nee, maar andere programmaatjes vinden ook niks, en regcleaner helpt ook niet dus ikke niet weet, naja, morgen maar ff proberen te fixen en misschien gaat het vanzelf wel overquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:25 schreef superbam het volgende:
heb je wel een beetje geld gestort voor hitman pro, want anders det ie zijn werk minder goed hoor...
Met een biertje is dat nog wel te doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
damn, das echt zonde, ik zou dan gewoon gaan atten als ik hem was
quote:De nieuwe EU-regels voor het meenemen van handbagage hebben tot vreemde taferelen geleid. Zo dronk een passagier die een overstap maakte op Schiphol, voor het instappen van zijn vlucht een fles whisky in één keer helemaal leeg. De man moest afgevoerd worden naar de EHBO. Hij kwam tot zijn actie omdat hij de dure fles niet mee mocht nemen aan boord.
omgquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Met een biertje is dat nog wel te doen
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef Sitethief het volgende:
Moguh Zwolle.
Mijn huisarts is een lekker ding,, en het is altijd leuk als ze dan vraagt of ik even mijn broek uit wil doen,
.
Hehehee..quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef swollywood het volgende:
Op zich doen ze dat nu ook al wel in de binnenstad.
Maat van me had zaterdagnacht na 4 uur nog ff een blikje bier gehaald bij de Pinguin.
Loopt ie naar buiten, trekt dat blikkie los, rijd er net een politieauto langs.
Agent: Ja, jongeman. Giet die maar ff leeg.![]()
Maat: Dacht het toch niet, das zonde man!![]()
Agent: Kies maar. Leeggooien of...![]()
Maat: *giet blikje leeg*![]()
Agent:![]()
Das idd behoorlijk balen ja, ik heb zelf een zwakke rug, waardoor ik vaak door mn rug ga en das ook verre van leuk, alleen ik heb geen badquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Vandaag duurde het maar een half uur voor ik op kon staan
Tijd voor mijn dagelijkse warme bad om de rug wat te ontspannen... Rugblessure is minst leuke blessure ooit...
Je mag wel bij mij in badquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
[..]
Das idd behoorlijk balen ja, ik heb zelf een zwakke rug, waardoor ik vaak door mn rug ga en das ook verre van leuk, alleen ik heb geen bad
Vind je de Buitensoos niet goed dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:03 schreef MM-Luna het volgende:
Wanneer komt er in Zwolle nou eens een mooie bioscoop met ruime zitplaatsen zoals Cinestar of de bioscoop in Kampen.
De vunzige natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
in welke betekenis van het woord?
Hoiquote:
Als ik er ben is het sowieso gezelligquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef Sylvana het volgende:
Mensen die dat nog niet gedaan hebben, laat ff in Zwolle Meet III weten wanneer je kunt, want zijn nog maar weinig mensen nu
oehquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik er ben is het sowieso gezellig
En als ik dan in een goede bui ben mogen jullie mijn biceps aanraken
het was gewoon erg gezellig gisteravond/nachtquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:17 schreef descendent1 het volgende:
Alweer een nieuwe? Jullie doen het erom he!
Avond, en ja, jij bent burgerlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef navvy het volgende:
Goede avond! Gister op tijd weg gegaan, al die vunzige praat,,,,,,,,tssss, ben ik dan zoooooooooo anders?
behalve na de zwolle meetquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef navvy het volgende:
Dank je, ik ook van jou!
we shall seequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:59 schreef navvy het volgende:
zoveel schokkends, wat mijn arme hartje niet aan kan, zal er toch niet gebeuren.
Wat is de verdere planning hiervan dan? Wat gaan we doen, wat gaan we doen? En mogen er alleen maar aandachtsgeile mokkels komen of ben ik ook welkom?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef Sylvana het volgende:
Mensen die dat nog niet gedaan hebben, laat ff in Zwolle Meet III weten wanneer je kunt, want zijn nog maar weinig mensen nu
iedereen is welkom en geen idee wat we precies gaan doen, maar zal wel uiteten en/of naar de kroeg worden ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Wat is de verdere planning hiervan dan? Wat gaan we doen, wat gaan we doen? En mogen er alleen maar aandachtsgeile mokkels komen of ben ik ook welkom?![]()
Dokter, Sally s. Bloopers kom ik niet inquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm zuipen in de kroeg? Wat voor types posten er hier eigenlijk? Timeless, Bloopers, Joffer types.?
Hey buurman!1 Mooi weer bij jouw blok?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:23 schreef descendent1 het volgende:
We gingen toch mac-en?Is hier lekker dichtbij
![]()
Negeer de gebruikersnaam bij dat bericht, dat wa sik....vergeten uit te loggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:23 schreef descendent1 het volgende:
We gingen toch mac-en?Is hier lekker dichtbij
![]()
Hey buurvrouw!1 Mooi weer bij jouw blok?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Negeer de gebruikersnaam bij dat bericht, dat wa sik....vergeten uit te loggen![]()
Ik ben een paar keer geweigerd omdat ik sneakers aan had (ze moeten wat verzinnen). Als ik met een vriendin ga kom ik wel binnen en de mensen die er toen waren en geen sneakers aan hadden waren op 1 hand te tellen. Kuttent trouwens!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef MM-Luna het volgende:
Laatste keer Bloopers heb ik me staan verbazen over het volk dat op de tafel als een aap stond te hupsen, al zoete mix drankjes zuipende. Vroeger kwam ik ook Joffer en Bloopers niet in omdat mijn enige schoeisel uit legerkisten bestond hehe.
hierbij kroon ik je tot Miss Zwolle Topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:48 schreef MM-Luna het volgende:
Ja vind ik niet kunnen hoor, sneakers.. in zo'n fancy tent.. hoe durf je joh!
Bluhh, zowieso.. wil er niemand een Zwolle meeting in Rijssen houden.. tijdens Suffocation. Mooi bandjes kijken hehe.
Hoera, Hoeraaaquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hierbij kroon ik je tot Miss Zwolle Topic
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:39 schreef navvy het volgende:
Nu mag je pronken in de Bloopers, Timeless en de Joffer! geil joh.
Kom je op de meet wel achterquote:
Moet je niet gaan dansen! Miss Zwolle danst en poept ook niet trouwens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:44 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
![]()
Mogen ze overigens wel stevigere tafels aanschaffen, voor ik daar op ga staan dansen.![]()
Docter en Rock Inquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef MM-Luna het volgende:
Hmm zuipen in de kroeg? Wat voor types posten er hier eigenlijk? Timeless, Bloopers, Joffer types.?
Ik dans nooit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Moet je niet gaan dansen! Miss Zwolle danst en poept ook niet trouwens.
Enige 2 cafees waar ik nog wel eens naar toe wil gaan. Alhoewel Rock inn met Beeehehehertje niet zoveel aan vind en de Doc ook niet echt hehe.quote:
Ik kom er ook bijna niet meer... Docter blijf ik af en toe nog wel eens komen en kom dan tot de conclusie dat het vroeger leuker was. Zit tegenwoordig eigenlijk meestal in Popfront.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:46 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Enige 2 cafees waar ik nog wel eens naar toe wil gaan. Alhoewel Rock inn met Beeehehehertje niet zoveel aan vind en de Doc ook niet echt hehe.
Ik werk in popfront dus ik ken daar iedereen.. das dan weer wat andersquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef MM-Luna het volgende:
Popfront zitten zonder bands vind ik ook weer niks en inderdaad de Doc was vroeger (8 tot 9 jaar geleden) stukken leuker. Rock inn nog wel eens heen na concerten, maarja das ook weinig aan. Voorheen vaak naar Blues cafe.. helaas foetsie nu.
Hehe ook al een tijd niet meer geweest... Hebben ze nogsteeds beugels daar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:58 schreef superbam het volgende:
lekker zuipen in eureka Beelz, nog goedkoop ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |