Je moederquote:
Die OP?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:26 schreef Blue_ei het volgende:
Ziet er prachtig uit
Het is wel aardig opgeknapt, die figuurtjes erbij enzoquote:
Heb ik gemaakt voor het 100jarig jubileumquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef DuranK het volgende:
[..]
Het is wel aardig opgeknapt, die figuurtjes erbij enzoWas nog niet een aantal topics geleden. 20 ofzo
Daarna niet zo meer gevolgd hier
![]()
Schrijf je altijd samen met je band? Wat ik in jams bedenk is natuurlijk altijd ongelooflijk goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef Cynic het volgende:
morgen weer oefenen en nummers schijven, ik geloof dat we van plan zijn binnenkort op te gaan nemen.
Eens, meestal bedenk ik of de zangeres (& toetseniste) wat en dat werken we samen uit, wat we pas later in de oefenstudio helemaal uitwerken, schrijven met de hele band werkt toch niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Schrijf je altijd samen met je band? Wat ik in jams bedenk is natuurlijk altijd ongelooflijk goed, maar ik doe het liever in m'n eigen tijd. Dan is het resultaat ook veel beter.
1 iemand heeft vaak een idee, en dan werken we het samen uit. Kan wel hele nummers gaan voorbereiden maar onze zanger-gitarist moet er wel mee uit de voeten kunnen. We kunnen het ons niet echt veroorloven teveel af te wijken van de vorige cd's namelijk. MAar er moet wel een beetje verandering zijn. Lastig hoor!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Schrijf je altijd samen met je band? Wat ik in jams bedenk is natuurlijk altijd ongelooflijk goed, maar ik doe het liever in m'n eigen tijd. Dan is het resultaat ook veel beter.
Ik vind het juist gaaf als een band een volgende cd weer heel anders is. Anders word 't op ten duur echt saai.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
1 iemand heeft vaak een idee, en dan werken we het samen uit. Kan wel hele nummers gaan voorbereiden maar onze zanger-gitarist moet er wel mee uit de voeten kunnen. We kunnen het ons niet echt veroorloven teveel af te wijken van de vorige cd's namelijk. MAar er moet wel een beetje verandering zijn. Lastig hoor!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:18 schreef Dribbel_ het volgende:
zo half lam goed de weg kwijt blik knakworstjes gevonden ik ben weg ajuus n tot laaterz dag![]()
Er moet toch wel een zekere continuïteit zijn vind ik, je kan niet ineens van de ene op de andere plaat een heel andere stijl hebben. Dan kan je net zo goed een andere band beginnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vind het juist gaaf als een band een volgende cd weer heel anders is. Anders word 't op ten duur echt saai.
Bands die 3 dezelfde albums hebben opgenomen zijn vaak live best saai op 't eind.
Bedankt, oh ja plectrums was de naam kwijt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:40 schreef mirelia het volgende:
Kijk hier maar even: Leer hier gitaar spelen #6
dat zijn plectrums btw
Gitaarspelen is heel goed zelf te leren, het is gewoon een kwestie van oefenen, het voordeel van les is dat je gewoon snel op je fouten word gewezen, maar je leraar leert je niet gitaarspelen, dat zal je toch echt zelf moeten doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:28 schreef persoon14362 het volgende:
Hoi mensen, ik mag een akoestische gitaar van me oom hebben, maar ik ben best slecht in gitaar spelen. Heb nooit les gehad... Maar weet iemand een site waar heel simpel de basis word uitgelegd van het gitaar spelen en heeft het uberhaupt wel zin om het proberen te leren via internet.Ik ga in ieder geval van die kleine plastic dingen kopen om te kunnen spelen.
Niks mis mee toch? Er zijn genoeg bands te bedenken die in meer of mindere mate het roer om hebben gegooid.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er moet toch wel een zekere continuïteit zijn vind ik, je kan niet ineens van de ene op de andere plaat een heel andere stijl hebben. Dan kan je net zo goed een andere band beginnen.
Meestal veranderen ze per album een klein beetje dat het herkenbaar blijft, maar als je dan het eerste naast het laatste album legt krijg je wel een groot verschilquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Er zijn genoeg bands te bedenken die in meer of mindere mate het roer om hebben gegooid.
Kijk naar The Clashquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meestal veranderen ze per album een klein beetje dat het herkenbaar blijft, maar als je dan het eerste naast het laatste album legt krijg je wel een groot verschil
Mja daar ken ik dan weer niet zoveel van maar er zijn vast bands die het in 1 keer helemaal omgooien, maar meetstal zie je dat toch nietquote:
Luister eens naar Meddle en Dark Side of the Moon van Pink Floydquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja daar ken ik dan weer niet zoveel van maar er zijn vast bands die het in 1 keer helemaal omgooien, maar meetstal zie je dat toch niet
pleur deze linkjes er dan even bij + je eigen gitaarboek:quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt voor het 100jarig jubileum
Binnenkort nog meer opvrolijken![]()
Okee dat doe ik wel ff johquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:09 schreef Cynic het volgende:
Er zijn nog wel wat Psychotic Waltz nummers die ik graag wil uitzoeken maar waar ik steeds niet aan toekom. Dus als je "Into the everflow" nou even doet
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaaaaaaaaaaal vergetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:48 schreef VaderJacob het volgende:
Gaat er zaterdag nog iemand op die meet komen btw, of ben ik de enige die nog van plan was te komen?
The Darkness - I believe in a thing called love + solo'squote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zoek nog leuke nummers om te gitaren maar ik weet niet wat
muziekstijl maakt niet uit
gewoon leuke ietswholla
Dank je die is wel leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef DuranK het volgende:
[..]
The Darkness - I believe in a thing called love + solo's
3e solo wil me nog niet echt lukken, iets te snel voor mij
Wat voor soort bandquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga niet naar de meet want ik moet dan optreden in arnhem
whehe, dat smaakt vast viesquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef VaderJacob het volgende:
Zit ik daar zaterdag in mijn ééntje al mijn geld op te drinken![]()
Jij bent zeker armquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
whehe, dat smaakt vast vies
ik ben mensenschuwquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga ook niet mee, wat ik kan niet communiceren![]()
Dat ook. Plus dat ik in de biete werk op zaterdag oO< .quote:
1 2 3 4 5 6 | ----------3-33-------------------3-33-----------| --2-3-2-0-3-33-------2---2-3-2-0-3-33-------2---| --3-------3-33-------3---3-------3-33-------3---| --3-------1-11-5-3-0-3---3-------1-11-5-3-0-3---| E-1------------------1---1------------------1---| |
Is een nummer van One Man Army - Down the Blockquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef Deansensitized het volgende:
Komt me vaag bekend voor, kan dat? Even geen gitaar bij de hand helaas.
quote:
Gewoon, je ringvinger plat leggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
ik vraag me nog steeds altijd af hoe je die
3
3
3
1
nou het beste kunt pakken
gewoo een kutakkoord![]()
Even flink uitrekken, kwartiertje hard op raggen, en kloarquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef Elmo1608 het volgende:
Het genot van nieuwe snaren...![]()
Nu nog in stemming blijven..![]()
Maar als je die hoge 3 (en de 1 ernaast wellicht) niet hoeft te horen (lees: als je niet tokkelt) speel ik hem ook gewoon als een powerchord. Hoor je niks van, zeker niet als je met overdrive of distortion speelt... gewoon doen dus, noob.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zo kan je alle akkoorden wel anders pakken![]()
Ben ook druk bezigquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even flink uitrekken, kwartiertje hard op raggen, en kloar
Ik pak die meestal:quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
ik vraag me nog steeds altijd af hoe je die
3
3
3
1
nou het beste kunt pakken :')
gewoo een kutakkoord :r
1 2 3 4 5 6 | B|- 3 G|- x D|- 3 A|- 1 E|- x |
Oow dus alleen als je niet tokkelt hoef je die niet te horenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Maar als je die hoge 3 (en de 1 ernaast wellicht) niet hoeft te horen (lees: als je niet tokkelt) speel ik hem ook gewoon als een powerchord. Hoor je niks van, zeker niet als je met overdrive of distortion speelt... gewoon doen dus, noob.
Ik zeg dat ik nooit weet hoe ik em moet pakkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:46 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oow dus alleen als je niet tokkelt hoef je die niet te horen? Maar ik snap sowieso niet waarom hij er zo'n moeite mee heeft
Gewoon barrétje, klaar
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 | Am Am7 Well I was sitting, waiting, wishing G G7 You believed in superstitions F F7 C C7 Then maybe you'd seen the signs Am Am7 The Lord knows that this world is cruel G G7 and ain't the Lord, I'm just a fool F F7 C C7 fall in love with somebody don't make them love you E E7 Am Am7 Am Am7 Must I always be waiting, waiting on you E E7 Am Am7 Am Am7 Must I always be playing, playing your fool Am Am7 I sang your songs, I danced your dance G G7 I gave your friends all a chance F F7 C C7 Putting up with them wasn't worth never having you Am Am7 oh maybe you've been through this before G G7 But it's my first time so please ignore F F7 C C7 These next few lines because they're directed at you E E7 Am Am7 Am Am7 I can't always be waiting, waiting on you E E7 Am Am7 Am Am7 I can't always be playing, playing your fool C E I keep playing your part F But it's not my scene G Want this plot to twist F C I've had enough mystery E Keep building it up F Then shooting me down G But I'm already down Am Am7 G Just wait a minute G7 F F7 C Just sitting, waiting C7 Am Am7 G Just wait a minute G7 F F7 C C7 Just sitting, waiting Am Am7 Well if I was in your position G G7 I'd put down all my amuntintion F F7 C C7 I'd wonder why it had taken me so long Am Am7 But the lord knows that I'm not you G G7 and if I was I wouldn't be so cruel F F7 C C7 cause waitin' on love ain't so easy to do E E7 Am Am7 Am Am7 Must I always be waiting, waiting on you E E7 Am Am7 Am Am7 Must I always be playing, playing your fool E E7 Am Am7 Am Am7 no I can't always be waiting, waiting on you E E7 Am Am7 Am Am7 I can't always be playing, playing your fool fool uhum Termina em: "E" |
vakantietabs +1quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:56 schreef guitarist.nl het volgende:
O ja, Jack Johnson, die heeft best leuke nummers!
[ code verwijderd ]
Ik vind dat je dat alleen mag doen als je een 27" hals hebtquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ik pak powerchords met mijn wijsvinger en pink...
Of Butt Plugquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Of Jack Plug
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze jap ken pas gitaar spielen
http://www.youtube.com/watch?v=HqTE8O6qedk
Leuk voor hem, dat kunnen er wel meer, op 't filmpje vind ik 't een beetje rommeligquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij is ram goed hij speelt die ouwe old school spellen na
Dat moet zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Leuk voor hem, dat kunnen er wel meer, op 't filmpje vind ik 't een beetje rommelig
ik wil alleen weten wat voor amp enzo ie heeftquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze jap ken pas gitaar spielen
http://www.youtube.com/watch?v=HqTE8O6qedk
zelfs met die kop?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ekzWe_yUMaA deze kan ik blijven kijekn![]()
Bwhehe die heb ik geoefend dankzij dit topic.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ekzWe_yUMaA deze kan ik blijven kijekn![]()
Ben pas op de helft trouwens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:24 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Bwhehe die heb ik geoefend dankzij dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |