quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef tonks het volgende:
Anders koop ik er wel eentje voor je warrel of 2!
Nee, maar wel als eerste bij computers geleverd voor consumenten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef JediMindTricks het volgende:
[edit 2] Heeft Apple de muis uitgevonden[/edit 2]
Qua specs is ie zo-ie-zo outdated!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:03 schreef JediMindTricks het volgende:
Hmm, 2MP camera is dan wel weer een beetje outdated
Gisteren geprobeerd, maar het lukte niet om een input-device aan te sluiten op m'n tafel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:30 schreef nietzman het volgende:
Indeed, boeie die specs. Het gaat erom dat 'ie goed draait, en aangezien OsX zelfs nog mooi en vlot draait op een beukenhouten bijzettafel zit dat wel snor.
Bedankt. Maar dit zijn dus wat oude logo's. iWeb heeft een mooi eigen logo, die ik eigenlijk graag wil gebruiken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef tonks het volgende:
http://www.theapplecollection.com/various/MacMade/madeanim.html
Je kan natuurlijk een screen maken van dat ding en het in InDesign plakken. Maar of dat qua resolutie netjes is is maar de vraag natuurlijk...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
erg off-topic, maar hier zitten gelukkig veel oude Apple-SCers.
Ik ben op zoek naar het logo "Made on a Mac", wat je o.a. in iWeb vindt. Dat logo krijg ik echter niet uit iWeb in Indesign geplakt...
Heeft iemand dat logo toevallig ergens in .jpeg format..? Of een andere oplossing..?
Het plaatje heet "mwmac.tiff" (in het zwart) of "mwmac_white.tiff" (in het wit). Hij staat in iWeb.app (rechts op klikken, show package contents) en dan in contents/resources/english.lproj.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
erg off-topic, maar hier zitten gelukkig veel oude Apple-SCers.
Ik ben op zoek naar het logo "Made on a Mac", wat je o.a. in iWeb vindt. Dat logo krijg ik echter niet uit iWeb in Indesign geplakt...
Heeft iemand dat logo toevallig ergens in .jpeg format..? Of een andere oplossing..?
Heldquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het plaatje heet "mwmac.tiff" (in het zwart) of "mwmac_white.tiff" (in het wit). Hij staat in iWeb.app (rechts op klikken, show package contents) en dan in contents/resources/english.lproj.
Als je 'em in een andere taal wil, moet je in de betreffende map kijk (dutch.lproj, french.lproj, etc).
Ze zijn 139 bij 50 pixelsquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
4 kb; niet echt bijzonder groot.
Hoezo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
Trek 'm dan even over, zo'n plaatje gebruiken is vragen om problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |