alleen die 25 Kw.......... (250 CC)quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lacheuuhhh![afbeelding] [afbeelding]
Die bruidegom zovan uhh... Hahaha schatje hahahahaaa, jij bent de grappigste [afbeelding]
Zal ook wel geen 25Kw zijn, maar hij is bedoeld voor 25Kw rijbewijs... (ff voor de duidelijkheidquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb anders nog wel een mechanisch beperkte motor voor de helft van de prijsquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zal ook wel geen 25Kw zijn, maar hij is bedoeld voor 25Kw rijbewijs... (ff voor de duidelijkheid)
Werkzequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef worldpimber het volgende:
Merjeh, verder echt fucking kankerkutzooi. Dus sjeh, mzzls werken
Stinkhondquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:33 schreef Rib-i het volgende:
@Alexxxxx
Jammer voor jeOf gelukkig
@-XX-
Laat maar
Je hebt er zelf nog mee geraced op Assenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef BazzieK het volgende:
Op zo'n SV wil je toch niet gezien worden zeg![]()
Moggah
Dalijk medische keuring dus net een gezond ontbijt op! broodje chocopasta en wat aanmaaklimonade)
quote:
Ben je geslaagd voor je theoriequote:Shittttttt, ik heb pas 24ste januari me eerste les.HOEZO LANGE WACHTTIJD!
Wie meld zich dan ook na de theorie pas aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
StinkhondWat is er!
Shittttttt, ik heb pas 24ste januari me eerste les.HOEZO LANGE WACHTTIJD!
Ja dahhhquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie meld zich dan ook na de theorie pas aan![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja dahhhWeet ik veel hoelang ik over die theorie zal gaan doen
...
Niet zo bang voor confrontatiequote:Als ik al afspraak had had ik nu nog gezaktwant dan zat het steeds tegen me aan te hikken vannehhhhh:
JA JIJ MOET JE THEORIE HALEN NU; ANDERS MOET JE JE EERSTE LES WEER AFZEGGEN![]()
quote:PUH!![]()
Vet luxe!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef Rib-i het volgende:
Dus je hebt je theorie nog niet, wat snap je niet dan, moeilijk is het niet, BazzieK heeft het toch ook gehaald
Je zakt tegenwoordig pas bij 6 fout volgens mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef Rib-i het volgende:
Dus je hebt je theorie nog niet, wat snap je niet dan, moeilijk is het niet, BazzieK heeft het toch ook gehaald
quote:[b]Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef
[quote]
Wacht maar, als ik me rijbewijs heb gaan we tegen elkaar racen net als je met worldbeater proeerde
Ik snoep je er zo uit![]()
Hoeveel was dat voorheen danquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je zakt tegenwoordig pas bij 6 fout volgens mij
5 fouten en met 0 fouten zouden feministische organisaties gaan klagen want dan zou geen een vrouw haar rijbewijs halenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoeveel was dat voorheen dan? 3 ofzo?
Eigenlijk niet logisch toch... En moet men 0 fout hebben om te slagen.
Scheer je weg flapdrolquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
5 fouten en met 0 fouten zouden feministische organisaties gaan klagen want dan zou geen een vrouw haar rijbewijs halen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jij je rijbewijs hebt rij ik al 2 jaar vol vermogen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Jij geeft een harde zwenk aan je gas en donderd op uwe billekes!
![]()
Vette lemming smileysquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
En het examen minder makkelijk gemaakt, zodat niet iedereen met 2 vingers in de neus slaagt zoals vroeger.... [/serieus]quote:
Yeah right, ik heb de nacht voor het examen het boekje even doorgebladerd en het makkelijk gehaaldquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En het examen minder makkelijk gemaakt, zodat niet iedereen met 2 vingers in de neus slaagt zoals vroeger.... [/serieus]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:10 schreef Rib-i het volgende:
@maat van Koffiekoekje
Dit is ook een leuke optie: 600CC, 25Kw, originele onderdelen erbij. Leuk om na de 25Kw als pekelfiets erbij te hebben
Klik
Iemand die niet meedenktquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef BazzieK het volgende:
Op zo'n SV wil je toch niet gezien worden zeg![]()
Moggah
Dalijk medische keuring dus net een gezond ontbijt op! broodje chocopasta en wat aanmaaklimonade)
Pcies... nu heb je het boekje daadwerkelijk nodigquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah right, ik heb de nacht voor het examen het boekje even doorgebladerd en het makkelijk gehaald
Jij met je 0 fout zeker!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah right, ik heb de nacht voor het examen het boekje even doorgebladerd en het makkelijk gehaald
Hey,quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet luxe!
Jawelllll. Je mocht er 6 hebben
![]()
Morgen koffiekoekie!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pcies... nu heb je het boekje daadwerkelijk nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
JA! belachelijk! doe 's normaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen Rederick!![]()
Wat ben ik vriendelijk vandaag![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
JA! belachelijk! doe 's normaal![]()
morge -XX-quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen Rederick!![]()
Wat ben ik vriendelijk vandaag![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel lessen hadden jullie voor AVB??
Ik heb nu voor avb een pakketje met 8 lessen
teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ook 3 verschillende types motoren gehad
ff dvd'tje kijken![]()
![]()
Voor de zekerheid, kan niet zeggen dat ik er iets nieuws uit heb opgestokenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pcies... nu heb je het boekje daadwerkelijk nodig
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij met je 0 fout zeker!![]()
STUDIEBOL..... <---- hahaha goeie oude tijd
![]()
Ik vind sommige vragen gewoon belachelijk, van die situaties die zich toch nooit voordoen enzo...en helemaal niet belangrijk zijn
Binnen hoeveel meter nadert u nu een overgang?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij met je 0 fout zeker!![]()
STUDIEBOL..... <---- hahaha goeie oude tijd
![]()
Ik vind sommige vragen gewoon belachelijk, van die situaties die zich toch nooit voordoen enzo...en helemaal niet belangrijk zijn
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ben een mongool !
Vandeweek mijn velgen even goed schoon willen maken, pak ik de verkeerde kant van het schuursponsje (de groene)...durf niet naar het resultaat te kijken.
Wie weet hoeveel schade dit aan kan richten??
Tuurlijk richt dat schade aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ben een mongool !
Vandeweek mijn velgen even goed schoon willen maken, pak ik de verkeerde kant van het schuursponsje (de groene)...durf niet naar het resultaat te kijken.
Wie weet hoeveel schade dit aan kan richten??
80 meter per streepje was het toch ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
Binnen hoeveel meter nadert u nu een overgang?
[afbeelding]
De meest onnozele vraag ever
Die valt dan nog wel mee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
Binnen hoeveel meter nadert u nu een overgang?
[afbeelding]
De meest onnozele vraag ever
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
80 meter per streepje was het toch ofzo?![]()
Kijk eens goed manquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
80 meter per streepje was het toch ofzo?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
Op de weersvoorspelling kan je niet vertrouwen..![]()
Dagenlang worden mij al momenten ontnomen met de GS via regenvoorspellingen die niet uitkwamen.![]()
Gisteravond de GS in Den Haag geparkeerd voor een nachtje buitenslapen.
Het zou pas vanaf 13.00 gaan regenen.. dus dat kwam goed uit, kon ik gelijk door op de GS naar de sportschool.. ..en dan nog droog op de GS naar huis.![]()
Maar wat schetste mijn verbazing vannochtend toen ik uit het raam naar de GS keek?![]()
Het was zeiknat buiten, en de GS stond te verpieteren in de regen.![]()
Nou was het al een risico om een nachtje over te blijven met de GS, maar nu de GS zo door en doornat was, kwamen de verhalen van de vorige eigenaar over slecht starten van de GS als onweerswolken overdrijven.![]()
(zijn reden van verkoop van de GS)
Een situatie met de GS die nu niet meer te vermijden was.![]()
Bibberend liep ik in mijn spijkerbroekie naar buiten, want regenkleding voor op de GS had ik wegens de goede voorspellingen niet mee genomen.![]()
Zonder verwachtingen haalde ik de beide sloten van de GS af, pakte de contactsleutel van de GS uit mijn zak en deed deze in het contact... .. eerst maar eens van de bok halen, een keertje goed gas open met de GS, choke uit, en draaien maar die startmotor........![]()
Gelijk sloeg de GS aan, en pruttelde onbekommerd een vrolijke 1.200 Rpm.
![]()
![]()
Na de stoep langs krap geparkeerde auto's in Den Haag verlaten te hebben, draaide ik het gas van de GS een paar keren op tot 2.000 Rpm, en liet de olie lekker rondpompen.
Na 15 seconden zette ik de GS in beweging, en ze vertrokken wij samen in de wind en regen, op naar huis.![]()
Moraal van dit verhaal..
Op de GS kan je wel vertrouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Cockpitje van de GS .. die zijn hoofd niet liet buigen voor wind, koude en regen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Der is heul geen spoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het had er vast hard gewaait!![]()
Woehhh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Der is heul geen spoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niehietttt, ze staan verkeerd om !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zal wel
Drink some coffeeeeee![]()
Sowieso schrijf je zo.
Hij is sneller, start beter en heeft geen tape nodigquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
Gelijk sloeg de GS aan, en pruttelde onbekommerd een vrolijke 1.200 Rpm.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:29 schreef -XX- het volgende:
Sommige reclames word je gewoon misselijk van.
Waarom zet je die foto's in hemelsnaam in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Het is -XX-quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waarom zet je die foto's in hemelsnaam in een spoiler
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is sneller, start beter en heeft geen tape nodigRuilen?
![]()
DOH! 3 streepjes is 240 meter...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niehietttt, ze staan verkeerd om !![]()
Dat zal wel
Drink some coffeeeeee![]()
![]()
Hij moet een keer onderhoud denk ikquote:
Meestal laat ik em gewoon aanstaan voor het stoplichtquote:Dat lijkt me zo sucken voor een stoplicht![]()
SHITTTT aan stinke ding!![]()
JA MAAR!..quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
DOH! 3 streepjes is 240 meter...
vervelend he twijfel![]()
Hoe dat!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij moet een keer onderhoud denk ikHij ververst bovendien op eigen initiatief de olie
[..]
Ik bedoelde eigenlijk vanuit zijn 1quote:Meestal laat ik em gewoon aanstaan voor het stoplicht
Hij verbruikt nogal onregelmatigquote:
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:[..]
Ik bedoelde eigenlijk vanuit zijn 1Dat hij dan steeds afsloeg
![]()
Dat word onder collega's geregeldquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Kliklijn wegpiraten op komst
howww nee he
O ja........quote:
In nijmegen bestaat de Horken lijn al langer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Kliklijn wegpiraten op komst
howww nee he
Als dat massaal gedaan wordt heeft t nog succes ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat word onder collega's geregeld![]()
![]()
Bovendien gaan we even het kenteken van Spee opzoeken en dat doorgeven![]()
"Ja mevrouwtje... u weet toch dat u niet mag smsen tijdens het rijden"quote:Voor de rest natuurlijk een ontzettende kut maatregel, Balkenende wilde toch terug naar de VOC mentaliteit, niet de NSB mentaliteit
Succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij inmiddels al een fiets??quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar is het als het goed is toch niet gelakt...
Nee, heb wel een 25 Kw motor als lei(ij)dend voorwerp. Trekt misschien nieuwe leden aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:51 schreef bvvt het volgende:
Heeft er al iemand het nieuwe topic klaar staan met de GS als TT
Neequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:59 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al een fiets??
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel lessen hadden jullie voor AVB??
Ik heb nu voor avb een pakketje met 8 lessen
Volgens mij had ik dr 10 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moggûh
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Kzou maar thuis blijven, is toch een hopeloze zaak.quote:
Owww valt meequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dr 10 ofzo![]()
Moggûh![]()
Wist je dat zo uit je hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |