alleen die 25 Kw.......... (250 CC)quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lacheuuhhh![afbeelding] [afbeelding]
Die bruidegom zovan uhh... Hahaha schatje hahahahaaa, jij bent de grappigste [afbeelding]
Zal ook wel geen 25Kw zijn, maar hij is bedoeld voor 25Kw rijbewijs... (ff voor de duidelijkheidquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb anders nog wel een mechanisch beperkte motor voor de helft van de prijsquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zal ook wel geen 25Kw zijn, maar hij is bedoeld voor 25Kw rijbewijs... (ff voor de duidelijkheid)
Werkzequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef worldpimber het volgende:
Merjeh, verder echt fucking kankerkutzooi. Dus sjeh, mzzls werken
Stinkhondquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:33 schreef Rib-i het volgende:
@Alexxxxx
Jammer voor jeOf gelukkig
@-XX-
Laat maar
Je hebt er zelf nog mee geraced op Assenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef BazzieK het volgende:
Op zo'n SV wil je toch niet gezien worden zeg![]()
Moggah
Dalijk medische keuring dus net een gezond ontbijt op! broodje chocopasta en wat aanmaaklimonade)
quote:
Ben je geslaagd voor je theoriequote:Shittttttt, ik heb pas 24ste januari me eerste les.HOEZO LANGE WACHTTIJD!
Wie meld zich dan ook na de theorie pas aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
StinkhondWat is er!
Shittttttt, ik heb pas 24ste januari me eerste les.HOEZO LANGE WACHTTIJD!
Ja dahhhquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie meld zich dan ook na de theorie pas aan![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja dahhhWeet ik veel hoelang ik over die theorie zal gaan doen
...
Niet zo bang voor confrontatiequote:Als ik al afspraak had had ik nu nog gezaktwant dan zat het steeds tegen me aan te hikken vannehhhhh:
JA JIJ MOET JE THEORIE HALEN NU; ANDERS MOET JE JE EERSTE LES WEER AFZEGGEN![]()
quote:PUH!![]()
Vet luxe!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef Rib-i het volgende:
Dus je hebt je theorie nog niet, wat snap je niet dan, moeilijk is het niet, BazzieK heeft het toch ook gehaald
Je zakt tegenwoordig pas bij 6 fout volgens mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef Rib-i het volgende:
Dus je hebt je theorie nog niet, wat snap je niet dan, moeilijk is het niet, BazzieK heeft het toch ook gehaald
quote:[b]Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef
[quote]
Wacht maar, als ik me rijbewijs heb gaan we tegen elkaar racen net als je met worldbeater proeerde
Ik snoep je er zo uit![]()
Hoeveel was dat voorheen danquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je zakt tegenwoordig pas bij 6 fout volgens mij
5 fouten en met 0 fouten zouden feministische organisaties gaan klagen want dan zou geen een vrouw haar rijbewijs halenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoeveel was dat voorheen dan? 3 ofzo?
Eigenlijk niet logisch toch... En moet men 0 fout hebben om te slagen.
Scheer je weg flapdrolquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
5 fouten en met 0 fouten zouden feministische organisaties gaan klagen want dan zou geen een vrouw haar rijbewijs halen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jij je rijbewijs hebt rij ik al 2 jaar vol vermogen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Jij geeft een harde zwenk aan je gas en donderd op uwe billekes!
![]()
Vette lemming smileysquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
En het examen minder makkelijk gemaakt, zodat niet iedereen met 2 vingers in de neus slaagt zoals vroeger.... [/serieus]quote:
Yeah right, ik heb de nacht voor het examen het boekje even doorgebladerd en het makkelijk gehaaldquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En het examen minder makkelijk gemaakt, zodat niet iedereen met 2 vingers in de neus slaagt zoals vroeger.... [/serieus]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:10 schreef Rib-i het volgende:
@maat van Koffiekoekje
Dit is ook een leuke optie: 600CC, 25Kw, originele onderdelen erbij. Leuk om na de 25Kw als pekelfiets erbij te hebben
Klik
Iemand die niet meedenktquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef BazzieK het volgende:
Op zo'n SV wil je toch niet gezien worden zeg![]()
Moggah
Dalijk medische keuring dus net een gezond ontbijt op! broodje chocopasta en wat aanmaaklimonade)
Pcies... nu heb je het boekje daadwerkelijk nodigquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah right, ik heb de nacht voor het examen het boekje even doorgebladerd en het makkelijk gehaald
Jij met je 0 fout zeker!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah right, ik heb de nacht voor het examen het boekje even doorgebladerd en het makkelijk gehaald
Hey,quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet luxe!
Jawelllll. Je mocht er 6 hebben
![]()
Morgen koffiekoekie!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pcies... nu heb je het boekje daadwerkelijk nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
JA! belachelijk! doe 's normaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen Rederick!![]()
Wat ben ik vriendelijk vandaag![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |