Ik heb een hond te leen tot morgenmiddag. Dat is enigszins afleiding.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:27 schreef phluphy het volgende:
mvp, alvast heel veel succes voor morgen. Ga je nog wat afleiding zoeken of zo? De hele dag piekeren is zo rot.![]()
Wat mooi Bar! Hij is er nog hoor! Heus!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:19 schreef _Bar_ het volgende:
Hebben jullie dat nu ook, dat jullie jullie kindjes snachts gewoon horen huilen/brabbelen/rommelen
Vannacht werd ik wakker omdat ik heel bewust Thijs hoorde spelen in zijn bedje met zijn beer en zijn bijbehoorende geluiden...
Stel dat nog steeds uit, ben toch beetje bang ravage aan te treffen bij grafje, maar misschien maak ik me ook wel zorgen om niks.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:01 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmiddag even de stormschade gaan bekijken bij Thijs, zijn er al even niet meer geweest en ben bang dat alles overal naar toegewaaid is.
Humpeltje hoe is het met jou, in combi met de zwangerschap?
Moeilijk lijkt me zoiets, mocht het op dezelfde dag geboren worden, maar je zou er misschien ook wel een positieve draai aan kunnen geven door het te proberen zien als het kadootje van Esmee (nu heb ik makkelijk praten aan deze kan de laptop, ben geneens zwanger ofzo, laat staan uitgerekend rond de zelfde tijd als de sterfdatum van Thijs)quote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef humpeltje het volgende:
[..]
Stel dat nog steeds uit, ben toch beetje bang ravage aan te treffen bij grafje, maar misschien maak ik me ook wel zorgen om niks.
Baby is goed actief en ik wordt steeds dikker.
Begint nu echt zwaar te worden, bekken doet pijn en lopen gaat bijna niet meer.
Emotioneel ook pittig. Mijn oudste dochter is zo bang, dat baby op de sterfdag van Es komt. Heb er zelf wel rust bij, maar vraag me wel af, dat stel, het gebeurd, hoe zal dat later voor dit kindje zijn.
Dat het steentje geplaatst is op grafje, heeft me beetje een soort rust gegeven, lijkt wel of ik me nu iets meer mag richten op de komst van dit nieuwe kindje. Kan ook gewoon fase zijn, weet niet, gevoel is zoiets wisselends geworden het afgelopen jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |