Hou me hart vast.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Bart en Huub gaan zo de sprint tegen elkaar doen
Snel?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
Bart loopt er iig zelfverzekerd genoeg bij met zijn afgetrainde snellere lijf![]()
Ik durf niet te kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
Winnen gaat degene die bekeken heeft waar de plassen liggen, en die ontwijkt
Ja, zo lekker gestroomlijnd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
Bart loopt er iig zelfverzekerd genoeg bij met zijn afgetrainde snellere lijf![]()
Zou toch mooi zijn als ie zou wegzakken als in een moeras.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef demins het volgende:
Als Bart voetbalschoenen aanheeft komt hij niet eens weg!![]()
Ach, na die zakken fanmail de komende dagen kan Huub niet meer stuk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
De race interesseerd me eigenlijk niet zo.
Het gaat er mij om hoe kinderachtig de reacties zullen zijn richting Huub erna.
Want of Huub wint of verliest, ze zullen het aanpakken om het weer te voor paal te zetten...
ik hoop at Bert genoeg wint vangt!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, zo lekker gestroomlijnd.
Huuuuuuupiiiieeeee, zet 'm op.
mooi.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
recorder loopt...
Was dat een freudiaanse typo??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
ik hoop at Bert genoeg wint vangt!
of wie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:21 schreef ron1970 het volgende:
Haha de redactie zet er punten op
Niet slim genoeg.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub zet zijn voet tegen het paaltje ... slim
hij heeft ook veel langere benen dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef Kinga het volgende:
sow....die lag wel erg veel voor...
Wist het welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
Damn..... Bart heeft echt getraind!!!!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub:
"ik ben een slechtere winnaar dan een verliezer, dus dat scheelt"
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Het is voor het eerst in tijden gewoon even leuk daar......
Als NL maar zijn kop houd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Dat kun je wel shaken. Als die vent ook maar enigszins de kans ziet om over Huub te mekkeren, dan neemt ie die.quote:
Natasia lijkt me anders ook geen slecht idee.....quote:
Ik wou het net al zeggen: er wordt veel gelachen vanavond! En alles dankzij onze Huub!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt weer een klacht over fysiek geweldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nu even grieks romeins worstelen: Huub vs Hdngmw
Mss Sylvia?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:30 schreef ron1970 het volgende:
Had er nou helemaal niemand op Huub gewed daar?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij won Huub
huub in gedaante van BRAINless pfff geen verbetering hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij won Huub
Was erg moeilijk te zien, ze gaan zo nog een keerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Brian won toch?
volgens mij niet.. laatste meter kwam Bart er langs d8 ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Brian won toch?
Verbaast me nix. Zit in de naamquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
yeah Bart gewonnen!
Voor Huub iig niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
huub in gedaante van BRAINless pfff geen verbetering hoor
Waarom zei Bart *waarschijnlijk*?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:31 schreef Sonique het volgende:
even nog over dat potje poker van gister waar Huub niet aan mee mocht doen...
Ik moest er nog aan denken gisteren, het is ECHT een mooi metafoor foor DGK
NL/Brian/Bart/Nena spelen het spel, Huub mag niet mee doen.
Bart: 'wat bezielt je om aan een tafel te zitten bij mensen die je waarschijnlijk niet mogen?'
Huub: 'Voor poker hoef je geen vrienden met de regenstanders te zijn'
Hij mag niet mee doen, maar mag wel de kaarten schudden en delen.
100% ofniet?
Ik zou niet weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Waarom zei Bart *waarschijnlijk*?
Hij had een diplomatiek momentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom zei Bart *waarschijnlijk*?
Gezien het gesprek met de psycholoog denk ik het tweede maar ja.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou niet weten.
Misschien durfde hij het niet rechtstreeks in Huub z'n gezicht te zeggen dat ze hem niet mogen.
Misschien laat hij z'n eigen straatje zo schoon.
Misschien bedoelde hij het sarcastisch..
Zeg het maar
Dat soort dingen zeg ik ook altijd over mijn tegenstander. Dat houdt in dat je zelf dus nóg beter bent.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
Zo Bart vind Huub best snel.
Brian wilde weer bashen en toen zei Bart dat.
Dat moet Huub zo even aankaarten: "Die 40 cpt was ik nou toch kwijt geweest dus wie ze ook gejat heeft, Bart heeft er recht op!"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef demins het volgende:
Zou NL nu die 40 cpt aan Bart geven? Dat zou wel correct zijn!
Hij is alles kwijtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Dus Huub heeft nu 0 contactpunten?
dat weten we ondertussen welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
Mooi dat Bart gewonnen heeft. Huub gun ik het niet.
En Brian neemt een douche...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Er is een zware fysieke inspanning geweest, dus Nathanael werkt maar weer een reep naar binnen..
ohquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
Hij vond het anders niet stoer genoeg om vh lulletje van de groep te winnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg ik ook altijd over mijn tegenstander. Dat houdt in dat je zelf dus nóg beter bent.
Tja, er moet toch iemand zijn die af en toe op komt voor de andere bewoners met al die Huub lovers hier. Zeg maar beetje Jing Jangquote:
oke ben jij Jing en ik Jangquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Tja, er moet toch iemand zijn die af en toe op komt voor de andere bewoners met al die Huub lovers hier. Zeg maar beetje Jing Jang![]()
even off topic, vind je het erg om je avatar te veranderen, ik ben nogal migraine gevoelig en heb echt last van die flikkeringen, alvast bedanktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef s0k het volgende:
guub zegt dat hij gaat pokeren, en natasia kijkt opeens alsof ze vuur ziet branden
Edit: dit is gewoon pure omkoperij van bart
ok, ik ben geen Huub-lover..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Tja, er moet toch iemand zijn die af en toe op komt voor de andere bewoners met al die Huub lovers hier. Zeg maar beetje Jing Jang![]()
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
even off topic, vind je het erg om je avatar te veranderen, ik ben nogal migraine gevoelig en heb echt last van die flikkeringen, alvast bedankt
Ik zou bijna vragen, Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
pfffff mierenn**ker hahahahquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
ok, ik ben geen Huub-lover..
En het is niet jing/jang
maar
jin/jang.
Ze denken echt dat het anti Huub isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Jajajajaja, de checklist..
Maar wie heeft...hallo...ik
Ik ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:57 schreef rooie3 het volgende:
Toch heb ik elke keer stille hoop dat het voor Bart een keer genoeg is.
Dat hij niet meer mee doet om Huub te bashen.
Wat zou ik graag die kop van NL dan willen zien.
Dat hij een keer zegt, hou nou eens op.
Dan is die site niet best gemaakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze denken echt dat het anti Huub is![]()
Ik heb er ook last van!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
even off topic, vind je het erg om je avatar te veranderen, ik ben nogal migraine gevoelig en heb echt last van die flikkeringen, alvast bedankt
Wil je ook even je avatar aanpassen, want schizolientje is migrainegevoelig........quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:57 schreef rooie3 het volgende:
Toch heb ik elke keer stille hoop dat het voor Bart een keer genoeg is.
Dat hij niet meer mee doet om Huub te bashen.
Wat zou ik graag die kop van NL dan willen zien.
Dat hij een keer zegt, hou nou eens op.
Je avatar......hij flikkert.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef Kinga het volgende:
Heb net eens die weblog gecheckt, ziet er inderdaad erg anti huub uit... behalve die eerste 2 kaarten dan... maar die checklist en die body building ding....
Die checklist is ook erg onduidelijk!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Site slecht gemaakt: komt door die bodybuilding foto
die valt toch wel mee, dan is mijne erger toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
Het geeft wel een mooi target op zijn rug zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael heeft zo'n overhemd aan die niet okay is voor de camera, lijkt wel de avatar van s0k
Nope, die flikkert niet zo voor je ogen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
die valt toch wel mee, dan is mijne erger toch?![]()
of goudenwratquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
is goudenbrat.web-log.nl een leuke naamsuggestie??
Nee hoor, de jouwe is min of meer rustgevend vergeleken bij die anderequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
die valt toch wel mee, dan is mijne erger toch?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het geeft wel een mooi target op zijn rug zo![]()
Ja was niet slim.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Die checklist is ook erg onduidelijk!![]()
ja, de foute bodybuilding foto.. dit is de voorzet foto, dus nog zonder textquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Site slecht gemaakt: komt door die bodybuilding foto
Ze snappen het toch nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja was niet slim.
Nu kunnen ze Huub weer pesten.
Nee gewoon een verdovingspijltje en hem dan snel buiten de poort leggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
Worden we uitgedaagd door Nathanael de wet te overtreden???
Dat is uitlokking en op zichzelf al strafbaar!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:07 schreef ron1970 het volgende:
Hmm, wel een mooie uitdaging, Maar dan denk ik dat er het tegenovergestelde als wat Nl verwacht op komt te staan.
Jammer dat ik niet kan hacken (en dat het niet mag natuurlijk(alhoewel hij nodigd zelf uit.))
Ik bedoelde zijn uitdaging..... "ik daag nu iedereen uit mijn weblog te hacken"quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee gewoon een verdovingspijltje en hem dan snel buiten de poort leggen.
Valt toch reuze mee...
Ja ik zag het net...ik lees een beetje kriskras nu door de duizelingen van de avatar en het overhemd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn uitdaging..... "ik daag nu iedereen uit mijn weblog te hacken"![]()
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iedereen noemt Huub Copycat omdat hij alles na zou doen....
Ook veroordelen ze Huub omdat hij zich zo slecht gedraagt
Datgene dat ze veroordelen hebben ze zelf al eerder gedaan.
Huub is slim genoeg om dat te begrijpen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef demins het volgende:
Oh wat haat ik dat "mannen onder elkaar" gedoe!![]()
.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef demins het volgende:
Ja, heel naarquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een triest beeld dit...Huub die buiten staat te roken en lachend naar binnen kijkt hoe de drie klojo's lol hebben...
![]()
Mannen lijkt me in dit geval wel erg overdreven...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef demins het volgende:
ja het zijn eigenlijk meer kleutersquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mannen lijkt me in dit geval wel erg overdreven...![]()
Dat is vast een sarcastische lach van Huub omdat ie zich realiseert dat die drie gewoon losers zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een triest beeld dit...Huub die buiten staat te roken en lachend naar binnen kijkt hoe de drie klojo's lol hebben...
![]()
Ik was er amper 5 minuten mee bezig en toen zat Brain er al opquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef Day het volgende:
Ik heb net die site bekeken en kan wel begrijpen waarom Brian denkt dat het ene anti-Huub-site is.
Hoever ben je? Ik wil zo naar bed!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:16 schreef ron1970 het volgende:
Nl nodigs uit om de site te hacken, dat is geen uitlokking maar een uitnodiging (doen grote bedrijven ook). Dus nu is het niet strafbaar om de site van Nl te kraken.
Ga je die check list en die Bodybuilder verwijderen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik was er amper 5 minuten mee bezig en toen zat Brain er al op
WTF
Dan wordt de boel snel geblokt denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
huub probeert op spelpunt te komen, lijkt me sterk dat hij dat mag, want je kan er chatten
Wat het zo triest maakte is dat het juist oprecht leek...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is vast een sarcastische lach van Huub omdat ie zich realiseert dat die drie gewoon losers zijn.
Toevallig dan, heeft zeker gewoon gegoogled naar huub en weblog.... hoe zielig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik was er amper 5 minuten mee bezig en toen zat Brain er al op
WTF
hij beweert dat hij ctrl F heeft gebruikt op de site met de meest populaire weblogs. Lijkt me echter sterk dat hij daar na 5 minuten al in staat. Brian heeft er idd gewoon naar zitten zoeken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Toevallig dan, heeft zeker gewoon gegoogled naar huub en weblog.... hoe zielig.
Dat komt hier vandaan, maar uiteraard was het gegapt van J.K. Rowling.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben, maar wat is er toch met dat "hij die niet genoemd mag worden" ?
En quoten kan je ook al niet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef ron1970 het volgende:
Nergens, ik ben al lang blij dat ik een site kan vinden. Kan er zelf niet eens 1tje maken ik hoop alleen dat andere de uitdaging aandurven.
Briljant!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:26 schreef schizolientje het volgende:
van de Talpa site
23:57 - Fan-log of 'bash'-log
Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:26 schreef schizolientje het volgende:
van de Talpa site
Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
Hij heeft zuinig gedaan met het afsluiten van zijn ziektekostenverzekering en hij is er achtergekomen dat opname in een sanatorium niet gedekt wordt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat ik niet snap ?
Waarom zit NL daar ? Hij weet dat Bart en Brian voor de winst gaan, elkaar steunen............. maar hij dan ??? Voor zn knie ???
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft zuinig gedaan met het afsluiten van zijn ziektekostenverzekering en hij is er achtergekomen dat opname in een sanatorium niet gedekt wordt.
Dit is dus het goedkopere alternatief.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:26 schreef schizolientje het volgende:
van de Talpa site
Nee, dat komt van Nena, oh nee, nane, nee, jane, oh wee, Jawequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt hier vandaan, maar uiteraard was het gegapt van J.K. Rowling.
shop een baseballcap met Huub's naam erop. een honkbal t-shirt met Huub's naam. dat vind hij denk ik prachtig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
even, op een pro huub site is het handiger niet te veel te gallen op z'n medebewoners, da's helemaal niet Huub's stilo. Áls je het dan doet, doe het dan alsjeblieft sarcastisch - ik kan me voorstellen dat je een artikeltje wijdt aan de "lelijke, ongelukkige en mislukte moeder van NL _ het waarom zo lelijk is, zeg maar". beter is om wat successjes van huub te noemen, maak het maar wat subtiel/bescheiden
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
even, op een pro huub site is het handiger niet te veel te gallen op z'n medebewoners, da's helemaal niet Huub's stilo. Áls je het dan doet, doe het dan alsjeblieft sarcastisch - ik kan me voorstellen dat je een artikeltje wijdt aan de "lelijke, ongelukkige en mislukte moeder van NL _ het waarom zo lelijk is, zeg maar". beter is om wat successjes van huub te noemen, maak het maar wat subtiel/bescheiden
hier kan ik je morgen wel even mee helpen als je daar prijs op stelt, ik ben een topshopper, verzeker ik je (is m'n beroep)quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
shop een baseballcap met Huub's naam erop. een honkbal t-shirt met Huub's naam. dat vind hij denk ik prachtig.
Mijn bijbelkennis is te bedroevend om te weten hoe Jahwe zijn tegenstander noemdequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nee, dat komt van Nena, oh nee, nane, nee, jane, oh wee, Jawe
De reacties zijn ook lovend!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
We staan ook op de frontpage!
FOK!kers starten kaartenactie voor Gouden Kooi bewoner Huub
Nee, FOK! is voor zover ik weet geblokt voor de bewoners (en als dat niet zo is, mogen ze er niet opkomen, anders volgt sanctie of verwijdering uit de villa)quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:40 schreef Missy_1974 het volgende:
kijken de bewoners op de frontpage ? hoop van niet dan is de verrassing eraf
Damn.... FP "nieuws"quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Deze meneer heeft wél een punt!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Ja, dat weet je al zonder ze door te lezen. Veel van die frontpage schrijvers zijn net zo triest als het volk in dgk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
De reacties zijn ook lovend!![]()
OT: ik vind dit best een leuk gesprek tussen de heren!![]()
Hallo! Heb je de reacties hier wel goed gelezen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weet je al zonder ze door te lezen. Veel van die frontpage schrijvers zijn net zo triest als het volk in dgk.
Ik ben niet zo handig met de computer maar een kopietje van de frontpage naar Wilma Nanninga lijkt me nuttig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
wordt met de dag enger !! nen psychopaat in wording !!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Die lach van Brian..... irritaaaaant.
Ik weet hoe echt intens belachelijk er soms op die frontpage wordt gereageerd. En programma's als BB en DGK afkraken is al helemaal mode natuurlijk. Daarom lees ik daar ook nooit meer. Volgens mij barst het ook van de 12 jarigen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo! Heb je de reacties hier wel goed gelezen?
Zelfs jij begon te vloeken!
Donequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met de computer maar een kopietje van de frontpage naar Wilma Nanninga lijkt me nuttig.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet hoe echt intens belachelijk er soms op die frontpage wordt gereageerd. En programma's als BB en DGK afkraken is al helemaal mode natuurlijk. Daarom lees ik daar ook nooit meer. Volgens mij barst het ook van de 12 jarigen.
De reacties zijn debiel maar de tekst van de frontpage is een perfecte weergave van wat er is gebeurt en nog gaande is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet hoe echt intens belachelijk er soms op die frontpage wordt gereageerd. En programma's als BB en DGK afkraken is al helemaal mode natuurlijk. Daarom lees ik daar ook nooit meer. Volgens mij barst het ook van de 12 jarigen.
Dat heeft ze al gekregen (een paar minuten geleden) dankzij kleinzusje!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met de computer maar een kopietje van de frontpage naar Wilma Nanninga lijkt me nuttig.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Tis in mijn ogen nog triester om op iets te reageren wat je niet boeit of waar je tegen bent. Dat is pas tijd verspillng
http://www.youtube.com/watch?v=VTghXG3AS5Qquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:14 schreef demins het volgende:
DGK_REDACTIE: u zorgt toch wel voor een herhaling van de race in slowmotion, op de streams?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft ze al gekregen (een paar minuten geleden) dankzij kleinzusje!![]()
Volgens de reacties zijn de kaartstuurders allen mongolen en paupers...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. En als je dan ook nog eens een trieste reactie schrijft, dan ben je wel een beetje hopeloos verloren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Tis in mijn ogen nog triester om op iets te reageren wat je niet boeit of waar je tegen bent. Dat is pas tijd verspillng
mooi verwoord !!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Toch is deze reactie op de DGK site wel grappig, heb toch wel een beetje het gevoel dat ze onze kaartenactie wel waarderen (en hopelijk doorgang geven) aangezien dat echt wel wat teweeg gaat brengen bij de ego's Brian/NL/Bart en misschien natas ook nogquote:Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
ik heb het gemist !! maar dankzij jou filmpje zag ik dat huub al lachte voor de finish !! ik heb het vermoeden dat hij bart express heeft laten winnen ......tja bart ...welke punten heb je nu gewonnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=VTghXG3AS5Q
Is dat ff toevallig........ ik had net hetzelfde idee geopperd....quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:11 schreef snetje het volgende:
ik heb het gemist !! maar dankzij jou filmpje zag ik dat huub al lachte voor de finish !! ik heb het vermoeden dat hij bart express heeft laten winnen ......tja bart ...welke punten heb je nu gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, je kan ook alles verdraaien op die manier, dat denk ik niet hoor, Bart was gewoon sneller.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:11 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het gemist !! maar dankzij jou filmpje zag ik dat huub al lachte voor de finish !! ik heb het vermoeden dat hij bart express heeft laten winnen ......tja bart ...welke punten heb je nu gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Bart was idd erg sterk, maar het de suggestie alleen al is genoeg om die farizeeërs op stang te jagenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef Kinga het volgende:
Nah, je kan ook alles verdraaien op die manier, dat denk ik niet hoor, Bart was gewoon sneller.
Laat staan morgen, overmorgen en zaterdag...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:15 schreef Missy_1974 het volgende:
ze raken niet uitgepraat over huub en syl
ik verdraai niks ! niet nodig ook ...daar doen die 3 galbakken wel hun best voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah, je kan ook alles verdraaien op die manier, dat denk ik niet hoor, Bart was gewoon sneller.
hoop eigenlijk stiekum dat ze de kaarten even opsparen, en bv op de saaie zondag een bommetje gooienquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laat staan morgen, overmorgen en zaterdag...![]()
Was trouwens ook nog valse start van allebei zie ik net...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart was idd erg sterk, maar het de suggestie alleen al is genoeg om die farizeeërs op stang te jagen![]()
zat bart ook al aan de drank danquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:18 schreef Missy_1974 het volgende:
NL vind het inlikken bij huub om haar plaats garant te krijgen
Bart vind het toch wel slim
Bart gaat slapen, die heeft geen zin in dit gelul
Bart is toch een stuk helderder de laatste tijd, en NL die is gewoon gek
Lijkt me leuk als de stapel aan Nathanael en Bart gegeven wordt...en dat de redactie dan (natuurlijk als ze al zitten te lezen) omroept...Oeps, foutje, ze zijn voor Huub en Sylviaquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:19 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
hoop eigenlijk stiekum dat ze de kaarten even opsparen, en bv op de saaie zondag een bommetje gooien
Uiteraard, die moest na de zware races van Huub, Bart en Brian gelijk een reep naar binnen werken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:24 schreef schizolientje het volgende:
Heeft de enge man geen last van afkick? trillen, zoet eten enz.
Waarschijnlijk ging hij vandaag naar het zkhs voor het laten plaatsen van een plaatje ipv voor zijn kniequote:Op woensdag 10 januari 2007 01:24 schreef schizolientje het volgende:
Heeft de enge man geen last van afkick? trillen, zoet eten enz.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging hij vandaag naar het zkhs voor het laten plaatsen van een plaatje ipv voor zijn knie![]()
Hoe laat krijgen ze het meestal...wil het wel even zien als het enigszins mogelijk is...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:33 schreef Missy_1974 het volgende:
volgens mij iets van 2-3x per week en word het opgespaard.
Op het moment dat de redactie het nodig vindt dat er actie of reactie komt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe laat krijgen ze het meestal...wil het wel even zien als het enigszins mogelijk is...
Dat wordt vast wel opgenomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe laat krijgen ze het meestal...wil het wel even zien als het enigszins mogelijk is...
hihi truste slaap lekkerquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:26 schreef Missy_1974 het volgende:
oeps ietsie te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |