quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zijn al bij 1409 dus van een reeks kan je wel spreken
ha.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zijn al bij 1409 dus van een reeks kan je wel spreken
toe maarquote:
Ik ga vrij de tweede ronde in, degenen die me vorige week hebben zien spelen verwachten niks van me. Zaak om dan toe te slaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Slechte gedachte zo voor de wedstrijd
Ik heb een flinke hol.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nu de hamvraag, hoe kan je darten in een konijnenhol? Dan moet je een flink hol hebben.
Nog harder dan gisteren ja, en alvast een voorproefje op morgen.quote:
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
of ga je gewoon extreem laat naar bed nu?quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:59 schreef tong80 het volgende:
Neu laatste tijd sta ik af en toe vroeg op
ik ben al eventjes wakkerquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat kan ook nog, AZ.Good thinking.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
of ga je gewoon extreem laat naar bed nu?
Ik kijk nu al weer uit om vanavond naar bed te gaanquote:
Wat heeft Legolas met hem gedaan dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:05 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Wat is dat ventje van me weer verschrikkelijk verwend gisteren. Lego, lego, lego......
alles weten maakt niet gelukkig MPquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat heeft Legolas met hem gedaan dan?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:05 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Wat is dat ventje van me weer verschrikkelijk verwend gisteren. Lego, lego, lego......
Dank je Sien. Het was erg gezellig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]Lego....
En nog gefeliciteerd
Samen doen, ik vond vroeger het in elkaar zetten juist leuk en het is ook nog eens leerzaamquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En ik mag het dus allemaal in elkaar zetten.
Ik heb dus een lego dag vandaag![]()
Justin zit er zo´n 5 minuten bij en zegt dan, mam doe jij het maar verder, ik heb geen zin meer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Samen doen, ik vond vroeger het in elkaar zetten juist leuk en het is ook nog eens leerzaam.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Justin zit er zo´n 5 minuten bij en zegt dan, mam doe jij het maar verder, ik heb geen zin meer.
Het is een ongeduldig mannetje en wil alleen maar dat het klaar is, zodat hij ermee kan spelen. Het samendoen zal wel komen als ie wat ouder is.
Komt dat (chipsysteem) er al dan? Of maar op een paar stations? Want ik heb er nog niks over gehoord dat het al landelijk ingevoerd gaat worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Mis ik m'n trein omdat Almere Parkwijk Station open ligt voor dat kut OV chipsysteem. Een uur later.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:05 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Ik dacht dat jij overdag altijd sliep.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat er hier 's ochtends veel werd gepost
Glenn gebruikt hier al vaak een kruk om hoger te komen, die bouwt torens van royaal 1 meter hoog (Duplo dan nog he)quote:
Nee gaat om 180km/u om Sientje's snelheidsovertredingsrecord te breken.quote:
Ik moest tussen het fokken door nog werken ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat er hier 's ochtends veel werd gepost
Hmmmm Glenn wil graag samen bouwen met Pappa en/of Mamma.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Justin zit er zo´n 5 minuten bij en zegt dan, mam doe jij het maar verder, ik heb geen zin meer.
Het is een ongeduldig mannetje en wil alleen maar dat het klaar is, zodat hij ermee kan spelen. Het samendoen zal wel komen als ie wat ouder is.
Dan houdt de TruusTruus het allemaal nooit bij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee gaat om 180km/u om Sientje's snelheidsovertredingsrecord te breken.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee gaat om 180km/u om Sientje's snelheidsovertredingsrecord te breken.
Dan klinkt het "Bij Hoevelaken de A28 nemen richting Utrecht op het moment dat je al bij Zeist scheurt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan houdt de TruusTruus het allemaal nooit bij.
Joh ze waren gewoon een bermhoer aan het fotograferen toen je toevallig keihard langs reed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik wil dan wel een foto al bewijs
Maar ik heb nog steeds niet de boete binnen gekregen
Duurt vrij lang hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef appelsientje het volgende:
Maar ik heb nog steeds niet de boete binnen gekregen
Zoiets ja. En dan komt ze vast met de tekst dat ik indien mogelijk moet omkeren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan klinkt het "Bij Hoevelaken de A28 nemen richting Utrecht op het moment dat je al bij Zeist scheurt?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh ze waren gewoon een bermhoer aan het fotograferen toen je toevallig keihard langs reed.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Duurt vrij lang hoor
* Bluezz heeft boete al betaald
4 km te hard geloof ik, om het inmiddels rode stoplicht te halen.... 144 euro(2 boetes in 1 op dezelfde tijd). In sept was dat en de bekeuring kwam in november.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:19 schreef appelsientje het volgende:hoeveel te hard reed jij?? en wanneer was dat?
Dan zit ik gewoon al langer dan jij zit op fok!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat je zegt is allemaal nieuw, ik kwam pas begin 2004 aanwaaien hier.
golfer had hem laatst op zijn scherm, weet niet precies of het hyves o.i.d. was?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:55 schreef tong80 het volgende:
Was de eerste sportmod, we hadden nog geen VBL, samen met Digger. Machiel had stompjes als armen en postte door met een rietje in z'n mond de toetsen te bewerken. Al jaren niks meer van hem gehoord.
dank je Vaduzquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Gut, is me ontgaan. Gefelicitieerd Justin en ook lfy!
Ja, mij ook! Feli Justin en lfy!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Gut, is me ontgaan. Gefelicitieerd Justin en ook lfy!
Nee joh, doe ik nooit weg, evt voor de kids later hequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef lookinforyou het volgende:
Enne Pascal, wil je nog van die Lego af dan??
Is ze al zwanger dan? Moeten we al aan de een nieuwe banner breien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef pascalheister het volgende:
Nee joh, doe ik nooit weg, evt voor de kids later he![]()
Scheld ik nie meer op toch, hooguit in mezelfquote:
heb ik een foto van geplaatst hier.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:40 schreef borisz het volgende:
Justin en lfy nog gefeliciteerd![]()
maar wat was die traktatie nu? daar ben ik nog wel nieuwsgierig naar![]()
Borissie is zo SCHnel niequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:56 schreef lookinforyou het volgende:
heb ik een foto van geplaatst hier.
Een struisvogel op een saté prikker en daar spekkies aan.
en terecht. Je voorsprong is al moeilijk in te halen dan moet je niet denken dat we je het nog makkelijker gaan maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht lekker m'n postaantal opkrikken overdag maar jullie gunnen het me gewoon niet
kennelijk overheen gegaanquote:
Nee, bij http://www.degoeieouwetijd.nl/index.htm, als je op Colofon klikt, kom je hem tegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef Bluezz het volgende:
golfer had hem laatst op zijn scherm, weet niet precies of het hyves o.i.d. was?
morgen hoef ik gelukkig niet te fietsen naar schoolquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef clauwheee het volgende:
Moet je morgen es buiten gaan fietsen boriszzzz!![]()
![]()
donderdag = thuiswerkdag, dus ik hoef niet te fietsenquote:
Verheug me er al op, hier langs de kust.quote:
Tot vanacht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:13 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ff legge.Ben te vroeg opgestaan.
Vertel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef Gollemrulez het volgende:
Zo over een indrukwekkende begravenis gesproken...
Mogguhquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:53 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Ik om 7 uur even naar de trein hier in B'daal, die 5 min. overleef ik wel denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
donderdag = thuiswerkdag, dus ik hoef niet te fietsen
Ik heb laatst de achterbak vol (500 liter) plus nog e.e.a. op de achterbank meegesleept van m'n ma. Mijn oude Lego, had ze allemaal bewaard (En elk zwaard, boompje, lampje, wiel etc ligt apart gesorteerd in een bakje)quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nee joh, doe ik nooit weg, evt voor de kids later he![]()
Wokkenquote:
Ligt het station ten Oosten of ten Westen van je bedje?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik om 7 uur even naar de trein hier in B'daal, die 5 min. overleef ik wel denk ik
Ik heb ook nog een paar van die gigantische bakken in Hellevoet staanquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb laatst de achterbak vol (500 liter) plus nog e.e.a. op de achterbank meegesleept van m'n ma. Mijn oude Lego, had ze allemaal bewaard (En elk zwaard, boompje, lampje, wiel etc ligt apart gesorteerd in een bakje)
quote:Kinderen zijn zo creatief en inventief met taal.
Tijdje terug liep de fruitschaal hier ongeveer over en Glenn klom op het aanrecht om het fruit te gaan benoemen.
Ik pak een appel, Glenn: "Mela".
En in het Nederlands?
"Appel"
Ik pak een Aardbei, Glenn: "Fragola"
En in het Nederlands?
"Aardbei"
Ik pak een Kers, Glenn: "Ciliegia"
En in het Nederlands?
"Kers"
Ik denk, ik ga hem even foppen, en pak een Kiwi. Glenn: "Kiwi".
En in het Nederlands?
"Eeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
Dus ik help hem uit de brand en zeg dat dat ook Kiwi is.
Nu zijn bovenstaande vruchten - opd e kiwi na - op zich lastig - heel anders dan in het Nederlands, maar die eet hij vaak en graag. Maar ik wou ook de makkelijke meenemen:
Dus Glenn benoemd achter elkaar:
Melone - Meloen
Pera - Peer
Mandarino - Mandarijn.
Tot slot pak ik een citroen, een vrucht die we altijd wel hebben liggen maar die je niet zo even puur eet natuurlijk, dus Glenn wist dit woord niet in het Nederlands.
Dus ik vraag wat het is, Glenn roept "Limone"
En nu in het Nederlands?
Blijft een tijdje stil, Glenn kijkt vragend om zich heen, start een lange Eeeeeeeeehhhhhhhhhhhh in en roept ineens vol overtuiging en enthousiasme: LIMON!
Daarbij keek ie echt van "En EN EN EN EN?" en ik kon alleen maar keihard in de slappe lach schieten.
Maar de op zich simpele vervoeging, hoewel foutief, maakte hij helemaal zelf.
Zo doet hij het tegenwoordig nu ook wat vaker, een woord in het Italiaans gaat hij dan vernederlandsen op de manier waarvan hij denkt dat het goed is, en waarempel, soms is het nog goed ook, maar zeker bij alle uitzonderingen gaat hij natuurlijk falikant de mist in. Maar hij bedenkt het dan helemaal zelf en in lijn der logica met andere woorden en dat is echt zo ontzettend gaaf om te zien en horen. Kids en taal is al geweldig en met 2 talen is het nogeens dubbel zo leuk, zo ervaren wij dat hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
Het was:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.InSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]Whehe, jammer dat het bestuursrechtelijke zaak is en geen strafrechtelijke zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
dan nog!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Whehe, jammer dat het bestuursrechtelijke zaak is en geen strafrechtelijke zaak![]()
![]()
Bestuursrechterlijk gezien is dat ook wel een schuldige ja.quote:O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
A Guinness a day keeps the doctor away![]()
Haha geweldig. Glenn staat naast me, komt net het nr. van Bob Sinclair voorbij, "Love Generation".
Glenn zegt binnen 1 seconde: Calcio.
En gelijk heeft ie, dit is de muziek van de spot van TIM, DE sponsor van de Serie A & B waarvan altijd rond elke wedstrijd spotjes te zien zijn
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
23e tentamen bestuurlijke rechtsbescherming.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:36 schreef VoreG het volgende:
Bestuursrecht is wel oke
Privaatrecht is alleen stukken leuker.
Trouwens, Voreg, jij doet Rechten op de Uni he....
Ik volg als keuzevak voor mijn HBO het vak Staatsrecht 1a, is dat tentamen een beetje te doen?'Wish I was old and a little sentimental'
Ik ken het vak Staatsrecht 1a niet. Staatsrecht is erg veel doge stof, weinig uitzonderingen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
23e tentamen bestuurlijke rechtsbescherming.
Trouwens, Voreg, jij doet Rechten op de Uni he....
Ik volg als keuzevak voor mijn HBO het vak Staatsrecht 1a, is dat tentamen een beetje te doen?![]()
Ze kiezen altijd 1 onwijs goed in het gehoor liggend nr. en gebruiken dat 1 jaar voor hun spots en die zitten altijd voor tussen en na elke voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef VoreG het volgende:
Tim is oke
2 jaar terug was het Sunrise van Duran Duran, ook al zo heerlijk.
En zo associeer ik sommige nummers automatisch met voetbal. En Glenn dus ook
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Op de RUG is het opgedeeld in 1a en 1b vandaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ken het vak Staatsrecht 1a niet. Staatsrecht is erg veel doge stof, weinig uitzonderingen.
Machiavelli, Bodin, Hobbes.... zit nu midden in die filosofen
Rechtsgeschiedenisquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Op de RUG is het opgedeeld in 1a en 1b vandaar.
Machiavelli, Bodin, Hobbes.... zit nu midden in die filosofen.
Dodelijk saai.
Vooral bij bestuursrecht, koning a heeft in 1315 dit gezegd, maar daar was koning b het in 1317 niet mee eens dus deed hij wat anders.
![]()
Wordt nog leuk volgend jaar wanneer ik mijn master Rechten ga doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtsgeschiedenis.
Dodelijk saai.
Vooral bij bestuursrecht, koning a heeft in 1315 dit gezegd, maar daar was koning b het in 1317 niet mee eens dus deed hij wat anders.
Wat dachten we hier van:
Wengen, de locatie voor de beroemde Lauberhorn afdaling aan de vooravond van een "groot skiweekend"O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
tja, het weer is al het hele jaar van slag, dus zo verrassend vind ik het niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:54 schreef DIGGER het volgende:
Wat dachten we hier van:
[afbeelding]
Wengen, de locatie voor de beroemde Lauberhorn afdaling aan de vooravond van een "groot skiweekend"
Met het nieuwe subforum hebben we ruimte voor speciale weeralarm-topics
Weeralarm! Storm met Zeer zware windstoten![b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Ik vind dit een leuk citaat, considering the date.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, het weer is al het hele jaar van slag, dus zo verrassend vind ik het niet.
Some say in ice
is er nog wat op TV ?
Waar is Borisz als je hem nodig hebt
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005![]()
OK, nu ben jij duidelijk scherper dan ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk citaat, considering the date.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Maar dit is een wereldberoemde afdaling.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, het weer is al het hele jaar van slag, dus zo verrassend vind ik het niet.
Net als Kitzbuhl, daar ligt wel 22 cm sneeuw op die hele fokking berg.
M'n pa gaat altijd skien in de Vercors, Villard de Lans of zo, maar er is niks anders dan kunstmatige pap.
Hij zit zelf in de tuin te lunchen en tuiniert in een shirtje, in plek van dat het bij hem ook amper boven nul uitkomt.
Toen hij vorige week donderdag terugreed van Nederland naar Frankrijk over de A31/A6/A7 kwam hij onnoemelijk veel Nederlands en Belgisch wintersport verkeer tegen, al op de terugweg. Wisseldag in de kerstvakantie uiteraard pas zaterdag maar de mensen gingen vast terug om de drukte voor te zijn, want er was toch geen sneeuw in de meeste plaatsen. Tis toch echt bizar hoor, er zijn vaker periodes geweest met weinig sneeuw, of alleen oude sneeuw, dat nieuwe sneeuw welkom was, maar er ligt nu gewoon bijna geen ene fuck, op de hele hoog gelegen ski-oorden na.O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Extras op Ned3quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:04 schreef Bjoro het volgende:
is er nog wat op TV ?
Waar is Borisz als je hem nodig hebt
Ik blijf gewoon de hele dag scherp.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, nu ben jij duidelijk scherper dan ik
Some say in ice
Mooie dartspartij: De Ruiter - Whitlock op SBS6.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:04 schreef Bjoro het volgende:
is er nog wat op TV ?
Waar is Borisz als je hem nodig hebt![]()
Ik dus niet Lego plaats ik voor de 2e keer vandaag een bericht onder zusjes account.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Mooie dartspartij: De Ruiter - Whitlock op SBS6.
That's all folks!![]()
hhhmmmm....nooit gezien...dan blijft de pc maar aan staan als bewegend behangquote:
256 goals !
die nu een hele lijst XFA heeft + 2x VBLquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dus niet Lego plaats ik voor de 2e keer vandaag een bericht onder zusjes account.
256 goals !
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dus niet Lego plaats ik voor de 2e keer vandaag een bericht onder zusjes account.
Je zusje zal wel denken, Die broer van mij..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nu er van die beroemde oorden vrijwel sneeuwvrij zijn gaat het opvallen, maar het verbaast mij niets deze winter. Het is gewoon zo achterlijk zacht in West Europa, dan heb je zelfs op de beste pistes geen goede sneeuwlaag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar dit is een wereldberoemde afdaling.
Net als Kitzbuhl, daar ligt wel 22 cm sneeuw op die hele fokking berg.
M'n pa gaat altijd skien in de Vercors, Villard de Lans of zo, maar er is niks anders dan kunstmatige pap.
Hij zit zelf in de tuin te lunchen en tuiniert in een shirtje, in plek van dat het bij hem ook amper boven nul uitkomt.
Toen hij vorige week donderdag terugreed van Nederland naar Frankrijk over de A31/A6/A7 kwam hij onnoemelijk veel Nederlands en Belgisch wintersport verkeer tegen, al op de terugweg. Wisseldag in de kerstvakantie uiteraard pas zaterdag maar de mensen gingen vast terug om de drukte voor te zijn, want er was toch geen sneeuw in de meeste plaatsen. Tis toch echt bizar hoor, er zijn vaker periodes geweest met weinig sneeuw, of alleen oude sneeuw, dat nieuwe sneeuw welkom was, maar er ligt nu gewoon bijna geen ene fuck, op de hele hoog gelegen ski-oorden na.
Mijn schoonouders zaten afgelopen week in Sète (aan de Zuidfranse kust) lekker buiten te lunchen, zonder jas. Ook dat is niet helemaal normaal in deze tijd van het jaar.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
ik ben het meestal wel weer kwijt na 17:00 uurquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de hele dag scherp.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:04 schreef Bjoro het volgende:
is er nog wat op TV ?
Waar is Borisz als je hem nodig hebt![]()
dr is darts en tros triviant
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ik ben het meestal kwijt voordat ik buiten ben geweest en na 0:30 ofzo.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben het meestal wel weer kwijt na 17:00 uur
Some say in ice
Nee ik rond dit jaar mijn HBO Mer af. 2,5 jaar Rechten daarna aan de RUG. En sorry het is eerst 1,5 jaar schakel en dan een jaar master.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef VoreG het volgende:
Master op HBO?'Wish I was old and a little sentimental'
oops, ik vergis me een beetje in de hoeveelheid rijst, zat niet op te letten en er ging iets meer in dan gepland
Ik heb nu een maaltijd voor 2 weeshuizen![]()
![]()
Foto?
Some say in ice
Stel je een groot eetbord voor en daar een laag rijst op van 3cm hoog.quote:
Met kip en Hawai saus.
Mwah ik had toch niet ontbeten en gelunch dus dit komt mooi uit![]()
256 goals !
Zo meteen: Shameless.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
256 goals !
ik laat hem lekker op Ned3 staan iddquote:
weer eens wat anders dan 3FM
256 goals !
Pizzabord of gewoon eetbord?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stel je een groot eetbord voor en daar een laag rijst op van 3cm hoog.
Met kip en Hawai saus.
Mwah ik had toch niet ontbeten en gelunch dus dit komt mooi uit
Some say in ice
256 goals !
Ik ga maar eens een keer vroeg slapen. Nog even darts kijken in bed.
Tot morgen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Er ligt weer veel sneeuw.
Houden jullie het nog een beetje droog daar?Lekker briesje zie ik.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Zekerquote:
De hele cd " continuum" is geweldig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
hee Amerikaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef popolon het volgende:
Er ligt weer veel sneeuw.
Houden jullie het nog een beetje droog daar?Lekker briesje zie ik.
het is wel droog, alleen het waait veel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Goedenavond
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Nielsie!Hij heeft er samen met Simon een vermakelijke wedstrijd van gemaakt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nou, volgens mij staan we quitte vandaag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zusje zal wel denken, Die broer van mij...
That's all folks!![]()
Ja zag het, dat wordt weer chaos op de NL wegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
hee Amerikaan
het is wel droog, alleen het waait veel
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Nog ergerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staan we quitte vandaag.![]()
Ja hoor, met jou ook ?quote:Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
en het is bij ons "oorlog"
met sterren dansen op het ijs en dancing on ice![]()
Ik boycot beide programma's.
Ik kijk morgen Wie is de molwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
FOTO!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dus niet Lego plaats ik voor de 2e keer vandaag een bericht onder zusjes account.![]()
Druk aan de studie met de tentamens die er weer aan komen, maar verder alles primaquote:
![]()
is Globe jouw zusje Vaduz, dat wist ik niet
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik ga geen linkje plaatsen naar haar hyves, dat is hetzelfde als het posten van usersfoto. Je moet het haar zelf maar vragen, als je foto's van haar wil zien."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Neu hoor, dat valt best wel mee. Knapper dan haar broer in ieder geval, maar dat is ook niet zo moeilijk.quote:
Mooiquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bossie
dvd zal morgen wel in de bus vallen![]()
Hoe weet jij dat wij een bus hebben en niet gewoon een klep in de deur
Ze heet Ingequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Heet ze Mieke?
Geboortedatum is 30-03-1988![]()
Geen domme vragen stellen dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik zag het al hans kazan![]()
Zo dom was hij niet aangezien iemand van zijn "vrienden" ook dezelfde achternaam heeft als jan. Maar Mieke heet.![]()
Shameless was weer geweldig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
idd, prachtige aflevering weerquote:
DeLuna vindt me dik ;(
ben er gister even langsgefietst om te kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hoe weet jij dat wij een bus hebben en niet gewoon een klep in de deur![]()
![]()
![]()
Had die DVD dan even afgegevenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben er gister even langsgefietst om te kijken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Wat diek zegt, had ik de verzendkosten terug kunnen eisenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben er gister even langsgefietst om te kijken
erg goed iddquote:
Oh ja, leuke gebeurtenis van de dag, vriend van me uit 5V vandaag tegen mij:
"Volgend jaar zal maar saai zijn als jij van deze school af bent."
Leuk compliment.
Some say in ice
Dat vind Bloes zelfs leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef Bjoro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jXTycymY-Yk
blijft ook wel leuk om naar te kijken !
Die brancard![]()
![]()
Sorry, dat jij dat vroeger nu deed betekent niet dat ik dat ook doe, mensen zijn verschillend.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Kreeg je toen een stijve plasser en wachtte je hem op bij de fietsenstalling?
Some say in ice
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarom, in mijn tijd was dat heel gebruikelijk.
Vorig jaar ofzo?
Times change hè.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarom, in mijn tijd was dat heel gebruikelijk.
Some say in ice
Dat was nog anno 2006?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarom, in mijn tijd was dat heel gebruikelijk.![]()
Dat haalt het niet bij de eindexamenjaren uit de twintigste eeuw.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
2005 was veel kicker"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Albertino ligt eruit en ik lig er zo in!
Morgen harde dag werken en daarna Korpsfeest![]()
Zal weer gezellig worden dit jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Dronken agenten op de bon slingerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef sjimz het volgende:
![]()
![]()
Ik zal wat collega's van je een fuikje laten plaatsen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef sjimz het volgende:
![]()
1992 was wat dat betreft topquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat haalt het niet bij de eindexamenjaren uit de twintigste eeuw.
Volgens mij ook zo'n beetje de warmste eindexamenweken ooit
Terecht!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dronken agenten op de bon slingeren
Daarom ga ik ook niet met de auto maar met het openbaar vervoer en met de taxi terug!![]()
ah, dus ik kan morgen eindelijk eens die kraak zetten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef sjimz het volgende:
Nou dat was vorig jaar wel het geval..en niet meer dan terecht.. Wij moeten ons erook aan houden..quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal wat collega's van je een fuikje laten plaatsen.![]()
Gepakt worden is ontslag!
Alcohol + verkeer =![]()
![]()
Er zijn ook collega's die nog dienst hebben!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, dus ik kan morgen eindelijk eens die kraak zetten?
Ik niet![]()
![]()
Op het moment dat ze buiten de deur staan is het openbare dronkenschap, gelijk op de bon slingeren!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terecht!
Daarom ga ik ook niet met de auto maar met het openbaar vervoer en met de taxi terug!![]()
idd, ik zuip behoorlijk volgens de statistieken, maar als ik moet rijden drink ik geen druppel.quote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
gewoon uit nieuwsgierigheid: waar is dat feessie, op het HB?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er zijn ook collega's die nog dienst hebben!
Ik niet
Nee want ik laat de taxi op het terrein komen waar het feest is, wat dus geen openbare plek is!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op het moment dat ze buiten de deur staan is het openbare dronkenschap, gelijk op de bon slingeren!![]()
![]()
Zou kunnen. Bij mij in 1998 was het ook redelijk zweten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
1992 was wat dat betreft top
Volgens mij ook zo'n beetje de warmste eindexamenweken ooit"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
haha neequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
gewoon uit nieuwsgierigheid: waar is dat feessie, op het HB?Dat is te klein he
Het is in de Rai![]()
![]()
Je kan niet in je huis parkerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want ik laat de taxi op het terrein komen waar het feest is, wat dus geen openbare plek is!![]()
![]()
Onze school was ook net afgefikt, misschien versterkte dat het idee van de hittequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bij mij in 1998 was het ook redelijk zweten.
Ah, dat is meer appelsientje z'n afdeling volgens mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
haha neeDat is te klein he
Het is in de Rai
Ik ga maar eens pitten. Niet wegwaaien morgen lui
Mocht ik mijn wapen maar meenemen.. Jan Smit en Kane komenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dat is meer appelsientje z'n afdeling volgens mij![]()
![]()
Precies, we laten de sabotagewerkzaamheden aan Sientje over morgen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
Ah, dat is meer appelsientje z'n afdeling volgens mij
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onze school was ook net afgefikt, misschien versterkte dat het idee van de hitte
wij moesten uitwijken naar een andere school in Eindhoven. Eigen school had niet de accomodatie voor een goede eindexamenperiode. Veel te gehorig en te klein enzo."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Schieten hoef niet, maar als je kan regelen dat DInand op welke manier dan ook eindelijk beseft dat hij niet kan zingen. graagquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mocht ik mijn wapen maar meenemen.. Jan Smit en Kane komen![]()
Ik ga maar eens de stad in, heb na deze aparte dag zelfs wat te 'vieren'.
M'n hoofd moet vooral ff leeg.Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{![]()
sterkte jochie. Dat mag wel zo nu en dan. Maar pas op voor de politiequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ga maar eens de stad in, heb na deze aparte dag zelfs wat te 'vieren'.
M'n hoofd moet vooral ff leeg."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
huh?quote:
wat voor beeld heb je van mij
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{![]()
Ik ga geregeld de mist in door onder haar account een bericht te plaatsen, vreemd dat het jou nog nooit is opgevallen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:is Globe jouw zusje Vaduz, dat wist ik niet
Mieke is een nichtje trouwens.That's all folks!![]()
Ik bedoel meer dat ze je al kunnen pakken als je te veel gedronken hebt. Ookal ben je te voet. Niet dat ik denk dat je ruiten gaat ingooien en zo.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
huh?
wat voor beeld heb je van mij
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: