik nog herriner met zoveel mogelijk details.
De psycholoog, lees dat door en gaat vragen stellen erover, en gaat er steeds dieper op in.

We hebben een afspraak gemaakt dat zodra het te heftig word, ik stop kan zeggen en dat we het even laten rusten.
Het zal een moeilijke weg worden, maar als ik door deze zure appel heen ben, zal eeen groot gedeelte van rust terug keren en zal de angst rondom die stuipjes ook afnemen, misschien wel verdwijnen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:13:35 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45588130
Moeilijk Bar... Maar hopelijk helpt dit je idd wel een stapje verder om wat meer rust te krijgen.
Niet vergeten hè, mss 2 stapjes naar voren en 1 terug, maar uiteindelijk altijd weer naar voren.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:36:43 #157
164988 SoaringCondor
in liefdevolle herinnering
pi_45593041
* SoaringCondor mist z'n knul
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
pi_45593203
Ina, ik hoop dat je hier wat steun kan vinden. Wat moet het moeilijk zijn voor je.

Bar, dat zal zeker een moeilijke weg zijn. Ik hoop dat je er wat rust door kan vinden en je angst verminderen.

Soaring Condor, ik zag je, geloof ik, al eerder in dit topic. Sterkte.
Variety is the spice of life
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:46:30 #159
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45594797
Dayves (Ina), wat een vreselijk verdrietig verhaal. Hoe bestaat het, dat het lot iemand dubbel, zo kort na elkaar, kan treffen. Het leven moet voor jou een hel zijn geweest, en is het misschien nog steeds.
Ik hoop dat dit forum je kan steunen op welke manier dan ook.
Als je wil, kun je Estee in het lijstje van de OP (Openingspost) laten opnemen. De OP is de eerst post op pagina 1 van dit topic. Als je dit wil, moet je het even aangeven, want dat kan alleen één van de moderatoren doen.

Soaring Condor, sorry dat ik niet weet wie je bent maar ook namens mij veel sterkte.

Bar, dat lijkt me heftig zeg. Sjonge, dat is me nogal wat. Wel goed dat er vooraf al aangegeven wordt dat je mag stoppen als het te zwaar is. Ik hoop dat je er goed doorheen gaat komen, dat de appel niet té zuur is, en dat je je uiteindelijk rustiger gaat voelen. Petje af dat je dit aandurft, en ontzettend veel succes.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:52:42 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45594984
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef phluphy het volgende:
Dayves (Ina), wat een vreselijk verdrietig verhaal. Hoe bestaat het, dat het lot iemand dubbel, zo kort na elkaar, kan treffen. Het leven moet voor jou een hel zijn geweest, en is het misschien nog steeds.
Ik hoop dat dit forum je kan steunen op welke manier dan ook.
Als je wil, kun je Estee in het lijstje van de OP (Openingspost) laten opnemen. De OP is de eerst post op pagina 1 van dit topic. Als je dit wil, moet je het even aangeven, want dat kan alleen één van de moderatoren doen.

Soaring Condor, sorry dat ik niet weet wie je bent maar ook namens mij veel sterkte.

Bar, dat lijkt me heftig zeg. Sjonge, dat is me nogal wat. Wel goed dat er vooraf al aangegeven wordt dat je mag stoppen als het te zwaar is. Ik hoop dat je er goed doorheen gaat komen, dat de appel niet té zuur is, en dat je je uiteindelijk rustiger gaat voelen. Petje af dat je dit aandurft, en ontzettend veel succes.
SoaringCondor is Mar....
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:55:13 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45595054
Dat wist ik ook niet Bar.
Willen jullie eventueel met deze andere namen in de OP?

SC, dikke ook van mij...

Dayves, ik zal Estee in het lijstje aan het begin van het topic zetten.
pi_45595056
SoaringCondor
Bar dat is heel heftig, fijn dat je zelf aan kan geven om ff te stoppen. Ik hoop dat je er heel veel aan hebt
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:58:40 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45595150
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wist ik ook niet Bar.
Willen jullie eventueel met deze andere namen in de OP?

Het maakt mij niet uit.. men kent het verhaal rondom Bar_en_Mar... En SoaringCondor is nu ook aan het werk...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:00:20 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45595192
Het hoeft ook verder niet hoor, het schoot me alleen te binnen. Laat ik het lekker staan zo.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:06:01 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45595355
Sinds gister ben ik in het bezit van het boek :

Een Kind sterft...
Een boeiend boek, nou ja boeiend een herkenbaar boek, ik heb het nog niet helemaal doorgenomen, maar er staan zeer herkenbare stukken in.

Een kind sterft... Jong of oud, plots of lang voorzien.
Elke dag erna is nooit meer als ervoor...

Als je van iemand houdt en je bent van hem gescheiden,
kan niets de leegte van zijn afwezigheid vullen;
je moet dat niet proberen,
je moet eenvoudig aanvaarden en volharden.
Dit klinkt heel erg hard, maar het is ook een grote troost;
want zolang de leegte werkelijk leeg blijft,
blijf je daardoor met elkaar verbonden
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:07:43 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45595401
Die laatste 2 regels vind ik wel bijzonder mooi zeg.
Hoe waar!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:44:54 #167
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45596536
dayves "welkom" hier, ik had het je liever niet geheten eerlijk gezegd wat een verdriet moet je hebben, ten eerste je toekomstdroom weg, en ten tweede ook nog je man. wel "fijn" (wat een beladen woord is het zo) dat je dochter en man bij elkaar liggen.
ik hoop dat je hier veel steun krijgt, je verhaal kan doen, het troost bied enz. dikke knuf en

Bar, ik hoop dat je dmv deze "therapie" als het achter de rug is, een hoop rust ervoor terug krijgt. wel ontzettend moeilijk lijkt het me.
Soaringcondor
pi_45598410
Dank jullie wel voor jullie welkom. Het is allemaal niet makkelijk. Maar ik heb wel sinds september hulp gezocht. Af en toe is dat erg heftig maar ik merk ook dat ik er baat bij heb.

Bar goed dat je hulp hebt nu hoe moeilijk en heftig het ook is de therapie. Fijn dat je zelf ook aan kunt geven dat je even wilt stoppen. Dat is heel belangrijk heb ik zelf gemerkt.
Ik hoop dat je het straks een plaatsje kunt geven.

Zelf ben ik nu bezig met alle foto's uit te zoeken en in te plakken. En binnenkort ga ik een workshop volgen waar een herrinneringsdoos wordt gemaakt. Zodat ik daar de spulletjes die we al voor Estee hadden in kan doen en een speciaal plekje kan geven.

Groetjes Ina
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:38:48 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45600652
Dayves, het gaat niet zozeer om het allemaal een plaatsje te geven, want dat gaat allemaal wel goed naar mijn idee.
Praat er ook gemakkelijk over, en steek niets weg.
Het enige waar ik last van blijf houden is de angst omtrent de stuipjes, waarvan ik geregeld de beelden terug te zien krijg.
De angst om te gaan slapen, omdat ik weer eens die film opnieuw afspeel.

Eerst wilde de psycholoog, zorgen dat ik net als toendertijd met mijn moeder haar verwerkingsproces (zag dus jaren aan een stuk mijn moeder in het ziekenhuis liggen met allemaal toeters en bellen, en dan telkens het geluidje toen haar hart er mee stopte) en daar echt nachtmerries door kreeg.
Toen kon ik die beelden stop zetten in gedachten en er mooiere/fijnere gedachten voor terug zetten, opzich ook geen verkeerde aanpak geweest, want ben er zo goed als vanaf.
Maar het is veel werk, want dat beeld blijft terug komen, en dan weer dat beeld stopzetten, terug naar het fijne moment.
En soms is dat bv 10 keer per nacht, maar het konden er ook gemakkelijk 30 x per nacht zijn, en achteraf best wel vermoeiend.

Hier kon ik dus ook voor kiezen met Thijs.
Maar omdat ik dit keer niet wegren voor de pijn, niet wegren voor het verdriet, durf ik het aan om alles op te halen en te verwerken, en daarmee die angst eindelijk eens weg te zetten.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 16:55:02 #170
81992 Githa
pi_45601289
Ik heb helemaal geen woorden vandaag, maar ik wilde gewoon even laten weten dat ik aan jullie denk
pi_45601610
Lieve Bar,
Heeft jou psycholoog EMDR wel eens genoemd? Dat is een manier om bepaalde beelden die angst/pijn/vervelende associaties oproepen te verwerken. In relatief korte tijd kan gerealiseerd worden dat je zonder stress naar zo'n beeld terug kan kijken.
Ik zelf was er destijds nog niet klaar voor maar ik ga morgen naar de huisarts en wil dan weer doorverwezen worden naar een psycholoog die ook EMDR kan uitvoeren.
Misschien vindt je het wel helemaal niks maar mij lijkt het iets wat in ieder geval te proberen valt.

Ik had weinig te doen op mijn werk vandaag en ik heb een beetje zitten zoeken naar plaatjes voor de lantaarn van William. Ik heb er nu twee maar ik heb er nog twee nodig. Iemand tips voor wat te schilderen op de lantaarn van een volwassen man?

Ik merk dat ik door de verjaardag van William van de week wel heel erg met hem bezig ben momenteel. Door kindjes op straat e.d. was ik veel bezig met Pepijn. Verjaardagen van kindjes van bekenden ook e.d. maar sinds zondag is het vooral William die in mijn hoofd zit. Ik slaap altijd in een shirt van hem maar daar is de geur uiteraard al lang vanaf. Ik ben gaan zoeken naar een andere maar die hebben allemaal de geur van de kast aangenomen zo langzamerhand, TOT MIJN GROTE SPIJT. En toch denk ik af en toe hem te ruiken. Uiteraard zit dat volledig in mijn hoofd maar ik vind het een fijn idee dat ik op één of andere manier toch zijn geur nog voor mijn neus weet te halen.
grá mo chroí
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:20:51 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45602152
M_V_P ik loop al jaren bij deze psycholoog en zijn mannier van aanpakken en me gewoon bij hem op mijn gemak voelen doen het em, en daardoor zou ik niet snel overstappen naar een andere psycholoog.

maar ik vind het wel heel lief dat je meedenkt
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:27:31 #173
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45602386
MvP, waar hield William van? Bijvoorbeeld van bossen, of juist de zee? Dan zou je daar iets mee kunnen doen?
Was hij bijzonder gek op auto's of motoren? Of op een sport?
Ik meen me te herinneren dat hij Iers was? Heeft Ierland niet een klavertje-achtig iets in de vlag?
Anders misschien iets van een embleem of merkteken of zo wat op een van zijn favoriete kledingstukken stond?
Ook kan je juist iets van jezelf erop maken, zodat je de band tussen jullie bevestigd.

Ik roep zomaar wat dingetjes, het is inderdaad lastig om iets te bedenken.

Ik kan me goed voorstellen dat je nu extra aan hem moet denken. Jammer dat de geuren slijten, maar inderdaad, ik heb ook wel eens het idee dat ik Danyel ruik, of dat ik de geur met een beetje moeite opeens kan oproepen.
Spannende dag morgen, ik zal voor je duimen!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:29:27 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45602444
Barbara, ik vind je echt zo ongelofelijk dapper en stoer.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:37:41 #175
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45602690
MvP wat d8 je van iets wat hij bijzonder vond van Pepijn....iets wat hun verbind ofzo...

Be ik moet ervan blozen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:40:57 #176
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45602816
Ik sluit me helemaal aan bij BE! Ik hoop dat het de verdiende vruchten gaat afwerpen Bar!
Wanneer gaat het beginnen eigenlijk?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:41:04 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45602822
't Is omdat je eigenlijk prima de vinger op de zere plek weet te leggen bij jezelf en daar idd niet voor weg loopt maar mee aan de slag gaat. Om de boel weer een beetje prettiger en 'draaglijker' te maken voor jezelf. Dat vind ik knap en dapper.
pi_45602859
Ik bedoelde meer of jouw psycholoog ook EMDR kan toepassen Bar. Steeds meer psychologen kennen deze vorm van therapie tegenwoordig ook. Ik vind zeker niet dat je moet switchen als het goed voelt hoor. Het was meer een wie weet kan die van jou dat ook.
Ik heb na hun dood geprobeerd weer te gaan studeren en dit lukte uiteraard niet. Daardoor belandde ik naast mijn eigen psycholoog ook bij de studentenpsycholoog. Zij was bekend met EMDR therapie. Helaas kon ik niet meer naar haar toe uiteraard na het stopzetten van de studie en beviel het ook absoluut niet bij mijn eigen psycholoog. Nu wil ik dus direct doorverwezen worden naar eentje die EMDR kan toepassen zodat ik inderdaad niet zou hoeven te switchen in de toekomst.

Phluph, wederom ben ik blij met je post. Vliegtuigen is William's passie en daar heb ik al een plaatje van maar wat suf dat ik niet aan een klavertje vier heb gedacht. Dit zit niet in de vlag maar is wel het symbool van Saint Patricks Day. Nog maar eentje om te bedenken nu, gaat goed.
grá mo chroí
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:47:08 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45603034
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef phluphy het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij BE! Ik hoop dat het de verdiende vruchten gaat afwerpen Bar!
Wanneer gaat het beginnen eigenlijk?
Het is eigenlijk al begonnen, hebben de eerste dingen al op pappier gezet, ik ga het nu verder uitwerken, kijken of ik meer details naar boven kan halen.
Over 14 dagen heb ik een volgende afspraak met de psycholoog, waar we dinsdag en woensdag doornemen...
pi_45603194
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:41 schreef Brighteyes het volgende:
't Is omdat je eigenlijk prima de vinger op de zere plek weet te leggen bij jezelf en daar idd niet voor weg loopt maar mee aan de slag gaat. Om de boel weer een beetje prettiger en 'draaglijker' te maken voor jezelf. Dat vind ik knap en dapper.
Wellicht ben ik veels te emotioneel om deze woorden goed in te schatten maar ik vind dit niet heel erg aardig naar de andere ouders toe en dan uiteraard met name mijzelf.
Ik ben niet zo snel als Bar instaat om die stap te nemen en loop er na twee jaar nog vaak voor weg. Maar als dat ervoor weglopen het voor mij nou juist draaglijk maakt op het moment?
Ik vind elke dag dat ik uit bed kom en naar mijn werk ga al dapper genoeg van mezelf.
Het is niet verstandig om er meer over uit te wijden denk ik maar deze post gaf me wel een beetje het gevoel alsof ik het mezelf in jouw ogen onnodig moeilijk maak doordat ik na twee jaar nog steeds niet heel duidelijk die stap naar verwerking heb gemaakt. Allicht is dit alleen mijn gevoel en bedoel je het helemaal niet zo maar een mens is emotioneel e.d. en opkroppen leek me ook niet de manier.
grá mo chroí
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:51:46 #181
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45603215
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:42 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik bedoelde meer of jouw psycholoog ook EMDR kan toepassen Bar. Steeds meer psychologen kennen deze vorm van therapie tegenwoordig ook. Ik vind zeker niet dat je moet switchen als het goed voelt hoor. Het was meer een wie weet kan die van jou dat ook.
Ik heb na hun dood geprobeerd weer te gaan studeren en dit lukte uiteraard niet. Daardoor belandde ik naast mijn eigen psycholoog ook bij de studentenpsycholoog. Zij was bekend met EMDR therapie. Helaas kon ik niet meer naar haar toe uiteraard na het stopzetten van de studie en beviel het ook absoluut niet bij mijn eigen psycholoog. Nu wil ik dus direct doorverwezen worden naar eentje die EMDR kan toepassen zodat ik inderdaad niet zou hoeven te switchen in de toekomst.
k heb het net even op gezocht en van wat ik las, is dit volgens mij de mannier die mijn psycholoog ook toepast.
Ik moet geschreven of getypte stukken bij hem geven, waarnaa hij er op door gaat, me vragen stelt, me stukken laat voorlezen enz enz
pi_45603395
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

k heb het net even op gezocht en van wat ik las, is dit volgens mij de mannier die mijn psycholoog ook toepast.
Ik moet geschreven of getypte stukken bij hem geven, waarnaa hij er op door gaat, me vragen stelt, me stukken laat voorlezen enz enz
EMDR is toch wel iets anders. Je moet het beeld dat angst/pijn oproept voor de geest halen en dan een reeks associaties gaan maken. Jij gaat alles opnoemen wat jij met dat beeld associeert. Ondertussen knipt de psycholoog met haar vingers, links, rechts, links, rechts. Telkens maak je ketens van associaties terwijl hij/zij met de vingers knipt totdat je uitgeassocieerd bent. Dit maakt dat je na één of meerdere sessies rustiger naar zo'n beeld kan kijken. Riep het eerst nog een tien op qua stress, dan is het na succesvol behandelen een 1 of 0.
Vaak komt er ook uit dat je onbewust er dingen mee associeert wat je zelf nooit gedacht zou hebben.
grá mo chroí
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:59:05 #183
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45603477
nou ja dat andere lijkt me persoonlijk ook weer niets, maar dat is persoons gebonden natuurlijk.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:02:40 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45603588
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef mama_van_pepijn het volgende:

[..]

Wellicht ben ik veels te emotioneel om deze woorden goed in te schatten maar ik vind dit niet heel erg aardig naar de andere ouders toe en dan uiteraard met name mijzelf.
Ik ben niet zo snel als Bar instaat om die stap te nemen en loop er na twee jaar nog vaak voor weg. Maar als dat ervoor weglopen het voor mij nou juist draaglijk maakt op het moment?
Ik vind elke dag dat ik uit bed kom en naar mijn werk ga al dapper genoeg van mezelf.
Het is niet verstandig om er meer over uit te wijden denk ik maar deze post gaf me wel een beetje het gevoel alsof ik het mezelf in jouw ogen onnodig moeilijk maak doordat ik na twee jaar nog steeds niet heel duidelijk die stap naar verwerking heb gemaakt. Allicht is dit alleen mijn gevoel en bedoel je het helemaal niet zo maar een mens is emotioneel e.d. en opkroppen leek me ook niet de manier.
Oh nee, sorry... Zo is het echt niet bedoeld, mijn post was echt puur voor Bar. Zij legt de vinger op haar zere plek en doet daar wat mee.
Jouw 'zere plek' ligt ergens anders, of althans, jouw manier van aanpak ligt ergens anders. Dat is niet persé minder goed. Ik haakte alleen in op wat Bar vertelde over de aanpak die ze met haar psych gaat proberen. Dat vind ik enorm dapper en stoer dat ze dat nu al aan durft.

Ik bedoel echt verder niets rots in de richting van de andere mensen in dit topic. Ik weet heel goed dat iedereen daar zijn of haar eigen weg in zoekt. Jij wil bijvoorbeeld weer heel graag verder met EMDR terwijl dat mss voor een ander juist weer helemaal niet prettig kan zijn.

Ik zit trouwens net te bedenken, over EMDR, mss kan je via die studentenpsych waar je toen een goed gevoel bij heb het adres krijgen van een collega van haar waarvan zij weet dat de aanpakt lijkt op die van haar?
pi_45603605
Uiteraard, het was maar een idee. Mij lijkt het fijn om helder te krijgen wat ik nou allemaal associeer met een aantal beelden die ik telkens terug zie in mijn nachtmerries maar soms ook spontaan overdag. Dat laatste komt waarschijnlijk door een associatie.
Als ik zonder spanning naar die beelden terug kan kijken ben ik al een hele grote stap verder denk ik zelf omdat het beeld dan niet meer direct het trauma met bijbehorende gevoelens uit de kast trekt.

Brighteyes, dank je voor de uitleg. Zand er over dan maar.
Dat van die psych is wel een goed idee trouwens. Ik moet haar mail adres nog wel ergens hebben.
grá mo chroí
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:07:39 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45603759
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:03 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Uiteraard, het was maar een idee. Mij lijkt het fijn om helder te krijgen wat ik nou allemaal associeer met een aantal beelden die ik telkens terug zie in mijn nachtmerries maar soms ook spontaan overdag. Dat laatste komt waarschijnlijk door een associatie.
Als ik zonder spanning naar die beelden terug kan kijken ben ik al een hele grote stap verder denk ik zelf omdat het beeld dan niet meer direct het trauma met bijbehorende gevoelens uit de kast trekt.
Misschien doordat ik juist weet waardoor de nachtmerries en de film vandaan komen dat hij het op deze mannier aan wilt pakken.
Ik ben dan ook geen psycholoog, ik maar gewoon barbara
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:08:53 #187
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45625739
Raar eigenlijk, dat ik over de dinsdag veel meer moet nadenken van wat ik die dag allemaal gedaan hebt...
En als ik bij woensdag ben ik het gewoon zo allemaal nog weet...
en als je ermee bezig bent is het allemaal raar zo onwerkelijk.

Die woensdagochtend/middag zijn we gewoon naar Terneuzen gegaan met Thijs, daar heeft hij zitten smullen van een croisantje met aardbeienjam ( de jam en het croisantje lagen overal, Thijs helemaal onder)
daarna naar huis gegaan, en voordat Thijs naar bed ging merkte ik dat hij wat warmer als normaal was, dus ik thermometer erbij gehaald, en jawel Thijs had verhoging, dus ik maar een zetpil gegeven.
De rest is denk ik hier ook nog wel bekend... vanaf uurtje of 23 uur ofzo
pi_45635424
Bar

Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en ik heb een doorverwijzing. Ze wist een psycholoog die ervaring heeft met EMDR therapie. Ze heeft goed contact met haar en gaat kijken of ze me snel aan een afspraak kan helpen.
grá mo chroí
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:30:07 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45636019
fijn MVP ik hoop voor je dat je snel een plekje hebt daar ik vind het moedig van je.. de eerste belangrijkste stap is gezet wta betreft de hulp nu..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45636530
The road ahead is empty
It's paved, with miles of the unknown
Whatever seems to be your destination
Take life the way it comes, take life the way it is

Ik kwam net tijdens het opruimen het ingelijste geboortekaartje van Pepijn tegen. Dit gedichtje staat daar op. Het blijkt de waarheid als een koe.
grá mo chroí
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:51:24 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45636653
het liedje zelf is ook al heel erg mooi
Fijn dat je snel een plekje kan krijgen bij een psycholoog die ook die EMDR toepast
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:19:27 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45641682
Bar, hoe is het met dat kindje afgelopen uit je dorp?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:21:16 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45641744
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:19 schreef Vivi het volgende:
Bar, hoe is het met dat kindje afgelopen uit je dorp?
dat ligt nog steeds in levensgevaar in het ziekenhuis
pi_45642055
mvp, hoop dat je snel terecht kan!

Bar, hoop dat het goedkomt met dat kindje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45656883
* _Bar_ zit eraan te denken om een bankje te maken, een kleintje waarop alle beren van Thijs een mooi plekje kunnen krijgen aan het grafje, vind het namelijk zonde dat als eenmaal het monumentje staat alle beren ineens niet zo een mooi plekje meer hebben.

en met een bankje (zolang het naast Thijs toch leeg blijft) kunnen ze mooi daarop zitten...

en opzoek naar die ene teletubbie ballon
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 12:49:48 #196
81992 Githa
pi_45658632
hebje anders een foto van die ballon Bar, dan kan ik met je meezoeken.
pi_45666977
het is zo een ballon die je ook veel bij ziekenhuizen,op kermissen & braderiën enzo tegenkomt, en dan met de teletubbies, maar die kan ik hier nergens vinden helaas
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:38:23 #198
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45667315
Make love, not war ☮
pi_45667319
Bar beschrijf 'm even in een PM dan ga ik hier wel even kijken voor je.

Ik heb een afspraak over twee weken bij een psycholoog
grá mo chroí
pi_45667371

En dan het liefst deze laatste

Woei en deze is ook leuk maar dat is een windmolentje:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')