quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
Haha! tssquote:
Echt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef -XX- het volgende:
Leuke fiets!!!!!!!!![]()
[..]
Haha! tss![]()
Ik ben een heuze Italiaan.
Ik heb in Italie een villa met 5 motoren, 8 auto's, 3 boten, een beruchte masseur, zwembad en een landgoed van 10 hectare.
Maar ik kom er bijna nooit. Saai. Enzo.
Dat vernaggelen doet trouwens Outlook Express.quote:Jaaaaaaaaaaaaa die kan ik al kopen na een paar avondjes paaldansen!!
Gaat deze ook 400 km/u? Want Basjezei dat
zijn motor daarom ZXR-400 heet..
[/-XX]
Een stuk of veertig.. drie keer gezakt namelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel lessen hadden jullie voor AVB??
Ik heb nu voor avb een pakketje met 8 lessen![]()
Zo snel mogelijk nieuwe erin.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:33 schreef BazzieK het volgende:
Hij ververst bovendien op eigen initiatief de olie
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heeft de beruchte masseur er nog niet over verteld?????
Heb je door de lak heengepoetstquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ben een mongool !
Vandeweek mijn velgen even goed schoon willen maken, pak ik de verkeerde kant van het schuursponsje (de groene)...durf niet naar het resultaat te kijken.
Wie weet hoeveel schade dit aan kan richten??
Wtfquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
Heeee BVVT met een motor OP. [afbeelding]
Alleen de fantastische quote is er uit gehaald?![]()
Gedenkwaardige Quotes
[..]
Haha, maak dat de kat wijs!quote:Dat vernaggelen doet trouwens Outlook Express.
Verandert de hele inhoud van een bericht. Had de HTML al aangezet daarvoor.![]()
[..]
[quote]
Een stuk of veertig.. drie keer gezakt namelijk.
[..]
Zo blijf je bezig hequote:Zo snel mogelijk nieuwe erin.![]()
Hij verbrand oude olie.. kanalen gaan dicht zitten.
Bijvullen is geenzins verversen of oude olie significant opwaarderen.
Met verse olie is de kans groot dat er geen verbruik meer is.
Anders nog een keer doen binnen 1.000 kilometer.
Anders houdt het op.......
![]()
De eerste gratistank met brandstofreiniger is nu bijna leeg.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef Rib-i het volgende:
Goed verhaal van WB
Moraal van het verhaal:
Een goed onderhouden motor laat je niet in de steek
Part of the OP.quote:
Advies onder voorbehoud van olielekkage.. dan is het helemaal dom om door te rijden.quote:
psssst.... AVB bestond toen nog niet....quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een stuk of veertig.. drie keer gezakt namelijk.
Haha, ja vet sexy enzo!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De eerste gratistank met brandstofreiniger is nu bijna leeg.
En een paar weken geleden had ik met de proefstart carburateurreiniger ingespoten in het aanzuigkanaal.
Verder de bobinekabels ingespoten...................................
Zou het allemaal zo simpel zijn.![]()
[..]
Part of the OP.Leuk heH.
![]()
[..]
Welneeeee, gewoon door rijden!quote:Advies onder voorbehoud van olielekkage.. dan is het helemaal dom om door te rijden.
Maar dat zal wel niet. Neem aan dat hij dat gecontroleerd heeft. [afbeelding]![]()
Een Honda CBR125 doet 120 met een lichtgewicht bestuurder en geen tegenwind.quote:
Niet echt snel ofzo!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een Honda CBR125 doet 120 met een lichtgewicht bestuurder en geen tegenwind.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
De topsnelheid van de Chinees echter deed mij besluiten geen dealerschap op mij te nemen voor een nieuwe motoronderneming in Hoogvliet.De verkoopprijs van onder de 1.500 euro nieuw leek derhalve interessant.
![]()
Nee, zat in het uurtje examen .. of was het zelfs 1.5 uur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:39 schreef koffiekoekje het volgende:
psssst.... AVB bestond toen nog niet....
Dat was dan ook een tweetakt, die zijn fekker..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
Niet echt snel ofzo!![]()
Die 125cc op het circuit waar ik op zat kon harder
quote:Maarja, ik zat erop! Dan wil dat beestje natuurlijk indruk op me maken met zijn strakke buikie.![]()
![]()
![]()
HUH - ik had net heeeel iets anders er neer gezetquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
Heeee BVVT met een motor OP. [afbeelding]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef bvvt het volgende:
HUH - ik had net heeeel iets anders er neer gezet
de helt is weg gevallen
Dat lijkt me kut... steeds dezelfde examinatorquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, zat in het uurtje examen .. of was het zelfs 1.5 uur.![]()
Steeds dezelfde fijne vent gehad.
Speciale verrichtingen met de hakken over de sloot.
Had ook een voorrem zonder druk.![]()
Daarna met teveel wegervaring als een voorrang nemende automobilist gereden.
En een keer te langzaam door de bochten, en daarna een keer met motregen te snel.![]()
Dat is 30 km/h langzamer dan een susuki vanvanquote:[..]
![]()
![]()
De Chinees doet trouwens met zijn luchtgekoelde blok 80 km/u.![]()
![]()
Nee, WIKI deed zelf raar. Foto's laten zien die onder een link staan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef bvvt het volgende:
Tsja, kwam er op neer dat WB op een normale manier de OP moet maken en nu de WIKI heeft vernacheld
En mijn zus waarschuwde mij de eerste keer al.. hoop niet dat je die ene klootzak hebt..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat lijkt me kut... steeds dezelfde examinator![]()
"Ah, WB-tje.... Gaan we het nu wel goed doen..."
Idd.quote:Dat is 30 km/h langzamer dan een susuki vanvan
Gemiddeld is 1 reactie per 10 vieuwsquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had net al willen zeggen......... je poste op MF nog in een olietopic.![]()
Trouwens, de views van mijn -notabene gesloten- computertopic: 603843.![]()
Zelfs de Fok! MC heeft nu al 80 views, maar totaal gemiddeld komt het slechts rond de 1500 uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |