quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef tonks het volgende:
Anders koop ik er wel eentje voor je warrel of 2!
Nee, maar wel als eerste bij computers geleverd voor consumenten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef JediMindTricks het volgende:
[edit 2] Heeft Apple de muis uitgevonden[/edit 2]
Qua specs is ie zo-ie-zo outdated!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:03 schreef JediMindTricks het volgende:
Hmm, 2MP camera is dan wel weer een beetje outdated
Gisteren geprobeerd, maar het lukte niet om een input-device aan te sluiten op m'n tafel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:30 schreef nietzman het volgende:
Indeed, boeie die specs. Het gaat erom dat 'ie goed draait, en aangezien OsX zelfs nog mooi en vlot draait op een beukenhouten bijzettafel zit dat wel snor.
Bedankt. Maar dit zijn dus wat oude logo's. iWeb heeft een mooi eigen logo, die ik eigenlijk graag wil gebruiken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef tonks het volgende:
http://www.theapplecollection.com/various/MacMade/madeanim.html
Je kan natuurlijk een screen maken van dat ding en het in InDesign plakken. Maar of dat qua resolutie netjes is is maar de vraag natuurlijk...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
erg off-topic, maar hier zitten gelukkig veel oude Apple-SCers.
Ik ben op zoek naar het logo "Made on a Mac", wat je o.a. in iWeb vindt. Dat logo krijg ik echter niet uit iWeb in Indesign geplakt...
Heeft iemand dat logo toevallig ergens in .jpeg format..? Of een andere oplossing..?
Het plaatje heet "mwmac.tiff" (in het zwart) of "mwmac_white.tiff" (in het wit). Hij staat in iWeb.app (rechts op klikken, show package contents) en dan in contents/resources/english.lproj.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
erg off-topic, maar hier zitten gelukkig veel oude Apple-SCers.
Ik ben op zoek naar het logo "Made on a Mac", wat je o.a. in iWeb vindt. Dat logo krijg ik echter niet uit iWeb in Indesign geplakt...
Heeft iemand dat logo toevallig ergens in .jpeg format..? Of een andere oplossing..?
Heldquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het plaatje heet "mwmac.tiff" (in het zwart) of "mwmac_white.tiff" (in het wit). Hij staat in iWeb.app (rechts op klikken, show package contents) en dan in contents/resources/english.lproj.
Als je 'em in een andere taal wil, moet je in de betreffende map kijk (dutch.lproj, french.lproj, etc).
Ze zijn 139 bij 50 pixelsquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
4 kb; niet echt bijzonder groot.
Hoezo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
Trek 'm dan even over, zo'n plaatje gebruiken is vragen om problemen.
Ooit, vroeger, toen je nog klein was, met pen en papier gewerkt? Als je dan een plaatje voor jezelf wilde hebben legde je er een dun, half-doorzichtig papiertje overheen, en ging je met een potlood de lijntjes overtrekken. Oftewel, de lijntjes die je op het plaatje zag op het nieuwe papiertje zetten. Met Illustrator kun je hetzelfde doen, alleen heb je geen papier en potlood meer nodig. Is het niet geweldig, die vooruitgang?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jullie praten wartaal voor me. Wat is overtrekken...?
Dit is een van de nieuwste Apple technologien waarbij je met behulp van een met houtskool verguld stuk hout, een plaatje kopieert naar een stukje papyrus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zonder toetsenbord is er niet veel te sliden hequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
Stiekem vind ik hem pas compleet als hij ook een ingebouwde gps heeft, maar helaas..
Bovendien had ik gehoopt op een gave slide telefoon a la de Samsung e900..
Ben een beetje teleurgesteld.![]()
Ik heb diep van binnen een pleuristyfushekel aan slide en clamshell phones dus eigenlijk ben ik heel blij!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
Stiekem vind ik hem pas compleet als hij ook een ingebouwde gps heeft, maar helaas..
Bovendien had ik gehoopt op een gave slide telefoon a la de Samsung e900..
Ben een beetje teleurgesteld.![]()
Naja, het komt er op neer dat hij van mij wel op een telefoon mocht lijken ipv op een pda.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef Bigs het volgende:
Zonder toetsenbord is er niet veel te sliden he
Even groot als een iPod video, en die past makkelijk om zo op zak te hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Naja, het komt er op neer dat hij van mij wel op een telefoon mocht lijken ipv op een pda.
Hij is mij te groot om zo op zak te hebben. Ieder zijn eigen ding.
Ik blijf lekker bij m'n Samsung
Inderdaad. Ik had ook gehoopt op een vette navigatie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
Er in Illustrator even vectoren van maken dus, jeweets.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mwa, een Nano schuift makkelijker in je broekzak. Ik moet hem gelijk gevenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Even groot als een iPod video, en die past makkelijk om zo op zak te hebben.
Wie moet je gelijk geven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, een Nano schuift makkelijker in je broekzak. Ik moet hem gelijk geven
Haar dan, pfff. Feminist.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:46 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Wie moet je gelijk geven?
Als je het tegen mij hebt, ik ben vrouwelijk
Deels, nog een zwarte onderrand. En het apple-logo is chroom.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:35 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Issie wit aan de achterkant?![]()
Dat is echt fucking lelijk![]()
Dan hadden ze het toch beter helemaal black/chrome kunnen maken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Deels, nog een zwarte onderrand. En het apple-logo is chroom.
veel te hip iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog wel het meest af hoe dit beestje met Windows gaat syncen. Ik denk niet dat veel zakenmensen blij zullen zijn iTunes te moeten installeren om alles te synchroniseren
Ik las het ook ja. Onbegrijpelijk dat Apple het zo aanpakt: eerst het product aankondigen terwijl er nog geen overeenkomst is over de naam, dan de onderhandelingen blijkbaar zover op het spits drijven dat Cisco een rechtszaak gaat beginnen. Ik snap dat ze de iPhone merknaam willen gebruiken omdat zij zelf al die jaren voor die publiciteit hebben gezorgd, maar dat hadden ze tactischer aan kunnen pakken...quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:53 schreef ChOas het volgende:
Cisco sued Apple om de naam iPhone: http://news.yahoo.com/s/ap/20070110/ap_on_hi_te/cisco_apple
Afgesproken werk natuurlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:53 schreef ChOas het volgende:
Cisco sued Apple om de naam iPhone: http://news.yahoo.com/s/ap/20070110/ap_on_hi_te/cisco_apple
Ik denk het eigenlijk niet, want cisco heeft veel sterkere kaarten en kunnen hier veel meer profijt (cash) uit slepen dan apple.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Afgesproken werk natuurlijk.
Twee produkten die nog in de markt gezet moeten worden krijgen nu enorme media aandacht. En vlak voor de zitting wordt er een schikking bereikt waarvan niemand ooit de details hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |