Nou staat alles op volgorde toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef DuranK het volgende:
Vind ik ook
Schorpioen heeft 20 punten maar staat onder mensen met minder
Ik heb deze lijst bijgeteld in het vorige topic, is toch goed?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef QCC het volgende:
even meedoen dan maar.. had trouwens meer punten dacht ik.. of is er een herwaardering geweest?
Tussenstand topic 548:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:46 schreef Schorpioen het volgende:
Peter Tosh?
Prima, met jou ook hoop ik?quote:
absoluutquote:
Het gaat dus over de jongen die door een ongeluk zwaar gehandicapt is geraakt en een carriere begint als armworstelaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:18 schreef MaJo het volgende:
Joe Speedboot van Tommy Wierenga? Geen flauw idee waar die over gaat
Dat doe ik normaal gesproken ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:08 schreef MaJo het volgende:
sorry ben ik weer, ga even een vraag bedenken
Hey nem, gewoon nachtje doorhalen joh
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:11 schreef Mikkie het volgende:
Of is 't een strikvraag, met je koninkrijk
Nopequote:Op woensdag 10 januari 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
juliana berg?
Helemaal correctquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:17 schreef erkel het volgende:
Saba?
Ik sta gelukkig nog in de top 10 van de alltime scorequote:
Goed onthoudenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:20 schreef erkel het volgende:
Verdomd, ik wist dat het 1 van de bovenwindse (of was het nou benedenwinds?) eilanden was
Ja Mexicoquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht....Mexico had je het over
Ja, maar er waren nog meer bedenk ik me nuquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:32 schreef BwennieBren het volgende:
Ecuador?
Nee, dat ligt boven Brazilië en dus wel Zuid-Amerikaquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:34 schreef MaJo het volgende:
Overigens is Suriname volgens mij ook Midden-Amerika...
Dan zou het toch juist Midden-Amerika moeten zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, dat ligt boven Brazilië en dus wel Zuid-Amerika
en dan heb je nog ook Frans Guyana, Brits Guyana
Pero no hablan español en esos paísesquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, dat ligt boven Brazilië en dus wel Zuid-Amerika
en dan heb je nog ook Frans Guyana, Brits Guyana
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:43 schreef MaJo het volgende:
Hij werd aangereden door een tram
quote:
Welterusten Yuri, slaap lekkerquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga naar bed slaap lekker iedereen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
Simon Carmiggelt?
Helegaar nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:14 schreef MaJo het volgende:
[..]De beste Nederlandse schrijver zei ik toch?
Wat betekent dit trouwens?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Pero no hablan español en esos países
Hoe stierf Gaudi?
Nee maar qua bekendheid in de goede richting.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
mulisch?
Ik ga slapen... want ik weet toch niet, welterusten Charlotte, welterusten Nem, welterusten lurkers, slaap lekkerquote:
Truste bwenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ga slapen... want ik weet toch niet, welterusten Charlotte, welterusten Nem, welterusten lurkers, slaap lekker
"Maar in die landen spreken ze geen Spaans"quote:
Dat is toch een belgquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
Godfried Bomans?
Hey kap nouquote:
We have a winnerquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
WF Hermans`?
nog tweequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:22 schreef RoofingBurner het volgende:
-Indiana Jones
-Witness
-Starwars
verder kom ik niet.![]()
daar zit toch geen rode stip onder?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
patex
Dat klopt, maar Pattex is het nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:49 schreef Soempie het volgende:
een beetje? In dat rode cirkeltje staat henkel..
Bij Pattex zijn de onderste lijnen rood.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Pritt?
idem...quote:
Nee, als ik de meest gangbare notatie van deze index vraag weet iedereen het gelijk. Het heeft te maken met een afspraak die ik morgen heb.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Een gokje: een index die de prijzen in verschillende landen vergelijkt op basis van de prijs van koteletjes![]()
Juist, het is de BMI, uitgevonden door statisticus Adolphe Quetelet. Ik heb morgen een afspraak bij de bedrijfsarts voor een PAGO onderzoek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lengte in het kwadraat / gewicht. Hoog getal te zwaar, laag getal te licht
Ik zit op 27,47 en ben al aan het Bakkeren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef ChopperMick het volgende:
meer dan 27 en je kan gaan Sonja Bakkeren...
Altijd nog het DE-caféquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
het is aardig druk, sta in de kantine van het D-gebouw
maar m'n klasgenoten zijn er nog niet (of ik heb ze nog niet gezien) daar wacht ik een beetje op
en het waaaaaait keihard
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jeroen van Inkel
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Joost den Draaijer?
Nee volgens mij bedoelde jij Tom Mulder toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:16 schreef Etcetera het volgende:
dat was dus niet die ik in m'n hoofd hat
Zeg...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef BwennieBren het volgende:
Rob Stenders?
ja geloof het welquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee volgens mij bedoelde jij Tom Mulder toch?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:32 schreef MaJo het volgende:
Sir Anthony Hopkins?
Edit: vergeet ik nog het allerbelangrijksteDit is mijn 12.500ste post
Dat is m!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Sir David Attenborough?
Het lijkt er een beetje op alleen is het volgens mij een Franse naam en deze eindigt ook op 'let'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bajonetsluiting
4 uur cup a soup?quote:
Tja je blijft een ambtenaar hequote:
je zegt zelf altijd dat je een ambtenaar bentquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ambtenaar?Echt niet
![]()
Ik ben nog steeds student.![]()
Volgens mij heb ik dat nooit gezegdquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
je zegt zelf altijd dat je een ambtenaar bentloop je nog stage eigenlijk?
Je bent er bijna! Er moet iets vóór en de i moet een a worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:00 schreef Flitspaal het volgende:
Spinolet?
Dacht dat je altijd het grapje maakte dat je om precies 5 uur naar huis ging als ambtenaar, of deed iemand anders dat dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nooit gezegd![]()
Ik loop nog stage ja, als het goed is ben ik 1 dag voor de meet afgestudeerd.Jij ook dacht ik he?
Meestal ben ik wel voor vijf weg ja. Ik ben nu ook al thuis.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat je altijd het grapje maakte dat je om precies 5 uur naar huis ging als ambtenaar, of deed iemand anders dat dan?Als alles goed gaat ben ik volgende week afgestudeerd
![]()
Ik was de G vergeten, officieel heet dit dus een Espagnolet. Je hebt hierbij verschillende soorten, te weten, pomp-espagnolet en kruk-espagnolet. Te gebruiken bij openslaande deuren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef SaskiaR het volgende:
espanolet?
Bleh, fulltime heb ik nog geen zin in. Beetje freelancen (wat ik nu ook al doe) en daarnaast weer studeren denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel voor vijf weg ja. Ik ben nu ook al thuis.![]()
Goed man vrouw, ik ben ook blij als ik eindelijk afgestudeerd ben. Wat ga je dan doen. An die arbeit?![]()
Dat is wel het relaxte aan journalist zijn ja. Ik ga wel fulltime werken, mijn geld is op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bleh, fulltime heb ik nog geen zin in. Beetje freelancen (wat ik nu ook al doe) en daarnaast weer studeren denk ik
Welk nummer van wie?quote:The long and winding road that leads to your door
Here comes the sun it's alright people shout for more
But were you trying to deceive telling me
All you need is love to succeed
Across the universe one after nine 'o' nine
I got a feeling for you blue and I feel fine
I tried so hard to make believe that I'd see
All you need is love to succeed
Lady Madonna let it be
Something in the way you moved me yesterday
All you need is love so they say
Ik vind het wel een geinig nummertje, maar het slaat verder helemaal nergens op nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:18 schreef MaJo het volgende:
Het zuigt hard trouwensHoe durf je aan de beatles te komen
heet het niet Lady Madonna let it be?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:25 schreef Eltonno het volgende:
Euhm volgens mij zag ik hem laatst bij top2000 a gogo.. Was het niet dat nummer dat volledig uit teksten van de beatles was gemaakt???
Dat is dan gelijk ook alles dat ik weetquote:
Dat is niet de titelquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef SaskiaR het volgende:
Beatles parody?
Berkery + 1quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Berkery het volgende:
Barclay James Harvest - Titles
Nee, eentje lijkt mij ook genoegquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit is toch geen dubbel punten topic![]()
Je denkt in de goede richtingquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:50 schreef 1603 het volgende:
Alcohol? :p
Men noemt het guaranine als het in Guarana-plant zit, maar is chemisch hetzelfde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef SaskiaR het volgende:
caffeïne?
Ik ben niet zo'n enorme Normaalkenner, daarom maar ff een simpel vraagje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef Eltonno het volgende:
Bennie Jolink, voorspelbaar als je een normoal vraag wou..![]()
Dat dacht ik al, in één keer..quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef David Letterman het volgende:
Peter Koelewijn?
wordt altijd gezegd, maar is toch echt fout...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef Neleos het volgende:
Norma Jean Baker
Oh, dan weet ik het niet, maar dat komt goed uit, want ik ga d'r toch vandoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef David Letterman het volgende:
[..]
wordt altijd gezegd, maar is toch echt fout...
Heb er zelf ook al es overgedacht om deze vraag te stellen, maar weet ondertussen het antwoord niet meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef David Letterman het volgende:
[..]
wordt altijd gezegd, maar is toch echt fout...
TradeMarkie +1quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:57 schreef TradeMarkie het volgende:
playboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |